Popis - auto jede bez problémů, ale jakmile se zapne klimatizace, po nějaké době a většinou se to stane při akceleraci, auto spadne do nouzáku. Není to vždy, ale ve většině případů ano.
Tak cca. 3 měsíce zpátky auto padalo do nouze také (i bez klimy), tak bylo v servisu. Načteno a pár problémů bylo - převážně s tlakem paliva. Servis tedy usoudil (a já s tím souhlasil a smysl to dávalo), že buď vstřiky nebo čerpadlo. Čerpadlo šlo tedy na repas, vstřiky byly na testech, byly vyčištěny a seřízeny (vstřiky měněny komplet před cca. 20 000 km) + se vyměnil paliv. filtr. Zaplacena nemalá částka, ale zdálo se, že to bude ok. Po cca. 500 km spadlo jednou do nouze, ale pak už ok. Nyní, když se oteplilo, tak nastal čas trošku "chladit" a problém je opět na světě a opakuje se čím dál častěji.
Neřešil někdo něco podobného? Uvažuju, že si i pořídím Mongoose kabel, ať se s tím mohu případně trápit sám.
Nějaké ponětí a znalosti co se servisu aut týká mám, takže s případnými nápady a nebo tipy na prověření klidně sem

Mockrát díky a přeji hezký slunečný den
