Galerka závoďáka VRZČ

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Tak mechanik a je to v cajku ;-)

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od 3m3 »

Kor když přijede Volvem
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Najdi 3 rozdíly :prayer:
6.jpg
IMG_20241005_171144.jpg
Ono to nevypadá, ale dobitý to bylo dost: kapota, blatnik, i trochu brejle, traverza uplně v prdeli, držák nárazníku atd...
Už jenom nějak poladit zrcátko, který má uplně v hajzlu vnitřek a já už jiný nemam, fakt :cry:
V popředí trámek 10x10 co byl statečným pomocníkem při rovnání :-D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Také doplním jednu momentku a potvrdím, že stačí jeden trámek, dvě kladiva a žádný plech na zahradě nezůstane rovný. :twisted:

DSC00758.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

To je Petře lepší fotka :good: , kde je vidět, že se i něco dělalo a ne to moje, kde to vypadá, že stačilo vyměnit světlo, praštit kladivem a hotovo. Já mam dycky ruce jako prase, tak se mi nechce se mejt jen abych fotil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Moje Vétrojka si už za ta léta, co jí mám, zvykla. :)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Sobotní slunečné počasí nás postrčilo zase něco udělat na Závoďáku. :)

Sešli jsme se téměř všichni a na pořadu dne byly brzdy. :friends:

Termín prosincové šestihodinovky na mosteckém okruhu se totiž neúprosně blíží! :shock:

A zde je pár momentek z dílny pod širým nebem:


IMG_20241116_100628_2.jpg
IMG_20241116_100721_4.jpg
IMG_20241116_113822_3.jpg
IMG_20241116_113844_3.jpg
IMG_20241116_133302_3.jpg
IMG_20241116_113805_2.jpg


Nespornou výhodou dílny je, že na ní roste spousta náhradních dílů. 8)


IMG_20241116_114043_4.jpg


Tak nám, prosím, 14. prosince držte palce. :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Zajímavý poznatek, který třeba někdy někomu pomůže: když děláte brzdy na krabici s ABS, tak NESMÍTE zapnout zapalování. V tu chvíli totiž znervózníte pumpu, která vysaje nádržku a komplet celá se zavzdušní. O 2h a 2 litry brzdovky později je problém hladce vyřešen. :evil: :D
A rada další, nedoplňujte zběsile pojistky, kde nejsou, mohli byste si třeba způsobit, že nejdou zhasnout světla. :ROFL:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 955
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od vityjan »

Ještě bych doplnil, že zapalování zapnout můžete, ale nesmíte si otočit nábojem a zároveň mít odpojený brzdič od hadice :D
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Pánové ten přední stabik^2 je nějaké origo řešení nebo váš vývoj? Doufam ze se letos stihnu do Mostu podívat 👍🏻

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Zdvojený stabík je "standardní" tunning řešení okoukaný od ameríkánců. On standardní solo docela funguje, pokud máš standardní péra a standardní tlumiče, kde máš velký pohyby stran proti sobě. Tady ale horko těžko dosáhneš 5cm na jedný straně a tim se to původní solo osazení vlastně chová, jako by tam nic nebylo.
Pár stran zpět nám prasklo uchycení na jedný straně a v Mejtě to bylo pekelně znát, jak pak auto jede po hraně pneumatiky a nemá žádnou adhezi...
Solo stabíky na autech jsou od cca 19 do 23mm silný dráty, My tam máme 2x23mm, který se neskutečně blbě shání, protože jsou fakt vzácný. Já z 20ti vraků v okolí měl jedinej a druhej jsem někde kupoval, už nevim kde. Na 760PRV byl dokonce v serii 24mm, kterej má ale jinej tvar a nelze použít.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Děkuji za nachytření.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5794
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Urvanej píše: 13 zář 2024 13:05 Hele ofíko je to bez diváků, nicméně nikdy se nestalo, že by návštěva neprojela.
Mám to v kalendáři, takže bych fakt na čumendu rád dorazil, tak si mě zapište jako "mechanika" aby mě tam pustili.
Dík
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, jen bacha, až to budete dávat do navigace, neni to polygon, ale okruh. Vjezdy jsou asi 2km od sebe a z 5ti návštěv tam, jsem 3x blbě přijel :-D
Možná mam s tou vzdáleností velký voči, ale vim, že jsem už musel s platem nesmyslně couvat nějakou polní cestou, otáčet se na běžný silnici apod. Holt orientační smysl mi do vínku dán nebyl. ;-)
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Voko bere!

Tak by se dalo shrnout naše letošní závodění, které se z mnoha důvodů smrsklo na premiéru a derniéru zároveň na Šestihodinovku na Autodromu Most.

Na okruhu pod Hněvínem jsme byli tradičně už v pátek.


IMG_20241213_225458~2.jpg


Devítka je způsobilá vyjet na známou trať.

Sestava pilotů pro dnešní závod je Uřvanej, Standa, Petr Marek a Petr_cz.


IMG_20241214_085814_3.jpg
IMG_20241214_091950_4.jpg


V zázemí máme připravené vše potřebné, včetně nemrznoucí směsi o síle převyšující 50%.


IMG_20241214_160324_1.jpg
IMG_20241214_094507_3.jpg


Těsně před startem je i teplota vzduchu blízko nezáporné hodnoty, ale trať samozřejmě klouže.


IMG_20241214_084158_3.jpg


Závoďák je natankovaný po hrdlo, motor jede skvěle, takže pravidelné zastávky na výměnu pilotů probíhají bleskurychle na Pit Line.


IMG_20241214_101600_3.jpg
IMG_20241214_101732_4.jpg
IMG_20241214_104336.jpg


Zhruba v půli závodu přichází první neplánovaná zastávka v boxu a vůbec to nevypadá dobře. Spojka klouže a hulí jak D24.

Novou pochopitelně nemáme a i kdyby jsme jí měli, tak by nás čas strávený její výměnou stejně odsunul na konec startovního pole.

Kontrolujeme tedy aspoň její ovládací mechanizmus, který se zdá být v pořádku.

Vracíme se s malým zpožděním na trať a zdá se, že spojce stačilo trochu vystydnout.

Závoďák po pár kolech nejistoty opět zrychluje a my jsme zpět v závodě a v plné rychlosti.

Šestihodinovku jsme nakonec dokončili na 21. místě ze 35ti posádek.


IMG_20241214_153423_5~2.jpg



Jinak na okruhu nechaly doslova vše i pneu Continental, se kterými jsme byli vcelku spokojeni.


IMG_20241214_160357_1.jpg


Děkujeme Martinovi a Kubovi, že nás přijeli podpořit.

Během několika dní ještě doplním nějaké čb analogové fotografie.

Před příštím závodem bude nutné vyřešit únik brzdové kapaliny z pravého zadního brzdového třmenu a pochopitelně musí dojít i na razborku spojky.

Ideální příležitost zase se všichni na sobotu sejít!!! :) :friends: :beer: :kuchta: :Yahoo!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Díky všem zúčastněným, bylo to super. A souprava složená ze Závoďáka na platu za Kájou budila pozornost hnedka po příjezdu. Kája bravurně téměř bez obláčku tahal jako mezek :-D
Po příjezdu bylo třeba dodělat ještě nějaké drobnosti, obzvláště po vizuální stránce, neboť se nepodařilo v klidu doladit ty správné nálepky, které požral zub času a síla UV.
Na okruhu se Závoďák choval slušně až na již zmíněné extempore se spojkou. Nicméně jsme bravurně zasáhli a opravili společnými silami díky krčením ramen a drbáním se na bradě a mohlo se pokračovat.
Červených nebylo až tak moc, odhaduji tak 6 za celý závod, za což mohou absolutně nepřipravené týmy, kteří například:
na auto namontují větší turbo, ale tak trochu zapomenou dát tepelný štít, takže se jim rozteče polovina motorového prostoru,
nemají náhradní obutí, takže jedou na dojezdovce, kde žluté kolo o průměru asi 10cm neviditelně píše, "max 80km/h" a následně roztočí auto a skončí v kačírku díky absenci adheze na místě rezervy.
Ale po bitvě je každý generál, taky jsme přijeli nepřipraveni, neboť chyběly některé zásadní ND, které naštěstí nebyly třeba.
Do příště je opět, jako vždy, co zlepšovat, pokud tedy ještě nějaké "příště" bude s ohledem na dramatické zvýšení ceny pronájmu.
Další akce bude místní na západě na letišti, do kdy musíme prověřit hlavní spojkový válec a spojkovou lamelu jako takovou + přítlačák a k tomu ještě PZ kolo tak trochu celý závod kropilo trať brzdovou kapalinou, takže bude nutno vyšetřit a vyřešit. :-D
A poděkuji autu, které nám způsobilo opět rohlík na hubě a již potřetí nás dovezlo až k šachovnicovému praporku, což je přesně 75% úspěšnost, která je vysoce nad průměrem běžného startovního pole, kde tyto problémy řeší přítomností vícero vozidel, které během závodu libovolně střídají.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1297
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od LUBOŠ »

gratuluji k dokončení závodu, nebývá to lehké. :good:
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Něco se chystá...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Mam je před vybrané na japonské daily, tak jsem zvědavý na zkušenosti 👍🏻

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Hele na daily bych si to nedal. Jednak to nemá homologaci, takže případný plnění pojišťovny může být otravný zážitek. Druhak korozní odolnost bude pěkně mizerná. Teda alespoň u téhle verze, která se navaří do těhlice.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Jo tak u Volva se to musí svařovat? U mě je to vepředu i vzadu pnp.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3597
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

OT
Zrovna na ty BC Racing koukám, protože s AWD je pak jediná alternativa jen KW2. U těch mi bylo řečeno, že na Daily ne e. Stavitelnosti podvozku navzdory.

Tak to nevím, co s tím podvozkem jiného dělat (sériové Sachs jsou s dynamickou jízdou neslučitelné)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Vapik: Šak ty máš persny v kuse a když kupuješ tlumiče, tak kupuješ v kuse. Kdežto u krabice jsou patrony co se strkaji do trubky na těhlici... Ty těhlici šroubuješ na tlumič, krabice strká tlumič dovnitř. Z fotek ti to bude jasný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2180
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od peter cz »

Ejdou Rotacak píše: 21 úno 2025 12:23 OT
Zrovna na ty BC Racing koukám, protože s AWD je pak jediná alternativa jen KW2. U těch mi bylo řečeno, že na Daily ne e. Stavitelnosti podvozku navzdory.

Tak to nevím, co s tím podvozkem jiného dělat (sériové Sachs jsou s dynamickou jízdou neslučitelné)
KW bude o fous pohodlnější, ale to je dost subjektivní, co někomu přijde jako v pohodě někdo jiný zas na daily nezkousne. Takže jedině u někoho zkusit. A na stavitelnost nelze spoléhat, když je nastavíṣ̌ na měkko, tak se bude auto naklánět jak loď, ale absolutně pak ten podvozek nefunguje. Takže je stejně naladíš (tuhost pružina vs tlumič) na jízdní vlastnosti a ne komfort, jinak to nemá smysl.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Včerejší krásné počasí bylo ideálním termínem na první letošní setkání nad Závoďákem.
01 Foto Petr Marek.JPG
02 Foto Petr Marek.JPG
03 Foto KV8ba.jpg
Na pořadu dne byla oprava pravého zadního brzdového třmenu, kontrola diferenciálu, a přesunutí olejového filtru mimo blok a doplnění redukce s výstupy na čidla teploty a tlaku oleje.
04 Foto Petr Marek.JPG
05 Foto KV8ba.jpg
Po tradičně vynikajícím obědě, který nám uvařila paní domácí zbyla ještě trocha času na opravu antény, aby 3M3 nemusel jezdit potichu.
06 Foto KV8ba.jpg
07 Foto 3M3.jpg
Co nepotěšilo je, že mě přestal tachometr načítat ujeté kilometry a jeden defekt pneumatiky
08 Foto Peter cz.jpg
Zakončení dne proběhlo v Plzni v Šeříkovce na koncertě Znouzectnosti a Visacího zámku.
09 Foto Petr Marek.jpg
10 Foto Petr Marek.jpg
11 Foto Petr Marek.jpg
Ale pozor Horste, to ještě stále není vše! Na D5 jsem našel další spz do své sbírky!!
12 Foto Petr Marek.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé