T8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5222
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#51 T8
Tak voziš sebou nabiječku, kterou nepouživaš. Že by ji to vadilo si nemyslim.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 763
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#52 T8
Je to úplně jedno, nabíjet vůbec nemusíš, auto se pak chová jako hybrid třeba od Toyoty. ale samozřejmě tím ztrácíš tu výhodu provozu hlavně na elektřinu třeba při kratších cestách. Já mám už tu trošku větší baterku 10,4 kWh (ale ne extended range 18,8kWh ) a s S90 ujedu kolem 40-45km čistě na elektřinu, což mi stačí pro můj denní nájezd.
Jinak už jsem to psal i na FB skupině, u T8 je dle mě baterie to poslední, čeho se bát. Občas se stává, že odchází ERAD ( cca 120tis s DPh s prací), občas odchází port na dobíjení v blatníku ( cca 45-50tis) , pak zde máš choulostivý VEA T6 motor s kompresorem který také sem tam odejde, motory někdy ztrácí komprese, žerou olej atd. Kompresory vzduchového podvozku také odchází ale většina aut už má novější inovovaný. Baterka stojí kolem 205tis bez DPH a neserou se.
V ERAD je dobré měnit olej každých 60tis km, stejně tak jako chladící kapalinu v hybridním okruhu.
Upřímně bych nekupoval T8 kvůli spotřebě ale kvůli výkonu, navíc u XC90 by to mohlo pomoci i životnosti spalovacího motoru.
Rozdíl ve výkonu T6 vs T8 je mega propastný u všech modelů.
Jinak už jsem to psal i na FB skupině, u T8 je dle mě baterie to poslední, čeho se bát. Občas se stává, že odchází ERAD ( cca 120tis s DPh s prací), občas odchází port na dobíjení v blatníku ( cca 45-50tis) , pak zde máš choulostivý VEA T6 motor s kompresorem který také sem tam odejde, motory někdy ztrácí komprese, žerou olej atd. Kompresory vzduchového podvozku také odchází ale většina aut už má novější inovovaný. Baterka stojí kolem 205tis bez DPH a neserou se.
V ERAD je dobré měnit olej každých 60tis km, stejně tak jako chladící kapalinu v hybridním okruhu.
Upřímně bych nekupoval T8 kvůli spotřebě ale kvůli výkonu, navíc u XC90 by to mohlo pomoci i životnosti spalovacího motoru.
Rozdíl ve výkonu T6 vs T8 je mega propastný u všech modelů.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#53 T8
Jezdím do limitu, a i na dálnici to umí jet za 8. Samo, že když pokaždé jak se budeš chtěl dostat zpět na 130 a dáš tomu plný, tak za 8 to nepojede. Jeli sme na lyže do Carezza, nějakých 860 km, rakev, plný auto, průměr rychlost 106km/h a vyšlo to 8. Cesta zpět, baterka vybitá, průměr byl kvůli zácpám menší a dojelo to taky za 8. Celkově je super, že ta těžká kráva uděla na elektriku 60-70. Já jedu ráno do práce nabitý 60km po dálnici, v práci nabiju a jedu dom 60km….z mého pohledu super
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 37
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
#54 T8
tusite nekdo, jak moc jsou v T8 ty dva pohony oddelene? tim myslim, kdyz odejde jeden, jestli auto muze jet na ten druhy?
asi muze jet uplne bez spalovaku. ale kdyz klekne neco kolem elektromotoru, pojede nebo proste stavkuje?
asi muze jet uplne bez spalovaku. ale kdyz klekne neco kolem elektromotoru, pojede nebo proste stavkuje?
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#55 T8
Ano nezávislé na sobě, to je trošku srandovní při jízdě na horší h adhezních podmínkách. Bez elektriky si myslím pojedeš, ale nebudeš mít AWD, bez benzínu….nevím
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#56 T8
V rámci diskuze a o spolehlivosti hybridů atd dealer říkal, že problém jsou současné T6 co jezdí dálky a nenabíjí. Umře elektromotor. Ale nevím proč, dál jsem se nezajímal. Nevím do jaké míry je podobná ele část na současné T6 a starší T8...ale zřejmě na tom něco bude. Mluvili ale o nájezdech cca 50tkm rok.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#57 T8
Co to znamená nenabíjí? Ono přece rekuperuje i za jízdy, a když vezmeš, že za 400 dokážeš narekuperovat ještě jednu baterku, tak tomu nerozumím.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#59 T8
No to mi právě přijde zajímavý. Můžeš ujet 2-3tis bez nabití a pak zase nabíjet každý den 2x do plna ( můj případ) a je to špatně?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#60 T8
Tak co může čekat majitele takové XC90 T8 s nájezdem přes 300tkm? Cena je poměrně lákavá.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/202506670
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/202506670
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 174
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
#65 T8
Trochu jsem pocestoval…Italy Livigno….cesta tam nabito - 7,2l/100, cesta zpět nabito a na baterkou jsem se po Švajcu docoural na dojezd 105km, dál pak dánice dom za krásných 6,9l/100 cestovní rychlost průměr 101.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V