Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
No zatím jsem nedostal od pojišťovny nabídku na cenu opravy. V jejich servisu mi řekly že to neopraví, že je to totálka právě..... vy se v tom vyznáte, kolik tak může stát oprava? Dveře jsem koukal stojí cca. 4,5k, lakování taky tak, ale nevím co s tím sloupkem a podběhem.
Děkuji
Děkuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13526
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Dveře seženeš v barvě a lem má šikovný klempíř opravený za odpoledne.
Podle mě by jsi se do dvacky měl vejít.
Podle mě by jsi se do dvacky měl vejít.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ok díky za podporu, protože to je pro mě něco kde se moc nepohybuji. V sobotu se jedu kouknout na jednu XC 90 do Varů a pak se rozhodnu. Ale pán už do telefonu hlásil, že automat za studena kope z 2 na 3. Je za 179k a má najeto 410k km... jde bez problémů najít, nevím jak sem dát odkaz....
Je to velký problém s tím řazením? Nebo se to dá jen třeba proplachnout?
Je to velký problém s tím řazením? Nebo se to dá jen třeba proplachnout?
-
Offline
- Příspěvky: 283
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
auto za 180 s kopajici prevodovkou? Podle me ztrata casu se jezdit “podivat”
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ok, už jsem to tedy zrušil... Svoje nechám opravit a časem pořídím větší. Snad budu mít štěstí na nějaký dobrý kus. Díky všem, zatím čus.
-
Offline
- Příspěvky: 5192
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ta zadní náprava bude hnutá. Hádám podle gumování na disku.
A tu devadesátku se snaž v manuálu, pokud k tomu automatu nemáš pádné důvody (manželka líná šlapat na spojku). Je rozdíl dělat AT almaru a dvouhmotu.
nafta https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
benzín s LPG https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
A tu devadesátku se snaž v manuálu, pokud k tomu automatu nemáš pádné důvody (manželka líná šlapat na spojku). Je rozdíl dělat AT almaru a dvouhmotu.
nafta https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
benzín s LPG https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/187048478
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Stříbro
- Vůz: V70 D5
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Zadní náprava snad ok, na geometrii jsem ještě nebyl, ale při jízdě se chová jako před a žádné nepatřičné zvuky nejsou.
Právě že manželka si na automat rychle zvykla a už nechce řídit žádné auto s man. Jinak jsem ze západu ČR, takže Benešov trochu z ruky. Uvidíme, zatím je na pořadu oprava stávajícího mazlika.
Právě že manželka si na automat rychle zvykla a už nechce řídit žádné auto s man. Jinak jsem ze západu ČR, takže Benešov trochu z ruky. Uvidíme, zatím je na pořadu oprava stávajícího mazlika.
-
Offline
- Příspěvky: 5192
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Tak jestli to jede stejně a nemá to čtyři stopy, tak super. Oprav to za "pár" litrů a jezdi dál.
Jj, jak si někdo zvykne na automat, tak se už nechce vracet. Potíž je v tom, že ty levný auta se pak na automatu mohou šeredně prodražit.
Jj, jak si někdo zvykne na automat, tak se už nechce vracet. Potíž je v tom, že ty levný auta se pak na automatu mohou šeredně prodražit.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: XC70, P2 MY2007
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Přidávám se do rodiny, opouštím koncernová auta a kupuju XC70. Těším se na ni. Dal jsem si přísný kritéria, těžký najít:
1. Volvo XC70, cross country AWD, rok výroby 2004 - 2010, tzn, může to být starší, nebo novější model po faceliftu.
2. kilometry do 250 000 km nájezdu
3. automat, pětiválec, diesel, D5, 136 kw, 4x4
4. Výbava summum, parkovací sensory, střešní okno, v elektrice, černý kožený interiér, barva není podstatná, ale když to bude černá nebo stříbrná metalíza, tak je to fajn.
5. Cena do 150 000 kč starší model do 200 000 Kč novější model.
6. Nevadí mi, pokud je poškrábané, nebo rozumně bourané a dobře opravené, nejsem moc pünktlich na vzhled, ale chci bezvadný technický stav, žádná koroze, pravidelné servisní intervaly, atd.
No a našel jsem, a teď bacha bez předsudků, na polském bazaru:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-xc-70-2-4d5-163km-awd-4x4-skory-nawi-szyberdach-full-ID6FOmvF.html
Dotaženo z Francie (původ Belgie), výborný stav, cca 230.000 km (ověřeno a s garancí), akorát nesplní kritérium 136kW, je to 120kW EURO3.
Tak si říkám, že to vyřeším přečipováním na 141kW a nemusím řešit DPF filtr a vířivé klapky.
Dává to smysl, nebo jsem něco přehlédl?
Udrží to auto +/- hodnotu nad 100.000 Kč, nebo to za pár let bude bezcenné?
1. Volvo XC70, cross country AWD, rok výroby 2004 - 2010, tzn, může to být starší, nebo novější model po faceliftu.
2. kilometry do 250 000 km nájezdu
3. automat, pětiválec, diesel, D5, 136 kw, 4x4
4. Výbava summum, parkovací sensory, střešní okno, v elektrice, černý kožený interiér, barva není podstatná, ale když to bude černá nebo stříbrná metalíza, tak je to fajn.
5. Cena do 150 000 kč starší model do 200 000 Kč novější model.
6. Nevadí mi, pokud je poškrábané, nebo rozumně bourané a dobře opravené, nejsem moc pünktlich na vzhled, ale chci bezvadný technický stav, žádná koroze, pravidelné servisní intervaly, atd.
No a našel jsem, a teď bacha bez předsudků, na polském bazaru:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/volvo-xc-70-2-4d5-163km-awd-4x4-skory-nawi-szyberdach-full-ID6FOmvF.html
Dotaženo z Francie (původ Belgie), výborný stav, cca 230.000 km (ověřeno a s garancí), akorát nesplní kritérium 136kW, je to 120kW EURO3.
Tak si říkám, že to vyřeším přečipováním na 141kW a nemusím řešit DPF filtr a vířivé klapky.
Dává to smysl, nebo jsem něco přehlédl?
Udrží to auto +/- hodnotu nad 100.000 Kč, nebo to za pár let bude bezcenné?
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
-
Offline
- Příspěvky: 3136
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
tak vítej
je to nesmysl, na P2 máš dle mne zbytečně vysoký limit, počítej, že do toho minimálně 30tis vrazíš, i když to bude v "perfektním" stavu
navíc ty pětikvaltové automaty pak už nikdo nechce
takže bych hledal buď P2 s šestikvaltem, které už ale budou mít DPF (což jsou myslím roky 06 a 07) nebo raději rovnou P3 což mi zase 200k přijde málo
tož tak
je to nesmysl, na P2 máš dle mne zbytečně vysoký limit, počítej, že do toho minimálně 30tis vrazíš, i když to bude v "perfektním" stavu
navíc ty pětikvaltové automaty pak už nikdo nechce
takže bych hledal buď P2 s šestikvaltem, které už ale budou mít DPF (což jsou myslím roky 06 a 07) nebo raději rovnou P3 což mi zase 200k přijde málo
tož tak
-
Offline
- Příspěvky: 5192
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ty km jsou nepravděpodobné.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: XC70, P2 MY2007
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Souhlas, že do toho ještě nasypu, to je jasné, ale oproti "výbornýmu" sharanovi, do kterého jsme přesypal 1,5 násobku auta bych to rád udržel na spotřebním materiálu typu silent bloky, tlumiče, destičky/kotouče/ olej, nikoliv výměna převodovky.
Ten pětikvalt je nechtěnej protože má blbý jízdní vlastnosti, nebo protože to nikdo nechce opravovat?
Co jsem tady četl na fóru, tak ten pětikvaltová převodovka AISIN s tím jezdí dobře?
Podle čeho se takhle na dálku dá poznat jestli tam je 5 nebo šesti kvalt?
Mám scan francouského techničáku, ale nevidím to tam - hír,
A na závěr: Kolik byste tedy tak cenili tenhle kousek?
Ten pětikvalt je nechtěnej protože má blbý jízdní vlastnosti, nebo protože to nikdo nechce opravovat?
Co jsem tady četl na fóru, tak ten pětikvaltová převodovka AISIN s tím jezdí dobře?
Podle čeho se takhle na dálku dá poznat jestli tam je 5 nebo šesti kvalt?
Mám scan francouského techničáku, ale nevidím to tam - hír,
A na závěr: Kolik byste tedy tak cenili tenhle kousek?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
-
Offline
- Příspěvky: 3136
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
pětikvalty už nikdo neopravuje, dávaly se nějak do 06 s euro 3 motorem, jezdí to dobře, když je to v dobrém stavu...
-
Offline
- Příspěvky: 6008
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
S 5kaltem je to tak, ze nejsou na nej nshradni dily. A to je zasadni problem. Kdyz budes mit ND, opravit to neni problem
-
Offline
- Příspěvky: 5192
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ta sedmička mezi šestkou a pětkou ve VINku říká, že je to pětikvalt AWD
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: XC70, P2 MY2007
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Supr, diky. Tak to je luxus, ze tady novackovi volvistovi jasne a rychle a bez urazek da radu zkusenej volvista. Respekt
Takze kdyz tady vezmu jiny kousek z aktualniho bazose, ktery je rok 2007, ale ma nalitano 380.000 za zhruba stejnou cenu, je to lepsi?
https://auto.bazos.cz/inzerat/178208606/volvo-xc70-d5-awd.php
Takze kdyz tady vezmu jiny kousek z aktualniho bazose, ktery je rok 2007, ale ma nalitano 380.000 za zhruba stejnou cenu, je to lepsi?
https://auto.bazos.cz/inzerat/178208606/volvo-xc70-d5-awd.php
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ten bazoš vypadá solidně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5084
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Já budu prodávat, ale rok 2006, víc km, horší výbava = nižší cena...
Tahle vypadá fakt supr a je hodně dobře vybavená...
Tahle vypadá fakt supr a je hodně dobře vybavená...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Btw dle foto to už bylo jednou bouchlý a opravovaný. Nevím jaký bude výsledek opakované opravy.Brady píše: ↑04 dub 2023 22:13 Ahoj všem,
mám teď už né moc pěknou V70 d5 II rv. 2007 po nezaviněné nehodě na zadní dveře a sloupek. Pojišťovna viníka se cuká a neschválila opravu. Totální škoda (když tak zkusím dát fotky)... Auto dali do dražby a nabízí mi za něj 15,5k a pojišťovna to doplatí do 90k což je podle ní cena auta před nehodou...
Teď mi jde o to, protože jsme celkem větší rodina, máme 3 děti, tak uvažuji o tom že využiju nabídky pojišťovny a zkusím sehnat XC90 se 7 místy.
Jde mi o to zda je možné v této době sehnat nějakou rozumnou XC90 v automatu se 7 místy ideálně do 200K ??
Děkuji za názory
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Dobříš
- Vůz: XC70, P2 MY2007
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Ad prodávat: Pošleš fotky a info do SZ?
ad vypadá supr : která?
_________________
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
Volvo XC70, P2 MY2007, D5244T4, čip 150kW / 420Nm, 6kvalt automat, EGR+DPF Off.
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 9 dnů
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 120 kW, Aisin
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
Dobrý den, jakožto nový člen startuji zdejší kariéru zde v tomto vlákně.
Vezmu to zkrátka. Zamiloval jsem si V70 II 2.4D 120 kW, Aisin, bílá kůže, černá deska a volant, xenony, nezávislé topení, navi a ač jsem tento model vyplnil i v profilu a jezdím s ním, není tak úplně můj, ale já bych chtěl tuhle káru ještě sólo. Je šance někde takovou sehnat a přes koho kdyžtak? Mam tip na pana Formánka ze Cvikova, akorat když jsem s ním mluvil, byl dost svéráz a asi neměl čas se se mnou moc bavit. V Česku tohle už moc není a nebo jsou to utýrané holobyty.
Děkuji předem.
P.S. zkoušel jsem psát dotaz na FB odnož klubu, ale příspěvek se neukazuje, tak to zkouším zde.
Vezmu to zkrátka. Zamiloval jsem si V70 II 2.4D 120 kW, Aisin, bílá kůže, černá deska a volant, xenony, nezávislé topení, navi a ač jsem tento model vyplnil i v profilu a jezdím s ním, není tak úplně můj, ale já bych chtěl tuhle káru ještě sólo. Je šance někde takovou sehnat a přes koho kdyžtak? Mam tip na pana Formánka ze Cvikova, akorat když jsem s ním mluvil, byl dost svéráz a asi neměl čas se se mnou moc bavit. V Česku tohle už moc není a nebo jsou to utýrané holobyty.
Děkuji předem.
P.S. zkoušel jsem psát dotaz na FB odnož klubu, ale příspěvek se neukazuje, tak to zkouším zde.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], JirkaC009, ms231