Koupě xc90 2016
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2016 D5
Koupě xc90 2016
Ahoj kluci
chystam se pořídit volvino, u nas ve městě jsou v nabídce 2 zajímavý kousky za priblizne stejnou cenu( ve dvou ruznych bazarech
) diesel, protožee musim mit diesel
a obě servisovany v perfektnim stavu, se serviskou jedno dokonce z cz a po jednom majiteli... Maj trochu odlisny motory, 173 a 165kw jestli jsem dobre cetl, tak ta 165 by mela bejt bez powerpulsu? A kdo to auto máte, tak na co si dat pozor, resp. jde nějak prokouknout pripadny slabiny? Dodelavajici turbo/a, nebo rovnou motor, dpfko apod? V pondělí jdu na prohlidky, tak kdybyste nekdo byl tak hodnej, byl bych vděčnej za poradu 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5326
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě xc90 2016
Ahoj, přečti si trochu fórum, ať ti rovnou nemusíme psát, že to bude asi kašička v tom ročníku a motorizaci.
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2016 D5
Koupě xc90 2016
No to jsem tady cetl uz mockrát.. a ano přesně tak, asi .... Proto se ptam 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5326
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě xc90 2016
Osobně bych všechno do MY2017 vyřadil z hledáčku.
Dej si pozor na spotřebu oleje a na to aby výměny oleje doposud byly častěji než předepsaných 30k km. Aby auto mělo za sebou všechny svolavacky předepsané a aby motor nebyl od oleje, nebo precizně vyčištěný.
Přeji hodně štěstí.
Dej si pozor na spotřebu oleje a na to aby výměny oleje doposud byly častěji než předepsaných 30k km. Aby auto mělo za sebou všechny svolavacky předepsané a aby motor nebyl od oleje, nebo precizně vyčištěný.
Přeji hodně štěstí.
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2016 D5
Koupě xc90 2016
Ano, taky jsem četl, nicméně na zahraničních forech píšou i tato auta se správnou údržbou vic nez300k bez problémů... Jinak dík za reakci
nevíš projevuje se nějak zanesený dpf? Mel jsem freemonta a tam jsem to poznal až kdyz mi přestal jet, protože dpf bylo ko
jinak třeba na Superbu přes vcds to bylo jednoduchy, tam ukazuje objem sazi i olejovyho popilku... Neni nejaka takova diag i na volvo? Myslim jako ta koncernova vcdska..
-
Offline
- Příspěvky: 1146
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Koupě xc90 2016
Na diagnostiku je dobrý vdash, ale potřebuješ k němu kabel buď dice a nebo voe adaptér.
Pak vidíš i aktuální objem sazí v gramech.
https://d5t5.com/article/vdash-volvo-diagnostic
Co se týká problémů, tak už bylo napsáno o spotřebě oleje, ale do toho prostě nevidíš.
A viditelné jsou úniky oleje, například je běžný unik pod víkem ventilů na zadní straně motoru, tam je únik snad na každé naftě.
Pak vidíš i aktuální objem sazí v gramech.
https://d5t5.com/article/vdash-volvo-diagnostic
Co se týká problémů, tak už bylo napsáno o spotřebě oleje, ale do toho prostě nevidíš.
A viditelné jsou úniky oleje, například je běžný unik pod víkem ventilů na zadní straně motoru, tam je únik snad na každé naftě.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG


Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 933
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Koupě xc90 2016
Běžně zde praskají víka ventilů, praskají bloky motory pod setrvačníkem, žere to olej (jako většina nových motorů, viz VAG, Opel, Stellantis, BMW), odchází vzduchové kompresory na podvozek a přední horní ramena.
Stále praskají hadice PowerPulse, turba někdy vydrží 100tis km, někdy 300, prostě jak kdy. Když to žere olej, během chvilky je plné DPF.
AdBlue se zde člověk bát nemusí.
Pokud se mění olej po 10-15tis km, chová se k tomu majitel jako člověk, tak to něco vydrží, ale rozhodně to není žádný přeborník ve spolehlivosti. Pokud jen můžeš, kup raději T6/8.
Pokud nutně D5, určitě se vyhnout prvním modelům se 165kw.
Po autorizákách koluje takový vtip, že u D5 se nemění ve 150tis km rozvody ale motor
Bacha, vtip je to tak na půl.
Stále praskají hadice PowerPulse, turba někdy vydrží 100tis km, někdy 300, prostě jak kdy. Když to žere olej, během chvilky je plné DPF.
AdBlue se zde člověk bát nemusí.
Pokud se mění olej po 10-15tis km, chová se k tomu majitel jako člověk, tak to něco vydrží, ale rozhodně to není žádný přeborník ve spolehlivosti. Pokud jen můžeš, kup raději T6/8.
Pokud nutně D5, určitě se vyhnout prvním modelům se 165kw.
Po autorizákách koluje takový vtip, že u D5 se nemění ve 150tis km rozvody ale motor
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2016 D5
Koupě xc90 2016
Ty jo, nekde jsem cetl ze mají řetěz, ne rozvody... Toz jsem z toho jelen
jinak u ty 165ky prave psali, ze to nema powerpulse.. toz jsem si rikal to je muj favorit, tak ted uz teda nevim
jinak diky vsem za rekace
Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Přidáno za 2 minuty 9 sekund:
Super, diky za tip na tu diagnozu, kdyz by teda byl olej na ty strane od řidiče, tak ruce pryc...?Tom0 píše: 09 lis 2024 18:59 Na diagnostiku je dobrý vdash, ale potřebuješ k němu kabel buď dice a nebo voe adaptér.
Pak vidíš i aktuální objem sazí v gramech.
https://d5t5.com/article/vdash-volvo-diagnostic
Co se týká problémů, tak už bylo napsáno o spotřebě oleje, ale do toho prostě nevidíš.
A viditelné jsou úniky oleje, například je běžný unik pod víkem ventilů na zadní straně motoru, tam je únik snad na každé naftě.
-
Offline
- Příspěvky: 323
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
Koupě xc90 2016
Ak to auto v nafte veľmi chces, tak po modelovej rade 2020, tie už maju niektoré základné problémy s motorom z časti poriesene.
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
Koupě xc90 2016
Motor od oleje podle mě nemusí být problém, když je vidět že teče jen z víka a vše ostatní je v pořádku. Každý VEA motor skončí celkem záhy s tekoucím víkem ventilů. Oprava i v autorizáku do 20k a vše v pořádku.PINĎABC píše: 09 lis 2024 18:34 Osobně bych všechno do MY2017 vyřadil z hledáčku.
Dej si pozor na spotřebu oleje a na to aby výměny oleje doposud byly častěji než předepsaných 30k km. Aby auto mělo za sebou všechny svolavacky předepsané a aby motor nebyl od oleje, nebo precizně vyčištěný.
Přeji hodně štěstí.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé