z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Ať to mám všechno zakompasovaný
I V70 dostala kompas. Podařilo se mi sehnat kompasový zrcátko s poškozenou odrazovou plochou za pjéťo. No nekup to
Tak jsem si řekl že to zkusím dát dohromady - měl jsem tu v bedně ještě jedno zrcátko bez kompasu a s čidlem vlhkosti. Prostě ze dvou jedno.
Bohužel nekompasový zrcátko má sice také okénko na plastovém nosiči, ale vlastní průhled sklíčkem je tmavší. Displej odrazovou plochu ale i tak prosvítí, vlastně displej ve dne svítí intenzitou jako v noci a v noci prosvěcuje jen zlehka. Takže to vůbec neruší a zároveň je to pořád čitelný, za mě cajk.
A takhle vypadají střeva. Kdyby někdo potřeboval špígl s čidlem vlhkosti, je k mání. Já čidlo v autě neměl a ani nevím jestli by mi to bylo k něčemu platný.
I V70 dostala kompas. Podařilo se mi sehnat kompasový zrcátko s poškozenou odrazovou plochou za pjéťo. No nekup to
Tak jsem si řekl že to zkusím dát dohromady - měl jsem tu v bedně ještě jedno zrcátko bez kompasu a s čidlem vlhkosti. Prostě ze dvou jedno.
Bohužel nekompasový zrcátko má sice také okénko na plastovém nosiči, ale vlastní průhled sklíčkem je tmavší. Displej odrazovou plochu ale i tak prosvítí, vlastně displej ve dne svítí intenzitou jako v noci a v noci prosvěcuje jen zlehka. Takže to vůbec neruší a zároveň je to pořád čitelný, za mě cajk.
A takhle vypadají střeva. Kdyby někdo potřeboval špígl s čidlem vlhkosti, je k mání. Já čidlo v autě neměl a ani nevím jestli by mi to bylo k něčemu platný.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Doplněna drobotina v podobě krytek na OBD štekr z Alíku
A taky jsem se konečně dokopal k upgradu zrcátek na Mondeu - paměťový, el. sklopný a se spodním světýlkem.
Bohužel odlitek kostry držáku spolujezdcova zrcátka se mi totálně rozpadl v ruce a i původní kostra, co jsem měl na autě, není kdo ví jaká. Vzhledem k cenám použitých zrcátek se pokusím stávající kostru decentně opískovat a něčím fouknout. Snad to přežije...
No a na V70 splašeny R-design pedály. Byl s tím celkem boj páč Číňan neumí pedály na manuál. Koupil jsem teda celou sadu pedálů z Alíku pro automat a z něj použil jen plynový pedál. Brzda a spojka jsou origo. I když mají už něco za sebou, mám z nich celkem radost.
A ano , vysaju si ten bordel na podlaze A taky jsem se konečně dokopal k upgradu zrcátek na Mondeu - paměťový, el. sklopný a se spodním světýlkem.
Bohužel odlitek kostry držáku spolujezdcova zrcátka se mi totálně rozpadl v ruce a i původní kostra, co jsem měl na autě, není kdo ví jaká. Vzhledem k cenám použitých zrcátek se pokusím stávající kostru decentně opískovat a něčím fouknout. Snad to přežije...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Je neskutečný kde P3 umí hnít
No a malá radost pro Focuse.
O víkendu tedy zrcátkový dílo dokonáno - paměťový zrcátka s osvětlením nahozeny a zaktivovány, plus aktivace el. sesle řidiče. No a malá radost pro Focuse.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Je v tom Haynesu vyluka pro motor 2.5t5 ? Protoze pokud ne, mas nejake revidovane vydani.
Ja ten svuj prodal Michlovi a nakonec jsem mu vracel penize,protoze takove stupidity jsem si nevsiml (nepotreboval jsem, kdyz jsem mel atmo) a fakt...motor 2.5T5 byl z navodu vyloucen...
Ja ten svuj prodal Michlovi a nakonec jsem mu vracel penize,protoze takove stupidity jsem si nevsiml (nepotreboval jsem, kdyz jsem mel atmo) a fakt...motor 2.5T5 byl z navodu vyloucen...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Není tam 2.5T a 1.6i myslím. Takže klasika
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Na P3 nahozeny origo LEDky na RZ
Přechod na Mobil 5w50 hned po koupi a mezi tím dvakrát proplach sadou od BG. Pěkný! Jinak se mi podařilo sehnat zadní nárazník v barvě i s Rdyzajn spodkem. Bohužel je z 2.0D, takže výřez na lauf jen na jednu koncovku.
Nevyměnil by to semnou někdo za dvoulauf? PS: lakovaný prahy budou taky!
Výměna oleje - stav po koupi a teď (rozdíl cca 27tkm). Přechod na Mobil 5w50 hned po koupi a mezi tím dvakrát proplach sadou od BG. Pěkný! Jinak se mi podařilo sehnat zadní nárazník v barvě i s Rdyzajn spodkem. Bohužel je z 2.0D, takže výřez na lauf jen na jednu koncovku.
Nevyměnil by to semnou někdo za dvoulauf? PS: lakovaný prahy budou taky!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Fůůů, je to fičák, nestíhám pořádně nic.
Čtyřicítka na krku ženská v očekávání, do toho švára a jeho tragikomický příběh s Kugou 2.0D, kterou mu tak nějak pomáhám dávat dokupy (takhle vypadá DPF ze zadní strany): Do toho blížící se STK tátovýho C-Maxe (oleje, filtry, přetěsnění převodovky, nový výfuck)... no mazec.
Na V70 jsem ani nesáhl ale zato do V50 se pokouším šlapat.
Nepodařilo se mi nikde sehnat T5/D5 zadní tlumič výfuku s dvěma koncovkama v rozumným stavu, Simons na atmo nic nedělá a tak zbyla jediná možnost - druhovýroba (potřebuju od katu dozadu komplet). Oba středový tlumiče se nechají celkem normálně sehnat ale boj byl se zadním dílem - jediná možnost je Skandix. Tak teď čekám až přijde.
Mezitím proběhla výměna oleje v motoru a automatce (obligátní každoroční výměna 4l). Už delší dobu pozoruju že na 3.rychlosti je nějakej renonc. Při řazení ze 3 na 4 to jakoby řadí 3,5 rychlost. Pokusím se vyměnit víčko B4 (už jen z preventivních důvodů) a zkusím novou adaptaci. Snad to trochu pomůže. Pokusil bych se ještě ve Vidě odkliknout výměnu oleje v automatu, ale nevím jestli je to vhodný když jsem zatím celkový proplach nedělal (od koupě auta před třemi lety jsem teď potřetí vyměnil 4l oleje a mezitím najel cca 14tkm). Jaký na to máte názor?
Včera jsem měl ještě možnost jen kousek prohnat sousedovic EX40 a jako fakt bych si to dokázal doma představit. Příjemný svezení!
Čtyřicítka na krku ženská v očekávání, do toho švára a jeho tragikomický příběh s Kugou 2.0D, kterou mu tak nějak pomáhám dávat dokupy (takhle vypadá DPF ze zadní strany): Do toho blížící se STK tátovýho C-Maxe (oleje, filtry, přetěsnění převodovky, nový výfuck)... no mazec.
Na V70 jsem ani nesáhl ale zato do V50 se pokouším šlapat.
Nepodařilo se mi nikde sehnat T5/D5 zadní tlumič výfuku s dvěma koncovkama v rozumným stavu, Simons na atmo nic nedělá a tak zbyla jediná možnost - druhovýroba (potřebuju od katu dozadu komplet). Oba středový tlumiče se nechají celkem normálně sehnat ale boj byl se zadním dílem - jediná možnost je Skandix. Tak teď čekám až přijde.
Mezitím proběhla výměna oleje v motoru a automatce (obligátní každoroční výměna 4l). Už delší dobu pozoruju že na 3.rychlosti je nějakej renonc. Při řazení ze 3 na 4 to jakoby řadí 3,5 rychlost. Pokusím se vyměnit víčko B4 (už jen z preventivních důvodů) a zkusím novou adaptaci. Snad to trochu pomůže. Pokusil bych se ještě ve Vidě odkliknout výměnu oleje v automatu, ale nevím jestli je to vhodný když jsem zatím celkový proplach nedělal (od koupě auta před třemi lety jsem teď potřetí vyměnil 4l oleje a mezitím najel cca 14tkm). Jaký na to máte názor?
Včera jsem měl ještě možnost jen kousek prohnat sousedovic EX40 a jako fakt bych si to dokázal doma představit. Příjemný svezení!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Neměla ta Kuga fouklý těsnění pod hlavou? Jinak teda filtr v řiti, no
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Svezeni mozna, ten interier je na
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Co s tím bylo kdysi nevím. Z čeho usuzuješ že by mělo být těsnění v řiti?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Tipuju to podle DPF. Takovýhle "bahno" umí udělat vysušená chladící kapalina s prachem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Padina dostala nové víčko B4, zatím jsem adaptaci nedělal páč původní víčko bylo v cajku (nepřekvapivě).
Jsem rozhodlý automatce dopřát očistnou kůru za pomoci BG zázraků, plus proplach olejem. Vyresetuju výměnu oleje, zkusím adaptaci a děj se vůle boží. Při té příležitosti vyměněn silentblok převodovky (Lemforder) A sehnány vysoké polystyreny za AWD do kufru kvůli subwooferu...
Jsem rozhodlý automatce dopřát očistnou kůru za pomoci BG zázraků, plus proplach olejem. Vyresetuju výměnu oleje, zkusím adaptaci a děj se vůle boží. Při té příležitosti vyměněn silentblok převodovky (Lemforder) A sehnány vysoké polystyreny za AWD do kufru kvůli subwooferu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Konečně jsem se poposunul i u Mondea.
Dlouho se mi válej nový plexi světel v regálu a konečně na ně došlo. Stávající původní jsem měl vypraskaný.
Takže starý plexi odřezat (je na silikonu), vydlabat zbytky a hurá. Páč mám ruce levý a úplně se vidím jak bych si při vydlabávání silikonu z drážky štrejchnul o parabolu (kupodivu úplně zdravý, žádné očouzené mapy), jal jsem se radši vyndat i paraboly. No a pak pěkně poskládat zpátky a zalepit butylovou páskou. Malý tip - pásku neskladujte delší dobu na stojáka, jinak se zmáčkne (jako na foto) a máte pak problém do drážky světla pásku namačkat v rovnoměrné vrstvě = těch nervů pak!
Páska objednána z Allegra od Autogamma.pl Nová plexi z Alíku sedí kupodivu perfektně (jen na jednom z plexi bylo potřeba odříznout malý otřep z formy). Rozehřát butylovou pásku v korpusu světla, namáčknout nové plexi a počkat na vychladnutí. A pak se modlit že do světla nepoteče No a protože jsem nechtěl nechat plexi jen tak bez ochranné vrstvy (pochubuju že jsou z Alíku nějak povrchově ošetřeny) a ve hře se nabízela buď fólie nebo zalakováni, zkusil jsem lak. A když už jsem se jal obtěžovat s lakováním, vzal jsem to jedním vrzem i s mlhovkama.
Byfór: Áftr: Ale abych to neměl všechno tak růžový - moje lakovací schopnosti jsou prostě...jak to říct...debilní?
Protože i když si na lakování v garáži vyberu krásnej bezvětrnej den a v garáži se pohybuju jako na obláčku abych nevýřil prach, tak se stejně venku zvedne mírnej větřík aby mi na čerstvě stříklý plexi zanesl nějakej bordel!!! Takže MOJE NERVY!!!
Ale co už, pořád je to o parník lepší než to bylo původně. Lakýra ale že mě teda nebude. Naopak musím vyzdvihnout ten profi sprej, práce je s ním nádherná a zachránil hodně i přes moje levý lakýrnický ruce.
Dlouho se mi válej nový plexi světel v regálu a konečně na ně došlo. Stávající původní jsem měl vypraskaný.
Takže starý plexi odřezat (je na silikonu), vydlabat zbytky a hurá. Páč mám ruce levý a úplně se vidím jak bych si při vydlabávání silikonu z drážky štrejchnul o parabolu (kupodivu úplně zdravý, žádné očouzené mapy), jal jsem se radši vyndat i paraboly. No a pak pěkně poskládat zpátky a zalepit butylovou páskou. Malý tip - pásku neskladujte delší dobu na stojáka, jinak se zmáčkne (jako na foto) a máte pak problém do drážky světla pásku namačkat v rovnoměrné vrstvě = těch nervů pak!
Páska objednána z Allegra od Autogamma.pl Nová plexi z Alíku sedí kupodivu perfektně (jen na jednom z plexi bylo potřeba odříznout malý otřep z formy). Rozehřát butylovou pásku v korpusu světla, namáčknout nové plexi a počkat na vychladnutí. A pak se modlit že do světla nepoteče No a protože jsem nechtěl nechat plexi jen tak bez ochranné vrstvy (pochubuju že jsou z Alíku nějak povrchově ošetřeny) a ve hře se nabízela buď fólie nebo zalakováni, zkusil jsem lak. A když už jsem se jal obtěžovat s lakováním, vzal jsem to jedním vrzem i s mlhovkama.
Byfór: Áftr: Ale abych to neměl všechno tak růžový - moje lakovací schopnosti jsou prostě...jak to říct...debilní?
Protože i když si na lakování v garáži vyberu krásnej bezvětrnej den a v garáži se pohybuju jako na obláčku abych nevýřil prach, tak se stejně venku zvedne mírnej větřík aby mi na čerstvě stříklý plexi zanesl nějakej bordel!!! Takže MOJE NERVY!!!
Ale co už, pořád je to o parník lepší než to bylo původně. Lakýra ale že mě teda nebude. Naopak musím vyzdvihnout ten profi sprej, práce je s ním nádherná a zachránil hodně i přes moje levý lakýrnický ruce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Já je nelakoval, jenom jsem dal keramiku, tak jsem taky zvědavý. Ono už napodruhé by naštěstí nebyl takový boj z toho ty plexi vyndat
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Asi by to bez laku taky chvíli vydrželo kdyby to něčím čék ošetřil. Ale jak píšeš - už je to na butylové pásce tak se s tím plexi už nechá případně pracovat.
Na padině jsem dodělal akci "motor v peřinkách", po předešlé výměně převodovkového silentbloku došlo dnes i na zbylé dva. Pravý jsem koupil Meyle a spodní záchyt od Blue Print. Je to takový výběr značek z žádného výběru, páč Corteco, Lemforder a ani Hutchinson jsem prostě nenašel. Tak snad to chvíli vydrží... Jo a konečně sehnána palubka s ďourou pro Premium audio. Ale sehnat jí za rozumnej peníz nepoškrábanou a aby nebyla z druhého konce světa, to byl teda kumšt. Teď už mi jen zbývá sehnat poface výdechy topení a jde se montovat.
Na padině jsem dodělal akci "motor v peřinkách", po předešlé výměně převodovkového silentbloku došlo dnes i na zbylé dva. Pravý jsem koupil Meyle a spodní záchyt od Blue Print. Je to takový výběr značek z žádného výběru, páč Corteco, Lemforder a ani Hutchinson jsem prostě nenašel. Tak snad to chvíli vydrží... Jo a konečně sehnána palubka s ďourou pro Premium audio. Ale sehnat jí za rozumnej peníz nepoškrábanou a aby nebyla z druhého konce světa, to byl teda kumšt. Teď už mi jen zbývá sehnat poface výdechy topení a jde se montovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Ty světla, to je velkej rozdíl. To už nemohlo svítit... A ty mlhovky si jen rozleštil a stříknul? Moje vypadaj podobně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Jj, zbrousit 240 -> 400 -> 600 -> 1500 -> 3000 a buď vyleštit a nebo zalakovat.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Já ti rozhodně nechci kazit radost, ale moje zkušenost s lakováním předních plastových světel byla katastrofální. Je také fakt, že jsem to dělal na roveru kde byly klasické žárovky a navíc ostřiky světlometů, ale po roce byl ten lak úplně v háji a hlavně to brousit byl očistec. Ten lak nedal to teplo, popraskal a začal matnět, doufám že to byla třeba špatná kvalita laku a ty budeš na tom lépe, ale dnes už bych se spíš učil aplikovat fólii.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 2446
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
z-d-e-n-a: V50 2.4i & V70III 2,5T
Měl by to být lak přímo na světla, tak to snad něco vydrží...
https://www.autolaky-eshop.com/spraymax-2k-bezbarvy-lak-na-svetla-2v1-250ml_z1009/
https://www.autolaky-eshop.com/spraymax-2k-bezbarvy-lak-na-svetla-2v1-250ml_z1009/
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: S60 GOLD