Jsme spolu od roku 2011,kdy volvas vystřídal český sen (dlouhou O1 f tédéí).
Takhle vypadal den po přivezení od Stuttgartu: Neduhy po přivezení (co si tak matně vzpomínám):
- tahlo ke straně při brzdění - silentbloky na ramenou ko
- uložení motoru ko
- utahané plynové vzpěry hangáru
- stržená roletka
- utržený záchyt víka nádrže
- 3/4 palubky nesvítilo
- domr... stěrače světel
- blbnul centrál
a další "kosmetické" vady na který si už nevzpomínám. Hlavní komponenty byly vcelku v dobrém stavu,např. brzdové třmeny po repasu,nedavno měněný rozvoďák atd.
A pak to vypuklo. Po klasické výměně spotřebáku (oleje,filtry,brzdovka,řemen altíku s napínákem,apod.) jsem se vrhl na interier - co mě vcelku překvapilo byla absence nastavitelného cyklovače. Xakru proč auto v té době za mega nemá takovouhle základní fíčuru? Následovalo tedy dodělání cyklovače z Filcky dle návodu od Travexe. Též na mne poněkud archaicky působilo podsvícení téměř všeho žárovičkami. Tady kluci švédský teda zaspali

Když už v tom teda člověk ležel, nemohly chybět alu rámečky buďajzů: