Nazdar.Vie mi niekto odporučiť turbo na T5 191kw?
Aktuálne jazdím na pôvodnom sériovom Mitsubishi , ale vypadá že pomaly ale isto je na odchode. ( Všimol som si občas modrý dym za autom + po ostrej jazde pri ďalšom naštartovaní tiež zahuli na modro )
Premýšľam akú alternatívu zvoliť. Či repas originálneho alebo tam dať niečo iné . Má niekto skúsenosti?
Turbo V70 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Turbo V70 T5
2 eGarageT5
191kw (B5244T5) má z výroby Borgwarner K-24,ne? "MyšivBuši" 16-T měly starší před-face lifty B 5234.
Já zrovna nedávno poptával repas K-24 v REMA Turbo.
" Vaše turbodmychadlo jsme samozřejmě schopni zrepasovat, ale vzhledem k datu výroby je dostupnost dílů dost omezena. U benzínových motorů bývá často rozpraskaná turbinová skříň vlivem vysokých teplot.
Pro Vaši informaci nové turbodmychadlo (orig. BorgWarner -KKK) stojí 29.900,-+dph, ceny oprav se pohybují zpravidla na cca polovině ceny nového, ale přesnou cenu a termín Vám sdělíme po demontáži turbodmychadla.
Nejsme (a ani nechceme být ) na trhu nejlevnější , ale naše cena je podložena kvalitními náhradními díly a používanou technologií oprav, což se odráží v kvalitě našich produktů.
Pro jakékoliv Vaše dotazy jsem k dispozici na telefonu 602409257
S pozdravem
Petr Kohout"
191kw (B5244T5) má z výroby Borgwarner K-24,ne? "MyšivBuši" 16-T měly starší před-face lifty B 5234.
Já zrovna nedávno poptával repas K-24 v REMA Turbo.
" Vaše turbodmychadlo jsme samozřejmě schopni zrepasovat, ale vzhledem k datu výroby je dostupnost dílů dost omezena. U benzínových motorů bývá často rozpraskaná turbinová skříň vlivem vysokých teplot.
Pro Vaši informaci nové turbodmychadlo (orig. BorgWarner -KKK) stojí 29.900,-+dph, ceny oprav se pohybují zpravidla na cca polovině ceny nového, ale přesnou cenu a termín Vám sdělíme po demontáži turbodmychadla.
Nejsme (a ani nechceme být ) na trhu nejlevnější , ale naše cena je podložena kvalitními náhradními díly a používanou technologií oprav, což se odráží v kvalitě našich produktů.
Pro jakékoliv Vaše dotazy jsem k dispozici na telefonu 602409257
S pozdravem
Petr Kohout"
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
Turbo V70 T5
Mám niekde odfotený štitok pozrem to. A áno tiež mám prasklinu okolo wastegate klapky a jednu už aj na výfukových zvodoch 
Přidáno za 2 hodiny 28 minut 55 sekund:
Mal si pravdu , nie je to mitsubishi , to som mal na inom volve
Přidáno za 2 hodiny 28 minut 55 sekund:
Mal si pravdu , nie je to mitsubishi , to som mal na inom volve
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Turbo V70 T5
cokoliv jineho nez K24 bude vyzadovat spoustu uprav.
Naprosto vsechny pouzite K24 maji tyto praskliny ve vyfukovem housingu - pokud ty praskliny nejsou nejake extremni vubec nicemu to nevadi.
Normalne nech zrepasovat stred turba a mas to vyresene. Nejjednodussi a nejlevnejsi cesta.
Naprosto vsechny pouzite K24 maji tyto praskliny ve vyfukovem housingu - pokud ty praskliny nejsou nejake extremni vubec nicemu to nevadi.
Normalne nech zrepasovat stred turba a mas to vyresene. Nejjednodussi a nejlevnejsi cesta.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
Turbo V70 T5
Tých prasklín sa ani nejak nebojím, boli tam už keď som auto kúpil , jazdím na Tom druhý rok a výkonu to má stále požehnane.
I
I
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Turbo V70 T5
Horší a méně trvanlivý než originál. Ale ta cena je neodolatelná 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 805
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
Turbo V70 T5
Mamba nebyla moc rychlá s dodáním. Jinak si myslím, že kvalita by nemusela bejt špatná. Ty budeš asi laborovat, jestli je to přesně výměna za starý kus, bez něj. úprav. Mohl bych ti změřit a poslat rozměry K24 i např. obrázek origo příruby k výfuku(vypaluju si je na laseru na downpipy). Mám i jedno turbo K24 bokem, mimo auto. Ale abys to mohl porovnat, musel bys mít přesný údaje o tý Mambě. Pošlou ti např. výkres turba? Třeba to bude stejný. Jinak to jde samozř. i s menšíma úpravama snadno předělat.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
Turbo V70 T5
Zisťoval som nejaké recenzie ohľadom tej značky. Pôvodne boli dvaja majitelia ,rozdelili sa ,jeden má značku mambatek a druhý kinugawa .
Čo sa týka kvality tých dúchadiel ,majú aj štandardné aj pri. Týka sa to hlavne tých dúchadiel uložených na guľôčkovych ložiskách ktoré sa používajú na závodné účely.
Niekto v USA si dal tú námahu a robil nejaké pokusy a testy , výsledok bol taký že kvalita je porovnateľná s turbom od firmy garrett.
Ďalej som sa dočítal že sa oplatí nakupovať priamo na stránke výrobcu,vychádza to ešte lacnejšie.
Tým sa primárne dostávam k tomu že na ich stránke som našiel presne to čo potrebujem, T5 má iný sací housing ako R a oni majú aj variant pre T5 viď foto.
Čo sa týka kvality tých dúchadiel ,majú aj štandardné aj pri. Týka sa to hlavne tých dúchadiel uložených na guľôčkovych ložiskách ktoré sa používajú na závodné účely.
Niekto v USA si dal tú námahu a robil nejaké pokusy a testy , výsledok bol taký že kvalita je porovnateľná s turbom od firmy garrett.
Ďalej som sa dočítal že sa oplatí nakupovať priamo na stránke výrobcu,vychádza to ešte lacnejšie.
Tým sa primárne dostávam k tomu že na ich stránke som našiel presne to čo potrebujem, T5 má iný sací housing ako R a oni majú aj variant pre T5 viď foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
Turbo V70 T5
Ďalej mi brácho poradil ešte jednu srranku. Niečo tam majú ale cena je až smiešne nízka a už na obrázkoch to vypadá zle .
Tiež som si dal námahu a hľadal nejaké recenzie. Je to tak pol na pol , údajne by to mali byť prebalené veci z Aliexpressu.
Tiež som si dal námahu a hľadal nejaké recenzie. Je to tak pol na pol , údajne by to mali byť prebalené veci z Aliexpressu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
Turbo V70 T5
Tak už je doma
.9.4. zaplatené cez PayPal, 3 pracovné dni aby to mohli odoslať . 16.4..bol tovar na colnici v Bratislave,hneď na druhý deň som zaplatil clo a 22.4. bolo u mňa doma 
Prvé dojmy- vypadá to kvalitne spracované, je k tomu všetok inštalačný materiál a je veľkosťou menšie ako K24 s tým že sacia turbína je väčšia.
Kolega ma rozobratý motor s eRka tak som jeho turbo odfotil s týmto novým. Fotka mierne skresľuje keďže K24 je komplet aj s trubkami ,zvodmi nevedel som ich umiestniť v rovnakej výške vedľa seba .
Prvé dojmy- vypadá to kvalitne spracované, je k tomu všetok inštalačný materiál a je veľkosťou menšie ako K24 s tým že sacia turbína je väčšia.
Kolega ma rozobratý motor s eRka tak som jeho turbo odfotil s týmto novým. Fotka mierne skresľuje keďže K24 je komplet aj s trubkami ,zvodmi nevedel som ich umiestniť v rovnakej výške vedľa seba .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Piešťany
- Vůz: Volvo V70 T5
Turbo V70 T5
Po dlhšej dobe to tu aktualizujem
Našiel som si čas konečne na svoje auto a demontoval K24
Prikladám pár fotiek v akom už bolo stave. Přidáno za 1 hodina 18 minut 13 sekund:
Vybalil som rovno aj nové turbo a začal skúmať ako ho namontovať na motor
Ako prvé som demontoval Origo bypass na turbe a zaslepil som ho adaptérom ,pretože jazdím s externým Blow off ventilom.
Vybalil som montážny materiál a začalo laborovanie čo kam má ísť . Chladenie vodou + prívod oleja je vymyslené dobre, pasuje to namiesto pôvodných trubiek.
Prvý problém nastal pri odtoku oleja z turba. V balení žiadny materiál naň nie je a pôvodná trubka nepasuje. Musel som teda improvizovať a vymyslieť odtok oleja svojpomocne.
Ďalšia vec ktorá sa ukázala že nepasuje plug&play bola sacia hadica od filtra vzduchu. Turbo má menší priemer hrdla na vstupe a je celkovo kratšie takže plastová hadica naň dobre nedočiahne.
Zase som musel improvizovať a podarilo sa mi to zredukovať starou hadicou od intercoolera s ktorej som si odrezal potrebný kus ktorý presne sedí na tubo a zároveň presne pasuje do plastovej trubky od filtra
Přidáno za 2 minuty 10 sekund:
Našiel som si čas konečne na svoje auto a demontoval K24
Prikladám pár fotiek v akom už bolo stave. Přidáno za 1 hodina 18 minut 13 sekund:
Vybalil som rovno aj nové turbo a začal skúmať ako ho namontovať na motor
Ako prvé som demontoval Origo bypass na turbe a zaslepil som ho adaptérom ,pretože jazdím s externým Blow off ventilom.
Vybalil som montážny materiál a začalo laborovanie čo kam má ísť . Chladenie vodou + prívod oleja je vymyslené dobre, pasuje to namiesto pôvodných trubiek.
Prvý problém nastal pri odtoku oleja z turba. V balení žiadny materiál naň nie je a pôvodná trubka nepasuje. Musel som teda improvizovať a vymyslieť odtok oleja svojpomocne.
Ďalšia vec ktorá sa ukázala že nepasuje plug&play bola sacia hadica od filtra vzduchu. Turbo má menší priemer hrdla na vstupe a je celkovo kratšie takže plastová hadica naň dobre nedočiahne.
Zase som musel improvizovať a podarilo sa mi to zredukovať starou hadicou od intercoolera s ktorej som si odrezal potrebný kus ktorý presne sedí na tubo a zároveň presne pasuje do plastovej trubky od filtra
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé