B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Dovolil by som si ctene osadenstvo poziadot o odporny nazor a pomoc s nasledovnym problemom:
Nejde mi 25% valcov na motore B230F, 83kW, LH2.2.
Predtym neslo obcas az 75%, ale po vymene veka rozdelovaca - nepriechodne vsetky cesty, odpor az 10ky MOhm) sa problem zredukovsl na valec cislo 2.
Symptomy:
Mrtvy. Absolutne nepali.
Skontrolovane:
Vstreky, vymena medzi sebou, chyba sa neprenasa. Cela lista skontrolovana na vybratom sani a pri startovani motora.
Sviecky, vymena medzi sebou, chyba sa neprenasa, iskra ide - pekne cervena. Inkriminivsna sviecka je po vytiahnuti z motora mokra, mozno jemne mastna.
Zapalovacie kable - vyjena medzi sebou, za ine, bez ucinku
Kompresia - cca 12MPa za studena, 11 za tepla
Pohyb vyfukoveho aj sacieho ventilu - hybu sa, pride mi ze zdvih je dostatocny.
Ventilove vole - v norme - viac ako 0,4 a menej ako 0,45mm. Vacku a zdvihatka som vybrate nemal.

Rucne pretacanie motora je bez pazvukov, drhnutia, vykazuje kompresiu.
Vaha vzduchu ok, na volnobeh ukazuje spravnu hodnotu.
Vymenil som lambda sondu, stara bola mrtva, a tesnenie sania.
Zvysne tri valce idu v poriadku, motor po zahriati vie bezat aj len na 2 :D

Tak, a teraz babo rad !
Uz mi dosli napady.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1789
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od standa »

Připojovací kabely ke vstřikům jsi taky přehazoval mezi sebou?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Ano, niekolko krat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 955
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od vityjan »

Sergej píše: 23 čer 2024 20:10
Sviecky, vymena medzi sebou, chyba sa neprenasa, iskra ide - pekne cervena. Inkriminivsna sviecka je po vytiahnuti z motora mokra, mozno jemne mastna.
Takže venku svíčka druhého válce jiskru dává? Nebo ji nedá ani venku?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Vonku dava iskru na vsetkych valcoch.
Sviecka z 2. valca v ostatnych valcoch ide bez problemov.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

0ndro
Offline
Příspěvky: 147
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od 0ndro »

Ahoj ja by som hladal zavadu predsa na tom rozdelovaci na obvobovom kontakte 2. valca . Pripadne ak niekde prebija, skus ohmatavat pri nastartovanom motore ci nekope, po tme mozno bude vidiet isku. Ale asi nic nove pre teba :good:

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Veko rozdelovaca je nove, palec ma asi rok. Bez prasklin. Stare veko bolo zle.
Ale ano, chova sa to tak, ako keby to nemalo iskru. Ale kabel kope riadne, takze VN je pritomne :-)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od kishmick »

Ahoj. Já ještě přidám svojí zkušenost se zapalováním. Několikrát se mi stalo, že jiskra sice byla vidět, ale byla natolik slabá, že nezapálila. A proud atd...se prakt. nedá na autě normálně měřit, protože ten spec. měřák na 30tis voltů by byl dost drahý. Vyměn proto určitě cívku za novou, možno všechny kabely a hlavně všechny svíčky za nové.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

0ndro
Offline
Příspěvky: 147
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od 0ndro »

Sergej píše: 25 čer 2024 19:58 Veko rozdelovaca je nove, palec ma asi rok. Bez prasklin. Stare veko bolo zle.
Ale ano, chova sa to tak, ako keby to nemalo iskru. Ale kabel kope riadne, takze VN je pritomne :-)
Ale kabel kope aj cez izolaciu? Pri tom ako je napojeny na sviecku, motor bezi, a kabel ta kope ked sa ho dotykas? Ak ano, niekde to musi prebijat, najdes to a mas po probleme. Ale mozno som ta zle pochopil.

FrantaB
Offline
Příspěvky: 768
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od FrantaB »

Jestli kopou kabely přes izolaci, tak bude něco špatně na konektoru cívky/v cívce. Jestli byl původně odpor v 10xMOhm, tak bude někde probitá část vinutí a "mrtvola" v transformaci vychází na válec č. 2.
Další verze-v izolaci těla rozdělovače je v poloze kolem č. 2 propálená (=mírně zuhelnatělá) nitkovitá cesta, která VN vyvede na/po povrchu. Tohle už jsem viděl...

Vyměnil bych cívku a kabel mezi cívku a rozdělovač. Pokud to nezmizí, tak vyměnit i rozdělovač. V tu chvíli by to mělo být OK.
Pak můžeš zkusit vrátit původní cívku a nakonec i původní kabel mezi cívku a rozdělovač.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Zle som sa vyjadril. VN kabel som pre skusku nahradil obycajnym vodicom a cez neho to kope.

O slabej iskre viem, preto bolo VYMENENE veko rozdelovaca za nove. Vn kable su nove, vymena za ine nepomohla. Pisal som to aj hore.
Dalsie navrhy na vymenu rozdelovaca prosim uz nepisat. Jedine za mate pozicat rozdelovac na LH2.2 - tj so snimacom pulzov.

Přidáno za 2 minuty 31 sekund:
kishmick píše: 25 čer 2024 20:51 Ahoj. Já ještě přidám svojí zkušenost se zapalováním. Několikrát se mi stalo, že jiskra sice byla vidět, ale byla natolik slabá, že nezapálila. A proud atd...se prakt. nedá na autě normálně měřit, protože ten spec. měřák na 30tis voltů by byl dost drahý. Vyměn proto určitě cívku za novou, možno všechny kabely a hlavně všechny svíčky za nové.
Na prud nepotrebujes VN merak. Staci prudova sonda k osciloskopu.
Preto pisem ze iskra po vymene veka rozdelovaca je krasne cervena, oranzova - znak silnej iskry (velky prud). Ak je iskra modra, je slaba, vo valci ju sfukne - prerusi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

FrantaB
Offline
Příspěvky: 768
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od FrantaB »

Propálená cesta v těle rozdělovače okolo č. 2, která (část) VN vyvede na povrch.
Jestli máš možnost měřit odpor při vyšším testovacím napětí, tak bych to pro klid duše zkusil.

Bordel v Hallově senzoru v rozdělovači, který posouvá jeden impuls do nesmyslného času :-(
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Dik za tip, ale citas co pisem ? Je tam tyzden stare veko rozdelovaca, prave z dovodu ze stare bolo nevodive - prepalene cesty.
Navyse, rozdelovac sa da obist, co som aj vyskusal. Napojit sviecku konkretneho valca priamo z cievky. Dobry valec zacne zapalovat - blafat. Dvojka nic.
To posunute impulzne koliesko ma napadlo, ale inspekciou rozdelovaca som nezistil nieco take, je to monolit, nalisovany na oske. A boli by posunute aj ostatne.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

FrantaB
Offline
Příspěvky: 768
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od FrantaB »

Právě že čtu. Víčko je OK. Ale nemusí být OK tělo rozdělovače-v jedné poloze by šlo VN z palce na kostru po krytu hallova senzoru. A v takovém případě se můžeš palců a víček uvyměňovat a dvojka prostě nepůjde. Může to být napálené i jenom trochu tak, že to tudy jde jen když to někde dál narazí na "nějak" větší odpor-ať už ve vedení, nebo přeskokový. Může to jít i jen po něčem co je na krytu napatlané/přischlé/napečené a není to na první pohled vidět.

Hall sensor: ne posunutá/pootočená celá ta čtyřpólová rozeta, to ani nejde přitom jak je to nalisované. Pokud by bylo nalepené "něco" jenom na jednom pólu, tak to může posunout nebo zeslabit impuls dostatečně na to, aby se ECU nedopočítala a vstřik spínala v blbý čas. Takže benzín do válce sice jde, ale ne se vzduchem a z rozprachu, ale prostě nateče z toho co se nacáká nad zavřený ventil.

Ale pokud č. 2 neblafne ani když je připojený na cívku napřímo bez rozdělovače, tak:
-Absurdně vysoký tlak ve válci, že to jiskru sfoukne: to jsi vyloučil měřením tlaků.
-Dvojka prostě nemá zem na svíčce, nebo má velký odpor. Položená na hlavě aby byla vidět jiskra je zem OK. To je v podstatě jediné co zbývá. Blbě (=málo) utažená svíčka, vlhkost, provoz na slabou jiskru se starým víčkem rozdělovače. Závit okyslý nepochopitelným způsobem-oxid hlinitý je elektrický izolant. Takže bych změřil odpor mezi hlavou a tělem svíčky a připravil se na to, že závitem bude nutné prohnat závitník. Může to být okyslé tak, že je z toho schottky pro VN aplikace :-D
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Urvanej »

Sergej píše: 23 čer 2024 20:10 ...
Kompresia - cca 12MPa za studena, 11 za tepla
...
FrantaB: Absurdně vysoký tlaky má, 120 barů kompresi nemá jen tak někdo :-)
Jinak bych jen blbě nerejpal, zkusil bych odpojit ostatní svíčky a nechal jen tu na druhém válci, zda aspoň někdy škytne. Když ne, tak znovu, tentokrát se startovacím sprejem.
Vyndaná svíčka z 2. válce byla mokrá?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1137
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od nebel »

Sergej píše hned v prvním příspěvku, že svíčka mokrá po vyndání je.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

FrantaB
Offline
Příspěvky: 768
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od FrantaB »

Urvanej: Sergej to popisoval i v jiném postu, který předcházel tomuhle vláknu. Jestli jsem to správně pochopil, má za sebou maraton zkoušky každé (nové) svíčky s každým vstřikem na každém kabelu na každém válci, plus zkoušku svíček napřímo z cívky kusem licny :D což sice přineslo jistotu a zprovoznění těch 3 válců, ale č. 2 je furt mrtvý.

Takže zbývají dvě možnosti:
1) Když je svíčka úplně zašroubovaná do č. 2, tak prostě nemá jiskru. Viz můj předchozí post, byla blbě zašroubovaná a závit je teď porostlý izolující vrstvou oxidů a bordelu (viděl jsem na lodním motoru, skončilo to výměnou hlavy, závitník nepomohl a helicoil na svíčku v hliníkové hlavě je pitomost).

2) Válec č. 2 sice (možná) má jiskru, má benzín, ale jedno, druhé nebo obojí v úplně špatný čas. Jestliže ostatní 3 válce pálí a motor s nimi běží, tak s tím co je společné celému motoru nic nebude-tj. Crank position sensor bude OK, aspoň relativně. Takže to bude něco specifického pro válec č. 2.
A tady jsou dvě varianty:
2.1) buď něco posouvá/likviduje tvorbu signálu pro válec č. 2 z Hallova senzoru na rozdělovači,
2.2) dole na setrvačníku je mrtvý "tvořič" signálu pro CPS pro válec č. 2 (Edit: pokud tam je, teď si matně vybavuju že jsem zargistroval že Regina má jen Hallovku v rozdělovači a LH2.2 možná taky?).


Sergeji, jestli máš osciloskop nebo cokoliv jiného čím dokážeš zobrazit signál z CPS, tak se podívej jestli tam jsou 4 (nebo kolik...) píky na otáčku, nebo jenom 3 (resp. není tam někde "díra"). Pokud 3 (nebo 1 divně posunutý/překrývající se), potřebuješ k setrváku. Pokud 4/pravidelný signál, tak vyndat rozdělovač a spáchat kompletní rozborku, nebo aspoň sundat kryt Hallova senzoru a všechno prohlédnout/vyčistit.

A totéž udělat pro signál z rozdělovače...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Cidlo na zotrvacniku samozrejme ziadne nieje, len halovka v rozdelovaci.
Iskra na 2 valec ide, takze halovka bude ok aj pre tento valec. Ci pali aj vo vnutri valca, samozrejme netusim. Ale mam motortester, ten to tusim vie odmerat.
Zavit je cisty, aj dosadacia plocha pre tesnenie sviecky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Vapik »

Nazdar, víko ventilu bylo dole zkontroloval jsi primo chod ventilu na na druhem válci?

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše: 28 čer 2024 13:45 Jinak bych jen blbě nerejpal, zkusil bych odpojit ostatní svíčky a nechal jen tu na druhém válci, zda aspoň někdy škytne. Když ne, tak znovu, tentokrát se startovacím sprejem.
Vyndaná svíčka z 2. válce byla mokrá?
Pisem vyssie - obisiel som rozdelovac uplne - sviecku som napojil priamo z cievky. Vsetky valce zapalia, okrem dvojky.
Samozrejme 1,2MPA. Merane za studena. Za tepla su o nieco nizsie. Ale samemu sa to mera blbo…
Naposledy upravil(a) Sergej dne 01 črc 2024 11:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

FrantaB
Offline
Příspěvky: 768
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od FrantaB »

Čistý ve smyslu kovově lesklý, nebo to "vypadá jako normálně do šeda okyslý, nechlupatý hliník"? Ta druhá varianta totiž nevylučuje izolační povlak oxidů. S tím lodním motorem jsme se taky nablbli do halelujá. Změř odpor mezi nějakým místem ukostření motoru a random místy na hlavě a pak v kapse pro svíčku a v závitu. U všech svíček. Pokud bude odpor řádově stejný (jednotky Ohm), pak no problemo.

Pisem vyssie - obisiel som rozdelovac uplne - sviecku som napojil priamo z cievky. Vsetky valce zapalia, okrem dvojky.
Teď nerozumím-pochopil jsem to tak, že ať dáš libovolnou svíčku na libovolném kabelu volně na hlavu přes rozdělovač nebo napřímo z cívky, tak vždy dává jiskru, vizuálně stejnou jako jinde.
Ale když je zašroubovaná do válce, tak zatímco na 1, 3, 4 to zabublá, tak na 2 ani ťuk.

Takže bych hledal chybu v časování impulsů pro válec č. 2.
Tedy jsme zase u Hallovky v rozdělovači, protože pokud je na pólu něco přiblemcaného, tak jiskra sice je, benzín je-ale ve špatný čas. Jedno nebo druhé, spíš obojí.
Další nápad, problém není jiskra ale benzín, který přijde ve špatný čas. Proměřil bych kabely k jednotlivým vstřikům, od zásuvky ECU po konektor na vstřiku. Pokud má jeden jiný odpor, může být někde narušená izolace a v kabelu vlhkost/olej/whatever, sice vede, ale jako by na sobě měl kondenzátor, což způsbí zpoždění impulsu.
Další nápad je, že je něco spáleného přímo v ECU na výstupu signálů pro daný válec.


Že na dvojku jde jiskra a vstřiky stříkají neznamená, že se to děje ve správný čas.
Naposledy upravil(a) FrantaB dne 28 čer 2024 22:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od Vapik »

OK tlaky jsou ale ventily jsi nekontroloval? Nechci tě nastat jen se snažím najít problém a tohle bude třeba něco typu sem tam zakopavajici výfukový ventil třeba při vyších než startovacích otáčkách, tohle už jsem totiž taky jednou potkal

0ndro
Offline
Příspěvky: 147
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od 0ndro »

Nedalo by sa zistit ci hadze iskru aj pri kompresii, nejakym sposobom indukcne na kabli sviecky? Alebo merat na tom kabli prud? Ak by prud nepresiel znamenalo by to ze iskra nebola. Nie? Ale berte ma s rezervou. Neskusal si pokusne zmensit vzdialenost kontaktov na sviecke?

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 843
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

B230F, LH2.2 nejde valec cislo 2

Příspěvek od powl »

Ondro: dalo...https://www.alza.cz/auto/geko-tester-zapalovacich-svicek-d7745139.htm?gclid=EAIaIQobChMIyJ7x0ZD_hgMVOKaDBx2VJwfdEAQYAyABEgLx9_D_BwE&kampan=adwau_auto-moto_pla_all_auto-moto_naradi_c_9196448___352005503509_~71253488072~

Muj tip je, ze FrantaB ma pravdu a je spatne casovani jiskry

Okamzikem vstriku paliva to imo nebude, u neprimovstriku na tom zas tak nezalezi (ne tolik aby valec vubec nepalil)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé