Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jaké máš výrobní číslo motoru? Ne kód ale SN, je to na štítku na krytu rozvodů.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Štítok tam už není
Ak pomôže tu je vín YV1RS714162541515
Ak pomôže tu je vín YV1RS714162541515
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Podle vin by jsi tam měl mít 1841 řemen a starší typ napínáku.
Třeba tady https://autodilos.cz/autodily/sada-zebrovanych-klinovych-remenu-828762141
Třeba tady https://autodilos.cz/autodily/sada-zebrovanych-klinovych-remenu-828762141
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvky: 2053
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
já právě při hledání na netu narazil na pár návodů, že v menu se má dát přidat řidičák atd... to byl asi výplod nějakýho AI.Macek2 píše: 26 úno 2025 15:43 Zatím nelze, řidičák pouze na portálu občana. Je tam ale pouze obecná informace - číslo dokladu a skupiny oprávnění. Stejně tak cestovní pas.

_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Obnovil jsem dceři notes dell do továrního nastavení se smazáním osobních souborů a složku z foto apod. která se měla zálohovat nezálohoval nikdo.. koukal jsem že jsou programy na obnovení v podobných případech, ale prd tomu rozumím.
Je nějaký jednoduchý způsob jak ty soubory vrátit pro amatéra?
Je nějaký jednoduchý způsob jak ty soubory vrátit pro amatéra?
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Měl bych tu GetDataBack for NTFS , ale asi by se to muselo vyndat a dělat to na jiném počítači.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 445
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Otázka, na kterou neznám odpověď
Můžeš zkusit nabootovat Hirens. https://www.hirensbootcd.org/download/
Obsahuje několik nástrojů na obnovení souborů.
Obsahuje několik nástrojů na obnovení souborů.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hlavne ten pocitac uz nepoustej, kazde spusteni (resp zapis na ten disk) snizuje sanci obnovy)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vyměnili mi elektroměr za "chytrý", nemám FVE, nejsem výroba, ale protože budu odběratel v rámci sdílení elektřiny, tedy požadavek přes EDC.
Dotaz: Dodavatel (EON) mi teď změní fakturaci na měsíční vyúčtování (stejně jako mobil) nebo dál nechá zálohy a roční vyúčtování? Nějak jsem se to nikde nedočetl.
1) Jde mi i to, abych měl přehled kolik měsíčně spotřebuji v rámci toho sdílení.
2) Proč bych měl platit zálohy, když je moje přesná měsíční spotřeba známá.
Dotaz: Dodavatel (EON) mi teď změní fakturaci na měsíční vyúčtování (stejně jako mobil) nebo dál nechá zálohy a roční vyúčtování? Nějak jsem se to nikde nedočetl.
1) Jde mi i to, abych měl přehled kolik měsíčně spotřebuji v rámci toho sdílení.
2) Proč bych měl platit zálohy, když je moje přesná měsíční spotřeba známá.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
No klukovi jsem tam stáhl Fort nite a párkrát pařildumi.cz píše: 28 úno 2025 09:30 Hlavne ten pocitac uz nepoustej, kazde spusteni (resp zapis na ten disk) snizuje sanci obnovy)

Díky mrknu na to jestli to nějak poberuPep píše: 28 úno 2025 07:09 Můžeš zkusit nabootovat Hirens.
https://www.hirensbootcd.org/download/
Obsahuje několik nástrojů na obnovení souborů.

dík za info - co bych musel vyndatRomulusw píše: 27 úno 2025 22:36 Měl bych tu GetDataBack for NTFS , ale asi by se to muselo vyndat a dělat to na jiném počítači.



-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ten HDD by se musel vyndat z noťase, připojit na PC s tím programem a spustit vyhledávání souborů ve formátu daných obrázků. Samozřejmě umí i jiné typy souborů, ale čí víc druhů zadáš, tím déle to bude trvat.
To vyndání je jednoduchá operace, většinou to bývá pod odnímatelným víčkem.
Co je to za typ?
Přidáno za 2 minuty 57 sekund:
To vyndání je jednoduchá operace, většinou to bývá pod odnímatelným víčkem.
Co je to za typ?
Přidáno za 2 minuty 57 sekund:
Protože ti je dají vyšší než je potřeba a ty prachy budou mít zadarmo půjčené, to dá rozum, né.labanos píše: 28 úno 2025 12:50
2) Proč bych měl platit zálohy, když je moje přesná měsíční spotřeba známá.
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Otázka, na kterou neznám odpověď
No právě 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
[quote=Romulusw post_id=1074548 time=1740762698 user_id=12552]
Ten HDD by se musel vyndat z noťase, připojit na PC s tím programem a spustit vyhledávání souborů ve formátu daných obrázků. Samozřejmě umí i jiné typy souborů, ale čí víc druhů zadáš, tím déle to bude trvat.
To vyndání je jednoduchá operace, většinou to bývá pod odnímatelným víčkem.
Co je to za typ?
Dell latitude E5400 tj starý notebook co by měl jít rozebrat a nejspíš bych na to našel na trubce video.
Holka říká že jsem ji zničil život - no vlastně tam měla všechny vzpomínky za život
Zítra na něj kouknu.
Ona tam měla připravenou složku tak třeba jestli by se nedalo dle názvu složky. Já jsem zkoušel nějaký program z netu a našlo to jen hromadu kravin.
Ten HDD by se musel vyndat z noťase, připojit na PC s tím programem a spustit vyhledávání souborů ve formátu daných obrázků. Samozřejmě umí i jiné typy souborů, ale čí víc druhů zadáš, tím déle to bude trvat.
To vyndání je jednoduchá operace, většinou to bývá pod odnímatelným víčkem.
Co je to za typ?
Dell latitude E5400 tj starý notebook co by měl jít rozebrat a nejspíš bych na to našel na trubce video.
Holka říká že jsem ji zničil život - no vlastně tam měla všechny vzpomínky za život

Zítra na něj kouknu.
Ona tam měla připravenou složku tak třeba jestli by se nedalo dle názvu složky. Já jsem zkoušel nějaký program z netu a našlo to jen hromadu kravin.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 445
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Otázka, na kterou neznám odpověď
Stáhni rufuse, nahraj tam iso hirense a vytvoř bootovací flashku. Stačí pouze vybrat iso, o zbytek se rufus postará sám. Jakmile bude hotovo, strč flashku do laptopu, zapni ho a mačkej F9. To by tě mělo dostat do boot menu. Vyber jako bootovací medium flashku hirens a v hirens pak pomocí jednoho z programů na obnovu (Lazesoft Data Recovery, Puran Data Recovery, Puran File Recovery, nebo Recuva), zkus soubory obnovit. A nemusíš vyndavat z laptopu disk.
Jinak je to velmi ošklivá životní lekce k tomu, že si má člověk pořádně zálohovat data. Ideálně dle pravidla 3-2-1.
Jinak je to velmi ošklivá životní lekce k tomu, že si má člověk pořádně zálohovat data. Ideálně dle pravidla 3-2-1.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
no hlavne jestli tam neco nahral a pouzival to, tak sance na obnovu rapidne klesa...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Taky mi "pískal řemen" a skončilo to rozdělením dvou hmot řemenice na dvě jednohmotyGiew píše: 25 úno 2025 20:13 Na cenu už jsem koukal, noSpíš by mě zajímalo jak dlouho s tím jezdím a tedy zda to mělo vliv na můj "pískající řemen".

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1070294#p1070294
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 645
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mám 272 najeto. Počká to do 500 jako u Tebe? 

_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mě to ale vrzalo pár stovek kilometrů, než jsem si všiml, že ta řemenice hází. Jo a to poškození místa, kde běhá řemen, bych vůbec neřešil... pokud to nevystupuje, ale jen chybí, tak se nic neděje-
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak mam fotky tech vylomeench steftiku:
v ty dire byla hlava sroubu, ktera byla kulata a mela na soe tisicihran. Jak bych to tedy nejlepe mohl opravit? Za tu listu se otvira viko kufru, takze je to celkem namahane.
v ty dire byla hlava sroubu, ktera byla kulata a mela na soe tisicihran. Jak bych to tedy nejlepe mohl opravit? Za tu listu se otvira viko kufru, takze je to celkem namahane.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
V první řadě bych udělal test jestli na tom plastu bude držet nějaký lepidlo.
Dost často to bývá s překvapením.
Onehdy jsem vylil zbytek epoxy po laminování na kus nějakýho plastu. Vždycky je dobrý ujistit se, že lepidlo patřičně vytvrdlo. Když jsem uklízel za pár dní na stole, nebylo to lepidlo možný z toho plastu dostat, navzdory předpokladu, že upadne samo.
Takže očistit, pár malých teček lepidla na zkoušku a po vytvrdnutí zkusit sloupnout.
Když se najde vítěz, odstranil bych část těch "pacek", které brání nasazení kroužku z kousku (nejlépe) kovové trubičky. To aby se ten plast znovu "neotevřel". Samotný lepidlo to pochopitelně není schopný udržet.
Na tom tisícihranu bych udělal drážku napříč. Nemusí být nijak hluboká, stačí i plátkem pilky na železo.
Nakonec bych ten plastový výstupek (nebude-li to bránit usazení toho plastovýho dílu zpět) zapatlal co největším množstvím lepidla s nějakým plnidlem.
Není vůbec od věci kromě důkladného očištění a odmaštění, poškrábat ten plast, co nejvíc, ale tak aby neutrpěla jeho pevnost a nezlomil se v některém vrypu. Někdy stačí hladký plast na kterém lepidlo vůbec nedrží zdrsnit a lepidlo najednou drží.
Epoxy by to měl zvládnout.
V případě, že by lepení nebylo úspěšné a nebylo jiného zbytí, provrtal bych na třech až čtyřech místech okolo toho výstupku dvojky až trojky otvory, do nich šroubek, z druhé strany matička a k této nástavbě upevnit ten šteft. Z druhé strany pochopitelně začistit, zatmelit, zalakovat.
Dost často to bývá s překvapením.
Onehdy jsem vylil zbytek epoxy po laminování na kus nějakýho plastu. Vždycky je dobrý ujistit se, že lepidlo patřičně vytvrdlo. Když jsem uklízel za pár dní na stole, nebylo to lepidlo možný z toho plastu dostat, navzdory předpokladu, že upadne samo.
Takže očistit, pár malých teček lepidla na zkoušku a po vytvrdnutí zkusit sloupnout.
Když se najde vítěz, odstranil bych část těch "pacek", které brání nasazení kroužku z kousku (nejlépe) kovové trubičky. To aby se ten plast znovu "neotevřel". Samotný lepidlo to pochopitelně není schopný udržet.
Na tom tisícihranu bych udělal drážku napříč. Nemusí být nijak hluboká, stačí i plátkem pilky na železo.
Nakonec bych ten plastový výstupek (nebude-li to bránit usazení toho plastovýho dílu zpět) zapatlal co největším množstvím lepidla s nějakým plnidlem.
Není vůbec od věci kromě důkladného očištění a odmaštění, poškrábat ten plast, co nejvíc, ale tak aby neutrpěla jeho pevnost a nezlomil se v některém vrypu. Někdy stačí hladký plast na kterém lepidlo vůbec nedrží zdrsnit a lepidlo najednou drží.
Epoxy by to měl zvládnout.
V případě, že by lepení nebylo úspěšné a nebylo jiného zbytí, provrtal bych na třech až čtyřech místech okolo toho výstupku dvojky až trojky otvory, do nich šroubek, z druhé strany matička a k této nástavbě upevnit ten šteft. Z druhé strany pochopitelně začistit, zatmelit, zalakovat.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 753
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Víčko serva automatické převodovky B4 - 30751262. Máte reálnou zkušenost náhrady ze skandixu za 583kč nebo radši volit OEM za 1515kč ?
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
Otázka, na kterou neznám odpověď
Před několika lety jsem se tady na to víčko ptal kvůli vyměně, odezva skoro žádná. Nicméně neměnil jsem a převodovka funguje. Možná je to už 10 let.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 753
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mě to začalo trošku ostře řadit. Neříkám že to je tím. Ale jsem v postižené skupině. Tak bych to chtěl zkusit vyměnit. A proto se ptám jestli dát OEM nebo Skandix. Rozdíl v ceně je znatelný...
SUBJECT: Shift Quality Issues due to B4 Servo Cover Failure, 2-3 upshift harshness or flare
CHASSIS: These chassis breaks are approximate:
S60: 062000-152000
V70: 116000-230000
V70 XC: 036000-067100
SUBJECT: Shift Quality Issues due to B4 Servo Cover Failure, 2-3 upshift harshness or flare
CHASSIS: These chassis breaks are approximate:
S60: 062000-152000
V70: 116000-230000
V70 XC: 036000-067100
-
Offline
- Příspěvky: 226
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Otázka, na kterou neznám odpověď
Neví někdo jestli se dá sehnat ochranná folie, která je nalepená u P2 na předních blatnících?
Na řidičově straně už se mi trošku odlepuje a dostává se pod to bordel. Nerad bych aby se to kvůli tomu pod tím vydřelo.
Na řidičově straně už se mi trošku odlepuje a dostává se pod to bordel. Nerad bych aby se to kvůli tomu pod tím vydřelo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: peter cz