Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Romulusw »

Jakube, to je nějaký speciál lak?

Jo už to vidím - hameritka ta je docela kvalitní. Jen aby nebyla křehká a nepraskala.

Já to vždycky po zimě umeju wapkou a když to uschne, tak to vezmu řídkým resistinen ML s trochou oleje. A zatím dobrý, žádná hloubková rez a když se někde něco odloupne tlakem, tak to dostane zase novou vrstvu :)

JiFi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 361
Registrován: 2 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od JiFi »

Kdyby někdo sháněl, tady jsem koupil do P2 krásně pasující gumové koberce místo nepraktických origo látkových, které veškerý humus akorát natáhnou do sebe.

https://www.autohotarek.cz/gumove-autokoberce-volvo-s60-2000-2009-gledring/filtr-vozu-volvo--s60--2000-2010?_gl=1*h2780b*_up*MQ..*_ga*MjYyODI5NzE0LjE3MjI2Nzg5Mjg.*_ga_9LSDQN1KEH*MTcyMjY3ODkyOC4xLjAuMTcyMjY3ODkyOC4wLjAuMA..
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5832
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano Hemerite, jsou to 2 slabe vrstvy, vse orvano flexou a dratakem ve vrtacce a odmasteno.
Ted se chystam na ramena a kus ramu. Vice nedam casove, ve stredu uz to musi jet.

Přidáno za 58 minut 3 sekundy:
A další už s barvou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 03 srp 2024 15:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14293
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »


Tomas78 píše: EDIT: ten Vigor o kterém píšete myslíte tenhle?
https://www.univer.cz/pristroj-pro-vylisovani-lemu-na-brzdovych-trubickach-vigor-v4416-id5991
Jj přesně tenhle. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Romulusw »

No jo, plechový ramena vyžadují více péče. Ty devadesátkový kovaný přeci jen odreznou za delší dobu :D

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od labanos »

Já dával někdy dávno hammerite na třmeny, humpolácká příprava, ale i tak to drželo hezky a nepopraskalo.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5832
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No a to ty ramena jsou tam origo novy cca 3roky max.
Jeste jsem musel dat nove jedno pouzdro, puvodni bylo zamackle nakrivo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5676
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

labanos píše: 03 srp 2024 16:18 Já dával někdy dávno hammerite na třmeny, humpolácká příprava, ale i tak to drželo hezky a nepopraskalo.
Taky mam občas chuť udělat třmeny do barvy a nikdy se k tomu neodhodlám...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1827
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tomas78 »

raolsa píše: 03 srp 2024 15:19
Tomas78 píše: EDIT: ten Vigor o kterém píšete myslíte tenhle?
https://www.univer.cz/pristroj-pro-vylisovani-lemu-na-brzdovych-trubickach-vigor-v4416-id5991
Jj přesně tenhle. :good:
Super, moc děkuji! :thumbup:

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5832
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Posledni dil do skladacky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od labanos »

PetrXC70 píše: 03 srp 2024 18:16 Taky mam občas chuť udělat třmeny do barvy a nikdy se k tomu neodhodlám...
Zase jindy jsem použil sprej na brzdy od K2 a se sprejem je lepší práce.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

zdenal111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 741
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od zdenal111 »

:thumbup:, Jjo hladká jízda bez vrnění a jiných pazvuků ,u mě už paráda..kupodivu zadní drží :good: Dobrá prace :prayer:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 04 srp 2024 18:38, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

FrantaB
Offline
Příspěvky: 771
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od FrantaB »

Rozvody na etalonu.
Pověsti nelžou, práce snů :D
Bez přípravku ani ránu-kdyby někdo chtěl, můžu zapůjčit. Drží, funguje-jen vypadá strašně, protože navařovat vlhkou elektrodou materiál co drží na kus rzi ve tvaru trubky... Dopadlo to prostě tak, že nic lepšího po ruce nebylo, no...
K tomu termostat, proplach chlazení a nějaké drobnosti kolem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5832
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Pěkný přípravek z HAKI lešení

:D :good:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

FrantaB
Offline
Příspěvky: 771
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od FrantaB »

:D
Nic jiného po ruce nebylo, no... Ale na povolení akorát (délka 1400), na utažení taky-sáhnout si metr daleko od osy a táhnout, až to na silné ruce dává stejný pocit jako dělat shyb (platí pro lidi kolem 90 kg) ... Momenťák který by uměl 460+ jsem prostě nesehnal.

Ale mnohem podstatnější je ten skoro neviditelný přípravek, který fixuje klikovku:
volvo_rozvody_24_res5.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 808
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od kishmick »

Jde to povolit taky tak, že zapřeš dole klíč o podlahu a otočíš klíčkem (a radši sundat fajfku z cívky, aby to třeba nenastartovalo).
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4946
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ondra. »

Fajku z cívky :D U Etalonu, jsi pobavil po ránu :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 808
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od kishmick »

Aha...tak sorry. Je to diesel. Tak nic :D . No ono, když bys jenom škrtnul klíčkem, tak by to snad nechytlo. Nebo jo?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4946
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Ondra. »

odpojit stop ventil na čerpadle, ale mam pocit že matka na řemenici se utahuje někde kolem 500 nM, tak nevim nevim co by udělal klíč o podlahu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

FrantaB
Offline
Příspěvky: 771
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od FrantaB »

Předpis na utažení je 460 Nm. Ovšem na šroubu utopeném v Loctite (buď modrý 243, nebo lépe modrý 243 do závitu a bílý 510 na dřík šroubu pod hlavu). Takže asi jako 550-600 Nm na suchém šroubu. Co jsem našel, tak povolovací moment se má očekávat kdekoliv mezi 600-850 Nm.

Tohle se startérem a klíčem o podlahu fakt nezvládne :D
A pokud, tak ta šestkrát lomená klikovka bude úplně bez sebe nadšením, o baterce nemluvě.
Aby bylo jasno: etalon má kroutící moment 235 Nm...

Vzepřít to na delší páce o nosník-to je pro změnu o roztržení už léta nedostupného hydrosilentbloku pod motorem (2 ks).

EDIT:
Ondra: No, podle toho co se dělo i s přípravkem a opřením kolene o ráfek, tak odhadem bych si to tou pákou z nájezdů hodil na nohu..
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Grycatko
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 294
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Grycatko »

Jsou tam 😍
Ventilovaný a vyhřívaný hnědé přímo pro XC
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5832
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Sice uz slozeno a namazano od pondeli, v aute nadherne ticho, az bohuzel zacinam slyset vrzani introse......
Nasledne XC dostalo Welness.
No abych se zas nenudil, zaclo(i) hucet loziska v pracce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4610
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od jancho »

Moc pěkné! Jak natěračské práce, tak kola :good:
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1827
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Tomas78 »

Parádní :good: A já využil i tipu na Hammerite a natřel s ní orezlou brzdovou trubku, aby vydržela, než se k ní dostanu :)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5832
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jakub Svoboda »

No, jenze pribeh pokracuje..... znovu rozborka a nove lozisko PP poloosy. Bohuzel to stale huci. Jen nechapu, proc to 300km nehucelo.
Takze znovu zvedak a bud je ko uhlovka (loziska) nebo kardan. Zbytek vzadu je jiz novy. Pac je to nezavisle na otackach motoru a rychlosti v AT, ale zacne to vzdy okolo 80km/hod.
Takze znovu zvedak a hledat odkud to jde.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé