Prodám Volvo V60 CC 2.0 D4 140kW 4x4, 11/2019, 138tkm, pravidelný servis, kupováno přes Volvoselect, garážováno, velmi zachovalý exteriér i interiér po nekuřácích. V záruce Volvoselekt do 11/2025.
Výbava:
Asistenti: LKA, DAC, RSI, ABS, ESC, CTC, RSC, HSA, WHIPS, EBL, 360 st. kamery, ACC, BLIS, LCMA, RRS, Pilot Assist,..myslím, že má snad všechny.
Kožené sedačky Moritz černé v el. s pamětí( 4x výhřev), výhřev volantu, nezávislé topení (možno ovládat dálkově+ app), 12,3" Virtual cockpit,el. výklopné tažné, CarPlay & Android Auto, FULL LED světla s vykrýváním AHB, Head-Up displej, el. víko kufru + virtuál pedál, rezerva, Keyless Drive - bezklíčový přístup, NAVI Sensus (aktualizovaná),4-zónová klima,230v zásuvka,.....
K vozu zimní sada na orig. ALU (vzorek 70%), příčníky, gumové koberce na zimu, gumový koberec do kufru.
Poslední servis 03/2025.
V poslední době vyměněno:
06/2024 - hadice od Intercooleru
08/2024 - DPF + 4x vstřiky + komplet zadní brzdy + nový poloblok motoru
03/2025 - nové turbo + komplet přední brzdy + levé přední rameno, olej.
V současné době není třeba žádný servis či oprava, auto jede super, motor zcela tichý, spotřeba ca 8l.
Fota interiéru dodám. Bližší info SZ.
Cena 539 000 kč včetně Dph (dohoda na místě)
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 539 000 Kč
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 539 000 Kč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) jirka_888 dne 07 črc 2025 08:44, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC60 - D5244T15
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
Mohu se zeptat co za problémy zapříčinilo výměnu dpf, vstřiků turba a hlavně toho bloku?
Ta ekonomika provozu VEA D4 za 138tkm mi tu pro původního majitele/Volvo přijde nešťastná a koupit to jako nové musela být past...
Ta ekonomika provozu VEA D4 za 138tkm mi tu pro původního majitele/Volvo přijde nešťastná a koupit to jako nové musela být past...
-
Online
- Příspěvky: 3631
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
Ekonomiku provozu si odsere až druhý, třetí majitel. Prvnímu to víceméně pokryje záruka
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
vyměněn byl myslím celý poloblok motoru, motor byl celkově hodně opotřebený z důvodu prasklého bloku, prý častá vada tohoto motoru
, bylo tam plno špon v oleji, atd.....to nejhorší, že záruka Volvoselekt skoro nic nepokryla i přes několik urgencí na oficiální zastoupení Volva, prostě co je nad 100tkm/5 let je vše bráno už jako opotřebení 
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
K čemu je teda vlastně Volvoselect?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 315
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
Hajnej: je to len reklamný ťah na lovenie zákazníkov. Vždy si treba poriadne prečítať kúpno-predajnú zmluvu.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC60 - D5244T15
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
Děkuji za feedback.
No pro nového majitele potencionálně fajn, že půl motoru je po výměně, nechci si ale ani představit tu cenu komplet oprav skrze autorizak.
Vás lituji, že tohle člověka potká se zánovním vozem z Volvo Selektu, kde jsem žil v tom, že auto je rok kompletně v záruce a pokud je myslím do pěti let stáří, tak to jde prodloužit na tři. Bída a zbytečně tedy koukat na inzeráty na Volvista.cz...
Začal jsme o SPA přemýšlet a koukat pomalu po inzerátech, že by to mohlo být druhé rodinné auto, ale poslední dobou slyším hodně negativ od problémů s egr, jinych motorovych failů až po spotřebu oleje...
No pro nového majitele potencionálně fajn, že půl motoru je po výměně, nechci si ale ani představit tu cenu komplet oprav skrze autorizak.
Vás lituji, že tohle člověka potká se zánovním vozem z Volvo Selektu, kde jsem žil v tom, že auto je rok kompletně v záruce a pokud je myslím do pěti let stáří, tak to jde prodloužit na tři. Bída a zbytečně tedy koukat na inzeráty na Volvista.cz...
Začal jsme o SPA přemýšlet a koukat pomalu po inzerátech, že by to mohlo být druhé rodinné auto, ale poslední dobou slyším hodně negativ od problémů s egr, jinych motorovych failů až po spotřebu oleje...
-
Offline
- Příspěvky: 920
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
Za mě tedy Volvo Select vždy fungoval naprosto skvěle.
Vždy mi vše vyměnili bez keců a hlavně bez peněz.
Vždy mi vše vyměnili bez keců a hlavně bez peněz.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 549 000 Kč
Bylo mi vysvětleno zastoupením Volva, že je trošku jiný přístup vždy u vozu zakoupeného jako nového v ČR a v zahraničí, ale při větším nájezdu je Volvoselect (i dle šikovně napsaných pravidel) vesměs k pokrytí menších vad, zbytek jednoduše jde na vrub opotřebení, on je každý motor po 100tkm vždy nějak opotřeben, dle jak s ním kdo jezdil. Mě po mnoha urgencích slevili 10% z materiálu, což bylo u pěticiferné sumy za opravu jako nic 

-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 2 roky
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
Pro: V60 CC, 2.0 D4, 140 kW, aut., 2019, 539 000 Kč
Selekt záruka má v různých zemích různá pravidla a ta pak platí i když si to člověk doveze. Třeba v Německu je do 5let/150k km, ale od 100kkm nahoru se dle tabulky zvyšuje spoluúčast na ceně dílů, kde při 150k už je asi 50%. Naopak v ČR třeba pokud je závada na záruku uznaná, je krytá 100% na záruku.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé