PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5626
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
6,4 sem nikdy neměl. Tu diag mám, zkusím kouknout...
Přidáno za 12 minut 44 sekund:
Tak jediný co sem našel bylo nějaký PM filtr, tlak 3,3kpa. Nic jinýho nemůžu najít, žádny chyby nehlásí. O DPF nikde nic...
Přidáno za 12 minut 44 sekund:
Tak jediný co sem našel bylo nějaký PM filtr, tlak 3,3kpa. Nic jinýho nemůžu najít, žádny chyby nehlásí. O DPF nikde nic...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Používám Car scanner Pro. Konkrétně u Volva jsem nemusel nic hledat, jen jsem nastavil správný typ komunikace a všechny potřebné "budíky" jsou předefinovány. Tlak DPF je myslím na druhé straně.
Tady náhled, hodnoty jsou jen DEMO!
Tady náhled, hodnoty jsou jen DEMO!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Je i aplikace přímo jen DPF, ale zatím jsem nepotřeboval. Ten Car scanner na to základní sledování defakto čehokoli v motoru stačí.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Mám tu samou 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Nastavení - Profil připojení - "Volvo Platform 3 MY2008"
Jen mám dojem, že pro zobrazování dat z DPF je třeba placená verze (PRO). Kdysi jsem za to platil tuším 90 korun. Nevím, co to stojí dnes.
Jen mám dojem, že pro zobrazování dat z DPF je třeba placená verze (PRO). Kdysi jsem za to platil tuším 90 korun. Nevím, co to stojí dnes.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5626
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Tak zatim sme teda zjistili, že soot ukazuje 4,82g aale tlak při vypnutym motoru a zapnutym zapalování - 16
Kde je prosím senzor tlaku pro DPF?
Kde je prosím senzor tlaku pro DPF?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
V DPF nejsem kovanej, ale ani za běhu motoru ani při jen zapnutém zapalování by tlak neměl být záporný (podtlak). Vadné čidlo, ucpaná hadička. Ve VIDĚ jsem dohledal, že senzor tlaku má adaptační hodnoty, které se po výměně čidla mají resetovat.
Nejprve bych zkusil z čidla odpojit hadičky. Pokud je senzor OK, mělo by v tu chvíli na nenastartovaném autě ukázat nulový tlak (nebo těsně kolem nuly). Pokud ano, je chyba v hadičkách. Pokud ne, bude vadný senzor. Bohužel ti neporadím, kde se ten senzor nachází, ale půjdeš-li po hadičkách (od DPF), měl by ses k němu dopídit.
Z VIDY nejsem schopný identifikovat umístění
Nejprve bych zkusil z čidla odpojit hadičky. Pokud je senzor OK, mělo by v tu chvíli na nenastartovaném autě ukázat nulový tlak (nebo těsně kolem nuly). Pokud ano, je chyba v hadičkách. Pokud ne, bude vadný senzor. Bohužel ti neporadím, kde se ten senzor nachází, ale půjdeš-li po hadičkách (od DPF), měl by ses k němu dopídit.
Z VIDY nejsem schopný identifikovat umístění

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
PetrXC70
To ale neni tlak, ale hmotnost. A pokud si představíš, že za běhu motoru, má filtr, kterej je uplně čistej, nějakou tlakovou ztrátu a ta se rovná 0g sazí. Jenže pokud ta tlaková ztráta, která je 0g, tam s vypnutým motorem není, tak potom ti vyjde hmotnost záporná, pokud to není nějak SW ošéfované, aby záporný hodnoty ukazovaly 0.
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Mám dojem, že těch -17, co Petr uvádí je opravdu tlak (hodnota ze senroru tlaku). Jednotka hPa je jednotka tlaku, nikoli hmotnosti. Tu jednotku Petr neuvedl.
Já problematice kolem DPF nerozumím, ale na nenastartovaným motoru by měl podle mě mít hodnotu atm. tlaku (který se odečítá) a proto nula.
Nevím, jak u konkrétního motoru, ale obecně euro 5 napříč automobilkami mívá jedno čidlo tlaku (za DPF) a z něho se vypočítává teoretická hmotnost sazí. Euro 6 mívá dvě čidla tlaku (jedno před a druhé za DPF) a hmotnost sazí se vypočítává z tzv. diferenčního tlaku - což je rozdíl mezi tlakem před a za DPF. Samozřejmě jsou i výjimky. A Petrův motor může být jednou z nich. Takže se nebudu hádat, kolik těch čidel má.
Jelikož si Petr stěžuje na vysokou spotřebu a čidlo mu ukazuje zápornou hodnotu a přitom hmotnost sazí kladnou, vůbec bych se nedivil, když by měl DPF totálně ucpaný. Podle info z čidla si řj stále myslí, že je filtr skoro prázdný (oněch 4.2g) a čert ví, jak dlouho se už neregenerovalo.
Já problematice kolem DPF nerozumím, ale na nenastartovaným motoru by měl podle mě mít hodnotu atm. tlaku (který se odečítá) a proto nula.
Nevím, jak u konkrétního motoru, ale obecně euro 5 napříč automobilkami mívá jedno čidlo tlaku (za DPF) a z něho se vypočítává teoretická hmotnost sazí. Euro 6 mívá dvě čidla tlaku (jedno před a druhé za DPF) a hmotnost sazí se vypočítává z tzv. diferenčního tlaku - což je rozdíl mezi tlakem před a za DPF. Samozřejmě jsou i výjimky. A Petrův motor může být jednou z nich. Takže se nebudu hádat, kolik těch čidel má.
Jelikož si Petr stěžuje na vysokou spotřebu a čidlo mu ukazuje zápornou hodnotu a přitom hmotnost sazí kladnou, vůbec bych se nedivil, když by měl DPF totálně ucpaný. Podle info z čidla si řj stále myslí, že je filtr skoro prázdný (oněch 4.2g) a čert ví, jak dlouho se už neregenerovalo.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
PetrXC70
Koukni za motor, na dvou tenkych trubkach je vetsinou vyvedene nahoru, tak do urovne hlavy motoru cca, ja ho mam na leve strane kdyz koukam do motoru
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
El. konektor bych nechal zapojený, ale hadičky z něj vytáhnout.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
Hele, teď jsem vlezl pod auto a já ho mám zespodu. Celkem dobře přístupný. Z DPF filtru vedou dvě kovové trubičky. Jedna je na začátku filtru, druhá vzadu. Běž po těch trubičkách a těsně nad nápravnicí uvidíš, jak přechází v gumové koncovky a ty jsou zapojené do toho snímače. Kousek nad unašečem kardanu
Foto je zpod auta:
Foto je zpod auta:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
PetrXC70
Prvně udělat kalibraci přes Vidu a pak řešit jestli je senzor špatný nebo ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
To je to vymazání adaptačních hodnot, co píšou udělat po výměně senzoru, nebo něco jiného?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5626
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Tak podle diag. zlobi prvni lambda. Prvni chyby hlaseny v Prosinci coz by odpovidalo ty zvyseny spotrebe.
V pondeli se vymeni + ten ventil klimy... Uz zas nevim jak se jmenuju...
V pondeli se vymeni + ten ventil klimy... Uz zas nevim jak se jmenuju...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
PetrXC70
To máte:
rozvody, filtry, oleje, brzdy, ramena, silentbloky, lambda sondy, kapaliny, pneumatiky, tlumiče, čepy, vstřikovače, stěrače,... (parafráze na Na samotě u lesa
)
rozvody, filtry, oleje, brzdy, ramena, silentbloky, lambda sondy, kapaliny, pneumatiky, tlumiče, čepy, vstřikovače, stěrače,... (parafráze na Na samotě u lesa

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
PetrXC70
Tohle auto je švédská pomsta, ne švédská radost 
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Logan