Aku má na faktuře číslo 31652065, cena bez DPH 8114,86
Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Rychlý dotaz. U 2012 (start/stop) je třeba po výměně hlavní baterie dělat nějakou kalibraci nebo stačí hodit novou baterii a nazdar? 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Jo je to potreba. Bez vidy takto.
Ale uz je ti to k prdu, pac uz nemas dobito do plna.
Ale uz je ti to k prdu, pac uz nemas dobito do plna.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Tak asi to něco udělalo. Objevila se hláška o vybité baterii.
Když jsem to udělal podruhé (po krátkém odpojení konektoru k BMS od baterie), tak zase zmizela.
Až pojedu, tak přes car scanner kouknu, jak to vlastně v reálu dobíjí.

Když jsem to udělal podruhé (po krátkém odpojení konektoru k BMS od baterie), tak zase zmizela.
Až pojedu, tak přes car scanner kouknu, jak to vlastně v reálu dobíjí.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Baterie
Předchozí baterka Banner 95Ah 740A 59533 vydržela 6.5 roku.
Už před rokem měla jen cca 40 Ah kapacitu, ale stačila. Startovací proud 540 A.
Před pár dny jsem ale musel startovat přes kabely po normálním zaparkování, takže jsem dnes koupil EXIDE 100Ah 900A EA1000.
Prodejce říkal, že v Banneru je o cca 1 kg víc olova, ale že takový rozdíl mezi nimi není, že důležité je pravidelně dobíjet/jezdit.
Jelikož jsem dřív baterku vybil klíčem v pol. I, tak jsem dnes udělal meření odběrů:
pozn. světla uvnitř jsou LED a stejně po určité době zhasnou
Z čehož plyne, že otevřené dveře u auta (a tedy světlo v kabině) je bez problémů. Dokonce ani ta pol. I klíče není taková katastrofa s dobrou baterkou. Rádio má celkem malý odběr, ale bez pol. I klíče nejde zapnout. Co je naopak celkem žrout je větrák.
Už před rokem měla jen cca 40 Ah kapacitu, ale stačila. Startovací proud 540 A.
Před pár dny jsem ale musel startovat přes kabely po normálním zaparkování, takže jsem dnes koupil EXIDE 100Ah 900A EA1000.
Prodejce říkal, že v Banneru je o cca 1 kg víc olova, ale že takový rozdíl mezi nimi není, že důležité je pravidelně dobíjet/jezdit.
Jelikož jsem dřív baterku vybil klíčem v pol. I, tak jsem dnes udělal meření odběrů:
pozn. světla uvnitř jsou LED a stejně po určité době zhasnou
Z čehož plyne, že otevřené dveře u auta (a tedy světlo v kabině) je bez problémů. Dokonce ani ta pol. I klíče není taková katastrofa s dobrou baterkou. Rádio má celkem malý odběr, ale bez pol. I klíče nejde zapnout. Co je naopak celkem žrout je větrák.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) videoice dne 22 bře 2025 10:17, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Prosimvas piste o stejnych autech, nebo alespon zminte o jakem pisete. Pac P3 žere se zaplym klickem okolo 25A
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Dnes jsem se díval a nic "nezákonného" jsem neobjevil. Po startu (předtím i po bufíkoval) dobíjení 60 - 90A, pak to postupně klesalo a po půl hodině jízdy to už bylo kolem 20 - 40A. Žádný rozdíl v dobíjení pod plynem a při brždění motorem jsem nezaznamenal. Bylo celkem jedno zda v otáčkách nebo na volnoběh. Stejně tak žádný rozdíl v tom jestli bylo S/S aktivní nebo ne. Tak nevím, jak by se to chytré dobíjení mělo projevovat.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Baterie
Světla po 10ti minutách (možná 20ti, záleží na nastavení) zhasnou, takže tohle je úplně v pohodě.videoice píše: 21 bře 2025 23:53 Předchozí baterka Banner 95Ah 740A 59533 vydržela 6.5 roku.
Už před rokem měla jen cca 40 Ah kapacitu, ale stačila. Startovací proud 540 A.
Před pár dny jsem ale musel startovat přes kabely po normálním zaparkování, takže jsem dnes koupil EXIDE 100Ah 900A EA1000.
Prodejce říkal, že v Banneru je o cca 1 kg víc olova, ale že takový rozdíl mezi nimi není, že důležité je pravidelně dobíjet/jezdit.
Jelikož jsem dřív baterku vybil klíčem v pol. I, tak jsem dnes udělal meření odběrů:
image.png
pozn. světla uvnitř jsou LED
Z čehož plyne, že otevřené dveře u auta (a tedy světlo v kabině) je bez problémů. Dokonce ani ta pol. I klíče není taková katastrofa s dobrou baterkou. Rádio má celkem malý odběr, ale bez pol. I klíče nejde zapnout. Co je naopak celkem žrout je větrák.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
V A jsem to nesledoval, ale ve V s odpojeným BMS 14,7V standart když plná baterka tak trošku klesne. Když je BMS připojen tak dobíjí méně a hlavně to docela skáče. Origo bat 4roky max teď origo přes 5let a navíc pravidelně bufíkuji. Je to znatelně lepší bez BMS jen to chce po roce zkalibrovat.Majkl1 píše: 22 bře 2025 09:43Dnes jsem se díval a nic "nezákonného" jsem neobjevil. Po startu (předtím i po bufíkoval) dobíjení 60 - 90A, pak to postupně klesalo a po půl hodině jízdy to už bylo kolem 20 - 40A. Žádný rozdíl v dobíjení pod plynem a při brždění motorem jsem nezaznamenal. Bylo celkem jedno zda v otáčkách nebo na volnoběh. Stejně tak žádný rozdíl v tom jestli bylo S/S aktivní nebo ne. Tak nevím, jak by se to chytré dobíjení mělo projevovat.![]()
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Tak s napětím je to už horší. Pod plynem (i sebemenším) 13,6V, bez plynu 15,2V. Těch 15V asi nebude pro baterii to nejlepší labůžo 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Pokud je baterie na 3/4 vybitá, tak ji nevadí ani 16V
Dokud se el. energie ukládá do ne zcela nabitých článků, tak nedojde k plynování a tím k poškození článku. Není výjimkou, že v tu dobu tam jdou desítky ampér.
Ve chvili, kdy se článek blíží k hodnotě plného nabití, tak regulace nabíjení napětí sníží, až se vyrovná na hodnotě kolem 14V.
U současných moderních aut je stav plného nabití naprosto raritní i za každodenního provozu (zelená debilita) pokud si to uživatel neošéfuje jinak
Dokud se el. energie ukládá do ne zcela nabitých článků, tak nedojde k plynování a tím k poškození článku. Není výjimkou, že v tu dobu tam jdou desítky ampér.
Ve chvili, kdy se článek blíží k hodnotě plného nabití, tak regulace nabíjení napětí sníží, až se vyrovná na hodnotě kolem 14V.
U současných moderních aut je stav plného nabití naprosto raritní i za každodenního provozu (zelená debilita) pokud si to uživatel neošéfuje jinak

-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Já tam vředevčírem dal fungl novou a plně nabitou, proto se mi to moc nelíbí.
Stane se něco (krom hlášky o neaktivnám S/S), když odpojím malý konektor u mínus pólu na hlavní baterce? Předpokládám, že v tu chvíli to začne dobíjet, jako u auta bez S/S.
Stane se něco (krom hlášky o neaktivnám S/S), když odpojím malý konektor u mínus pólu na hlavní baterce? Předpokládám, že v tu chvíli to začne dobíjet, jako u auta bez S/S.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Baterie
videoice: jako měření dobrý, ale zkusil bych takový důležitý věci pro život, protože světýlka, který měříš za asi 5 minut zhasnou.
Důležitý mi přijde:
zamřený uspaný auto a parkovačky
totéž s varovkama
nezamčený auto
apod.
Jakub: hele to XC90 v poloze I s rádiem z plně nabito hlásí za 10 minut vybitou baterku.
Důležitý mi přijde:
zamřený uspaný auto a parkovačky
totéž s varovkama
nezamčený auto
apod.
Jakub: hele to XC90 v poloze I s rádiem z plně nabito hlásí za 10 minut vybitou baterku.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Tu vybitou baterii jsem měl taky po pár minutách na budících. U mě to dělala ta druhá malá pro S/S, protože po vyndání hlavní (AGM) měla (a stále po 3 dnech má) 12,65V a to jsem jí vyndával, když mi auto kvůli vybití baterie hlásilo nouzový režim. I kvůli tomu jsem kupoval novou - zřejmě předčasně.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Ale kulovy, malou nic nehlida, copak jsi na ni nasel pripojeny BMS jako na velky?
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Tak proč mi auto hlásilo vybitou baterii, když velká měla 12,65V?
Na malou jsem zatím nekoukal. Ale dohledal jsem, že malá napájí krom jiného rádio a palubák mi právě hlásil, že audio bude za 2 minuty vypnuto z důvodu úspory en.. Proto jsem usuzoval na tu malou.
Na malou jsem zatím nekoukal. Ale dohledal jsem, že malá napájí krom jiného rádio a palubák mi právě hlásil, že audio bude za 2 minuty vypnuto z důvodu úspory en.. Proto jsem usuzoval na tu malou.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: 850R
Baterie
To jsem nepochopil, co chce po roce bez BMS zkalibrovat, já myslel, že se resetuje BMS...Munga píše: 22 bře 2025 22:27V A jsem to nesledoval, ale ve V s odpojeným BMS 14,7V standart když plná baterka tak trošku klesne. Když je BMS připojen tak dobíjí méně a hlavně to docela skáče. Origo bat 4roky max teď origo přes 5let a navíc pravidelně bufíkuji. Je to znatelně lepší bez BMS jen to chce po roce zkalibrovat.Majkl1 píše: 22 bře 2025 09:43
Dnes jsem se díval a nic "nezákonného" jsem neobjevil. Po startu (předtím i po bufíkoval) dobíjení 60 - 90A, pak to postupně klesalo a po půl hodině jízdy to už bylo kolem 20 - 40A. Žádný rozdíl v dobíjení pod plynem a při brždění motorem jsem nezaznamenal. Bylo celkem jedno zda v otáčkách nebo na volnoběh. Stejně tak žádný rozdíl v tom jestli bylo S/S aktivní nebo ne. Tak nevím, jak by se to chytré dobíjení mělo projevovat.![]()
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Furt dokola......Majkl1 píše: 24 bře 2025 18:49 Tak proč mi auto hlásilo vybitou baterii, když velká měla 12,65V?
Na malou jsem zatím nekoukal. Ale dohledal jsem, že malá napájí krom jiného rádio a palubák mi právě hlásil, že audio bude za 2 minuty vypnuto z důvodu úspory en.. Proto jsem usuzoval na tu malou.
Protože jsi neudělal ten reset BMS.....
TAkže znovu. Dobij odpojenou baterii, udělej reset BMS, nech 12hod zamčené a pak odpoj ten kablík na + pólu. Ende
PS: kdyby ses nudil, tak toto vše je v tomto vláknu již mnou jistě popsáno.
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Baterie
Dobrý point měřit nejzajímavější scénáře.Urvanej píše: 24 bře 2025 16:17 Důležitý mi přijde:
zamřený uspaný auto a parkovačky
totéž s varovkama
nezamčený auto
apod.
Já to měřil stylem kolik co žere a potom si člověk dokáže udělat představu o každé kombinaci. Cílem bylo zjistit, čeho se bez motoru vyvarovat, resp. jaký je bezpečný limit používání, např. rádia po zastavení.
Tedy uspané auto s parkovačkama: 2.62 - 1.5 + 0.015 = 1.135 A (1.83 dne) (ale s LED)
Varovky jsem bohužel zapomněl změřit, ale odhadem 4x 21W * 50% duty cycle, tedy 1.135 + 3.5 A (0.45 dne) (LED parkovačky, varovky normálně ve vláknu)
Nezamčený auto: viz. tabulka, to jsem měřil, 138 dní. Zamčený jsem ale neměřil, takže netuším, kolik alarm bere.
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
V původním stavu auto po nastartování asi p§l minuty dobíjelo na volnoběh 14,3V (teplý motor), pak to při vypnutém S/S spadlo na 13,6V (pokud je aktivní S/S, tak motor zdechl). Bez plynu z kopce 15,6V. S odpojeným kablíkem k BMS, auto po nastartování dobíjí 14,2V (zapnutá světla, rádio, vyhřev sedačky) a napětí si na volnoběh drží i po půl minutě. Pak vyběhne hláška "Problém S/S, doporučen servis", což jsem čekal.Jakub Svoboda píše: 24 bře 2025 20:59 Furt dokola......
Protože jsi neudělal ten reset BMS.....
TAkže znovu. Dobij odpojenou baterii, udělej reset BMS, nech 12hod zamčené a pak odpoj ten kablík na + pólu. Ende
PS: kdyby ses nudil, tak toto vše je v tomto vláknu již mnou jistě popsáno.
Takže děkuji za rady a trpělivost.
Předpokládám, že vypínat S/S softwarově teď nemá smysl. Bez zapojeného kablíku by to stejně házelo hlášku a s připojeným by to dobíjelo stále "chytře", jen by byl S/S stále vypnut (nebo by si pamatoval poslední polohu - podle toho, co se nahraje za sw).
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Ano kalibrace, reset to samé jsem to nejasně napsal. Zresetovat po roce je dobré protože to může začít hlásit nízký stav aku i když to nebude pravda což mě cestou do chorvatska připravilo pěkný stres když jsem se bál vypnout motor že už nenastartuji.Satanda píše: 24 bře 2025 18:50To jsem nepochopil, co chce po roce bez BMS zkalibrovat, já myslel, že se resetuje BMS...Munga píše: 22 bře 2025 22:27
V A jsem to nesledoval, ale ve V s odpojeným BMS 14,7V standart když plná baterka tak trošku klesne. Když je BMS připojen tak dobíjí méně a hlavně to docela skáče. Origo bat 4roky max teď origo přes 5let a navíc pravidelně bufíkuji. Je to znatelně lepší bez BMS jen to chce po roce zkalibrovat.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé