zdravim,moc prosim o radu..
u me XC70 mi mizi chiadici kapalina.
jeden problem bylo praskle tesneni u termostatu,auto melo spatny vykon a voda mizela pres toho tesneni.
po pretesneni je vykon v poradku ale kapalina se straci stale.
Motor se za jizdy neprehriva,kapalina neubiva,vzdy az po dojeti a do druheho dne zmizi cca 0,5l z nadrzky.
Cim by mohlo byt potazmo kam se muze stracet?
diky moc za pripadne rady
UNIK CHLADICI KAPALINY XC70 2008
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23 dnů
- Bydliště: Duchcov
- Vůz: XC 70 2,4AWD/136kw 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
UNIK CHLADICI KAPALINY XC70 2008
Těsnění pod hlavou, prasklá vložka, chladič EGR, atd.....
Test na spaliny ve vodě někdo dělal?
Máš po jízdě tvrdé hadice?
Test na spaliny ve vodě někdo dělal?
Máš po jízdě tvrdé hadice?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23 dnů
- Bydliště: Duchcov
- Vůz: XC 70 2,4AWD/136kw 2008
UNIK CHLADICI KAPALINY XC70 2008
Hacice co vede k termostatu je mekka a varici po jizde ostatni hadice jsem nezkoumal..nevim ktere dalsi zkontrolovat a co by to znacilo?
Test na spaliny se nedelal,zatim se jen prestesnoval ten termostat kde to teklo a po pretesneni mi prijde ze to te kapaliny bere jeste vice.![😵💫](https://cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f635-200d-1f4ab.svg)
nedava mi logyku ze mizi az po jizde za jizdy voda neubiva zadna az po jizde.
Test na spaliny se nedelal,zatim se jen prestesnoval ten termostat kde to teklo a po pretesneni mi prijde ze to te kapaliny bere jeste vice.
nedava mi logyku ze mizi az po jizde za jizdy voda neubiva zadna az po jizde.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
UNIK CHLADICI KAPALINY XC70 2008
Nejlepší je natlakovat chladící soustavu na 1,4 baru, a pokud je někde díra, tak se ukáže.
Jinak i vadné těsnění hlavy se umí chovat takto, protože vzniklý tlak vyhází vodu pod expanzní nádržkou ven, a po vychladnutí spadne hladina dolů
pod minimum. Ještě je dobré zkontrolovat víčko expanzky, které umí být také vadné.
Jinak i vadné těsnění hlavy se umí chovat takto, protože vzniklý tlak vyhází vodu pod expanzní nádržkou ven, a po vychladnutí spadne hladina dolů
pod minimum. Ještě je dobré zkontrolovat víčko expanzky, které umí být také vadné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé