info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 748
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Jasny vsecko chapu. Ty 4 spoje kolem pumpy mam kvuli tomu, ze ta nahradni neorigo pumpa ma jine prumery na vystupech. Tak jsem to nahadickoval pres spojky na miru. A na tom ramu jsem ty spojky urezal a napojil primo na hadicku a bych eliminoval netesnost toho nacvakavaciho spoje. No je to divocina, ale delal jsem to fakt precizne...

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

Kdybych měl neorigo pumpu, udělal bych to stejně. Ale právě proto jsem koupil origo... :)
Nicméně asi bych všechny ty spoje zrevidoval/udělal znovu, případně použil jiné hadičky.

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 748
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Nechci z vlákna dělat nějaký deníček :D Ale dneska že nad ním vyzraju a dám časovač na později. Takže časovač na 6:20, příchod 5:56 (-8°C) . A bufet měl odmraženou půlku čelního okna a krásně jel bez nějakého kýchání :fool: Potom jel ještě 8 minut s motorem, než jsem ho ručně vypnul. Zřejmě má dneska dobrej den....

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já si stejně myslím, že ty bufíky u P2 si žijou svým totálně nevyzpytatelným způsobem. Hlavně co nejvíce naštvat uživatele. :D

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 748
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vizibable »

Jakube začínám mít úplně stejný pocit :D Jenom jsem mu vynadal aniž bych cokoliv opravil. A zase jede každý den...

Na to konto mě napadlo jeslti jsem si ho nemohl zavzdušnit sám. Než začal stávkovat tak topil pár dní skoro na rezervu....

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3317
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Vapik »

Tak a mas viníka, můj jede 6rok bez zásahu. Jediné co je na něm divné ze se k němu nedá připojit pres vidu jednotka je ššedivá, nicméně funguje pres nastaveni v palubaku i pres origo dálku tak i pres mobil.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Vizibable píše: 21 bře 2025 06:39 Jakube začínám mít úplně stejný pocit :D Jenom jsem mu vynadal aniž bych cokoliv opravil. A zase jede každý den...

Na to konto mě napadlo jeslti jsem si ho nemohl zavzdušnit sám. Než začal stávkovat tak topil pár dní skoro na rezervu....
To u P3 jakmile svítí rezerva, netopíš.
Takže bych se tomu zavzdušňování nedivil.

Přidáno za 44 sekund:
Vapik píše: 21 bře 2025 07:13 Tak a mas viníka, můj jede 6rok bez zásahu. Jediné co je na něm divné ze se k němu nedá připojit pres vidu jednotka je ššedivá, nicméně funguje pres nastaveni v palubaku i pres origo dálku tak i pres mobil.
Co jsem si tak všiml, tak nejvíce problémy mají naftové Ardic

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

u P2 záleží, jak je auto nakloněné, už jsem netopil s 1/3 nádrže a topil s dojezdem 60km
ale nikdy se mi to u nafty nezavzdušnilo, vypínání/nefunkčnost je většinou vadnou tryskou, pokud nepočítám upadlé vrtulky apod

Paťa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 167
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II D5 120kW 02'

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Paťa »

Jakub Svoboda píše: 20 bře 2025 21:11 Já si stejně myslím, že ty bufíky u P2 si žijou svým totálně nevyzpytatelným způsobem. Hlavně co nejvíce naštvat uživatele. :D
Tak za ty roky služby snad už mají nárok si vymýšlet kdy chtějí dovolenou :D .
Jinak u P2 se mi ještě nestalo že by bufík nešel rozebrat, narozdíl od eberspacheru a webasta.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak zrovna Webasto delam tak 15x do roka a uz mam na to figl jak jej vzdy rozebrat bez uhony.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak jsem dneska nebufíkoval i přes nastavený časovač.
Bude to baterkou, sice je rok stará, ale asi nepřežila vybití na pár voltů od odstavené stříbřenky.
A to jsem ji v neděli dobil do plna, než jsem bufík namontoval a jinak na ni normálně jezdím.
Mám pocit, že už včera, kdy jsem ještě topil, mi po otevření auta nefoukal vnitřní ventilátor a to je vždycky předzvěst slabší baterie.
No nic, do rána to nechám na nabíječce a přes víkend zkusím tu regenerační funkci, co má druhá nabíječka. Když to nepomůže, tak holt budu vědět, že když chci mít ráno v autě teplo, tak ho musím dát na nabíječku, protože další baterku zatím kupovat nehodlám. :D

Paťa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 167
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II D5 120kW 02'

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Paťa »

Na tu rekondici baterii raději odpoj od auta, některé nabíječky dávají napěťové špičky okolo 50V.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8184
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Petr Marek »

Myslím, že tolik voltů až né, ale rozhodně odpojit. Ostatně je to jedna z výstrah v návodu. Tedy aspoň u mé CTEK 5.0.

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6180
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od python.p »

Na to jsem tady někde narážel, pokud nabíjet v autě tak rozhodně odpojenou. :)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

nabíjet v autě připojenou je úplně v klidu, myslíš, že v servise jako odpojují? :)
rekondice je něco jiného...

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

No mám v plánu to dělat s baterií mimo auto. :D

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Jakub Svoboda »

U Ctec to u Recond zvedá napětí na cca 15-16V , víc nee. Nicméně elektronika v autě je v 99%do 30V takže cajk. Jinak bych už dávno nejezdil.

Paťa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 167
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II D5 120kW 02'

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Paťa »


raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak desulfatace se konat nebude. Baterie má 12,7 - 12,8 voltů a program se ani nespustí. :unknown:
Když jsem baterku trochu vycucl zátěžovou zkoušečkou na 12,3v, tak se program začal spouštět, ale hned se ukončil, jako že OK. :pardon:

Dneska ráno běžel bufík zase normálně i s vnitřním ventilátorem, ale auto bylo do rána na nabíječce.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

Tak vitej do klubu... :D
Zůstává otázka, pokud novou baterii, pomůžu si skrz časté bufikovani nějakou tou "hybridní"?

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Ale je to divný, na stříbřence tahle baterie fungovala tuhle zimu bez problémů někde od listopadu do února než auto umřelo, bez jediného dobíjení. Bufíkoval jsem ale jenom ráno. Možná 2x nebo 3x i odpoledne při odjezdu z práce.
Jo a teď jsem koukal, že jsem ji kupoval už 22.12.2022. Takže je o něco starší než jsem si myslel. :D Každopádně 2 roky není moc na to, aby takhle zlobila.

Co je na července jiný než na stříbřence, je rychlost vnitřního ventilátoru. U červenky rozhodně více fouká, než na stříbřence.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

Moje má skoro 5 let, takže už má trochu nárok zlobit, ale zase jezdím 130km denně...
A ventilátor mi funí taky docela dost, řekl bych až zbytečně moc. Ale to bude spíš pocit, jelikož je venku docela teplo. Kdyby hodně mrzlo, tak mi to asi tak moc nepřijde... :)
S tou rychlostí ventilátoru mne napadá, že by mohlo záležet na verzi softu v CCM. Když mi nahráli novější, začala se klimatizace chovat trochu jinak než předtím. A právě mám pocit, že daleko víc fouká i za jízdy, když je potřeba vnitřek vyhřát poté, vo třeba auto pár minut stálo a vychladlo...

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Měl jsem na mysli rychlost větráku při bufíkování, když otevřu auto.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3481
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Tod2 »

No však ano, valí to odhadem tak na čtverku, možná i víc.
Jen jsem chtěl říct, že se to chová jinak i v normálu a že to může ovlivňovat verze softu.
Občas se mi za jízdy děje i to, že mám nastavno 23, auto ještě není vevnitř na těch 23,ale je mi divně skrz ten teplý vzduch, tak uberu na 22 třeba a na pár sekund (tak 2 až 3) vyletí otáčky ventilátoru a hned zase slezou...

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14273
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Aha, tak to se mi za jízdy neděje. Mě spíše bývá na 23°C zima, respektive na mě fouká studený vzduch i když z výdechů fouká teplý vzduch. :D Nevím proč se to děje, dělala to stříbřenka a dělá to stejně i červenka.

Jsem zvědavý jestli se něco změní, včera jsem totiž konečně vyčistil to vnitřní čidlo. :D

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé