jaký hever do dílny

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Tomas78
Offline
Příspěvky: 1810
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

jaký hever do dílny

Příspěvek od Tomas78 »

Bohužel Gude změnil konstrukcí a moc to nedal vědět. Pod O1 to tip top vleze, ale těch pár cm navrch starší verzi nevýhoda je, o tom žádná.

Jestli ten Yato jen vytekl - nepůjde to pretesnit? Na Yato budou možná náhradní díly, ale i kdyby ne, tak tam bude nějaký univerzální těsnění. Stálo by to za pokus :)

Laurel
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 539
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: C70 2,4i 1999

jaký hever do dílny

Příspěvek od Laurel »

Četl jsem názory, že u těhle levnějších heverů se většinou vydřou vnitřnosti a už to přetěsnit nejde. No a nebyla chuť ani čas se v tom vrtat, tak skončil ve šrotě. Možná škoda no :unknown:
_________________
Mercedes-Benz C350 Coupe | Volvo C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG | R.I.P. Volvo S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic
(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1810
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

jaký hever do dílny

Příspěvek od Tomas78 »

Je to samozřejmě možný ... :) Ony ty hevery když se na to člověk podívá, tak jsou jeden jak druhý, to dělá podle mne nějaká typizovaná linka v Číně. Pak se dá i na Ali koupit díly, někdy ;-) Jinak podle mne ten Güde ten model updatoval kvůli ceně. Identické modely se prodávají pod jinými značkami ... :roll:

Noaen
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Chrysler 300c 5.7

jaký hever do dílny

Příspěvek od Noaen »

Já budu objednávat hever z aretacni-pripravky.cz
Chtěl jsem Redats LS-370 , ale objevil se nabídce ještě Matabro MB-LPJ3T. Mají na něj dokonce reklamu na YouTube.
Vypadají totožně, až na tonáž, beru ji s rezervou.
Aspoň teda zjistím, jestli se umí taky hned pokazit jak Redats😃
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995

labanos
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1663
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

jaký hever do dílny

Příspěvek od labanos »

Co si myslíte o tomhle?
https://www.autoliftproduction.com/cs-cz/twin

Trochu jako nevýhodu vidím, že se na něho nedá vjet.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Výska
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 245
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Šluknov
Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
Bydliště: Šluknov

jaký hever do dílny

Příspěvek od Výska »

Já budu kupovat na jaře tento zapuštěný do země. Je to dvojitý nůžkový, který zvedne auto do cca 1,8m výšky. Lze použít i na motorky což je skvělé.

https://lincos.cz/cs/product/11649-STD-5335A-230V
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6

labanos
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1663
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

jaký hever do dílny

Příspěvek od labanos »

Já mám nízký strop...

Ještě jsem našel video hýr
https://www.youtube.com/watch?v=qbK9lOiOq2A
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2215
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »

Já na tohle už koukal a nevím - vypadá to zajímavě, jenže to moc nezvedne a možná bych se pod to bál vlézt a lomcovat z autem. Pokud je to z Čr tak by mohl být předváděcí kousek a bylo by hned jasno.
Ten nůžkáč je pecka jenže to je pro profíka kde na sebe zvedák vydělá.

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3316
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

jaký hever do dílny

Příspěvek od Vapik »

Na tom preklapecim dělám už tak 4 roky kde co od Corsy po naposledy wranglera. Je naprosto v pohodě a jsem s nim spokojený na zvedání používám performance aku od parkside.

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2215
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

jaký hever do dílny

Příspěvek od Munga »

Aha koukám že máš ten houpací 300 že?
Když na ten překlápěcí koukám tak ta plocha na které drží auto je krátká a nedosahuje na zvedací body takže musíš dávat pod prahy v prostřední části? Vypadá to šikovně ,ale pokud nezvednu auto na bodech za p a před z kolem tak pro mne na dost aut nepoužitelné. Je to tak?

Přidáno za 29 minut 49 sekund:
labanos píše: 22 pro 2024 12:38 Co si myslíte o tomhle?
https://www.autoliftproduction.com/cs-cz/twin

Trochu jako nevýhodu vidím, že se na něho nedá vjet.
Má to pěknou nosnost, ale núžkáč el.hydraulika co zvedne do 1m se sežene za stejnou cenu co jsem koukal i když tady je fajn ta lepší mobilita a jednoduchost. Akorát ta výška 64cm vs 1m je hodně znát když dole něco děláš.
Možná prodám svůj mobilní veterán jednosloup a koupím něco podobného co mohu mít uvnitř garage.

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3316
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

jaký hever do dílny

Příspěvek od Vapik »

Zvedáš za prahy pokud nejsou Prahy nejnižším bodem jsou k tomu ještě lišty. Popravdě jediné auto za čtyři roky co jsem s tím nezvedl byl MB ML protože je moc široké. Nevím co zvedáš za auta ale tímhle se dá opravdu skoro vše.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: bajt, Blade, melcz, Vapik