potrebuju sundat zadni.napravu na V70 AWD abych se dostal k trubkam.paliva. je to desne.oser, tenhle trik, pokud pujde pouzit by to mohl dost zjednodusit
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3807
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ty zavitovky.jsou pecka....
potrebuju sundat zadni.napravu na V70 AWD abych se dostal k trubkam.paliva. je to desne.oser, tenhle trik, pokud pujde pouzit by to mohl dost zjednodusit
potrebuju sundat zadni.napravu na V70 AWD abych se dostal k trubkam.paliva. je to desne.oser, tenhle trik, pokud pujde pouzit by to mohl dost zjednodusit
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Když povolíš horní uložení tlumičů uvnitř auta tak by to neměl být problém a dokonce si myslím, že tam jsou stejné závitovky jako u mě, M14 s klasickým stoupáním 2mn. Takže jakýkoliv hobby market. akorát to chce vetší podložky. já tam mám nějaké průměr 16 a abych nehobloval matici tak ještě 14mm.
-
Online
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Prej se málo nudím, tak mi XC začla kňourat na PP ložisku, no a aby toho nebylo málo, tak brzdy po 120tis km řekli pápá. Takže nové brzdy, šrouby, ložiska a pár drobotin a 10tis v prd...
A jelikož to chci mít hezký, tak se s tím seru uz 3 tí den po cca 3hod. A jen 3 hod jsem doloval ven ABS senzory. Lozisko se utrhlo cca pri 20t, no a aktualne schne barva .
A jelikož to chci mít hezký, tak se s tím seru uz 3 tí den po cca 3hod. A jen 3 hod jsem doloval ven ABS senzory. Lozisko se utrhlo cca pri 20t, no a aktualne schne barva .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14726
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já dneska zjistil, že mi bačkůrky na Volvu udělaly pápá, takže na auto šly nové.
Akorát by mě zajímalo, jestli ta mírně hnutá geometrie (už srovnaná) na zadní nápravě může za tenhle problém.
Akorát by mě zajímalo, jestli ta mírně hnutá geometrie (už srovnaná) na zadní nápravě může za tenhle problém.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3639
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No to by musela být řádně hnutá...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14726
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Právě, že moc ne. Ale auto mi prostě takhle žere gumy. Nechápu. Vzorek je jinak po celé ploše tak nějak stejně sjetý, ale poslední 3 cm uvnitř jsou na šrot. Otáčel jsem kvůli tomu i fungl nové zimáky, které jsou po jedné sezóně taky viditelně na kraji sjeté.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
@Kuba: krásná práce
Když vidím, co vše stíháte, tak až mám výčitky, že mne se ten seznam toho, co bych potřeboval udělat, jen stále zvětšuje
@raolsa: Něco podobného jsem řešil nedávno u sebe, špatná geo, ale měl jsem netknuté vnější vzorek a směrem k vnitřku lineárně ubýval a v cca poslední 1/5 zlom a hoblovalo se to ještě o hodně více. U mne to ale byla geo (rozbíhavost). Tohle je trochu jiné.
@raolsa: Něco podobného jsem řešil nedávno u sebe, špatná geo, ale měl jsem netknuté vnější vzorek a směrem k vnitřku lineárně ubýval a v cca poslední 1/5 zlom a hoblovalo se to ještě o hodně více. U mne to ale byla geo (rozbíhavost). Tohle je trochu jiné.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14726
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Co všechno stíhám. No tak nějak všechno. 
Protože v práci máme celozávodku, tak v 9:00 jsem nastoupil doma do dílny. U jedné S80II výměna zadních spodních ramen. Levé bez problémů, práce na cca 30 minut. Pravé zarezlý excentrický šroub. Takže nejdříve jsem zkoušel elektrickou pilku, takovou tu šukačku, co plátkem kmitá do stran. Povedlo se mi proříznout se do cca polovinu silentbloku, ale pak se asi ztupil ten plátek a prostě se to přestalo prohlubovat. Takže nastoupila ruční pilka s otočeným plátkem. Tou jsem to doříznul. Pak už to byla lahoda a běhěm 15 minut bylo dokonáno a auto bylo na kolech. Celé to skončilo asi v 11 hodin.
Pak mi volal KubaS60 (bo jak má ten nick), že potřebuje vyměnit volnoběžku na S80II, koupené od Hajnýho. Říkám, ok sice jsem chtěl sekat, ale mám zrovna chvilku, tak přijeď. Odpověď: Přijedu v 12:50.
Mezitím jsem si domluvil geometrii na té předchozí S80II a zrovna jsem tam jel.
Nevím jak, ale v mezičase jsem se stihnul doma naobědvat.
V 12:50 přijel Kuba a začal koncert s výměnou volnoběžky. Protože nešla povolit na autě (prasknul mi klíč), tak musel alternátor ven. Ale vyjímečně se mi dařilo a v cca 13:40 Kuba odjížděl a já vyrážel na domluvenou výměnu pneu na svém autě do pneuservisu (viz. výše).
Domů jsem dorazil asi 15:15. Pak jsem si se ženou dal kávu, udělal vyúčtování pro tu první S80II a v 16:15 přijela objednaná paní na výměnu zadních brzd na XC70III.
Z obyčejné výměny destiček a kotoučů, s kterou jsem tak nějak počítal se vyklubala výměna i brzdičů a hadiček (jo věděl jsem o tom, ale zapomněl to
). Tam se mi taky vyjímečně dařilo, takže nešly povolit trubičky (ještě aby jo, po těch letech), takže nastoupila rozbruška, uříznutí trubiček a vytvoření nových konců s novými matičkami. Zaplať pánbůh za připravek od Vigora, s tím to jde jedna báseň.
No jo, potud vše tak nějak OK, ale paní si přivezla jiné kotouče. Takže kotouče zůstaly původní, dal jsem jenom nové destičky, vyčistil držáky a použil původní plíšky pod destičky.
Kotoučům nic moc nebylo, tak snad ještě ty jedny destičky dají, no.
No, paní odjela v 19:15 a já domů jsem přišel v cca 19:30 spráskaný jak pes.
Takže takový normální den, no. A pak otevřu fórum a vidím to vlákno o návrzích na inzerci.
Protože v práci máme celozávodku, tak v 9:00 jsem nastoupil doma do dílny. U jedné S80II výměna zadních spodních ramen. Levé bez problémů, práce na cca 30 minut. Pravé zarezlý excentrický šroub. Takže nejdříve jsem zkoušel elektrickou pilku, takovou tu šukačku, co plátkem kmitá do stran. Povedlo se mi proříznout se do cca polovinu silentbloku, ale pak se asi ztupil ten plátek a prostě se to přestalo prohlubovat. Takže nastoupila ruční pilka s otočeným plátkem. Tou jsem to doříznul. Pak už to byla lahoda a běhěm 15 minut bylo dokonáno a auto bylo na kolech. Celé to skončilo asi v 11 hodin.
Pak mi volal KubaS60 (bo jak má ten nick), že potřebuje vyměnit volnoběžku na S80II, koupené od Hajnýho. Říkám, ok sice jsem chtěl sekat, ale mám zrovna chvilku, tak přijeď. Odpověď: Přijedu v 12:50.
Mezitím jsem si domluvil geometrii na té předchozí S80II a zrovna jsem tam jel.
Nevím jak, ale v mezičase jsem se stihnul doma naobědvat.
V 12:50 přijel Kuba a začal koncert s výměnou volnoběžky. Protože nešla povolit na autě (prasknul mi klíč), tak musel alternátor ven. Ale vyjímečně se mi dařilo a v cca 13:40 Kuba odjížděl a já vyrážel na domluvenou výměnu pneu na svém autě do pneuservisu (viz. výše).
Domů jsem dorazil asi 15:15. Pak jsem si se ženou dal kávu, udělal vyúčtování pro tu první S80II a v 16:15 přijela objednaná paní na výměnu zadních brzd na XC70III.
Z obyčejné výměny destiček a kotoučů, s kterou jsem tak nějak počítal se vyklubala výměna i brzdičů a hadiček (jo věděl jsem o tom, ale zapomněl to
No jo, potud vše tak nějak OK, ale paní si přivezla jiné kotouče. Takže kotouče zůstaly původní, dal jsem jenom nové destičky, vyčistil držáky a použil původní plíšky pod destičky.
Kotoučům nic moc nebylo, tak snad ještě ty jedny destičky dají, no.
No, paní odjela v 19:15 a já domů jsem přišel v cca 19:30 spráskaný jak pes.
Takže takový normální den, no. A pak otevřu fórum a vidím to vlákno o návrzích na inzerci.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Rodičů pracovní oktávka měla tohle na PZ kole, zjistili jsme to dva týdny před dovolenou při výměně všech kol za nové letňáky. Ošoupala se vnitřní strana, tak to nebylo z běžného pohledu vidět. Na seřízení půjde, jak se vrátíme z dovolené. Asi dostala ránu někde na polňačce nebo v lese, občas to po dešti ujede. V70 se s geo drží, ale tam zase začly haprovat zadní brzdy, PZ kolo nemá ošoupaný kotouč a vydává při brzdění „zvuk brzdícího nákladního vlaku", takže půjde po dovči taky k autodoktorovi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konečně, mi asi po 2 týdnech došel balík s Corteco silentblokama, na první pokus to "ztratila" pošta, naštěstí jsem to bral na dobírku. Projev D5 je snesitelnější, hlavně je klidnější start a vibrace do kastle. Doporučuji, pro toho kdo ještě neměnil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tos menil jen tento? Tak pokud jo, vymen i zbytek, minimalne ten pod baterkou.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14726
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hm, ale tady je vidět, že to z jedné strany na druhou ubývá tak nějak postupně, já mám celý vzorek sjetý tak nějak stejně, jenom ten okraj to ošoupalo "na dráty". Je to vnitřek zadních gum. Druhá strana vypadala o něco lépe.nebel píše: 02 srp 2024 05:22 Rodičů pracovní oktávka měla tohle na PZ kole, zjistili jsme to dva týdny před dovolenou při výměně všech kol za nové letňáky. Ošoupala se vnitřní strana, tak to nebylo z běžného pohledu vidět.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Měnil jsem samozřejmě všechny, jenom tenhle vyfotil, pač to bylo hezky vidět. Právě když už jsem byl u té převodovky, tak jsou zkoušel povolit ten přilepený nápušťákJakub Svoboda píše: 02 srp 2024 09:14 Tos menil jen tento? Tak pokud jo, vymen i zbytek, minimalne ten pod baterkou.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5953
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
@raolsa: To je mazec, tak teď už chápu, že toho tolik stihneš a ještě do toho, když se zadaří ...
No ... vidím, že tedy budu muset trošku přidat, abych také stíhal
Co prosím Tě kupuješ za materiál trubek? Mne tam ex-servisák dal (dtto nešla povolit hadička) nějakou poplastovanou ocel, která byla ale oloupaná a přes zimu to zrezlo. Chci to předělat a jinak tvarovat, ale nevím co koupit.
@nebel: to je přesně rozbíhavost, je-li to sjeté uvnitř. Předpokládám Octavia II?
Co prosím Tě kupuješ za materiál trubek? Mne tam ex-servisák dal (dtto nešla povolit hadička) nějakou poplastovanou ocel, která byla ale oloupaná a přes zimu to zrezlo. Chci to předělat a jinak tvarovat, ale nevím co koupit.
@nebel: to je přesně rozbíhavost, je-li to sjeté uvnitř. Předpokládám Octavia II?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ne ne, jedničková oktávka, 1.6 mpi.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14726
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konkrétní materiál nevím, prostě jsem koupil nějakou metráž.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
K těm trubkám, já kupoval tady rovnou v cca délce jakou jsem potřeboval a sám si to ohnu. Měď bych nedával.
https://www.hydromex.cz/brzdove-trubky-komplet/
Pokud se ale dá, tak lepší varianta je trubičku trochu zkrátit a udělat nový konec, jak píše raolsa.
https://www.hydromex.cz/brzdove-trubky-komplet/
Pokud se ale dá, tak lepší varianta je trubičku trochu zkrátit a udělat nový konec, jak píše raolsa.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14726
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
U P2 a starších jsou origo trubky měděné. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Slyšel jsem o případech, že na STK nemají rádi holé měděné trubky, když je vidí. Tedy, že se musí musí aspoň obarvit.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na fiatu 128f po komplet GO jsem mel vše v mědi (podotýkám ze v mědi určené pro brzdy) a byl to opruz to vysvětlování na stk, ale já na to mam holt smůlu.
-
Online
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak uz schne 2 nater.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kluci díky za info k trubkám. U mne to bohužel už nejde lehce zkrátit. Nový "zrezlý" kus je cca 20 cm dlouhý. Na tu původní Volvo trubku dal ale servisák nějaký starý typ šroubení, tak mrknu, zda neudělat oba konce, je to takový teď na ho*no.
Kuba bude mít auto jako nový (teda už teď ho tak má)
Já se snad příští týden dostanu k tomu sundat na zadku podběhy a okouknout a pořešit rez.
EDIT: ten Vigor o kterém píšete myslíte tenhle?
https://www.univer.cz/pristroj-pro-vylisovani-lemu-na-brzdovych-trubickach-vigor-v4416-id5991
Kuba bude mít auto jako nový (teda už teď ho tak má)
EDIT: ten Vigor o kterém píšete myslíte tenhle?
https://www.univer.cz/pristroj-pro-vylisovani-lemu-na-brzdovych-trubickach-vigor-v4416-id5991
-
Offline
- Příspěvky: 5953
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Děláš GO předku?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zaclo hucet lozisko, a brzdy po 120tis uz ko, tak se tomu drobet povenuji. Zbytek je novy 2roky. Vse jsem jiz psal výše.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Urvanej
