XC90 3,2l LPG špatně startuje v horku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
misatenko
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: XC90 3.2

XC90 3,2l LPG špatně startuje v horku

Příspěvek od misatenko »

Veru, keď startujem tak ten tlak neklesá. Až keď konečne motor chytí tak je tlak okolo 70 psi. Vizera že to nemá vratku do nádrže. Na liste na boku je ten ventil ako na kolese. Keď si ho vyhľadám podľa č. 30750960 tak sa volá že regulačný ventil, ale vizera ako obyčajný mechanický vypúšťak. Neviem kde alebo ako by to regulovalo. Prítok do lišty je inde mimo tento ventil. Či by pomohla jeho výmena?

misatenko
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: XC90 3.2

XC90 3,2l LPG špatně startuje v horku

Příspěvek od misatenko »

Vedel by niekto opýsať ako vlastne funguje palivový systém 3.2 motorov keď tam nie je vratka do nádrže? Čo reguluje tlak benzínu aby nebol v lište vysoký? A čo drží tlak po vypnutí motora aby nespadol späť do nádrže? Samotné čerpadlo v nádrži? A čo sa deje keď ide auto na LPG? Lebo čerpadlo je v behu aj v tedy. To len doblba tlačí a v lište stojí stále ten istý benzín? Je v nádrži nejaka vnútorna cirkulácia aby sa čerpadlo tak nenámahalo tým stlačením keď nie je odber? Ďakujem

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3309
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

XC90 3,2l LPG špatně startuje v horku

Příspěvek od Vapik »

Záleží jak máš udělané LPG. Můj motor taky nemá vratku, ale při instalaci lpg byla dodělaná, takže u mě palivo cirkuluje. Regulace tlaku paliva je podle mě v čerpadle v nádrži. Tohle jsem si kdysi uložil a mělo by to platit i pro tebe:
IMG_2891.jpeg
IMG_2892.jpeg
IMG_2893.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

misatenko
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 2 roky 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: XC90 3.2

XC90 3,2l LPG špatně startuje v horku

Příspěvek od misatenko »

Pôvodne sa do auta LPG montovalo pred vyše 10 rokmi bez vratky a behal to. Keď som bol u plynára minule tak navrhoval dorobiť vratku do nádrže. Avšak 300 € sa mi zdá dosť veľa. Ale táto chyba vysokého tlaku v lište po vypnutí motora je nezávislá od paliva na ktoré som išiel. Podľa mňa na to bude jednoduchšie riešenie ako dorabať drahú vratku. Musím asi nájsť ten regulačný ventil. Skúsim predsa vymeniť ten jednoduchý ventil na paliv lište (cca 20€). Ale ak je ventil ozaj aj v čerpadle, tak ho musím vybrať a rozobrať. Robil to niekto? Prípadne má doma niekto benzínové čerpadlo, že by v ňom regulačný ventil pohľadal? Všetky benzínové XC 90 (2.5T, T6, 3.2, 4.4) by mali mať čerpadlá rovnaké. Dízle majú trochu iné. To priložené na obrázku nie je ono.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé