S60 D5 slabé topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Termostat byl letos na jaře měněn za Facet na Radkovo doporučení. Pumpa nevím, jaká tam je, rozvody byly každopádně dělané ještě předchozím majitelem v roce 2022. Správně by měl být Aisin?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Co mám vypozorováno, tak radši větší počet menších trubiček než menší počet větších. Podle mě ty velké trubky nestačí předat tolik tepla z vody do vzduchu jako ty menší, které mají ve výsledku větší plochu povrchu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Jako jo, ale teplo předávají spíš ta žebra. Pak nahodim fotky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 293
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
S60 D5 slabé topení
Loni, předloni... zkusil jsem několik různých výměníků a pořád kosa, někdy menší. Ale kosa. Letos jsem tam dal výměník od vparts.se . A musím říct, že topí luxusně. Ať už během jízdy či na volnoběh v koloně. Aby měla žena teplo v autě po noční šichtě, tak jsem ji pustil bufíka. Venku bylo -6, bufik běžel hodinu. Těšil jsem se na pochvalu a místo toho žena frfňala, že musela větrat, že bylo v autě vedro.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Cena jak Mahle, čekal jsem to horší...
Mimochodem tam mají už zase isofix držáky pro P2. Každopádně ještě jsem o tom přemýšlel a to, že auto míň topí na volnoběh a v podstatě zcela optimálně v otáčkách, mi spíš dává smysl, že bude právě tou pumpou než radiátorem.
Předchozí majitel nebyl úplný dobytek, ale že by to s péčí o auto zrovna přeháněl, se taky říct nedá, takže vsadím kalhoty, že vodní pumpu Aisin tam nedal.
Kolik že stojí ten Aisin a má smysl měnit jen pumpu a rozvody nechat být (když byly dělané)?
Mimochodem tam mají už zase isofix držáky pro P2. Každopádně ještě jsem o tom přemýšlel a to, že auto míň topí na volnoběh a v podstatě zcela optimálně v otáčkách, mi spíš dává smysl, že bude právě tou pumpou než radiátorem.
Předchozí majitel nebyl úplný dobytek, ale že by to s péčí o auto zrovna přeháněl, se taky říct nedá, takže vsadím kalhoty, že vodní pumpu Aisin tam nedal.
Kolik že stojí ten Aisin a má smysl měnit jen pumpu a rozvody nechat být (když byly dělané)?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 293
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
S60 D5 slabé topení
Ja ja, to je on.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
A jak tam nakoupit, když to píše, že nedodávají do ČR?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Jsou různé online služby s "fiktivní" např. polskou či německou adresou, které zařídí dodání do ČR. Už jsem takhle párkrát nakupoval a v pohodě, jednou i z USA.
Z Vparts jsem chtěl takhle kupovat LED vložky do mlhovek, ale nakonec zvítězil zdravý rozum a vykašlal jsem se na to.
Z Vparts jsem chtěl takhle kupovat LED vložky do mlhovek, ale nakonec zvítězil zdravý rozum a vykašlal jsem se na to.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
takže teď se budou kupovat radiátory ze Švédska? stihneme to na zítra ? 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 293
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
S60 D5 slabé topení
Do Polska a přes pana Švajdu domů. Ti kluci, co to posílají jsou rychlí. Švajda taky. Jen to DHL je slabší. Jo a nejsou k tomu spony. Ale mají je.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T; V70 XC , 98', B5244T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Tak dneska namontován další "hustší" Nissens a auto (V70 D5) topí super.
Musel jsem ho teda přihřát bufíkem, páč venku je 0°C, ale po dosažení provozní teploty a otočení ovladačů na max. se u výdechů skoro nedá udržet ruka.
Přidáno za 1 minuta 59 sekund:

Musel jsem ho teda přihřát bufíkem, páč venku je 0°C, ale po dosažení provozní teploty a otočení ovladačů na max. se u výdechů skoro nedá udržet ruka.

Přidáno za 1 minuta 59 sekund:
Na co spony? Ještě nikdy jsem nové nepotřeboval, to spíše o-kroužky. U některých výrobců nejsou přibaleny a kdo není připraven bývá překvapen. Jo a taky to samolepící molitanové těsnění.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
No super, zítra jdu na to.
Jestli to nebude tím, tak už mne napadá jedině nějaký bordel v hadicich.
Jestli to nebude tím, tak už mne napadá jedině nějaký bordel v hadicich.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Bacha na spínač brzd, jde blbě vyndat -> je na to speciální postup. No a pak vyndat tyč od volantu a radiátor jde krásně ven bez poškození. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
No, už jsem to dělal na jaře. Moc se mu ven nechtělo, jsem tomu origu docela pocuchal jednu hranu. Je to docela na těsno, ale třeba ten tenčí půjde dovnitř líp... 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
No jestli jsi neměl venku tu hřídel od volantu, tak se radiátor pocuchá, no.
Stačí zamknout volant, odšroubovat ten spodní šroub a pak se hřídel vytáhne. Jenom je pak potřeba trefit zpátky správnou hranu tisícihranu, ale to se zamčeným volentem není problém.
Stačí zamknout volant, odšroubovat ten spodní šroub a pak se hřídel vytáhne. Jenom je pak potřeba trefit zpátky správnou hranu tisícihranu, ale to se zamčeným volentem není problém.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Tyč byla právě sundaná, ale moc to nevychází ani tak, plus ty trubky od topení, které taky pořád trochu zavazí, zkusím zdokumentovat. 

-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Heureka, mise splněna, auto zase topí... 

-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Gratuluji.
Jaký radiátor jsi tam nakonec dal?

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Ten lepší Nissens, který má pevné tělo.
Zde porovnání obou typů.
Nový lepší Starý horší
Zde porovnání obou typů.
Nový lepší Starý horší
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
Tzn. ten dražší, který z Radkova pozorování paradoxně topil hůř?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Ne, dražší topí lip https://www.motora.cz/nissens/707102.html
zmatek v cenách jsem do toho vnesl já, buď jsem ho našel za lepší cenu, nebo jsem to prostě popletl
Přidáno za 1 minuta 22 sekund:
Líp se i vyměňuje, protože je pevný.
Nejhorší bylo teď trefit ty spony...
zmatek v cenách jsem do toho vnesl já, buď jsem ho našel za lepší cenu, nebo jsem to prostě popletl

Přidáno za 1 minuta 22 sekund:
Líp se i vyměňuje, protože je pevný.
Nejhorší bylo teď trefit ty spony...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Jj se sponama se trápím vždycky. Ale dávám je proti sobě (horní z prava a dolní zleva), ne jako je to originál ze stejné strany, tak to jde trochu lépe.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
ještě jsme teda řízli ten starší Nissens a myslím si, že to brzdily ty plastové spirály
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Spirálky jsou i v originálním radiátoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé