ajaj. Tak to musela být ráno dost kyselá, sedat do studenýho auta.Jakub Svoboda píše: 21 úno 2025 14:55To je možný, ženě u V60 to taky vyplo, prý vybitá, ale odpol bez nabíjení zas ok. Nicméně jsem ji dobil a další den ok.
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak já jsem asi zase oddělal baterii po roce
Včera nebufetoval v -6°C - spěchal jsem, tak jsem nic neřešil. Dneska v 1°C bufetoval, ale z legrace jsem strčil multimetr do zapalovače. A bez motoru, bez světel, pozice klíče I, bufet ON - pouze 11,8V. Když jsem dal polohu klíče II tak to spadlo na 11,5V. Tak jsem normálně nastartoval a jel do práce. Nabíjel jsem teď v sobotu do plna...
Dobíjet dobíjí za studena tam měl 14,4V za tepla 14,05V.
Tak já nevím proč se mě to děje

Dobíjet dobíjí za studena tam měl 14,4V za tepla 14,05V.
Tak já nevím proč se mě to děje

Naposledy upravil(a) Vizibable dne 06 bře 2025 07:00, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
to ještě nic neznamená, určitě jel ventilátor do kabiny + bufík + zbytek auta
to by spíš chtělo změřit napětí bez ničeho
u mne dnes zase po dlouhé době nejel ventilátor do kabiny, tak já nevím, troufám si tvrdit, že baterie je teď permanentně plně dobitá, ale po pěti letech už horší
to by spíš chtělo změřit napětí bez ničeho
u mne dnes zase po dlouhé době nejel ventilátor do kabiny, tak já nevím, troufám si tvrdit, že baterie je teď permanentně plně dobitá, ale po pěti letech už horší
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jojo chystám dotáhnout do kabiny zásuvku s permanentním napětím. Abych věděl napětí jen s odemčeným autem. Ale není čas. Ještě mě napadlo že je bufet nějak poškození a bere víc než by měl a tím pádem to baterie nedává....
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To klidně může, nebo může být někde v kabeláži přechodový odpor.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Všechny tyhle měření zkreslují, protože nevíš, co v autě běží. Tohle už neni šáde, kde při vypnutym zapalování prostě nemělo co žrát 
Takže za mě má smysl měřit napětí na mrtvym zamčenym autě přes káble natažený od baterky a tim to tak zhruba hasne.

Takže za mě má smysl měřit napětí na mrtvym zamčenym autě přes káble natažený od baterky a tim to tak zhruba hasne.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Při zamčeným? To si mám vytáhnout zásuvku do podběhu ne ?
No já zkusím prvně to měření jen při odemčeným autě. A uvidíme....

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, protože odemčený auto dělá kde co, třeba žhaví lambdy, měří teplotu uvnitř... prostě viz výše 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Poslední týden celý špatný - nefunguju. Teda asi se zapne ale po chvilce se vypne protože výdechy jsou trošku teplé. Hodil jsem to na kabel jestli ten bufet něco napíše. A je tam jenom čidlo plamene. Všimněte si napětí 11,8V a to byla připojená nabíječka (už blikala v udržovacím modu). Pak jsem to ještě změřil bez nabíječky 12,3V klíč 0 a 11,8V klíč II. Tak já myslím že jsem tu baterku zase oddělal 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přerušení plamene to nesmí dělat, to prostě vypadá buď na bublinu v palivu, nebo že přestává čerpadlo občas dávat. Může být třeba načatá tepelná pojistka na bufíku, která odstavuje čerpadlo.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tepelná pojistka prostě vypne bufik, chybu plamene by to nahlásilo.
To proste z nějakého důvodu chcípne, nejspíš zase to palivo no.
Přidáno za 1 minuta 7 sekund:
Respektive tepelná pojistka by nechala chybu příliš vysoké teploty...
To proste z nějakého důvodu chcípne, nejspíš zase to palivo no.
Přidáno za 1 minuta 7 sekund:
Respektive tepelná pojistka by nechala chybu příliš vysoké teploty...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Chapu to dobre ze to neni napetim ? To by tam zustala chyba - nizke napeti ? Neni to tepelnou pojistkou ? Protoze by tam viselo prehrati ? Tak to jsem v prdeli...
Kdyz to zapnu primim startem s motorem, tak to bezi dokud to nevypnu. Proto jsem myslel tu baterku...
Kdyz to zapnu primim startem s motorem, tak to bezi dokud to nevypnu. Proto jsem myslel tu baterku...
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Senzor plamene prostě hlásí, že to nehoří. S napětím to nesouvisí.
Jak říkám, nejspíš zase problém na cestě paliva.
Divné tedy je, pokud by to přímým startem normálně jelo...
A ten přímý start je s motorem nebo bez motoru?
Přidáno za 46 sekund:
A jo, už vidím. A co přímý srart bez motoru?
Jak říkám, nejspíš zase problém na cestě paliva.
Divné tedy je, pokud by to přímým startem normálně jelo...
A ten přímý start je s motorem nebo bez motoru?
Přidáno za 46 sekund:
A jo, už vidím. A co přímý srart bez motoru?

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Primy start bez motoru jsem zkousel ted v tydnu. Cekal jsem ze vyhodi chybu napeti aspon na balubaku. Ale po par minutach co to bezelo jsem uz musel nastartovat a jet...
No chova se to pedezrele stejne kdyz jsem mel minule v haji uplne stejne baterku jak ted.
No chova se to pedezrele stejne kdyz jsem mel minule v haji uplne stejne baterku jak ted.
Naposledy upravil(a) Vizibable dne 15 bře 2025 18:35, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tepelná pojistka (termostat) má za úkol při přehřátí rozpojit přívod napájení pro palivové čerpadlo pokud by teplota dosáhla 100⁰C.
rano zkus přímý start bez nastartovaného motoru a pozoruj.
Ještě mě napadá jestli bufík když je nastaven na časovač ví o tom že je venku zima(termistor v zrcátku)?
rano zkus přímý start bez nastartovaného motoru a pozoruj.
Ještě mě napadá jestli bufík když je nastaven na časovač ví o tom že je venku zima(termistor v zrcátku)?
Naposledy upravil(a) Paťa dne 15 bře 2025 20:03, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No jestli meri teplotu cidlem ktere mi ukazuje teplotu na budikach, tak ta odpovida realite...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mě, když odcházela baterka, tak se mi stávalo, že bufík sice běžel, ale neběžel vnitřní větrák, takže motor teplý, ale uvnitř auta zima. Později, když byla baterka více v háji, tak se mi stávalo, že auto hlásilo něco jako topení vypnuto. No a když to bylo úplně v háji, tak auto ani netopilo, ani nehodilo hlášku.
Ale nikdy mi to neudělalo chybu přerušeného plamene. Tu mi to hlásilo, když jsem měl potíže s bublinami v palivu. To bufík taky na časovač sepnul, ale pak ho bublina odstavila. Následně, když jsem ho zapnul ručně, tak normálně běžel, protože ta bublina se nestihla vytvořit. Udělala se jenom když bylo auto odstavené přes noc, respektive bufík běžel ráno a pak měl běžet až druhý den ráno.
Ale nikdy mi to neudělalo chybu přerušeného plamene. Tu mi to hlásilo, když jsem měl potíže s bublinami v palivu. To bufík taky na časovač sepnul, ale pak ho bublina odstavila. Následně, když jsem ho zapnul ručně, tak normálně běžel, protože ta bublina se nestihla vytvořit. Udělala se jenom když bylo auto odstavené přes noc, respektive bufík běžel ráno a pak měl běžet až druhý den ráno.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Právě proto tipuju to palivo.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak to ja si zase necham poradit. Tak jedine co muzu zkontrolovat vedeni a jestli vsechny sponky na prechodkach jsou OK...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U mě byl problém v propojce hadic u čerpadla. Respektive od čerpadla dopředu. Je tam hliníkový mezikus a ten prostě uhnil.
Už jsem se s tím setkal na více autech. Je to úplně naprd řešení, nechápu proč neudělali hadici v celku až k rámu pod motorem a tam spojku, kterou v tom místě chápu kvůli vyndávání rámu.
Já to vyřešil hadičkou v jednom kuse od čerpadla až k bufíku.
Už jsem se s tím setkal na více autech. Je to úplně naprd řešení, nechápu proč neudělali hadici v celku až k rámu pod motorem a tam spojku, kterou v tom místě chápu kvůli vyndávání rámu.
Já to vyřešil hadičkou v jednom kuse od čerpadla až k bufíku.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja tam tu hlinikovou propojku nemel. Mam plastovou hadicku napojenou na gumovou co jde na cerpadlo.
Ale mrknu na to. Treba se po zime povolila nejaka svorka...
Ale mrknu na to. Treba se po zime povolila nejaka svorka...
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No a kolik že tam máš těch spojů? 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 733
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jen par
jeden bufik-ram, ram-dozadu k pumpe, pak 4x kolem pumpy
ale vicemene si za tema spoji stojim pokud po zime neuhnila sponka napr...
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Chápu, na druhou stranu počtem spojů rapidně vzrůstá možnost netesnosti.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
No a já mám gumovou hadičku mezi čerpadlem a plastovou hadičkou a druhou mezi plastovou hadičkou a bufíkem. 
V případě sundávání rámu to odpojím u bufa a odcvakám těch pár drcpásek na rámu.

V případě sundávání rámu to odpojím u bufa a odcvakám těch pár drcpásek na rámu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé