Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 847
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od powl »

Nemel by nekdo na pujceni zkousecku naftovych vstriku s verohodnym budikem? Samozrejme necekam ze zadarmo.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2215
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Munga »

Pracuji ted často v prašném prostředí a dobrý respirátor je rychle ko. Nejspíš bych potřeboval masku (polomasku - tu bez ochrany na oči). Chtěl bych pohodlnou a nejspíš s měnitelným filtrem . Budu ji potřebovat dlouhodobě.
Nemám zkušenost - máte někdo tip? Lakýra, míchač kokainu a pod .. prostě někdo kdo používá masku často?

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Zajsoft »

Giew píše: 02 dub 2025 19:09 Lze na tomto fóru vložit do příspěvku tabulku? Např. jako html kód. Chci sem dát nějaké porovnání a tabulka mi přijde nejčitelnější.
Ale jiste... (Akorat to chce nepouzivat tohle priblbly vlakno, pak bych si toho dotazu i treba vsimnul, ted to byl spis omyl...)
Ctrl + V :-D

Zepta se to:
image.png
Dal jsem Both...

Text:
Time Core 0 Temp. (�) Core 1 Temp. (�) Core 2 Temp. (�) Core 3 Temp. (�)
17:19:25 11/24/23 84 84 84 84
17:19:35 11/24/23 88 88 88 88
17:19:45 11/24/23 87 87 87 87
17:19:55 11/24/23 88 88 88 88
17:20:05 11/24/23 86 86 86 86
17:20:15 11/24/23 88 88 88 88
17:20:25 11/24/23 77 77 77 77

Image:
image.png
Ale jinak taky klidne URL na Goole Docs.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

alfaman
Offline
Příspěvky: 134
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Slovensko
Vůz: volvo S80 V8
Bydliště: Slovensko

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od alfaman »

Munga píše: 03 dub 2025 23:12 Pracuji ted často v prašném prostředí a dobrý respirátor je rychle ko. Nejspíš bych potřeboval masku (polomasku - tu bez ochrany na oči). Chtěl bych pohodlnou a nejspíš s měnitelným filtrem . Budu ji potřebovat dlouhodobě.
Nemám zkušenost - máte někdo tip? Lakýra, míchač kokainu a pod .. prostě někdo kdo používá masku často?
Jednoznačne 3M je drahšia, ale je to kvalita.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Ano, 3M 6200 maska a filtry 6055 na lakování a 6035 na prach.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1201
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tarkin »

Čusárna,
dotaz k systému hlídání nabití baterie u P3. Od zimy mi chvíli po vypnutí motoru svítí na budíkách, že mám vybitou baterii. Dle VDD je napětí plus mínus v normě, i když tam vidím občas pokles k 7-8V při startování. To jsem odbočil.
Na budíkách svítí vybitá baterie i po nabití baterie skrze nabíječku do maxima.
Dá se tenhle systém nějak resetovat nebo je baterka nějakým způsobem načatá?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Tod2
Online
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5815
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tvl. Furt dokola.....
Tod2 :good:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2215
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Munga »

Urvanej píše: 04 dub 2025 08:18 Ano, 3M 6200 maska a filtry 6055 na lakování a 6035 na prach.
Jj 3M tedy
Dík všem
Ten filtr 6035 moc v prodeji nevidím ,ale 2138 mají standartně - je v popisu P3 částice tak by měl být také ok předpokládám.
Akorát maska není uni ,ale má 3velikosti tak budu muset najít kde lze vyzkoušet.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Já psal co jsem bral pro sebe. Standartní xicht, plynovou masku jsem měl 2. :ROFL:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

norbi3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Zvolen
Vůz: S60 D5 136 kw
Bydliště: SK - Zvolen

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od norbi3 »

Zdravim
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5645
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Mam prosbu, odešel diferák na Transitovy...

Kdyby někdo dokázal sehnat levněji, budu rád. Zatim prej poslední možnost, ale asi jediná. Starý nápravy nejsou...

https://www.transitcenter.cz/prevodove-kolo-pastorek-ford-transit-1991-2000-p-5459.html
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Weight
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 430
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Weight »

Chodí/chodil tu jeden užívateľ, ktorý robil Volvo/Ford motory. Poväčšine 2.5T, myslím. Nemôžem ho dohľadať. Viete meno/nick?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Myslíš Axe? https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9431
BTW hledal jsem ho 13 minut, protože jsem si taky nemohl vzpomenout :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Weight
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 430
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Weight »

Jop. Vyzerá, že to je on. Díky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5585
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Romulusw »

PetrXC70 píše: 08 dub 2025 20:17 Mam prosbu, odešel diferák na Transitovy...

Kdyby někdo dokázal sehnat levněji, budu rád. Zatim prej poslední možnost, ale asi jediná. Starý nápravy nejsou...

https://www.transitcenter.cz/prevodove-kolo-pastorek-ford-transit-1991-2000-p-5459.html
V osmdesátkách jsem si v mototechně kupoval nové soukolí do žigula (1:3,9 to byl ten nejrychlejší pro 16ku) za 900,- Kčs to v poměru vyjde skoro na stejno.

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirkaTDI »

norbi3 píše: 06 dub 2025 18:49 Zdravim
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
Za ty kilometry budou všechny vstřikovače před smrtí. Pokud je to pěkné auto, které si plánuješ nechat, tak udělej repas všech.
Jestli je to vrána na dojetí, tak bych dal jetý vstřik.

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5645
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak tady je celá náprava v Polsku, psal sem panu Švajdovi, tak uvidim... Asi lepší varianta.

https://www.olx.pl/d/oferta/ford-transit-2-5-tyl-most-blizniak-15-cali-CID5-IDVyE9l.html
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

norbi3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 96
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Zvolen
Vůz: S60 D5 136 kw
Bydliště: SK - Zvolen

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od norbi3 »

jirkaTDI píše: 09 dub 2025 12:56
norbi3 píše: 06 dub 2025 18:49 Zdravim
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
Za ty kilometry budou všechny vstřikovače před smrtí. Pokud je to pěkné auto, které si plánuješ nechat, tak udělej repas všech.
Jestli je to vrána na dojetí, tak bych dal jetý vstřik.
Diky.
Pošlem na repas všetky auto je ešte na svoj vek veľmi dobré
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 643
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Giew »

Měním tlumiče a uložení na Suzuki. Překvapilo mě, že nové tlumiče (Jakoparts) jsou snažší stlačit než použité NK. Je to v pořádku? Dle čísla jsou oboje pro stejný vůz.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Tuhle jsem se "pohádal" se sousedem... tvrdil jsem, že síla a rychlost jak vyjíždí tlumič ze stlačené pozice vůbec nic neříká o tvrdosti/trvanlivosti/kvalitě. Totéž jak moc to jde z tuha v "ručních" podmínkách podle mě o ničem nevypovídá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 643
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Giew »

OK, diky. Myslel jsem právě, že je to novy - > větší síla než starý.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Njn, já mam svuj názor, a on měl svuj... ani jeden sme druhýho nepřesvědčili :-) netvrdím, že mám 100% pravdu, jen si to myslím, sorry :-D
Obecně, síla závis na vnitřní konstrukci a použitém mediu, olej, vzduch, dusík apod. Třeba mam ve skládku tlumiče, který nestlačim ani když se po... no a na autě jsou uplně k ničemu. B6 v klidu stlačim, ale na autě jsou tvrdý jako prase.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

videoice
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 212
Registrován: 10 měsíců
Bydliště: Praha Dejvice
Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od videoice »

Dle malého průzkumu existují dvě varianty "nasávání vzduchu". Jedna uzavřená/jednoduchá a potom jedna varianta "na sníh".

Varianta na sníh vypadá cca takto:
image.png
Dle https://www.youtube.com/watch?v=N8Z361Zb06c by se tato varianta měla při vyšší teplotě vzduchu zavřít. Vysvětluji si to tak, že smysl této funkce je nenasávat a propustit sníh při opravdu masivním sněžení.

U mě je ten naklápěcí plast vždy v poloze "sněží" (hnědě).

Máte to stejně nebo se vám ten naklápěcí plast při teplém vzduchu zavírá?

U mě nejenom že se nenaklápěl, ale taky jsem ho při zkoumání ulomil. Mám ten plast natrvalo přilepit, tedy že veškerý vzduch půjde do airboxu? Má ten plast vliv na spotřebu a může s přilepeným být v zimě problém?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5815
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Teto verze jsem si vsim i u P3, ale vzdy pouze u vozu urcene pro Švédsko, ci pak sem dovezene.
U Evropskeho nic neni, takze bych to nehrotil a nechal volne pruchozi
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé