PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46, do 14.6. za 150k !

Prodej vozidel
Pravidla fóra
PRODEJ AUTA
1 - Nadpis topiku – soukromý prodej příklad: „Pro: C70, 2,3 T5, 177 kW, manuál, 1999, 69 000 Kč“
2 - Text inzerátu (pouze soukromý prodej)
a) typ
b) motorizace – nejlépe přímo konkrétní označení motoru (např B5234T3)
c) výkon (kW nebo HP, nejlépe obojí)
d) rok výroby (případně datum uvedení do provozu – pokud se liší, nebo modelový rok)
e) najeté km (zdůraznit, zda se jedná o tachometrové nebo skutečné, ověřené)
f) výbava vozidla (pokud možno co nejpodrobněji)
g) servisní knížka (ano/ne/ano, ale vedená pouze do...)
h) historie vozu (bourané/nebourané, servisováno kde, kolikátý majitel, provedené opravy, koupeno kde/dovezeno odkud)
i) současný stav a předpokládané investice (kdy se mají dělat rozvody, stav brzd, spojky, olej v automatu), zmínit vylepšení, modifikace a jiné
j) pneu (jsou v TP, rozměry/výrobce/mm, letní/zimní/oboje, plechy/alu(typ))
3 - foto co nejvíc nahrát sem nebo odkaz na ně – nutné! (exteriér, interiér, motor)
4 - cena, nutné! inzeráty bez ceny (cena dohodou, nejvyšší nabídce apod.) mohou být bez upozornění smazány!!!
5 - kde je auto k vidění (pokud je místo odlišné od bydliště v profilu) !!!
6 - ekodaň, je zaplacena či ne, nebo se netýká, (zápis ve velkém techničáku, TP), v případě nezaplacení normu opsat z TP (řádek V.9).
7- kontakt! Uveďte ideálně telefon, je to nejrychlejší způsob jednání.
8- v případě, že dojde k prodeji, napíše prodávající poslední příspěvek "PRODÁNO". Vyhnete se zbytečným dotazům k dávno prodaným vozidlům a zájemcům o koupi ušetří čtení, psaní, volání. NEMAZAT text inzerátu!
  • Autor
  • Zpráva
Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46, do 14.6. za 150k !

Příspěvek od Pedrozo »

Takže znovu, protože inzerát mi zapadnul někam do věčných lovišť...

Ahoj všem... S těžkým srdcem prodám svoje děťátko (byla doba, kdy jsem jí měl radši jak ty skutečný děti :D ). Jak již mnozí z Volvoklubu vědí, chystá se to už delší dobu a já se pořád přemlouval, jestli to udělat nebo ne. Rozhodnutí nakonec padlo a vím, že budu neskutečně litovat a měsíc brečet do polštáře. Barák je přednější a rodina taky a vůbec na ní nemám čas, nezaslouží si být jenom uklizená pod plachtou. Toť k důvodům a teď něco k autu...

Koupil jsem jí 23.10.2013. Pak jsme sháněli velké množství infa k autu (vlastně v každým státě co šlo), v TP byl bordel jak rozsypanej čaj. No trvalo to půl roku a auto jsem mohl dát na vysněný značky až v dubnu 2014. Takže v TP už bordel není, vše je jak má být. Nakonec mi potvrzení dopsal i Robert Daehne (zastoupení Volvo Průhonice). Je to nejvzácnější a nevyskytovaná verze B204GT ofiko bez katu, tudíž dvoulitr 16V na turbu o výkonu 147kW. Výskyt se oficiálně dohledat nedá, zkoušel jsem všechno možné. Nakonec jsme se shodli, že bylo vyrobeno okolo 200 kusů, ve Švédsku absolutně netuší, ani papírový archiv nevyplivl nic kloudného. Něco šlo do Itálie, něco do Portugalska, Francie... Do Švédska si to nepustili kvuli emisím. Vyrobená byla tudíž v Belgii v Gentu. Prostě v 90kách a na konci výroby v tom byl hokej.

Vyrobená 7.3. 1990 Nájezd momentálně 371820km a budou to poctivky. Auto bylo původem z Itálie po prvním majiteli, pak dva v CZ asi 12 let a u mě je 11 let. Za tu dobu jezdila jen velmi vyjímečně, srazy a občas dovolená, vždy parkovaná v teplé garáži pod plachtou. V zimě nikdy nejela, to jsem si zakázal. Zní to až neuvěřitelně, ale za ty roky jsem s ní najel 4500km. Plní Euro 1, ale EKO výpalné placeno není, tudíž 5tis. (zjištěno podle normy na odboru dopravy) Původní majitel i já jsme vedli seznam oprav, bohužel vše nezálohované a počítač, kde jsem všechno měl odešel do věčných lovišť a nevím, zda to půjde nějak zachránit. Takže výčet oprav atd bude jen co si pamatuju z hlavy, ale vzhledem k nájezdu u mě je to podle najetých km asi jedno. Trochu papala olej, takže výměna ventilových vodítek, přetěsnění. Olej diffu a převodovce dělal ještě předchozí majitel. Pak se mi ale převodovka M46 odporoučela do papá, umřela na dvojku. Takže výměna za jiný kus. Při té příležitosti samozřejmě oleje opět všude. Mám pár faktur, ale většina se dělala na dobrý slovo. V péči byla za tu dobu u schopných Volvo guru včetně Máry, Ládi, Adama atd... to auto zná dost lidí a můžou referovat. Dělalo se toho dost, ale nemůžu si pamatovat všechno, každý detail a co jsem udělal já, radši ani nepočítám. Výměna předních sedaček třeba atd.

EDIT: seznam oprav jsem našel, bohužel zachráněna jen část. Například komplet rozvody dělané v 362tis...

Ono toho víc řekne možná moje galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=44691&start=100

Teď k závadám. Vzhledem k tomu, že po koupi novýho baráku a věnování se další rekonstrukci jsem na ní neměl vůbec čas, zůstalo pár hovadin. Prostě mi dává najevo, že se jí nevěnuju asi jako uražený děcko. Minulý rok jsem si při sraze veteránů všiml, že se lehce propadá pedál brzdy. brzdí, ale není to ono, možno nějaká podtlakovka. Pravé zadní světlo má nějaký špatný kontakt na brzdové světlo či co. Jednou svítí, jednou ne a rozsvítí se kontrolka na palubce, že je žárovka KO. Na kapotu mi při mé blbosti padla trubka od lešení a je v rohu důlek, pod LZ světlem je také, ale tak už jsem jí koupil. Palubka klasika jako u všech sedmiček prasklá. Výfuk je za vlnovcem prasklý, opravováno na rychlo opravnou sadou před jízdou kamaráda ženicha, kterého jsem vezl na svojí popravu. Už ale zase fučí, chce to svařit. Byl v plánu OBX, neuskutečnil jsem. Při prvním startu po zimě mi přišlo, že cvaká někde na ventilech. Před zazimováním takhle nezněla. Nejel jsem s ní, pouze vyndal a umyl, takže zatím netuším, ale vršek motoru byl dělaný a najel jsem od té doby nula nula nic. Prý to chce zase rozjezdit a ne jen vyndat ven a zase schovat. Technická je propadlá od 2018, vůbec jsem neřešil při svém nájezdu a že jezdila jen srazy a vyjímečně, ale při našich zákonech už s ní po ose jezdit nechci. Radši s vážným zájemcem lehce upravím cenu, ale musí se počítat s tím, že se musí pár věcí dodělat. Ovšem tyhle detaily pochopí jen člověk, co ví, že kupuje B204GT v 740 z roku 1990.

Abych nebyl jen negativní. K autu přidám hromadu dílů, co jsem za ty roky nastřádal. Spoustu toho je ještě zabalené a v krabičkách, dnes již nesehnatelé a v originálu vůbec ne. Mám písty, kroužky, kardan, chladiče, altík, spoustu dalšího a v neposlední řadě nějaký ty plastíky. Mám i druhý oslí koule (turbo maska). Fotit třeba rámeček na rádio zabalený v originál obalu nebudu. Je toho dost. Přidám i servisní příručku Haynes i s překladem a nějaké dobové dokumenty. Výbava asi tak, že jim na konci výroby škublo v palici a dali do ní všechno co měli: všechna okna v elektrice, zrcátka a šíbr též, vyhřívané sedačky, klima, mikro výhřev zadního okna, k tomu roletka, volant GENUA atd. To se musí celý vidět. Koroze prakticky žádná, na místech kde sedmy trpí je absolutně zdravá, i Láďa říkal, že takovej spodek na krabici ještě neviděl. Najdou se místečka (třeba vnitřní rohy na dveřích), ale nic zásadního. Chtěl jsem jí zespodu ošetřit, ale zakryl bych tím vše viditelné, lepší vidět v původním stavu.

A teď to důležité a to je cena: 195.000,- Kč Samozřejmě, pokud přijede někdo, kdo ví (což u B204GT očekávám), dá se hovořit o všem. Od původního inzerát slevuji na 180.000,- Kč

Aby se předešlo zbytečné debatě, EKO výpalné se platit musí ve výši 5tis. Dle potvrzení plní Euro 1, info zjištěné přímo na úřadu.

Kontakt na mě: 7372525pětdevět, mejl pedrozo1@seznam.cz
Vše nejlépe po telefonu.

Takže Volvu zdar s pozdravem Petr
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Pedrozo dne 03 čer 2025 18:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Ondra. »

ja bych jeste dodal motivacne pro zajemce- pokud si vyridi klubovou testaci nebude muset eko platit a dokonce proklouzne na emisich bez mereni ;)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Pedrozo »

jj díky za doplnění, úplně mi vypadlo, že jsi to sem předtím psal :good:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Pedrozo »

UP, aby mi to nezmizelo jako minule :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Pedrozo »

zítra možná přijdu s nějakou časově omezenou nabídkou jenom pro zdejší... musim se na to vyspat a uvidíme, co ze mě vypadne. Začínám trochu spěchat, ale v inzerátu samozřejmě uvedu jako každej, že NESPĚCHÁM :D

Jo a promiňte, auto nemá a nikdy nemělo tažný, je škoda, že to není automat a tvl co tenkrát dělali bez BLISu amatéři jedni :lol: Řídit se musí bohužel rukama, adaptivu bych neočekával, hlídání z pruhu do pruhu to ale má... (manželka držící volant), sound system prvotřídní (děcka v kufru) atd...ne ale teď vážně, k rádiu je šikovně schovaný CD měnič v kufru na 6 CD. Je to blbost, ale je tam. Osobně jsem tam nastrkal "něco" a za celou dobu jsem nevyměnil repertoár, rádio hrálo jen při cestě na sraz. Pro mě lepší poslouchat fičící 16V :wink:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 955
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od vityjan »

Kdyby v tom byl etalon, tak už je to dávno prodané :D :beer:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Pedrozo »

to sedí :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Dural8
Offline
Příspěvky: 1335
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Dural8 »

To určitě ne, kdyby v tom byl etalon, tak by byla škoda, ze v tom neni turbobenzin…:)
_________________
V60 D4

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3630
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od dumi.cz »

slintam.... presne tohle byl vzdycky muj sen, ale nemel bych ted na ni vubec cas :(
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46

Příspěvek od Pedrozo »

ona počká, neujede sama. I když nikdy nevíš, autopilot jménem manželka dovede cokoliv :D

Trochu jsem se nalil, takže to asi dneska dám. Nastavuju cenovku na 14 dní, tj. do 14.6. 150.000,- Je to jenom pro zdejší. Pokud ne, cena je zpět na 180k a už bez diskuze... a teď do mě :D :D
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 645
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46, do 14.6. za 150k !

Příspěvek od Pedrozo »

To nikdo nic ani z místních krabicářů za tuhle cenu? :%) spíš teda UP, ale docela čumim, že ani za 150 nikdo nechce oturbenej 16V, kterej prostě jinde nekoupí... No nic, do konce akce zbývají 3 dny...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1137
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46, do 14.6. za 150k !

Příspěvek od nebel »

Je fakt hezká a líbí se mi, ale třeba já konkrétně už mám krabic k dodělání doma dost a navíc teď za podobné peníze sháním Zetor --> nemůžu si za ně koupit, byť krásné a vzácné, auto.

On se kupec - srdcař určitě najde. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

PRO: Volvo 740 Turbo 16V, B204GT, sedan, manuál M46, do 14.6. za 150k !

Příspěvek od kolemjdouci »

Přesně, vydrž. Auto je to zajímavý, velmi, a za dobrý peníze. On se někdo najde, jen to chce čas.
_________________
škatule hejbej se

Zpět na „Prodej - Auta“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Tom0, zorg1