předem se omlouvam za to, jak nekvalitne bude dotaz polozeny, ale jsem žena a auto používám pouze k tomu dostat se z bodu A do bodu B a jsem ráda, že vím, ze je to volvo V60 a jezdí to na naftu
Nicméně, nedá mi to a musim se zeptat, co nás zhruba čeká a kolik nás to bude stát
Při jedné krátké cestě se nám při zastavení obejvila hláška o nedostatku chladicí kapaliny, hned jsme ji koupili, zkontrolovali, ale nezdálo se, že by ubývala. Tato hláška pouze problikavala, někdy vůbec, někdy blikla (hlavně při cestě z kopce), tudíž jsme to naší blbostí svedli na nějaké špatné čidlo. Chladicí kapalinu jsme kontrolovali snad pořád a vždy v pohodě. Když bylo nastartováno a kousek ujeto, tak ji tam bylo méně, ale po vychladnutí normálně mezi ryskami.
Auto jezdilo, tak jak normálně, výkon stejný, spotřeba taky. Všímali jsme si akorát toho, ze auto čím dal méně topilo.
Potom se nám při jedné z cest rozsvítila kontrolka prehrateho motoru, zastavili jsme a z nadobky na chladicí kapalinu odcházelo trošku bileho kouře a bylo to tam trošku mokré. Na nízké otáčky a s castym zastavováním jsme dojeli do autoservisu, už žádný kouř, ani kapalina, nic. Mechanik říkal, ze to může byt cokoli, termostat, vodní pumpa, ....
Bohužel se ale na naše auto sáhne až po novém roce, tak bych rada zhruba věděla čím nám chtělo zpříjemnit vánoční pohodindu.
Nesetkali jste se prosím s něčím takovým? A co to nakonec bylo a kolik vás to stalo?
Moc děkuji
