Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Martin Indrák
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Lobodice
Vůz: Volvo V70 2.5 TDI

Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)

Příspěvek od Martin Indrák »

Ahoj, prosím o radu nebo názor. Chci koupit V70, celkem hezká, má ale jednu "anomáliji" motor, dle roku výroby, kódu motoru ale i prověření od Cebia má plnit euro3 (bez klapek a DPF) což chci. Problém ale je že v TP má napsáno normu euro4. Dovezeno z německa před 15lety. Víte prosím někdo jak je to s těmito motory? Byli euro4 bez DPF a klapek? Někde jsem narazil na článek de bylo psáno ze to záleřelo na tom jaké tam bylo torbu, zda klasické obtokové, nebo s variabilním časováním lopatek. Ale nemůžu to už najít. A nechci se za dva roky dostat u emisí do pasti. Děkuji.

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 901
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)

Příspěvek od jirkaTDI »

EU4 byly až od MY2005. Máš VIN?

Martin Indrák
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Lobodice
Vůz: Volvo V70 2.5 TDI

Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)

Příspěvek od Martin Indrák »

VIN: YV1SW799942367062

Ano jak píšu, i podle cebie je to euro 3, euro 4 přišlo až v roce 2005. Vypadá to, jelikož je to dovezené z německa, že je to předelané, montaval se tam v něměcku údajně nějaký pasivní DPF aby mohli jezdit do města :o, nejspíš je to případ i tohoto vozu. Teď je otázka co s tím budu dělat až se DPF ucpe, jelikož to neregeneruje a vyhodí mě z emisí. Přestavba do původního stavu (euro 3) nemůžu zjistit zda je možná, což by ale znamenoalo novej výfuk a nevím zda tam zůstal původní katalizátor.

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 901
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)

Příspěvek od jirkaTDI »

V RSV není emisní norma vyplněna, ale je to euro 3 na 100%. Má tam být směrnice 2001/100A dle ZTP, což je EU3.

Jo v Německu se často montoval HJS cityfilter, což je celý první díl výfuku místo origo katů, je tam jen jeden kat s odstředivým zachytávačem částic. Regeneruje tak, že při vyšší teplotě, třeba na dálnici, v tom ty saze shoří, případně při vytočení motoru do maxima to vylítá ven. Pokud s tím nebudeš jezdit dálnice, je asi lepší sehnat origo katy a dát je zpět místo cityfilteru.

Nicméně ten HJS cityfilter emisní normu nemění, auto zůstává euro 3. Měli to jen kvůli vjezdu do města, kdy EU3 + DPF dostanou zelenou emisní nálepku.

Martin Indrák
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 1 měsíc
Bydliště: Lobodice
Vůz: Volvo V70 2.5 TDI

Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)

Příspěvek od Martin Indrák »

Mnohokrát vám děkuji :good:. to zní řešitelně, vyžádám si od pána TP a uvidím.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé