T8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
T8
Tak voziš sebou nabiječku, kterou nepouživaš. Že by ji to vadilo si nemyslim.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
T8
Je to úplně jedno, nabíjet vůbec nemusíš, auto se pak chová jako hybrid třeba od Toyoty. ale samozřejmě tím ztrácíš tu výhodu provozu hlavně na elektřinu třeba při kratších cestách. Já mám už tu trošku větší baterku 10,4 kWh (ale ne extended range 18,8kWh ) a s S90 ujedu kolem 40-45km čistě na elektřinu, což mi stačí pro můj denní nájezd.
Jinak už jsem to psal i na FB skupině, u T8 je dle mě baterie to poslední, čeho se bát. Občas se stává, že odchází převodovka ERADu ( cca 45-50tis s DPh s prací), občas odchází port na dobíjení v blatníku ( cca 30tis) , pak zde máš choulostivý VEA T6 motor s kompresorem který také sem tam odejde, motory někdy ztrácí komprese, žerou olej atd. Kompresory vzduchového podvozku také odchází ale většina aut už má novější inovovaný. Baterka stojí kolem 130tis bez DPH a neserou se.
V ERAD je dobré měnit olej každých 60tis km, stejně tak jako chladící kapalinu v hybridním okruhu.
Upřímně bych nekupoval T8 kvůli spotřebě ale kvůli výkonu, navíc u XC90 by to mohlo pomoci i životnosti spalovacího motoru.
Rozdíl ve výkonu T6 vs T8 je mega propastný u všech modelů.
Jinak už jsem to psal i na FB skupině, u T8 je dle mě baterie to poslední, čeho se bát. Občas se stává, že odchází převodovka ERADu ( cca 45-50tis s DPh s prací), občas odchází port na dobíjení v blatníku ( cca 30tis) , pak zde máš choulostivý VEA T6 motor s kompresorem který také sem tam odejde, motory někdy ztrácí komprese, žerou olej atd. Kompresory vzduchového podvozku také odchází ale většina aut už má novější inovovaný. Baterka stojí kolem 130tis bez DPH a neserou se.
V ERAD je dobré měnit olej každých 60tis km, stejně tak jako chladící kapalinu v hybridním okruhu.
Upřímně bych nekupoval T8 kvůli spotřebě ale kvůli výkonu, navíc u XC90 by to mohlo pomoci i životnosti spalovacího motoru.
Rozdíl ve výkonu T6 vs T8 je mega propastný u všech modelů.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 09 dub 2025 18:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
T8
Jezdím do limitu, a i na dálnici to umí jet za 8. Samo, že když pokaždé jak se budeš chtěl dostat zpět na 130 a dáš tomu plný, tak za 8 to nepojede. Jeli sme na lyže do Carezza, nějakých 860 km, rakev, plný auto, průměr rychlost 106km/h a vyšlo to 8. Cesta zpět, baterka vybitá, průměr byl kvůli zácpám menší a dojelo to taky za 8. Celkově je super, že ta těžká kráva uděla na elektriku 60-70. Já jedu ráno do práce nabitý 60km po dálnici, v práci nabiju a jedu dom 60km….z mého pohledu super
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Kralupy
- Vůz: XC90 D5 AWD 2010
T8
tusite nekdo, jak moc jsou v T8 ty dva pohony oddelene? tim myslim, kdyz odejde jeden, jestli auto muze jet na ten druhy?
asi muze jet uplne bez spalovaku. ale kdyz klekne neco kolem elektromotoru, pojede nebo proste stavkuje?
asi muze jet uplne bez spalovaku. ale kdyz klekne neco kolem elektromotoru, pojede nebo proste stavkuje?
_________________
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
XC90 D5 AWD Executive '10, D5244T4, 136kW 400Nm, TF-80SC, Oyster Grey Metallic
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
T8
Ano nezávislé na sobě, to je trošku srandovní při jízdě na horší h adhezních podmínkách. Bez elektriky si myslím pojedeš, ale nebudeš mít AWD, bez benzínu….nevím
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
T8
V rámci diskuze a o spolehlivosti hybridů atd dealer říkal, že problém jsou současné T6 co jezdí dálky a nenabíjí. Umře elektromotor. Ale nevím proč, dál jsem se nezajímal. Nevím do jaké míry je podobná ele část na současné T6 a starší T8...ale zřejmě na tom něco bude. Mluvili ale o nájezdech cca 50tkm rok.PINĎABC píše: 10 bře 2024 15:42 Byl jsem důrazně upozorněn, že t8 není vhodná na provoz bez pravidelneho dobíjení doma nebo v práci. Je to fakt, nebo mýtus?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
T8
Co to znamená nenabíjí? Ono přece rekuperuje i za jízdy, a když vezmeš, že za 400 dokážeš narekuperovat ještě jednu baterku, tak tomu nerozumím.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
T8
No to mi právě přijde zajímavý. Můžeš ujet 2-3tis bez nabití a pak zase nabíjet každý den 2x do plna ( můj případ) a je to špatně?
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
T8
Tak co může čekat majitele takové XC90 T8 s nájezdem přes 300tkm? Cena je poměrně lákavá.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/202506670
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/202506670
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1122
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
T8
Mělo by snad něco ve smyslu že to není kradené...
Kdyby se v budoucnu prokázalo že jezdíš kradeným autem.
Kdyby se v budoucnu prokázalo že jezdíš kradeným autem.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Vůz: XC70 T6 Inscription 2015.5
- Bydliště: Hranice na Moravě
T8
Trochu jsem pocestoval…Italy Livigno….cesta tam nabito - 7,2l/100, cesta zpět nabito a na baterkou jsem se po Švajcu docoural na dojezd 105km, dál pak dánice dom za krásných 6,9l/100 cestovní rychlost průměr 101.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
T8
Uvažuji o XC90 T8 a snažil jsem se pročíst různé topicy k tématu, ale i tak bych to rád shrnul, doplnil.
Co jsem pochopil, tak veskrze T8 je tu doporučována, jakože když už, tak T8.
Předpokládám, že V90 Cross Country se s T8 nedělala, resp. nemůžu žádnou najít, tak asi skutečně ne.
Spolehlivost motoru, převodovky jsem tu našel příspěvky ve stylu “ujde to, asi lepší jak diesel”.
Četl jsem, že je třeba měnit olej v ERAD, a taky že se jich dost opravuje. Auta o kterých uvažuji mají 70-80k km. Předpokládám, že v servisním plánu to není, takže měněno to nebylo. Vyměnit to po koupi, lepší pozdě než nikdy ne?
Nemám možnost nabíjet doma, na parkovacím místě nemám elektřinu. Nabíjel bych když budu občas v kanceláři, nebo tím samodobíjením. Lze to napíchnout i třeba u OC na místech pro elektroauta, nebo to je úplně jiný princip nabíjení?
Pokud je auto ve Volvoselekt, prý se to dá ještě dokoupit a stále to kryje motor, převodovku, elektropohon, atd atd.
Jaká je cena? U Subaru to bylo spíše jako pojištění a postupem let z krytí vypadávaly různé věci. Tady údajně stále kryté vše jako když mám nové auto, jestli je to tedy pravda.
Je něco obecně u XC90 co je na pytel? Popravdě po dvou Subaru chci změnu a měl jsem několik favoritů a jsem dost nepřijemně překvapen co za problémy se řeši. Softwarové chyby, vrzání a skřípání interiérů, hučení a vibrování, padající motory, atd atd.
Je někdo, kdo těmto novějším autům rozumí a mohl by případně se mnou (ne zadarmo) na auto mrknout a posoudit, zda není něco špatně?
Moc díky, pokud to někdo dočetl a dá si práci s odpovědí.
Co jsem pochopil, tak veskrze T8 je tu doporučována, jakože když už, tak T8.
Předpokládám, že V90 Cross Country se s T8 nedělala, resp. nemůžu žádnou najít, tak asi skutečně ne.
Spolehlivost motoru, převodovky jsem tu našel příspěvky ve stylu “ujde to, asi lepší jak diesel”.
Četl jsem, že je třeba měnit olej v ERAD, a taky že se jich dost opravuje. Auta o kterých uvažuji mají 70-80k km. Předpokládám, že v servisním plánu to není, takže měněno to nebylo. Vyměnit to po koupi, lepší pozdě než nikdy ne?
Nemám možnost nabíjet doma, na parkovacím místě nemám elektřinu. Nabíjel bych když budu občas v kanceláři, nebo tím samodobíjením. Lze to napíchnout i třeba u OC na místech pro elektroauta, nebo to je úplně jiný princip nabíjení?
Pokud je auto ve Volvoselekt, prý se to dá ještě dokoupit a stále to kryje motor, převodovku, elektropohon, atd atd.
Jaká je cena? U Subaru to bylo spíše jako pojištění a postupem let z krytí vypadávaly různé věci. Tady údajně stále kryté vše jako když mám nové auto, jestli je to tedy pravda.
Je něco obecně u XC90 co je na pytel? Popravdě po dvou Subaru chci změnu a měl jsem několik favoritů a jsem dost nepřijemně překvapen co za problémy se řeši. Softwarové chyby, vrzání a skřípání interiérů, hučení a vibrování, padající motory, atd atd.
Je někdo, kdo těmto novějším autům rozumí a mohl by případně se mnou (ne zadarmo) na auto mrknout a posoudit, zda není něco špatně?
Moc díky, pokud to někdo dočetl a dá si práci s odpovědí.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
T8
Prodloužení Volvoselekt záruky mi tuším nabízeli až o dva roky a každý rok za 10k. Težko říct, jestli na XC90 to bude dražší. Mám najeto něco přes 100k a žádný nepříjemý vrzání z interiéru se mi neozývá (u V60). Kvalitativně stojí za houby kůže. Kožený sedačky i volant je osahaný jak kdyby to auto mělo 200k najeto a to jsem už ji dvakrát čistil a impregnoval (opět u V60, ale pochybuju, že XC90 bude mít jinou kůži). Co se týče motorů, tak se mi zatím žádný problém nevyskytl. Jednou se měnil olej v převodovce a jednou jsem měnil teď při 100k v ERADu a olej vypadal docela v pohodě. Ocelových oštin na výpušťáku minimum. U XC90 to tahá necelý 2 a půl tuny, žádný trhač asfaltu to nebude a motor asi bude dostávat víc na zadek, než u něčeho lehčího. Já nabíjím každý den a jelikož jezdím většinou krátký trasy do 40km denně, tak toho najedu asi víc na elektřinu než benzín. Do města je ten elektrický pidipohon velmi příjemný. V XC90 bude těch 65kw spíš jenom do města (pokud nebudeš kupovat tu novější verzi s 107kw elektromotorem).
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
T8
Mám na V60 skoro 160k najeto a jediný nežádoucí zvuk způsobil předchozí majitel tím, že zřejmě dával do středové přihrádky mince, které zapadaly dopředu pod tu přední roletku. Dvě se mi povedlo vytáhnout magnetem, ale asi je tam ještě jedna zapadlá tak, že ji nemůžu vyndat a v zatáčkách dělá zvuky. Nevím jestli to jde nějak lehce rozebrat, abych nemusel rozebírat půlku auta. Další zvuk po koupi byl, že když jsem šlápl na kickdown, po uvolnení pedálu to po chvíli vždy nahlas luplo. Předchozí majitel zjevně kickdown nikdy nepoužil a zatuhnul. Pod pedálem je malé plastové cvakátko, do kterého jsem stříknul olej a tím byl problém navždy vyřešen.
Kvalita kůže - mám ventilovanou nappa kůži a kvalita mi přijde perfektní, i po tom nájezdu vypadá podle mě velmi zachovale a ani náznakem není nijak otrhaná nebo tak. Záruka selekt je opravdu jako na nové, je to záruka od firmy car garantie. Pozor ale že v různých zemích má různá pravidla. Já ji měl z německa a kvůli vyššímu nájezdu jsem měl už spoluúčast, v ČR je vždy bez spoluúčasti. Na záruku jsem přetěsnil víko ventilů, což je zřejmě typický problém, který potká většinu aut, alespoň starších ročníků. Jestli to utěsnění už nějak zlepšili nevím. Není to ale žádný velký problém. Pak mi prosakuje olej spoj od hadičky odvětrání motoru v napojení do sání. Další typické místo kde plast praská. Nechám to na další servis, zase jen maličkost - vyměnit jeden díl trubky sání. Jinak mám motor D4 Polestar, takže s pohonem T8 neporadím, ale rovnou můžu říct, že v XC90 bych D4 nechtěl kvůli výkonu, ve V60 v rámci rychlotních limitů ČR je vpohodě. T8 věřím že musí jezdit pěkně i s XC90.
Kvalita kůže - mám ventilovanou nappa kůži a kvalita mi přijde perfektní, i po tom nájezdu vypadá podle mě velmi zachovale a ani náznakem není nijak otrhaná nebo tak. Záruka selekt je opravdu jako na nové, je to záruka od firmy car garantie. Pozor ale že v různých zemích má různá pravidla. Já ji měl z německa a kvůli vyššímu nájezdu jsem měl už spoluúčast, v ČR je vždy bez spoluúčasti. Na záruku jsem přetěsnil víko ventilů, což je zřejmě typický problém, který potká většinu aut, alespoň starších ročníků. Jestli to utěsnění už nějak zlepšili nevím. Není to ale žádný velký problém. Pak mi prosakuje olej spoj od hadičky odvětrání motoru v napojení do sání. Další typické místo kde plast praská. Nechám to na další servis, zase jen maličkost - vyměnit jeden díl trubky sání. Jinak mám motor D4 Polestar, takže s pohonem T8 neporadím, ale rovnou můžu říct, že v XC90 bych D4 nechtěl kvůli výkonu, ve V60 v rámci rychlotních limitů ČR je vpohodě. T8 věřím že musí jezdit pěkně i s XC90.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
T8
K té kůži....
Je velký rozdíl, jestli je v autě jemná Nappa kůže ať už ventilována nebo neventilovaná a nebo obyč hrubá kůže Moritz. To je takový lino.
Je velký rozdíl, jestli je v autě jemná Nappa kůže ať už ventilována nebo neventilovaná a nebo obyč hrubá kůže Moritz. To je takový lino.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
T8
Díky za odpovědi. Auta, na který jsem koukal jsou ve výbavě Inscription, resp. R-design. Ta Inscription má hladkou kůži tj. bez ventilace, to je teda asi ta Moritz. Další auto má kožený s ventilací a masáží, to je teda ta Nappa zřejmě.
Předpokládám, že když někde není uvedeno, že auto spadá do Volvo Selekt, tak už to nemůžu dokoupit, protože to musí navazovat, nebo?
Předpokládám, že když někde není uvedeno, že auto spadá do Volvo Selekt, tak už to nemůžu dokoupit, protože to musí navazovat, nebo?
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
T8
Volvoselekt má záruku na první rok - bazarovka + další roky jdou dokoupit. Kůži mám ventilovanou nappa a ve srovnání s bývalým BMW to je prostě shit. Prakticky všechny bazarovky co jsem okoukával, tak mají i tu nappu někde vymačkanou a zohýbanou - dělají se vrásky.
Jinak nechci být zaujatý, ale já bych preferoval do SUV naftu s pořádným krouťákem. Ty benzínové motory mi tam nějak moc nesedí, ani když mají papírově slušný krouťák.
Jinak nechci být zaujatý, ale já bych preferoval do SUV naftu s pořádným krouťákem. Ty benzínové motory mi tam nějak moc nesedí, ani když mají papírově slušný krouťák.

-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
T8
Já se tý naftě tak nějak bráním, protože jsem měl vždycky benziny a hlavně moje nájezdy jsou cca 15-18tis km/rok, tak mi ta nafta nepřijde vhodná.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
T8
S tou kožou je to zaujímavé. Ja som mal tú hrubšiu kožu, po 130tkm vyzerala ako nová.
Videl som XC90 s jemnou kožou pri 80tkm ako nová, a videl som aj XC60 s jemnou kožou a pri 60tkm vyzerali sedačky ako v 12 ročnom BMW GT s nájazdom 400tkm.
Videl som XC90 s jemnou kožou pri 80tkm ako nová, a videl som aj XC60 s jemnou kožou a pri 60tkm vyzerali sedačky ako v 12 ročnom BMW GT s nájazdom 400tkm.
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
T8
Tak ono u té kůže je také alfa a omega jak se o to člověk stará, jak se na tom vrtí a jak moc je případně obézní 
Jestli v tom někdo jezdí v džínách nebo v teplákách atd.
Moje osobní zkušenost s kůží v BMW je třeba zrovna opačná. Pokud to není Merino nebo Club kůže ale ta hnusná tvrdá Nasca (což má většina) tak teda kvalita nic moc. A ještě je to na dotek hrubý a tvrdý jak z hrocha.
Jestli v tom někdo jezdí v džínách nebo v teplákách atd.
Moje osobní zkušenost s kůží v BMW je třeba zrovna opačná. Pokud to není Merino nebo Club kůže ale ta hnusná tvrdá Nasca (což má většina) tak teda kvalita nic moc. A ještě je to na dotek hrubý a tvrdý jak z hrocha.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]