Ale mě to stále fungíruje
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3601
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Já tu mrchu koupil asi za 550Kč a 14 dnů na to objevilo v Lidlu
Ale mě to stále fungíruje

Ale mě to stále fungíruje
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14713
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
No musel bych si ho teď v Lidlu koupit znovu a pak to staré vrátit, že nejde. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3464
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
O.T. to čerpadlo z Lidlu je lamelové čerpadlo. Je to hliníková komora, ocelový rotor a asi bronzové lamely. Pokud ti nefunguje Radku tak máš pravděpodobně zaseklé lamely, já tam měl poměrně hodně otřepů a taky nečerpalo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14713
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Že bych se teda po x letech dokopal k tomu ho rozebrat? 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Nosound89 píše: 27 bře 2021 21:46 Ani k olejovemu filtru nemusíš pod auto?
Shodou okolností, to čerpadlo jsme si zrovna včera objednali také![]()
Nemusím, olejový filtr je vidět na fotce. Je tam, jak se spojí přívody vzduchu z filtrů, tak po levé straně.
To čerpadlo jsi objednal na výměnu olejů na Volvo? Ale ty tam nemáš tu cucací trubičku, ne?
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Nene, to je kvůli Navary, u novějších naft občas přibývá nafta v oleji tak je potřeba občas odsát (přes merku).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Tak to jo. Mně bylo divné, jak bys to chtěl odsávat.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
reakce na příspěvek z 4/2019
"Auto je čerstvě po servise.
Dělalo se: výměna rozvodů, svíčky, vodní pumpa, termostat, olej, filtry.
Cena tohoto servisu byla 160tis. Kč "
protože i mi se zdála cena vysoká, tak jsem trochu hledal a našel video na výměnu rozvodů u tohoto motoru,
ta výměna to je skutečný koncert na Panu motoru, né ty moje 2 až 2,5 litry, video je docela dobře zpracované, vysvětlující,
výměnu dělal celkem 14 dnů, těch dílů až tak moc není, ale nevím kolik dal za přípravky a stejně některé byly na jedno použití,
čili k reálne ceně jsem se nedopídil, předpokládám, že Spongebob si to nechal dělat u značk. servisu LR, čili tam by přípravky měly být z kvalitní oceli, na jedné straně by to mělo cenu snížit, na druhé straně každý chce dnes vydělat
ve videu je také odpověď proč se má měnit tzv. doživotní řetěz, i když je poctivý double
myslím, že tento motor musí být hodně tichý
https://www.youtube.com/watch?v=isq7kPpLD_g
Přidáno za 25 minut 33 sekund:
Sbob:
"Jó když dám plný, tak to tam teče, jako když se protrhne přehrada.
Spokojenost zatím veliká. Jízda dokáže být krásně komfortní, nebo zase sportovní.
Jediné co mi trochu vadí je malý dojezd.
To že je spotřeba 12-13l mi nevadí. Vadí mi pouze 69,5l nádrž.
Myslím si, že tento objem je tak pro naftu. Tady by lépe posloužila alespoň 90l.
Takto je člověk rád, když udělá vůbec 450km na nádrž.
"
je zajímavé sledovat jak se časy mění - dnes Tesla zrychlení lepší jak 5,0 l dojezd podobný a nejspíš bude i tišší
"Auto je čerstvě po servise.
Dělalo se: výměna rozvodů, svíčky, vodní pumpa, termostat, olej, filtry.
Cena tohoto servisu byla 160tis. Kč "
protože i mi se zdála cena vysoká, tak jsem trochu hledal a našel video na výměnu rozvodů u tohoto motoru,
ta výměna to je skutečný koncert na Panu motoru, né ty moje 2 až 2,5 litry, video je docela dobře zpracované, vysvětlující,
výměnu dělal celkem 14 dnů, těch dílů až tak moc není, ale nevím kolik dal za přípravky a stejně některé byly na jedno použití,
čili k reálne ceně jsem se nedopídil, předpokládám, že Spongebob si to nechal dělat u značk. servisu LR, čili tam by přípravky měly být z kvalitní oceli, na jedné straně by to mělo cenu snížit, na druhé straně každý chce dnes vydělat
ve videu je také odpověď proč se má měnit tzv. doživotní řetěz, i když je poctivý double
myslím, že tento motor musí být hodně tichý
https://www.youtube.com/watch?v=isq7kPpLD_g
Přidáno za 25 minut 33 sekund:
Sbob:
"Jó když dám plný, tak to tam teče, jako když se protrhne přehrada.
Spokojenost zatím veliká. Jízda dokáže být krásně komfortní, nebo zase sportovní.
Jediné co mi trochu vadí je malý dojezd.
To že je spotřeba 12-13l mi nevadí. Vadí mi pouze 69,5l nádrž.
Myslím si, že tento objem je tak pro naftu. Tady by lépe posloužila alespoň 90l.
Takto je člověk rád, když udělá vůbec 450km na nádrž.
je zajímavé sledovat jak se časy mění - dnes Tesla zrychlení lepší jak 5,0 l dojezd podobný a nejspíš bude i tišší
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Tak ty rozvody platil ještě předchozí majitel a dělali to v Albionu v Průhonicích. Kromě rozvodů tam bylo mimo jiné gufero na klice a další drobnosti. Jo cena to byla opravdu vysoká.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Jak již jistě mnozí zaregistrovali, proběhla u mě výměna vozu.
Po téměř roce neúspěšných pokusů o prodej Jaguara soukromě jsem se rozhodl ho dát i za nižší cenu na protiúčet.
Jako nástupce jsem chtěl ideálně S90, V90, V90CC, ovšem pouze v benzínu. A to vzhledem k nabídce není vůbec snadné sehnat.
Konkrétně jsem koukal po T5 nebo T6, ale s nějakou pěknou výbavou. Jako nutné prvky výbavy jsem měl odvětrávané sedačky a audio B&W. Zbytem už byl pouze bonus.
Asi před týdnem jsem si všiml v nabídce pěkné S90 T6 v R-desingu v úpravě Polestar. Při rozklikávání inzerátu jsem stejně věděl, že bude mít R-desing sedačky a tudíž nic pro mě. A ono ne, sedačky byly odvětrávané + další věci jako vyhřívaný volant, head up display, nezávislé topení, atd.
Pořád jsem na ni koukal, až jsme se na ni s Tom0 byli podívat.
Na první pohled mě moc nezaujala, Jaguara jsem dal na ocenění a šel prohlížet S90. Ano jak už jsem psal v inzerátu, má nějaké ty provozní šrámy, které mi v ten moment docela vadily.
A celý tento můj dojem podtrhla zkušební jízda, kde Tom0 zjistil, že nufungují pravá tlačítka na volantu. Musím říct, že bych toto vůbec nezjistil, protože v ten moment jsem stejně nevěděl jak a co ovládají.
Po zkušební jízdě jsme si šli sednout do showroomu a čekali na nabídku za Jaguara.
Po zhodnocení situace jsem byl rozhodnut, že auto nekoupím. Následně přišel výkupčí s nabídkou za Jaguara a já mu poděkoval s tím, že si to musím rozmyslet a odjíždím.
Následovala klasika ,,AAA,,. Šel se poradit s managerem a následně byl výkop o 20tis vyšší + sleva na nefunkčí tlačítka. I přesto jsme odjeli, protože se mi to auto nějak nezdálo. Asi jsem podle fotek čekal víc.
Ovšem když jsem o tom pak přemýšlěl, tak už jsem si začal říkat, že zas tak špatná není. A tak mi vůbec nevadilo, že mi druhý den volali z bazaru.
Ptali se, jak se mi S90 líbila. Řekl jsem, že nic moc. Argumentoval jsem nefunkčí elektronikou a kosmetikou. Následova dotaz kolik bych si představoval slevu. Tak jsem hodil asi 20tis. Následovalo ješte hodně telefonátů a abych to zkrátil, tak napíšu výsledek. Tímto odložením nákupu jsem dostal slevu cca 10tis. a už nebylo o čem přemýšlet.
Nakonec cestou domů se i tlačítka volantu umoudřily a začaly fungovat.
Cesta domů byla taková, že jsem skoro ani neuměl zapnout tempomat. Přirovnal bych tento přechod z Jaguaru asi jako ze staré Nokie na moderní dotykáč.
Například ta appka Volvo Cars je něco tak zvláštního. To že si člověk přes telefon nastaví časovač a zapne nezávislé topení, nastartuje motor, odemkne vůz bylo pro mě s Jaguarem něco nepředstavitelné.
S autem se zatím seznamuji, tak je ještě brzo na nějaké závěry. Hlavně doufám, že jsem si nevytáhl černého petra v podobě zvýšené spotřeby oleje.
A co se týče srovnání výkonu s Jaguarem, tak je to +- stejné.
Nakonec se mi to auto začalo dost líbit.
Tak hlavně aby vydrželo.
Po téměř roce neúspěšných pokusů o prodej Jaguara soukromě jsem se rozhodl ho dát i za nižší cenu na protiúčet.
Jako nástupce jsem chtěl ideálně S90, V90, V90CC, ovšem pouze v benzínu. A to vzhledem k nabídce není vůbec snadné sehnat.
Konkrétně jsem koukal po T5 nebo T6, ale s nějakou pěknou výbavou. Jako nutné prvky výbavy jsem měl odvětrávané sedačky a audio B&W. Zbytem už byl pouze bonus.
Asi před týdnem jsem si všiml v nabídce pěkné S90 T6 v R-desingu v úpravě Polestar. Při rozklikávání inzerátu jsem stejně věděl, že bude mít R-desing sedačky a tudíž nic pro mě. A ono ne, sedačky byly odvětrávané + další věci jako vyhřívaný volant, head up display, nezávislé topení, atd.
Pořád jsem na ni koukal, až jsme se na ni s Tom0 byli podívat.
Na první pohled mě moc nezaujala, Jaguara jsem dal na ocenění a šel prohlížet S90. Ano jak už jsem psal v inzerátu, má nějaké ty provozní šrámy, které mi v ten moment docela vadily.
A celý tento můj dojem podtrhla zkušební jízda, kde Tom0 zjistil, že nufungují pravá tlačítka na volantu. Musím říct, že bych toto vůbec nezjistil, protože v ten moment jsem stejně nevěděl jak a co ovládají.
Po zkušební jízdě jsme si šli sednout do showroomu a čekali na nabídku za Jaguara.
Po zhodnocení situace jsem byl rozhodnut, že auto nekoupím. Následně přišel výkupčí s nabídkou za Jaguara a já mu poděkoval s tím, že si to musím rozmyslet a odjíždím.
Následovala klasika ,,AAA,,. Šel se poradit s managerem a následně byl výkop o 20tis vyšší + sleva na nefunkčí tlačítka. I přesto jsme odjeli, protože se mi to auto nějak nezdálo. Asi jsem podle fotek čekal víc.
Ovšem když jsem o tom pak přemýšlěl, tak už jsem si začal říkat, že zas tak špatná není. A tak mi vůbec nevadilo, že mi druhý den volali z bazaru.
Ptali se, jak se mi S90 líbila. Řekl jsem, že nic moc. Argumentoval jsem nefunkčí elektronikou a kosmetikou. Následova dotaz kolik bych si představoval slevu. Tak jsem hodil asi 20tis. Následovalo ješte hodně telefonátů a abych to zkrátil, tak napíšu výsledek. Tímto odložením nákupu jsem dostal slevu cca 10tis. a už nebylo o čem přemýšlet.
Nakonec cestou domů se i tlačítka volantu umoudřily a začaly fungovat.
Cesta domů byla taková, že jsem skoro ani neuměl zapnout tempomat. Přirovnal bych tento přechod z Jaguaru asi jako ze staré Nokie na moderní dotykáč.
Například ta appka Volvo Cars je něco tak zvláštního. To že si člověk přes telefon nastaví časovač a zapne nezávislé topení, nastartuje motor, odemkne vůz bylo pro mě s Jaguarem něco nepředstavitelné.
S autem se zatím seznamuji, tak je ještě brzo na nějaké závěry. Hlavně doufám, že jsem si nevytáhl černého petra v podobě zvýšené spotřeby oleje.
A co se týče srovnání výkonu s Jaguarem, tak je to +- stejné.
Nakonec se mi to auto začalo dost líbit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Ten koberec od Aladina je top 
-
Offline
- Příspěvky: 5932
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
To je moc pěkný! 
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 956
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
krásná barva
btw. jak hodnotíš komfort odpružení oproti Jagu?
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Zásadního rozdílu v odpružení jsem si nevšiml.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Online
- Příspěvky: 5859
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Jak moc proklepávali toho Jaguára ? Respektive kolik za něho nakonec nabídli ?
Jinak pěkná stihačka.
Jinak pěkná stihačka.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Já nevím. Vůbec jsem u jejich kontroly nebyl.
160, ale zůstala mi zimní sada kol
160, ale zůstala mi zimní sada kol
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
To snad není možný... to je smutný, 160...
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Ta barva je luxus. Tahle se mi vždycky na S90 líbila nejvíc. Krásný auto
. BTW: co se myslí tím, že to je polestar?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Smutný to je, ale je to realita. To očekávání, že bude prodejní (výkupní) cena vyšší ve mně přiživovalo i toto fórum. Dost lidí co autům rozumí mělo názor, že je to škoda prodávat, že V8 už nebudou, atd. To ve mně vzbuzovalo naději, že by to lidé mohli chtít a i patřičně ocenit. Jenže tak to vůbec nebylo. Musí se to brát jako 15let staré auto exotické značky. A nutno i dodat, že XF asi nikdy nebude patřit mezi vyhledávané veterány značky.
Přidáno za 2 minuty 56 sekund:
Trošku se divím, že se ptáš zrovna ty. Jak asi určitě víš, tak se jedná pouze o software úpravu.Lukaso píše: 06 dub 2025 23:16 Ta barva je luxus. Tahle se mi vždycky na S90 líbila nejvíc. Krásný auto. BTW: co se myslí tím, že to je polestar?
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Hele já už viděl i takový věci jako větraný sedačky v R-designu
Tak jestli mi něco neuniká
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
160.000kč to je hodně nepatřičná cena
trochu mi to připomíná situaci, když rodiče asi před 7 lety reálně uvažovali o koupi víkendovky. Dostali nabídku od známého ze Švajcu na prověřený Jaguar XK-8. Už si nepamatuji detaily, ale vím, že to bylo "lahváčově zelené". Auto po nějakém větším face-liftu s vychytanými mouchami (ty původní XK-8 snad měly nějaký konstrukční problém....nevím, hádám. Je to hodně let zpět).
No, každopádně to auto tehdy bylo za cca 12-13.000CH, což na takovou kočku nebylo moc. Nakonec z obchodu sešlo (k mému zármutku - rodiče seznali, že by s tím najeli sotva pár tisíc KM ročně). No jo, ale proč to vlastně píšu. Ty XK-8 jsou najednou po letech 2x, 3x dražší než kolem roku 2018
No, každopádně to auto tehdy bylo za cca 12-13.000CH, což na takovou kočku nebylo moc. Nakonec z obchodu sešlo (k mému zármutku - rodiče seznali, že by s tím najeli sotva pár tisíc KM ročně). No jo, ale proč to vlastně píšu. Ty XK-8 jsou najednou po letech 2x, 3x dražší než kolem roku 2018
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 07 dub 2025 09:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
A abych nezapomněl, tak mám m autu i červený klíč k omezení výkonu.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Člověk je ochoten udělat obrovské ústupky.
Jestli si dobře pamatuju, tak když se vezme začátek nabídky před rokem za 350, poté 320, 300, 270 a konec nabídky
A letos 250, pak skok na 200 a nakonec protiúčet za 160... pořád čekám za kolik ho nabídnou na prodej, ale stále tam není ...
Jsem přesvědčen že tato výměna byl krok správným směrem. Novější, mnohem modernější, už jen myšlenka že toto volvo bude snad jednou lépe prodejné než jaguár.
Já jsem si do minulého týdne myslel jak mám pěkné, dobré, silné, praktické auto...
že přeci nad kombik není, nafta 140kw je ideál, výbava jakou mám stačí...
No... najednou je to trochu jinak...
když ty auta vidím vedle sebe, tak ten sedan vypadá hodně dobře, zde ještě podtrženo barvou.
Po svezení delší jízdou musím říct že je to velice příjemný pohon a hned bych měnil ... i za cenu vyšší spotřeby
Výbava mi minulý týden ještě stačila... ale zde navíc
B&W jsem nikdy neměl a teď zjišťuji o co přicházím, neskutečná koncertní síň, zde ještě opět podtrženo sedanem.
Vyhřívaný volant taky velice příjemná záležitost, to samé to nezávislé topení...
Co by mě osobně asi chybělo, ale dá se bez toho žít... střešní okno, masážní sedadla.
Jestli si dobře pamatuju, tak když se vezme začátek nabídky před rokem za 350, poté 320, 300, 270 a konec nabídky
A letos 250, pak skok na 200 a nakonec protiúčet za 160... pořád čekám za kolik ho nabídnou na prodej, ale stále tam není ...
Jsem přesvědčen že tato výměna byl krok správným směrem. Novější, mnohem modernější, už jen myšlenka že toto volvo bude snad jednou lépe prodejné než jaguár.
Já jsem si do minulého týdne myslel jak mám pěkné, dobré, silné, praktické auto...
že přeci nad kombik není, nafta 140kw je ideál, výbava jakou mám stačí...
No... najednou je to trochu jinak...
když ty auta vidím vedle sebe, tak ten sedan vypadá hodně dobře, zde ještě podtrženo barvou.
Po svezení delší jízdou musím říct že je to velice příjemný pohon a hned bych měnil ... i za cenu vyšší spotřeby
Výbava mi minulý týden ještě stačila... ale zde navíc
B&W jsem nikdy neměl a teď zjišťuji o co přicházím, neskutečná koncertní síň, zde ještě opět podtrženo sedanem.
Vyhřívaný volant taky velice příjemná záležitost, to samé to nezávislé topení...
Co by mě osobně asi chybělo, ale dá se bez toho žít... střešní okno, masážní sedadla.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Gratuluji k moc hezké S90 !
Rozhodně bych popřemýšlel o origo spoileru na víko kufru. Bude to vypadat mnohem lépe.
Výbava je z fotek hezká.
Máš FourC podvozek ? Ten posouvá komfort na jiný level.
Co se týče sedaček a R-Designu, tak u SPA už to není jako u P3, že R-Design = R-Design sedačky. U SPA si to zákazník mohl navolit dle libosti. Takže není problém mít R-Design auto a komfortní odvětrávané sedačky, to samé šlo mít Inscription s Contour sportovními sedadly.
Rozhodně bych popřemýšlel o origo spoileru na víko kufru. Bude to vypadat mnohem lépe.
Výbava je z fotek hezká.
Máš FourC podvozek ? Ten posouvá komfort na jiný level.
Co se týče sedaček a R-Designu, tak u SPA už to není jako u P3, že R-Design = R-Design sedačky. U SPA si to zákazník mohl navolit dle libosti. Takže není problém mít R-Design auto a komfortní odvětrávané sedačky, to samé šlo mít Inscription s Contour sportovními sedadly.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8, S90 T6 Polestar
Nene, podvozek je standardní. Cfours bude určitě pohodlnější, ale v případě výměny taky asi o dost dražší.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé