Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Rozborka bufíku - návod
Čidlo plamene ukazuje 4.98 V.
-
Online
- Příspěvky: 170
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Rozborka bufíku - návod
Výměn trysku nebo jen membránu,vyčisti to od sazí a odpusť trochu nafty než to připojíš ať si trysku znovu neucpeš.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Čidlo při zaznamenaném plameni ukazuje cca 0,5 V. Takže to nehoří.
Otáčky motoru se měří přes jeho odpor (nebo tak něco), přímý senzor tam není.
Motor mít nastartovaný nemusíš, zas tak moc ten bufík nebere. Pokud máš ok baterku, tak pár hodin provozu bufika dá.
Otáčky motoru se měří přes jeho odpor (nebo tak něco), přímý senzor tam není.
Motor mít nastartovaný nemusíš, zas tak moc ten bufík nebere. Pokud máš ok baterku, tak pár hodin provozu bufika dá.

-
Offline
- Příspěvky: 1792
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Rozborka bufíku - návod
Otáčky motoru se určují dle frekvence rušení vzniklé komutací.
Ti, kteří zažili AM rozhlas v autě, by mohli vyprávět...
Ti, kteří zažili AM rozhlas v autě, by mohli vyprávět...

-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
ty jo, tak to by asi mohlo umět změřit docela přesně
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Rozborka bufíku - návod
Nevím co se stalo, ale jak jsem rozebíral bufík a různě s ním viklal, tak včera jedu a po asi 5 kilometrech zácpa. Zkouším znovu topení a jakmile jsem ECC přepnul na foukání dopředu/dostředu na max. teplotu, tak začal vycházet horký až pálivý vzduch!videoice píše: 06 říj 2024 20:39 Přichází zima. Včera jsem poprvé zkusil topení a skoro vůbec netopí.
Tipuji že někde musela být nějaká usazenina/kus vodního kamene která se uvolnila a systém zprůchodnila. Nejen že systém začal topit, ale zároveň jizdu předtím mi problikla na displeji hláška "málo chladící kapaliny". Hned po jízdě jsem opatrně otevřel víčko chladící kapaliny a při otevírání jsem měl pocit jakoby se voda vařila, horní tlubičkou se do nádržky dostávalo hodně vzduchu nebo páry?... Přitom kapaliny bylo minimálně nad min. rysku. Pro jistotu jsem dolil a to nad max. rysku.
Tím bych chtěl říct, že řešením může být auto projet, a když je kapalina na maximální teplotě, otevřít víčko a takto odvzdušnit/uvolnit pod tlakem páry systém a trochu rysku přelít.
Zároveň jak jsem dělal rozbor bufíka, tak jsem si všimnul, že senzor teploty byl obalený asi 1 mm nažloutlým škraloupem asi vodního kamene nebo jiného bordelu. Mechanicky šel ale seškrábnout, nebyl vyloženě zkamenělý. Z toho se domnívám, že takto bohužel vypadá celý systém. Asi týden zpátky jsem vyměnil kapalinu a předtím použil "K2 Radiator Flush, 400ml" přípravek. Zda ten přípravek něco udělal nevím. Někde jsem četl čistící prostředek, ocet, ale chci spíš něco vyzkoušeného.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
Rozborka bufíku - návod
Teplota padla pod 5° a divím se že se bufík nezablokoval. Ale na semaforech a při parkování celkem kouří. Dým jde vidět z kabiny, vypadá to jako by začínal hořet motor.
Z výfuku fouká celkem teplý vzduch s lehce viditelným bílým kouřem. Neumím posoudit zda má víc pálit.
Zvuk vrtulky jde slyšet hlavně po vypnutí motoru, chod je ale kultivovaný.
Dá se říct s jistotou že problém/kouření je jen v trysce?
Po prvním zastavení, když jsem kontroloval co se děje, jsem pod bufíkem našel pár kapek nafty. To je po vypnutí motoru standard, nebo to taky nějak souvisí s tryskou?
Z výfuku fouká celkem teplý vzduch s lehce viditelným bílým kouřem. Neumím posoudit zda má víc pálit.
Zvuk vrtulky jde slyšet hlavně po vypnutí motoru, chod je ale kultivovaný.
Dá se říct s jistotou že problém/kouření je jen v trysce?
Po prvním zastavení, když jsem kontroloval co se děje, jsem pod bufíkem našel pár kapek nafty. To je po vypnutí motoru standard, nebo to taky nějak souvisí s tryskou?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Rozborka bufíku - návod
Jak píšeš, tryska dává víc nafty, než by měla.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Rozborka bufíku - návod
Tryska v háji.
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
Jsou tu borci, co ji mění na autě, ale já si to vždy vycuknul ven pro lepší přístup a zároveň vždy i vysypal bordel z komory...
-
Online
- Příspěvky: 170
- Registrován: 2 roky 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Rozborka bufíku - návod
Tryska propouští naftu kolem membrány.
Co nejdřív to výměn nebo alespoň vytáhni pojistku ať nedopadneš jako tento nešťastník.
Co nejdřív to výměn nebo alespoň vytáhni pojistku ať nedopadneš jako tento nešťastník.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé