Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)
Ahoj, prosím o radu nebo názor. Chci koupit V70, celkem hezká, má ale jednu "anomáliji" motor, dle roku výroby, kódu motoru ale i prověření od Cebia má plnit euro3 (bez klapek a DPF) což chci. Problém ale je že v TP má napsáno normu euro4. Dovezeno z německa před 15lety. Víte prosím někdo jak je to s těmito motory? Byli euro4 bez DPF a klapek? Někde jsem narazil na článek de bylo psáno ze to záleřelo na tom jaké tam bylo torbu, zda klasické obtokové, nebo s variabilním časováním lopatek. Ale nemůžu to už najít. A nechci se za dva roky dostat u emisí do pasti. Děkuji.
-
Online
- Příspěvky: 901
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)
EU4 byly až od MY2005. Máš VIN?
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)
VIN: YV1SW799942367062
Ano jak píšu, i podle cebie je to euro 3, euro 4 přišlo až v roce 2005. Vypadá to, jelikož je to dovezené z německa, že je to předelané, montaval se tam v něměcku údajně nějaký pasivní DPF aby mohli jezdit do města
, nejspíš je to případ i tohoto vozu. Teď je otázka co s tím budu dělat až se DPF ucpe, jelikož to neregeneruje a vyhodí mě z emisí. Přestavba do původního stavu (euro 3) nemůžu zjistit zda je možná, což by ale znamenoalo novej výfuk a nevím zda tam zůstal původní katalizátor.
Ano jak píšu, i podle cebie je to euro 3, euro 4 přišlo až v roce 2005. Vypadá to, jelikož je to dovezené z německa, že je to předelané, montaval se tam v něměcku údajně nějaký pasivní DPF aby mohli jezdit do města

-
Online
- Příspěvky: 901
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)
V RSV není emisní norma vyplněna, ale je to euro 3 na 100%. Má tam být směrnice 2001/100A dle ZTP, což je EU3.
Jo v Německu se často montoval HJS cityfilter, což je celý první díl výfuku místo origo katů, je tam jen jeden kat s odstředivým zachytávačem částic. Regeneruje tak, že při vyšší teplotě, třeba na dálnici, v tom ty saze shoří, případně při vytočení motoru do maxima to vylítá ven. Pokud s tím nebudeš jezdit dálnice, je asi lepší sehnat origo katy a dát je zpět místo cityfilteru.
Nicméně ten HJS cityfilter emisní normu nemění, auto zůstává euro 3. Měli to jen kvůli vjezdu do města, kdy EU3 + DPF dostanou zelenou emisní nálepku.
Jo v Německu se často montoval HJS cityfilter, což je celý první díl výfuku místo origo katů, je tam jen jeden kat s odstředivým zachytávačem částic. Regeneruje tak, že při vyšší teplotě, třeba na dálnici, v tom ty saze shoří, případně při vytočení motoru do maxima to vylítá ven. Pokud s tím nebudeš jezdit dálnice, je asi lepší sehnat origo katy a dát je zpět místo cityfilteru.
Nicméně ten HJS cityfilter emisní normu nemění, auto zůstává euro 3. Měli to jen kvůli vjezdu do města, kdy EU3 + DPF dostanou zelenou emisní nálepku.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Lobodice
- Vůz: Volvo V70 2.5 TDI
Volvo V70 D5 120kw D5244T 120kw rv 2003 (modelový rok 2004)
Mnohokrát vám děkuji
. to zní řešitelně, vyžádám si od pána TP a uvidím.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé