Ktory motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: audi a4
Ktory motor
Zdar,uvazujem o kupe volva v60 (od r.2018) v benzine kedze tie nove diesle niesu velmi chvalene.Ktory motor by ste mi odporucili t4 alebo t5?O mildhybridoch som toho vela nenasiel.Pripadne aka je tam poruchovost a spotreba,niesom ziadny pretekar ale nechodim vzdy podla predpisov.Dakujem za odpovede
-
Offline
- Příspěvky: 166
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
Ktory motor
Ahoj, nechci tě nijak buzerovat nebo moralizovat, ale je to klasický syndrom nově příchozích na fórum. Místo toho, aby trochu hledali a ve většině případů odpověď najdou, protože auta a motory všech typů už tady byli "rozebrány a složeny nejméně stokrát"
, tak hned zakládají nové vlákno a zbytečně to tu pak plevelí a celé fórum se stává, čím dál méně přehledné.
Zkus použít HLEDAT, určitě se ti odpovědi dostane.
.... A třeba tady pár odkazů:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=83069
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=47424
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80765
A diskuzí podobného typu je tady víc.

Zkus použít HLEDAT, určitě se ti odpovědi dostane.
.... A třeba tady pár odkazů:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=83069
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=47424
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80765
A diskuzí podobného typu je tady víc.
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvky: 806
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Ktory motor
Ale když už si vlákno založil, tak by mě tedy jako provozovatele v minulosti a dodnes 5 x D5 motorů ve Volvu, jestli si při výběru vozu vyřadil naftu jen z důvodu, že není moc chválena...Kým a kde. Na internetech? Tady na fóru?
Víš proč se ptám? Ptž si omezit motorizaci na benzín jen proto, že to "někdo" a "někde" nechválí mě přijde zkratkovité. A počkej, až se ti vysype benzín, tak to bude Volvo vyřazeno úplně ...Jo, kdyby si napsal, že jezdíš kolem komína a jen čas od času dálku, pak to třeba smysl začne dávat, ale já ti za sebe doporučuji vyzkoušet i slušnou naftu. Nezatracoval bych ji jen kvůli tomu, že jedna paní povídala. Sumárně těch diesel V60/V90 je o poznání více a tak se může třeba jevit jako poruchovější. Já tu negativní zkušenost nemám a jsem s ní max. spokojen. Ale jsem asi malý vzorek pro takové zásadní rozhodování.
Víš proč se ptám? Ptž si omezit motorizaci na benzín jen proto, že to "někdo" a "někde" nechválí mě přijde zkratkovité. A počkej, až se ti vysype benzín, tak to bude Volvo vyřazeno úplně ...Jo, kdyby si napsal, že jezdíš kolem komína a jen čas od času dálku, pak to třeba smysl začne dávat, ale já ti za sebe doporučuji vyzkoušet i slušnou naftu. Nezatracoval bych ji jen kvůli tomu, že jedna paní povídala. Sumárně těch diesel V60/V90 je o poznání více a tak se může třeba jevit jako poruchovější. Já tu negativní zkušenost nemám a jsem s ní max. spokojen. Ale jsem asi malý vzorek pro takové zásadní rozhodování.
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: audi a4
Ktory motor
Jazdim do prace 1100km raz mesacne a medzi tym kratke trasy,nemam nic proti nafte ale precital som tu forum a vela ludi pise hlavne nie naftu od vea tak preto,viem ze je to o tom ako clovek to auto servisuje a sprava sa o nemu ale kedze chcem kupit jazdenku tak tam mi ten benzin prisiel ako lespia volba,najprv som zvazoval xc60 d3 s najazdom okolo 60tkm.Ale nikdy som naftu nemal tak preto som skor za benzin.xc60 v benzine ma asi vatsiu spotrebu ako v60 tak preto som sa rozhodol pre v60.
Popripade ako je na tom d3 viem ze mali porblemy s egr niekto tu spominal aj prasknute bloky,problemy s dpf u benzinu som vela problemov nenasiel tak preto sa pytam ze ak uz benzin ktory z tychto 2.Dakujem
Popripade ako je na tom d3 viem ze mali porblemy s egr niekto tu spominal aj prasknute bloky,problemy s dpf u benzinu som vela problemov nenasiel tak preto sa pytam ze ak uz benzin ktory z tychto 2.Dakujem
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Ktory motor
D3 110 kW by mala byt už len z princípu najspoľahlivejšia. Ma len 1 turbo, D4/D5 sú biturbo, D5 aj s powerpulse, ak funguje
Osobne mám skúsenosť s XC60 D3 2017 ale minulá generácia. Od nova do 205 tis km(doteraz) a 0 porúch. Servis každých 25-30 tis km, jazdené všetko, nepozerá sa zohrievanie a dochladzovanie. Tamkovany len prémiový diesel…
Osobne mám skúsenosť s XC60 D3 2017 ale minulá generácia. Od nova do 205 tis km(doteraz) a 0 porúch. Servis každých 25-30 tis km, jazdené všetko, nepozerá sa zohrievanie a dochladzovanie. Tamkovany len prémiový diesel…
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: audi a4
Ktory motor
Dakujem konecne za komentar k otazke.Viem ze ta d3 by mala byt z hladiska jednoduchosti najspolahlivejsia ale niektori sem pisali ze na xc60 je slaba lebo tazke auto tak preto mali s tym problemy.Ak este mozem aka je tam spotreba aj ked mate starsiu generaciu ale motor je tam asi ten isty ze?
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Ktory motor
Treba sa na tom previesť a sám podľa seba zvážiš, či je to pre teba dostatočné. Ma to 8 stup. automat, čo tomu pomáha. Predpokladám, že XC60 D3 bude predokolka
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Ktory motor
taky trochu koukám, taky na benzín, osobně chci T5, ale je jich docela málo a často za dvojnásobek ceny co nafta 

-
Offline
- Příspěvky: 208
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: audi a4
Ktory motor
No preto som sa to tu chcel opytat ze ktory motor lebo pri mojom najazde 15-20k rocne by mi skor pasoval benzin len neviem ci t4 alebo t5,vo som sa docital je tam iny kompresny pomer a ine turbo ale z hladiska spolahlivosti mi logocky pride ta t4 aj ked tych 184kw v t5 ma láka
.
-
Offline
- Příspěvky: 208
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: audi a4
Ktory motor
T8 velmi nie ja sa bojim ist do hybrida
som skor stara skola benzin a nech to ma primerany vykon k objemu,ae rad si necham poradit a nieco nove naucit
-
Online
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Ktory motor
A proč je vlastně tohle vlákno ve fóru o P2 apod.? 

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Ktory motor
Přesunuto
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1335
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Ktory motor
Za mě jestli Ti přijde 184kW jako přiměřený výkon k dvoulitru, tak ok. Dle mého je to akorát přefouknutej dvoulitr a doplním to, že všude v inzerci jsou vidět T5 co mají najeto 200-300-400 ať si o tom můžeš udělat vlastní názor, nebo nejsou? Oproti tomu D3 a D4 je vidět dost, spousta těch aut má najeto 300 a v pohodě. Já vím, že tu má David Patočka slovo a když jednou napsal, že VEA D3 a D4 jsou špatný motory, tak to převzalo celý fórum a teď je to tady momentální bublina. Jenomže ono těm pětiválcařům do budoucna nezbyde nic jiného, než si tu VEAu pořídit, pokud zůstanou u Volva a zjistí, že to není tak špatný.
Je to obdoba jako jsem pracoval na opravách HP tiskáren a nikdo ze zaměstanců by si HP tiskárnu nekoupil, protože je to šajz. Je až s podivem, že to byli slavné HP 750-950 s železným šasi co nakonec natiskly statisíce stran. A takhle to tady máme dle mého s VEA.
Navíc dle mého není relevantní, jestli najedeš 15-20t km za rok, ale v jakém složení. Pokud je to 2-5km jedna cesta, pak nafta jasně ne, ale přímovstřikový benzín se už dneska ví, že ten taky ne (ředí olej benzínem z principu věci ). Pokud ale sedneš do auta třeba na 50-100km trasu, pak nemusí být ani pro 20t ročně D3-D4 špatná volba.
Ve spotřebu s předokolkou ve V60 počítej klidně 5-7, když poženeš tak 9-10. V XC60 samozřejmě o něco víc.
Je to obdoba jako jsem pracoval na opravách HP tiskáren a nikdo ze zaměstanců by si HP tiskárnu nekoupil, protože je to šajz. Je až s podivem, že to byli slavné HP 750-950 s železným šasi co nakonec natiskly statisíce stran. A takhle to tady máme dle mého s VEA.
Navíc dle mého není relevantní, jestli najedeš 15-20t km za rok, ale v jakém složení. Pokud je to 2-5km jedna cesta, pak nafta jasně ne, ale přímovstřikový benzín se už dneska ví, že ten taky ne (ředí olej benzínem z principu věci ). Pokud ale sedneš do auta třeba na 50-100km trasu, pak nemusí být ani pro 20t ročně D3-D4 špatná volba.
Ve spotřebu s předokolkou ve V60 počítej klidně 5-7, když poženeš tak 9-10. V XC60 samozřejmě o něco víc.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 měsíce
- Bydliště: Stropkov
- Vůz: audi a4
Ktory motor
Dakujem za odpoved ono je to tak ako som pisal raz za mesiac cesta 1100km a potom len kratke trasy do 5km preto benzin.A nepovedal som ze 184 je primerane len ze ma to láka a na tu t4 som nenasiel nikde rozumnu recenziu.Asi sa najskor rozhodnem pre tu 140kw verziu vo v60 na zaciatok kedze som volvo nemal a casom mozno aj xc60 v nafte pribudne
Dakujem vsetkym za postrehy a rady
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
Ktory motor
Viděl jsem ten dlouhý post od p Patočky a právě že tam vůbec nepsal, že jsou VEA diesely nekvalitní. Když to shrnu, psal tam že je to především o tom, jak se k motoru člověk chová a rozebral tu spolehlivost a typické závady do mnoha bodů, kde došel k tomu, že jsou staré 5 válce a VEA na tom v něčem úplně stejně a v něčem jsou statisticky trochu choulostivější VEA, ale žádný velký hate. Velkou negativní pověst si podle mě VEA nesou kvůli prvním ročníkům, kde byly ty špatné pístní kroužky a špatné EGRy a ještě jim častěji praskaly bloky a když se pak potichu problémy odstraní, negativní pověst zůstane. Na 5km trasy by byla nejlepší Fabia MPi. Na ježdění 1000km 1x za měsíc + spousta krátkých 5km tras, by byl asi nejlepší plugin hybrid, pokud má člověk kde dobíjet. Na 5km trasách si asi zničíte jak moderní diesel tak moderní benzín.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé