S60 D5 slabé topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Hm, slušnej rozdíl.
Prostě levný aftermarket, no.
Prostě levný aftermarket, no.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
S60 D5 slabé topení
Já si to dnes vytrasoval a v bodě číslo 2 už šel z topení teplý vzduch. Podle map 1,5 km od startu. Městská crcačka lážo plážo. Vyjížděl jsem s úplně studeným autem. Okolní teplota podle palubáku 3°C. Klima a automatika zapnutá na 22°C. EGR off, takže bych řekl, že lepší to už nebude.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
to nevím, já když sedám ráno do auta, tak má motor cca 75° a vevnitř je skoro trenýrková teplota... 

-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
S60 D5 slabé topení
To zní trošku jako provokace. Nechceš si na půl roku vyměnit S80 za S60? 

-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
asi už se s ní loučit nebudu a dojezdím ji... 
jak to, že nemáš bufík? to je nějaká itálie?

jak to, že nemáš bufík? to je nějaká itálie?
-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
S60 D5 slabé topení
Francie, přímo z Paříže
Je to velká škoda. Bufík bych tady u nás v podhůří zužitkoval.

-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
jako dodělat lze všechno, ale je to otázka priorit a taky ceny že... 

-
Offline
- Příspěvky: 237
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
S60 D5 slabé topení
Mám ještě další 3 staré BMW, takže to musím promýšlet opravdu s rozvahou
Každopádně na Volvo se takové věci shání hůř než kdejaké vzácné věci na 30 let staré vraky.

-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
no pokud je tam kabeláž, tak sehnat komplet bufík i s vedením nafty někde z vraku by nemusel být problém
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Já bych klidně přenechal za mrzký peníz ten můj, když si ho někdo přijede sundat a vyřešíme rovnou i hadice:-D atd., bohužel bypass vody jsem dokončoval kolem půlnoci a na demontáž bufíku už jsem neměl čas ani energii. Pro mě je to nepotřebný krám, se kterým jsou akorát starosti.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
S60 D5 slabé topení
Každý to máme jinak
za mě je super sednout do vyhřátého auta a nemuset škrábat okna.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Mně se to stane párkrát za zimu, nevyrážím brzo a na těch pár opravdu chladných dní (pražská zima), kdy musím vzít do ruky škrabku a důkladně škrábat, žádný z mého pohledu drahý, tři čtvrtě roku nevyužitelný, seroucí se a pravidelnou údržbu vyžadující mechanismus nepotřebuju. Maximálně si dovedu představit vyhřívané sklo, ale to se bohužel nedávalo.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
a co je tomu bufíku?
kdyby byl volný za rozumný peníz, tak bych se na náhradní díly nebránil...
kdyby byl volný za rozumný peníz, tak bych se na náhradní díly nebránil...
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Co jsem auto koupil, ani jsem nevěděl, že tam je, takže nejspíš je vyndaná pojistka. Řekl mi to až někdo z D5T5, když se tam kódoval EGR off tuším. Samozřejmě mě ani nenapadlo ho zkoušet, ono by stejně po několika letech neprovozu nebylo moc co. Jenom bych potřeboval někoho, s kým bych rovnou vyřešil i palivový okruh, vedou tam nějaké hadice a trubky, které bude asi potřeba nějak spolehlivě zaslepit nebo propojit jako u vody.
Mimochodem dneska budu muset znova řešit vodu, kolem té tlusté trubky ten bypass někde sákne, musel jsem dneska dolívat kapalinu.
Jak moc pracné je komplet sundání bufíku, když už bude dole to ostatní, a co případně budu potřebovat řešit kromě bypassu vody, který už *mám*?
Mimochodem dneska budu muset znova řešit vodu, kolem té tlusté trubky ten bypass někde sákne, musel jsem dneska dolívat kapalinu.
Jak moc pracné je komplet sundání bufíku, když už bude dole to ostatní, a co případně budu potřebovat řešit kromě bypassu vody, který už *mám*?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
tak jestli budeš mít dole nárazník, tak jsou to 3 šrouby, které drží bufík, a hadice přívodu nafty, kterou pak stačí zaslepit třeba šroubkem dovnitř a stáhnout
odpojit konektor od bufíku, který bych pro sichr taky nějak vodotěsně zalepil
no a to je vše (pokud to tedy někdo nebude chtít celé), nic dalšího není potřeba, respektive vše ostatní tam může zůstat, což je jen palivové vedení s pumpou, která se bez bufíku stejně nespustí
Přidáno za 3 minuty 4 sekundy:
ale pokud máš bypas místo bufíku a voda uniká tudy, tak k tomu bys měl mít přístup shora bez sundání nárazníku nebo čehokoliv, ty hadice by měly jít protáhnout nahoru za chladič (teoreticky
)
odpojit konektor od bufíku, který bych pro sichr taky nějak vodotěsně zalepil
no a to je vše (pokud to tedy někdo nebude chtít celé), nic dalšího není potřeba, respektive vše ostatní tam může zůstat, což je jen palivové vedení s pumpou, která se bez bufíku stejně nespustí
Přidáno za 3 minuty 4 sekundy:
ale pokud máš bypas místo bufíku a voda uniká tudy, tak k tomu bys měl mít přístup shora bez sundání nárazníku nebo čehokoliv, ty hadice by měly jít protáhnout nahoru za chladič (teoreticky

-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Tak bufík je venku, vodní hadice propojené menší měděnou 90° trubičkou s nátrubkem 22mm a 20mm průměrem na druhém konci. Těch 22mm je za mě absolutní maximum pro propojovací trubičku, ideální je 20mm, což jde dobře nasadit, ale pořád ještě dobře stáhnout. Palivová hadička zacpaná šroubkem a stažená sponou.
Zdržel jsem se ještě tím, že mi kapaliny vyteklo půl kýble, takže jsem pak musel dělat zastávky a doplňovat, ale ke konci cesty už jsem tam nalil všechno zpátky, tak teď už by hladina mohla být OK, maximálně ještě lehce doliju časem.
Jediné, na co jsem neměl materiál ani nápad, je konektor od bufíku. Asi bude nejlepší přes něj převléknout nějakou gumu a stáhnout nad konektorem, ale zatím neřeším. Jde nějak zajistit, aby ten konektor nebyl pod napětím (odkódvat bufík/vyndat pojistku, pokud má bufík sólo?). Bál bych se hlavně nějakého zkratu, takže tohle bych ještě měl rád podchycené.
Jinak [smention u=14357]Tod2[/smention] bufík je teda k mání, zítra se pokusím nafotit. Klidně pak pošli SZ, kolik bys za to dal, já vůbec nemám představu a ani nemám, jak si ji udělat, moc použitých bufíků se asi neprodává.
Zdržel jsem se ještě tím, že mi kapaliny vyteklo půl kýble, takže jsem pak musel dělat zastávky a doplňovat, ale ke konci cesty už jsem tam nalil všechno zpátky, tak teď už by hladina mohla být OK, maximálně ještě lehce doliju časem.
Jediné, na co jsem neměl materiál ani nápad, je konektor od bufíku. Asi bude nejlepší přes něj převléknout nějakou gumu a stáhnout nad konektorem, ale zatím neřeším. Jde nějak zajistit, aby ten konektor nebyl pod napětím (odkódvat bufík/vyndat pojistku, pokud má bufík sólo?). Bál bych se hlavně nějakého zkratu, takže tohle bych ještě měl rád podchycené.
Jinak [smention u=14357]Tod2[/smention] bufík je teda k mání, zítra se pokusím nafotit. Klidně pak pošli SZ, kolik bys za to dal, já vůbec nemám představu a ani nemám, jak si ji udělat, moc použitých bufíků se asi neprodává.

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
bufík má pojistku u motoru, pokud ji ještě někdo nevytáhl, mělo by to být napsané na krytu "preheater", nebo tak nějak, myslím 20A
konektor by to chtělo zaizolovat, nebo zoxiduje tak, že už nepůjde použít (samozřejmě piny půjde vyměnit kdykoliv)
na bufík se zkusíme nějak domluvit, fotky pošli, ale co je uvnitř asi stejně nepoznáme, pokud to nechceš kuchnout
konektor by to chtělo zaizolovat, nebo zoxiduje tak, že už nepůjde použít (samozřejmě piny půjde vyměnit kdykoliv)
na bufík se zkusíme nějak domluvit, fotky pošli, ale co je uvnitř asi stejně nepoznáme, pokud to nechceš kuchnout
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Tak bohužel jsem stihl jen takto:
Jsou k tomu i šroubky, snad všechny.
Jsou k tomu i šroubky, snad všechny.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
očouzený není, tak se nějak zkusíme domluvit... 

-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Ok, tak napiš, jak bychom udělali předání. Teďka ve středu 4.12. jedu do Brna, tak kdybys tam mohl někam sjet za mnou, bylo by to ideální.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Tak problém stále nevyřešen. Teďka jsem jel cca půl hodiny v teplotách pod nulou a teplý (rozhodně ale ne horký) vzduch začal z výdechů jít až tak po 20-25 minutách. Při volnoběhu stále mizérie, vzduch z výdechů byl sotva teplý, jak motor není v otáčkách. Trochu celkové pomohlo vyhnout auto a dát teplotu na max. V létě přitom klimatizace v pohodě, takže to nevypadá, že by měl být problém v teploměru v klimapanelu.
Nějak už mě to netopení té staré popelnice ale nebaví řešit, asi počkám, jestli nepomůže nová pumpa s rozvodama.
Nějak už mě to netopení té staré popelnice ale nebaví řešit, asi počkám, jestli nepomůže nová pumpa s rozvodama.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
hele těžko říct, ale dnes jsem jel s bufíkem 20 min (a to byl navíc zapnutý cca 20 min před odjezdem) a teplota vody vylezla za jízdy někam na 80°C, takže bez bufíku se Ti to sotva zahřálo
jinak rafička je na provozní teplotě už někde po 70°C
jinak rafička je na provozní teplotě už někde po 70°C
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S60 D5 slabé topení
Co takhle termostat?
Když to netopí, jak je teplá horní hadice do chladiče? Jestli je teplá, tak před chladič prdni kus kartonu a uvidíš.
Zrouna předvčírem jsem si ho tam dal
Když to netopí, jak je teplá horní hadice do chladiče? Jestli je teplá, tak před chladič prdni kus kartonu a uvidíš.
Zrouna předvčírem jsem si ho tam dal

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Termostat se dával na jaře -> viz. výše.
Mě ještě napadá, podívat se přes diagnostiku kolik to ukazuje teplotu v kabině a na jaké poloze jsou motorky klapek a taky jaká je požadovaná teplota.
Mě se teď nedávno stalo, že mi začal z výdechů u řidiče jít chladný vzduch. Musel jsem nastavit teplotu o stupeň výše než u spolujezdce a pak to zase začalo topit. Tak přemýšlím, jestli neblbne knoflík teploty a nedává třeba informaci, že chci třeba 18° místo 23°.
Mě ještě napadá, podívat se přes diagnostiku kolik to ukazuje teplotu v kabině a na jaké poloze jsou motorky klapek a taky jaká je požadovaná teplota.
Mě se teď nedávno stalo, že mi začal z výdechů u řidiče jít chladný vzduch. Musel jsem nastavit teplotu o stupeň výše než u spolujezdce a pak to zase začalo topit. Tak přemýšlím, jestli neblbne knoflík teploty a nedává třeba informaci, že chci třeba 18° místo 23°.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé