Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 847
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemel by nekdo na pujceni zkousecku naftovych vstriku s verohodnym budikem? Samozrejme necekam ze zadarmo.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pracuji ted často v prašném prostředí a dobrý respirátor je rychle ko. Nejspíš bych potřeboval masku (polomasku - tu bez ochrany na oči). Chtěl bych pohodlnou a nejspíš s měnitelným filtrem . Budu ji potřebovat dlouhodobě.
Nemám zkušenost - máte někdo tip? Lakýra, míchač kokainu a pod .. prostě někdo kdo používá masku často?
Nemám zkušenost - máte někdo tip? Lakýra, míchač kokainu a pod .. prostě někdo kdo používá masku často?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ale jiste... (Akorat to chce nepouzivat tohle priblbly vlakno, pak bych si toho dotazu i treba vsimnul, ted to byl spis omyl...)Giew píše: 02 dub 2025 19:09 Lze na tomto fóru vložit do příspěvku tabulku? Např. jako html kód. Chci sem dát nějaké porovnání a tabulka mi přijde nejčitelnější.
Ctrl + V

Zepta se to: Dal jsem Both...
Text:
Time Core 0 Temp. (�) Core 1 Temp. (�) Core 2 Temp. (�) Core 3 Temp. (�)
17:19:25 11/24/23 84 84 84 84
17:19:35 11/24/23 88 88 88 88
17:19:45 11/24/23 87 87 87 87
17:19:55 11/24/23 88 88 88 88
17:20:05 11/24/23 86 86 86 86
17:20:15 11/24/23 88 88 88 88
17:20:25 11/24/23 77 77 77 77
Image: Ale jinak taky klidne URL na Goole Docs.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: volvo S80 V8
- Bydliště: Slovensko
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jednoznačne 3M je drahšia, ale je to kvalita.Munga píše: 03 dub 2025 23:12 Pracuji ted často v prašném prostředí a dobrý respirátor je rychle ko. Nejspíš bych potřeboval masku (polomasku - tu bez ochrany na oči). Chtěl bych pohodlnou a nejspíš s měnitelným filtrem . Budu ji potřebovat dlouhodobě.
Nemám zkušenost - máte někdo tip? Lakýra, míchač kokainu a pod .. prostě někdo kdo používá masku často?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ano, 3M 6200 maska a filtry 6055 na lakování a 6035 na prach.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Otázka, na kterou neznám odpověď
Čusárna,
dotaz k systému hlídání nabití baterie u P3. Od zimy mi chvíli po vypnutí motoru svítí na budíkách, že mám vybitou baterii. Dle VDD je napětí plus mínus v normě, i když tam vidím občas pokles k 7-8V při startování. To jsem odbočil.
Na budíkách svítí vybitá baterie i po nabití baterie skrze nabíječku do maxima.
Dá se tenhle systém nějak resetovat nebo je baterka nějakým způsobem načatá?
dotaz k systému hlídání nabití baterie u P3. Od zimy mi chvíli po vypnutí motoru svítí na budíkách, že mám vybitou baterii. Dle VDD je napětí plus mínus v normě, i když tam vidím občas pokles k 7-8V při startování. To jsem odbočil.
Na budíkách svítí vybitá baterie i po nabití baterie skrze nabíječku do maxima.
Dá se tenhle systém nějak resetovat nebo je baterka nějakým způsobem načatá?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Offline
- Příspěvky: 5815
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tvl. Furt dokola.....
Tod2
Tod2

-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jj 3M tedy
Dík všem
Ten filtr 6035 moc v prodeji nevidím ,ale 2138 mají standartně - je v popisu P3 částice tak by měl být také ok předpokládám.
Akorát maska není uni ,ale má 3velikosti tak budu muset najít kde lze vyzkoušet.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já psal co jsem bral pro sebe. Standartní xicht, plynovou masku jsem měl 2. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zdravim
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mam prosbu, odešel diferák na Transitovy...
Kdyby někdo dokázal sehnat levněji, budu rád. Zatim prej poslední možnost, ale asi jediná. Starý nápravy nejsou...
https://www.transitcenter.cz/prevodove-kolo-pastorek-ford-transit-1991-2000-p-5459.html
Kdyby někdo dokázal sehnat levněji, budu rád. Zatim prej poslední možnost, ale asi jediná. Starý nápravy nejsou...
https://www.transitcenter.cz/prevodove-kolo-pastorek-ford-transit-1991-2000-p-5459.html
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 430
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Chodí/chodil tu jeden užívateľ, ktorý robil Volvo/Ford motory. Poväčšine 2.5T, myslím. Nemôžem ho dohľadať. Viete meno/nick?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Myslíš Axe? https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9431
BTW hledal jsem ho 13 minut, protože jsem si taky nemohl vzpomenout
BTW hledal jsem ho 13 minut, protože jsem si taky nemohl vzpomenout

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 430
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jop. Vyzerá, že to je on. Díky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5585
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
V osmdesátkách jsem si v mototechně kupoval nové soukolí do žigula (1:3,9 to byl ten nejrychlejší pro 16ku) za 900,- Kčs to v poměru vyjde skoro na stejno.PetrXC70 píše: 08 dub 2025 20:17 Mam prosbu, odešel diferák na Transitovy...
Kdyby někdo dokázal sehnat levněji, budu rád. Zatim prej poslední možnost, ale asi jediná. Starý nápravy nejsou...
https://www.transitcenter.cz/prevodove-kolo-pastorek-ford-transit-1991-2000-p-5459.html
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Za ty kilometry budou všechny vstřikovače před smrtí. Pokud je to pěkné auto, které si plánuješ nechat, tak udělej repas všech.norbi3 píše: 06 dub 2025 18:49 Zdravim
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
Jestli je to vrána na dojetí, tak bych dal jetý vstřik.
-
Offline
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak tady je celá náprava v Polsku, psal sem panu Švajdovi, tak uvidim... Asi lepší varianta.
https://www.olx.pl/d/oferta/ford-transit-2-5-tyl-most-blizniak-15-cali-CID5-IDVyE9l.html
https://www.olx.pl/d/oferta/ford-transit-2-5-tyl-most-blizniak-15-cali-CID5-IDVyE9l.html
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Diky.jirkaTDI píše: 09 dub 2025 12:56Za ty kilometry budou všechny vstřikovače před smrtí. Pokud je to pěkné auto, které si plánuješ nechat, tak udělej repas všech.norbi3 píše: 06 dub 2025 18:49 Zdravim
Mám na D5 ke vadny jeden vtrekovac motor má 500 tis km.
Je lepšie nahradiť ho novým alebo približne rovnako jazdenym.
Ďakujem
Jestli je to vrána na dojetí, tak bych dal jetý vstřik.
Pošlem na repas všetky auto je ešte na svoj vek veľmi dobré
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Měním tlumiče a uložení na Suzuki. Překvapilo mě, že nové tlumiče (Jakoparts) jsou snažší stlačit než použité NK. Je to v pořádku? Dle čísla jsou oboje pro stejný vůz.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tuhle jsem se "pohádal" se sousedem... tvrdil jsem, že síla a rychlost jak vyjíždí tlumič ze stlačené pozice vůbec nic neříká o tvrdosti/trvanlivosti/kvalitě. Totéž jak moc to jde z tuha v "ručních" podmínkách podle mě o ničem nevypovídá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 643
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
OK, diky. Myslel jsem právě, že je to novy - > větší síla než starý.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Njn, já mam svuj názor, a on měl svuj... ani jeden sme druhýho nepřesvědčili
netvrdím, že mám 100% pravdu, jen si to myslím, sorry 
Obecně, síla závis na vnitřní konstrukci a použitém mediu, olej, vzduch, dusík apod. Třeba mam ve skládku tlumiče, který nestlačim ani když se po... no a na autě jsou uplně k ničemu. B6 v klidu stlačim, ale na autě jsou tvrdý jako prase.


Obecně, síla závis na vnitřní konstrukci a použitém mediu, olej, vzduch, dusík apod. Třeba mam ve skládku tlumiče, který nestlačim ani když se po... no a na autě jsou uplně k ničemu. B6 v klidu stlačim, ale na autě jsou tvrdý jako prase.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dle malého průzkumu existují dvě varianty "nasávání vzduchu". Jedna uzavřená/jednoduchá a potom jedna varianta "na sníh".
Varianta na sníh vypadá cca takto:
Dle https://www.youtube.com/watch?v=N8Z361Zb06c by se tato varianta měla při vyšší teplotě vzduchu zavřít. Vysvětluji si to tak, že smysl této funkce je nenasávat a propustit sníh při opravdu masivním sněžení.
U mě je ten naklápěcí plast vždy v poloze "sněží" (hnědě).
Máte to stejně nebo se vám ten naklápěcí plast při teplém vzduchu zavírá?
U mě nejenom že se nenaklápěl, ale taky jsem ho při zkoumání ulomil. Mám ten plast natrvalo přilepit, tedy že veškerý vzduch půjde do airboxu? Má ten plast vliv na spotřebu a může s přilepeným být v zimě problém?
Varianta na sníh vypadá cca takto:
Dle https://www.youtube.com/watch?v=N8Z361Zb06c by se tato varianta měla při vyšší teplotě vzduchu zavřít. Vysvětluji si to tak, že smysl této funkce je nenasávat a propustit sníh při opravdu masivním sněžení.
U mě je ten naklápěcí plast vždy v poloze "sněží" (hnědě).
Máte to stejně nebo se vám ten naklápěcí plast při teplém vzduchu zavírá?
U mě nejenom že se nenaklápěl, ale taky jsem ho při zkoumání ulomil. Mám ten plast natrvalo přilepit, tedy že veškerý vzduch půjde do airboxu? Má ten plast vliv na spotřebu a může s přilepeným být v zimě problém?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5815
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Teto verze jsem si vsim i u P3, ale vzdy pouze u vozu urcene pro Švédsko, ci pak sem dovezene.
U Evropskeho nic neni, takze bych to nehrotil a nechal volne pruchozi
U Evropskeho nic neni, takze bych to nehrotil a nechal volne pruchozi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé