Jestli ten Yato jen vytekl - nepůjde to pretesnit? Na Yato budou možná náhradní díly, ale i kdyby ne, tak tam bude nějaký univerzální těsnění. Stálo by to za pokus
jaký hever do dílny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2062
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Bohužel Gude změnil konstrukcí a moc to nedal vědět. Pod O1 to tip top vleze, ale těch pár cm navrch starší verzi nevýhoda je, o tom žádná.
Jestli ten Yato jen vytekl - nepůjde to pretesnit? Na Yato budou možná náhradní díly, ale i kdyby ne, tak tam bude nějaký univerzální těsnění. Stálo by to za pokus
Jestli ten Yato jen vytekl - nepůjde to pretesnit? Na Yato budou možná náhradní díly, ale i kdyby ne, tak tam bude nějaký univerzální těsnění. Stálo by to za pokus
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: C70 2,4i 1999
jaký hever do dílny
Četl jsem názory, že u těhle levnějších heverů se většinou vydřou vnitřnosti a už to přetěsnit nejde. No a nebyla chuť ani čas se v tom vrtat, tak skončil ve šrotě. Možná škoda no 
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 2062
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Je to samozřejmě možný ...
Ony ty hevery když se na to člověk podívá, tak jsou jeden jak druhý, to dělá podle mne nějaká typizovaná linka v Číně. Pak se dá i na Ali koupit díly, někdy
Jinak podle mne ten Güde ten model updatoval kvůli ceně. Identické modely se prodávají pod jinými značkami ... 
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
jaký hever do dílny
Já budu objednávat hever z aretacni-pripravky.cz
Chtěl jsem Redats LS-370 , ale objevil se nabídce ještě Matabro MB-LPJ3T. Mají na něj dokonce reklamu na YouTube.
Vypadají totožně, až na tonáž, beru ji s rezervou.
Aspoň teda zjistím, jestli se umí taky hned pokazit jak Redats
Chtěl jsem Redats LS-370 , ale objevil se nabídce ještě Matabro MB-LPJ3T. Mají na něj dokonce reklamu na YouTube.
Vypadají totožně, až na tonáž, beru ji s rezervou.
Aspoň teda zjistím, jestli se umí taky hned pokazit jak Redats
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
jaký hever do dílny
Co si myslíte o tomhle?
https://www.autoliftproduction.com/cs-cz/twin
Trochu jako nevýhodu vidím, že se na něho nedá vjet.
https://www.autoliftproduction.com/cs-cz/twin
Trochu jako nevýhodu vidím, že se na něho nedá vjet.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 253
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
jaký hever do dílny
Já budu kupovat na jaře tento zapuštěný do země. Je to dvojitý nůžkový, který zvedne auto do cca 1,8m výšky. Lze použít i na motorky což je skvělé.
https://lincos.cz/cs/product/11649-STD-5335A-230V
https://lincos.cz/cs/product/11649-STD-5335A-230V
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
jaký hever do dílny
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
jaký hever do dílny
Já na tohle už koukal a nevím - vypadá to zajímavě, jenže to moc nezvedne a možná bych se pod to bál vlézt a lomcovat z autem. Pokud je to z Čr tak by mohl být předváděcí kousek a bylo by hned jasno.
Ten nůžkáč je pecka jenže to je pro profíka kde na sebe zvedák vydělá.
Ten nůžkáč je pecka jenže to je pro profíka kde na sebe zvedák vydělá.
-
Online
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
jaký hever do dílny
Na tom preklapecim dělám už tak 4 roky kde co od Corsy po naposledy wranglera. Je naprosto v pohodě a jsem s nim spokojený na zvedání používám performance aku od parkside.
-
Offline
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
jaký hever do dílny
Aha koukám že máš ten houpací 300 že?
Když na ten překlápěcí koukám tak ta plocha na které drží auto je krátká a nedosahuje na zvedací body takže musíš dávat pod prahy v prostřední části? Vypadá to šikovně ,ale pokud nezvednu auto na bodech za p a před z kolem tak pro mne na dost aut nepoužitelné. Je to tak?
Přidáno za 29 minut 49 sekund:
Možná prodám svůj mobilní veterán jednosloup a koupím něco podobného co mohu mít uvnitř garage.
Když na ten překlápěcí koukám tak ta plocha na které drží auto je krátká a nedosahuje na zvedací body takže musíš dávat pod prahy v prostřední části? Vypadá to šikovně ,ale pokud nezvednu auto na bodech za p a před z kolem tak pro mne na dost aut nepoužitelné. Je to tak?
Přidáno za 29 minut 49 sekund:
Má to pěknou nosnost, ale núžkáč el.hydraulika co zvedne do 1m se sežene za stejnou cenu co jsem koukal i když tady je fajn ta lepší mobilita a jednoduchost. Akorát ta výška 64cm vs 1m je hodně znát když dole něco děláš.labanos píše: 22 pro 2024 12:38 Co si myslíte o tomhle?
https://www.autoliftproduction.com/cs-cz/twin
Trochu jako nevýhodu vidím, že se na něho nedá vjet.
Možná prodám svůj mobilní veterán jednosloup a koupím něco podobného co mohu mít uvnitř garage.
-
Online
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
jaký hever do dílny
Zvedáš za prahy pokud nejsou Prahy nejnižším bodem jsou k tomu ještě lišty. Popravdě jediné auto za čtyři roky co jsem s tím nezvedl byl MB ML protože je moc široké. Nevím co zvedáš za auta ale tímhle se dá opravdu skoro vše.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé