
Galerka závoďáka VRZČ
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Tak mechanik a je to v cajku 

-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Galerka závoďáka VRZČ
Kor když přijede Volvem
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Najdi 3 rozdíly
Ono to nevypadá, ale dobitý to bylo dost: kapota, blatnik, i trochu brejle, traverza uplně v prdeli, držák nárazníku atd...
Už jenom nějak poladit zrcátko, který má uplně v hajzlu vnitřek a já už jiný nemam, fakt
V popředí trámek 10x10 co byl statečným pomocníkem při rovnání

Už jenom nějak poladit zrcátko, který má uplně v hajzlu vnitřek a já už jiný nemam, fakt

V popředí trámek 10x10 co byl statečným pomocníkem při rovnání

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Také doplním jednu momentku a potvrdím, že stačí jeden trámek, dvě kladiva a žádný plech na zahradě nezůstane rovný.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
To je Petře lepší fotka
, kde je vidět, že se i něco dělalo a ne to moje, kde to vypadá, že stačilo vyměnit světlo, praštit kladivem a hotovo. Já mam dycky ruce jako prase, tak se mi nechce se mejt jen abych fotil.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Moje Vétrojka si už za ta léta, co jí mám, zvykla. 

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Sobotní slunečné počasí nás postrčilo zase něco udělat na Závoďáku.
Sešli jsme se téměř všichni a na pořadu dne byly brzdy.
Termín prosincové šestihodinovky na mosteckém okruhu se totiž neúprosně blíží!
A zde je pár momentek z dílny pod širým nebem:
Nespornou výhodou dílny je, že na ní roste spousta náhradních dílů.
Tak nám, prosím, 14. prosince držte palce.

Sešli jsme se téměř všichni a na pořadu dne byly brzdy.

Termín prosincové šestihodinovky na mosteckém okruhu se totiž neúprosně blíží!

A zde je pár momentek z dílny pod širým nebem:
Nespornou výhodou dílny je, že na ní roste spousta náhradních dílů.

Tak nám, prosím, 14. prosince držte palce.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Zajímavý poznatek, který třeba někdy někomu pomůže: když děláte brzdy na krabici s ABS, tak NESMÍTE zapnout zapalování. V tu chvíli totiž znervózníte pumpu, která vysaje nádržku a komplet celá se zavzdušní. O 2h a 2 litry brzdovky později je problém hladce vyřešen.
A rada další, nedoplňujte zběsile pojistky, kde nejsou, mohli byste si třeba způsobit, že nejdou zhasnout světla.


A rada další, nedoplňujte zběsile pojistky, kde nejsou, mohli byste si třeba způsobit, že nejdou zhasnout světla.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 955
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Galerka závoďáka VRZČ
Ještě bych doplnil, že zapalování zapnout můžete, ale nesmíte si otočit nábojem a zároveň mít odpojený brzdič od hadice 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Pánové ten přední stabik^2 je nějaké origo řešení nebo váš vývoj? Doufam ze se letos stihnu do Mostu podívat 
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Zdvojený stabík je "standardní" tunning řešení okoukaný od ameríkánců. On standardní solo docela funguje, pokud máš standardní péra a standardní tlumiče, kde máš velký pohyby stran proti sobě. Tady ale horko těžko dosáhneš 5cm na jedný straně a tim se to původní solo osazení vlastně chová, jako by tam nic nebylo.
Pár stran zpět nám prasklo uchycení na jedný straně a v Mejtě to bylo pekelně znát, jak pak auto jede po hraně pneumatiky a nemá žádnou adhezi...
Solo stabíky na autech jsou od cca 19 do 23mm silný dráty, My tam máme 2x23mm, který se neskutečně blbě shání, protože jsou fakt vzácný. Já z 20ti vraků v okolí měl jedinej a druhej jsem někde kupoval, už nevim kde. Na 760PRV byl dokonce v serii 24mm, kterej má ale jinej tvar a nelze použít.
Pár stran zpět nám prasklo uchycení na jedný straně a v Mejtě to bylo pekelně znát, jak pak auto jede po hraně pneumatiky a nemá žádnou adhezi...
Solo stabíky na autech jsou od cca 19 do 23mm silný dráty, My tam máme 2x23mm, který se neskutečně blbě shání, protože jsou fakt vzácný. Já z 20ti vraků v okolí měl jedinej a druhej jsem někde kupoval, už nevim kde. Na 760PRV byl dokonce v serii 24mm, kterej má ale jinej tvar a nelze použít.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Děkuji za nachytření.
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Galerka závoďáka VRZČ
Mám to v kalendáři, takže bych fakt na čumendu rád dorazil, tak si mě zapište jako "mechanika" aby mě tam pustili.Urvanej píše: 13 zář 2024 13:05 Hele ofíko je to bez diváků, nicméně nikdy se nestalo, že by návštěva neprojela.
Dík
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Jojo, jen bacha, až to budete dávat do navigace, neni to polygon, ale okruh. Vjezdy jsou asi 2km od sebe a z 5ti návštěv tam, jsem 3x blbě přijel 
Možná mam s tou vzdáleností velký voči, ale vim, že jsem už musel s platem nesmyslně couvat nějakou polní cestou, otáčet se na běžný silnici apod. Holt orientační smysl mi do vínku dán nebyl.

Možná mam s tou vzdáleností velký voči, ale vim, že jsem už musel s platem nesmyslně couvat nějakou polní cestou, otáčet se na běžný silnici apod. Holt orientační smysl mi do vínku dán nebyl.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Voko bere!
Tak by se dalo shrnout naše letošní závodění, které se z mnoha důvodů smrsklo na premiéru a derniéru zároveň na Šestihodinovku na Autodromu Most.
Na okruhu pod Hněvínem jsme byli tradičně už v pátek.
Devítka je způsobilá vyjet na známou trať.
Sestava pilotů pro dnešní závod je Uřvanej, Standa, Petr Marek a Petr_cz.
V zázemí máme připravené vše potřebné, včetně nemrznoucí směsi o síle převyšující 50%.
Těsně před startem je i teplota vzduchu blízko nezáporné hodnoty, ale trať samozřejmě klouže.
Závoďák je natankovaný po hrdlo, motor jede skvěle, takže pravidelné zastávky na výměnu pilotů probíhají bleskurychle na Pit Line.
Zhruba v půli závodu přichází první neplánovaná zastávka v boxu a vůbec to nevypadá dobře. Spojka klouže a hulí jak D24.
Novou pochopitelně nemáme a i kdyby jsme jí měli, tak by nás čas strávený její výměnou stejně odsunul na konec startovního pole.
Kontrolujeme tedy aspoň její ovládací mechanizmus, který se zdá být v pořádku.
Vracíme se s malým zpožděním na trať a zdá se, že spojce stačilo trochu vystydnout.
Závoďák po pár kolech nejistoty opět zrychluje a my jsme zpět v závodě a v plné rychlosti.
Šestihodinovku jsme nakonec dokončili na 21. místě ze 35ti posádek.
Jinak na okruhu nechaly doslova vše i pneu Continental, se kterými jsme byli vcelku spokojeni.
Děkujeme Martinovi a Kubovi, že nás přijeli podpořit.
Během několika dní ještě doplním nějaké čb analogové fotografie.
Před příštím závodem bude nutné vyřešit únik brzdové kapaliny z pravého zadního brzdového třmenu a pochopitelně musí dojít i na razborku spojky.
Ideální příležitost zase se všichni na sobotu sejít!!!

Tak by se dalo shrnout naše letošní závodění, které se z mnoha důvodů smrsklo na premiéru a derniéru zároveň na Šestihodinovku na Autodromu Most.
Na okruhu pod Hněvínem jsme byli tradičně už v pátek.
Devítka je způsobilá vyjet na známou trať.
Sestava pilotů pro dnešní závod je Uřvanej, Standa, Petr Marek a Petr_cz.
V zázemí máme připravené vše potřebné, včetně nemrznoucí směsi o síle převyšující 50%.
Těsně před startem je i teplota vzduchu blízko nezáporné hodnoty, ale trať samozřejmě klouže.
Závoďák je natankovaný po hrdlo, motor jede skvěle, takže pravidelné zastávky na výměnu pilotů probíhají bleskurychle na Pit Line.
Zhruba v půli závodu přichází první neplánovaná zastávka v boxu a vůbec to nevypadá dobře. Spojka klouže a hulí jak D24.
Novou pochopitelně nemáme a i kdyby jsme jí měli, tak by nás čas strávený její výměnou stejně odsunul na konec startovního pole.
Kontrolujeme tedy aspoň její ovládací mechanizmus, který se zdá být v pořádku.
Vracíme se s malým zpožděním na trať a zdá se, že spojce stačilo trochu vystydnout.
Závoďák po pár kolech nejistoty opět zrychluje a my jsme zpět v závodě a v plné rychlosti.
Šestihodinovku jsme nakonec dokončili na 21. místě ze 35ti posádek.
Jinak na okruhu nechaly doslova vše i pneu Continental, se kterými jsme byli vcelku spokojeni.
Děkujeme Martinovi a Kubovi, že nás přijeli podpořit.
Během několika dní ještě doplním nějaké čb analogové fotografie.
Před příštím závodem bude nutné vyřešit únik brzdové kapaliny z pravého zadního brzdového třmenu a pochopitelně musí dojít i na razborku spojky.
Ideální příležitost zase se všichni na sobotu sejít!!!





Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Díky všem zúčastněným, bylo to super. A souprava složená ze Závoďáka na platu za Kájou budila pozornost hnedka po příjezdu. Kája bravurně téměř bez obláčku tahal jako mezek 
Po příjezdu bylo třeba dodělat ještě nějaké drobnosti, obzvláště po vizuální stránce, neboť se nepodařilo v klidu doladit ty správné nálepky, které požral zub času a síla UV.
Na okruhu se Závoďák choval slušně až na již zmíněné extempore se spojkou. Nicméně jsme bravurně zasáhli a opravili společnými silami díky krčením ramen a drbáním se na bradě a mohlo se pokračovat.
Červených nebylo až tak moc, odhaduji tak 6 za celý závod, za což mohou absolutně nepřipravené týmy, kteří například:
na auto namontují větší turbo, ale tak trochu zapomenou dát tepelný štít, takže se jim rozteče polovina motorového prostoru,
nemají náhradní obutí, takže jedou na dojezdovce, kde žluté kolo o průměru asi 10cm neviditelně píše, "max 80km/h" a následně roztočí auto a skončí v kačírku díky absenci adheze na místě rezervy.
Ale po bitvě je každý generál, taky jsme přijeli nepřipraveni, neboť chyběly některé zásadní ND, které naštěstí nebyly třeba.
Do příště je opět, jako vždy, co zlepšovat, pokud tedy ještě nějaké "příště" bude s ohledem na dramatické zvýšení ceny pronájmu.
Další akce bude místní na západě na letišti, do kdy musíme prověřit hlavní spojkový válec a spojkovou lamelu jako takovou + přítlačák a k tomu ještě PZ kolo tak trochu celý závod kropilo trať brzdovou kapalinou, takže bude nutno vyšetřit a vyřešit.
A poděkuji autu, které nám způsobilo opět rohlík na hubě a již potřetí nás dovezlo až k šachovnicovému praporku, což je přesně 75% úspěšnost, která je vysoce nad průměrem běžného startovního pole, kde tyto problémy řeší přítomností vícero vozidel, které během závodu libovolně střídají.

Po příjezdu bylo třeba dodělat ještě nějaké drobnosti, obzvláště po vizuální stránce, neboť se nepodařilo v klidu doladit ty správné nálepky, které požral zub času a síla UV.
Na okruhu se Závoďák choval slušně až na již zmíněné extempore se spojkou. Nicméně jsme bravurně zasáhli a opravili společnými silami díky krčením ramen a drbáním se na bradě a mohlo se pokračovat.
Červených nebylo až tak moc, odhaduji tak 6 za celý závod, za což mohou absolutně nepřipravené týmy, kteří například:
na auto namontují větší turbo, ale tak trochu zapomenou dát tepelný štít, takže se jim rozteče polovina motorového prostoru,
nemají náhradní obutí, takže jedou na dojezdovce, kde žluté kolo o průměru asi 10cm neviditelně píše, "max 80km/h" a následně roztočí auto a skončí v kačírku díky absenci adheze na místě rezervy.
Ale po bitvě je každý generál, taky jsme přijeli nepřipraveni, neboť chyběly některé zásadní ND, které naštěstí nebyly třeba.
Do příště je opět, jako vždy, co zlepšovat, pokud tedy ještě nějaké "příště" bude s ohledem na dramatické zvýšení ceny pronájmu.
Další akce bude místní na západě na letišti, do kdy musíme prověřit hlavní spojkový válec a spojkovou lamelu jako takovou + přítlačák a k tomu ještě PZ kolo tak trochu celý závod kropilo trať brzdovou kapalinou, takže bude nutno vyšetřit a vyřešit.

A poděkuji autu, které nám způsobilo opět rohlík na hubě a již potřetí nás dovezlo až k šachovnicovému praporku, což je přesně 75% úspěšnost, která je vysoce nad průměrem běžného startovního pole, kde tyto problémy řeší přítomností vícero vozidel, které během závodu libovolně střídají.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1297
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Galerka závoďáka VRZČ
gratuluji k dokončení závodu, nebývá to lehké. 

_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Něco se chystá...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Mam je před vybrané na japonské daily, tak jsem zvědavý na zkušenosti 
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Hele na daily bych si to nedal. Jednak to nemá homologaci, takže případný plnění pojišťovny může být otravný zážitek. Druhak korozní odolnost bude pěkně mizerná. Teda alespoň u téhle verze, která se navaří do těhlice.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Galerka závoďáka VRZČ
Jo tak u Volva se to musí svařovat? U mě je to vepředu i vzadu pnp.
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Galerka závoďáka VRZČ
OT
Zrovna na ty BC Racing koukám, protože s AWD je pak jediná alternativa jen KW2. U těch mi bylo řečeno, že na Daily ne e. Stavitelnosti podvozku navzdory.
Tak to nevím, co s tím podvozkem jiného dělat (sériové Sachs jsou s dynamickou jízdou neslučitelné)
Zrovna na ty BC Racing koukám, protože s AWD je pak jediná alternativa jen KW2. U těch mi bylo řečeno, že na Daily ne e. Stavitelnosti podvozku navzdory.
Tak to nevím, co s tím podvozkem jiného dělat (sériové Sachs jsou s dynamickou jízdou neslučitelné)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Galerka závoďáka VRZČ
Vapik: Šak ty máš persny v kuse a když kupuješ tlumiče, tak kupuješ v kuse. Kdežto u krabice jsou patrony co se strkaji do trubky na těhlici... Ty těhlici šroubuješ na tlumič, krabice strká tlumič dovnitř. Z fotek ti to bude jasný.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Galerka závoďáka VRZČ
KW bude o fous pohodlnější, ale to je dost subjektivní, co někomu přijde jako v pohodě někdo jiný zas na daily nezkousne. Takže jedině u někoho zkusit. A na stavitelnost nelze spoléhat, když je nastavíṣ̌ na měkko, tak se bude auto naklánět jak loď, ale absolutně pak ten podvozek nefunguje. Takže je stejně naladíš (tuhost pružina vs tlumič) na jízdní vlastnosti a ne komfort, jinak to nemá smysl.Ejdou Rotacak píše: 21 úno 2025 12:23 OT
Zrovna na ty BC Racing koukám, protože s AWD je pak jediná alternativa jen KW2. U těch mi bylo řečeno, že na Daily ne e. Stavitelnosti podvozku navzdory.
Tak to nevím, co s tím podvozkem jiného dělat (sériové Sachs jsou s dynamickou jízdou neslučitelné)
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8179
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Galerka závoďáka VRZČ
Včerejší krásné počasí bylo ideálním termínem na první letošní setkání nad Závoďákem.
Na pořadu dne byla oprava pravého zadního brzdového třmenu, kontrola diferenciálu, a přesunutí olejového filtru mimo blok a doplnění redukce s výstupy na čidla teploty a tlaku oleje.
Po tradičně vynikajícím obědě, který nám uvařila paní domácí zbyla ještě trocha času na opravu antény, aby 3M3 nemusel jezdit potichu.
Co nepotěšilo je, že mě přestal tachometr načítat ujeté kilometry a jeden defekt pneumatiky
Zakončení dne proběhlo v Plzni v Šeříkovce na koncertě Znouzectnosti a Visacího zámku.
Ale pozor Horste, to ještě stále není vše! Na D5 jsem našel další spz do své sbírky!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé