
Řemen a kladky na V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
Řemen a kladky na V8
Tak to se rád nechám poučit 

_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Online
- Příspěvky: 2190
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Řemen a kladky na V8
Pokud myslíš gufero na straně rozvodů příslušenství, tak to opravdu v autě není problém, odehneš podběh a máš místa dost. U převodovky je to samozřejmě něco jiného.
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Řemen a kladky na V8
Myslel jsem to u pomocných rozvodů, to u převodovky mě v kombinaci s výměnou s motorem v autě vůbec nenapadlo;-)
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Řemen a kladky na V8
Tak hlásím, že ložisko v jedné z kladek které jsem měnil v březnu 2022 je kaput a ty dvě ostatní by to měly taky velmi rychle zasebou. Pro tentokrát jsem vzal italské SKF tak snad vydrží déle.
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Řemen a kladky na V8
Jen si odložím pokud by se selhání ložiska opakovalo tak nejhorší bylo v této kladce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Řemen a kladky na V8
Jen si odložím já, protože už zase se linou zvuky
ale mam podezření, že se jen posunula kladka na ložisku a někde dře.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Řemen a kladky na V8
Tak jen abych dokončil mnou tak pracně popsané téma... končím s výměnou ložisek, ať tam dám co tam dám, vydrží to chvíli... (vždy sice SKF, ale jednou C3)
No a abych to měl veselý, tak to se takhle jednou ozve rána a auto najednou nemá nic... Ložisko, ze kterého kladka "spadla" se točí jako nový, na kladce neni vidno, že by se protáčela, nebo jinak na ložisku trpěla... zkrátka žádnej problém nemá.
Víc jsem to zatím nerozebíral, jen doufám, že to prsa přežila bez úhony.
Co tam dát? Existují 2 kladky v kovu, páč plast se tam dát bojim, oproti D5 je tam výrazně tepleji.
FEBEST 2788-XC90
NTY RNK-VV-001
Druhé zmíněné bych raději, ale momentálně to nikdo v republice nemá a když jo, tak lže. První vůbec neznám a dost se toho bojim.
No a abych to měl veselý, tak to se takhle jednou ozve rána a auto najednou nemá nic... Ložisko, ze kterého kladka "spadla" se točí jako nový, na kladce neni vidno, že by se protáčela, nebo jinak na ložisku trpěla... zkrátka žádnej problém nemá.

Víc jsem to zatím nerozebíral, jen doufám, že to prsa přežila bez úhony.
Co tam dát? Existují 2 kladky v kovu, páč plast se tam dát bojim, oproti D5 je tam výrazně tepleji.
FEBEST 2788-XC90
NTY RNK-VV-001
Druhé zmíněné bych raději, ale momentálně to nikdo v republice nemá a když jo, tak lže. První vůbec neznám a dost se toho bojim.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1704
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Řemen a kladky na V8
NTY se nebojíš?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Řemen a kladky na V8
Máš lepší variantu? 1500 je výrazně zajímavější číslo než 6600 za origo. Jako samozřejmě bych tam mohl dát plastový za 150 kus, kdybych chtěl bejt extra škrt... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Řemen a kladky na V8
Asi bych už přemýšlel nad výrobou vlastního produktu 
To rozlámané je z plastu?

To rozlámané je z plastu?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Řemen a kladky na V8
Nene, to je právě ocelový... vlastní produkty jsem vzdal s tím, že nejsem schopen najít ložiska, co by fungovala dýl jak plácnu 20tkm. Jak obyč, tak C3 prostě po tech kilometrech začaly bejt slyšet.
No uvidíme, až to rozhodim, jak to tam vypadá, ale trochu doufám, že byla nějaká kladka klepnutá a jak to vibrovalo, tak to ložiska neustála.
No uvidíme, až to rozhodim, jak to tam vypadá, ale trochu doufám, že byla nějaká kladka klepnutá a jak to vibrovalo, tak to ložiska neustála.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Řemen a kladky na V8
Ocelové a takhle "rozkvetlo"
Co to muselo být za namáhání?

Co to muselo být za namáhání?
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Řemen a kladky na V8
Jako první mě napadla trhlina vzniklá výměnou ložiska, nic méně to Urvanej vyvrátil, takže zatím vůbec netuším. Výrobu vlastní kladky jsem taky navrhoval, ale je pravda že i já už mám za sebou 2x výměnu ložisek a momentálně už je zase některé slyšet. Bohužel to vypadá že se tam ty ložiska upečou.
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Řemen a kladky na V8
Tím, že by vznikl "nový" produkt, by bylo možné opustit stávající rozměry origo ložiska a zaměřit se na ložisko možná i jiné konstrukce a tím větší odolnosti.
Možná i víceřadé, ale to by se muselo dobře promyslet
Možná i víceřadé, ale to by se muselo dobře promyslet

-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Řemen a kladky na V8
No uvidíme co vyzkoumá pan U a budeme vidět.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 964
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Řemen a kladky na V8
A originál za pekelné peníze má taky tak mizernou výdrž?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Řemen a kladky na V8
No já origo měnil někdy kolem 280kkm. Tak asi ne, ale ta cena je u mě docela morální blok za jedno ložisko a vylisovaný plech 

-
Online
- Příspěvky: 2190
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Řemen a kladky na V8
Tohle bylo origo po cca 180tkm, ale to se rozletělo ložisko...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé