
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 887
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
neni lepsi to dat automechanikovi? 

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Že by?
....

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4656
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Však tesař s velkým "T" bude asi příjmení 

_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Také to je Tesař s velkým T ... Tesmi auto, Plzeň
-
Offline
- Příspěvky: 887
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
to byl ftip 

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
fšak jsem to pochopil
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
já si říkam, že cesta je prostě uprostřed výš než na krajích, tak je to přirozené 

-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Taky začínám mít ten názor...nebudu to řešitjá si říkam, že cesta je prostě uprostřed výš než na krajích, tak je to přirozené

-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Ahoj,
tak update toho divného chování auta...bylo v háji řízení, zadní náprava je úplně bez vůlí
...řízení vyměněno za repasované. Auto se o poznání líp chová v zatáčkách. Volant jde víc ztuha, ale není to žádná tragédie...
tak update toho divného chování auta...bylo v háji řízení, zadní náprava je úplně bez vůlí

Naposledy upravil(a) gordonfreeman80 dne 15 led 2025 21:22, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1943
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Kdysi jsem četl diskusi někde na VW fóru a tam lidi řešili křivý volant i po super / laser / geometrii. Nějaký týpek jim tam psal asi toto: u nových aut v pohodě, u starších už jsou vůle a díky sklonu vozovky prostě bude volant trošku doleva. Tak jim to nastavím trošku doprava a pak jedou a za normálního stavu je volant rovně a jsou spokojený
Já jsem na zadku (přesně jak píše Urvanej) dal sbíhavost na hraně, možná malinko za. XC60 má 0.2°+-0.2°, pro zajímavost S60 P3 má 0.3°+-0.2. Když jsou tam vůle, auto se tímhle zklidní, ale samo o trošku to může více žrát pneu. Hlavně nepřehánět, protože nejen rozbíhavost, ale i velká sbíhavost působí rány na nerovnostech a i nestabilitu zvláště na kluzku (každé kolo chce na nerovnosti jet jinam).
Na předku jsem sbíhavost nechal někde kolem 2/3 tolerance. Zase pak to auto je takové "usedlejší" a volant jde více ztuha.
Geometrie dokáže s autem udělat obrovské rozdíly. Mimochodem stáhnul jsem starší příručky a tam byla speciálně geometrie myslím i pro policejní vozy a tam byla sbíhavost hodně malinkatá. Prostě s menší sbíhavostí je vozidlo mnohem agilnější. Ale u našich aut s vůlemi je lepší spíše ta sbíhavost.

Já jsem na zadku (přesně jak píše Urvanej) dal sbíhavost na hraně, možná malinko za. XC60 má 0.2°+-0.2°, pro zajímavost S60 P3 má 0.3°+-0.2. Když jsou tam vůle, auto se tímhle zklidní, ale samo o trošku to může více žrát pneu. Hlavně nepřehánět, protože nejen rozbíhavost, ale i velká sbíhavost působí rány na nerovnostech a i nestabilitu zvláště na kluzku (každé kolo chce na nerovnosti jet jinam).
Na předku jsem sbíhavost nechal někde kolem 2/3 tolerance. Zase pak to auto je takové "usedlejší" a volant jde více ztuha.
Geometrie dokáže s autem udělat obrovské rozdíly. Mimochodem stáhnul jsem starší příručky a tam byla speciálně geometrie myslím i pro policejní vozy a tam byla sbíhavost hodně malinkatá. Prostě s menší sbíhavostí je vozidlo mnohem agilnější. Ale u našich aut s vůlemi je lepší spíše ta sbíhavost.
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Tak geoška nevím na jakou toleranci je nastavená, ale volant je pěkně rovně
. Nebudu řešit tu tuhost, nijak mi to nevadí 


-
Offline
- Příspěvky: 1943
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Hlavně když jsi spokojen. Na US fórech i lidi píšou, že si to doladí dle svých preferencí. BTW: dle přezdívky příznivec Half-Life? 

-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004; manuál
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Já už na to hrabat nebudu...jsem rád že to v zatáčkách konečně drží směr
.
Jinak jo, HL a hlavně Halflife-2 je moje srdcovka ... jsem si to koupil v roce 2004 za nekřesťanských 1450 kaček

Jinak jo, HL a hlavně Halflife-2 je moje srdcovka ... jsem si to koupil v roce 2004 za nekřesťanských 1450 kaček

-
Offline
- Příspěvky: 1943
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
V70 D5 citlivá na boční sklon silnice
Jak píšu: hlavně, že jsi spokojen. U geometrie není jedna exaktní hodnota správná a zbytek špatně. To auto se chová dost jinak i v rámci povolených hodnot (osobně vyzkoušeno).
Half Life 2 v době kdy byl aktuální, tak jsem neměl prachy na HW a teď zase na to nemám čas
Half-Life 1 miluju, na tom jsem "dospěl"
Ten jsem dal všechny 3 díly a nostalgie, to byly super časy ... Chtěl bych někdy si zahrát Half-Life 3 i ve VR, kdyby byla někde příležitost. Sorry za OT
Half Life 2 v době kdy byl aktuální, tak jsem neměl prachy na HW a teď zase na to nemám čas


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé