Malé GO V850 D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#26 Malé GO V850 D5252T
Přečti si to, co jsem psal ještě jednou, nebo raději víckrát.
Třeba půjde? Byl jsem v tomhle "výzkumu" o pár let a několik desítek tisíc napřed.
Jediný smysluplný projekt polazeného TDI je tu Basstluv Dunkelrot, tomu to TDI ale sežralo už několikátý automat.
Kdyby sis radši místo toho koupil tu S80 s 2,5T, která se tu prodává.
D5252T dobrý motor na úpravy? Z výše popsaných důvodu není, ani omylem. Pokud není cíl postavit něco, co má 400 koní, není za tím vidět a máš neomezený rozpočet, tak ano, jinak ne.
Třeba půjde? Byl jsem v tomhle "výzkumu" o pár let a několik desítek tisíc napřed.
Jediný smysluplný projekt polazeného TDI je tu Basstluv Dunkelrot, tomu to TDI ale sežralo už několikátý automat.
Kdyby sis radši místo toho koupil tu S80 s 2,5T, která se tu prodává.
D5252T dobrý motor na úpravy? Z výše popsaných důvodu není, ani omylem. Pokud není cíl postavit něco, co má 400 koní, není za tím vidět a máš neomezený rozpočet, tak ano, jinak ne.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#27 Malé GO V850 D5252T
To je jeden z tech uzivatelu, ktery prijde pro radu, tvrdi ze si necha poradit, ale vlastne ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#28 Malé GO V850 D5252T
pokud to ma smysl, dal bych to do poradku at to jezdi jak ma a nehuli ruznymi barvami. Vse o cem se tady diskutuje jako chipovani, upravy ok - pak si s tim ale jezdete na okruh a nesmrdte s tim na bezny silnici, ulicich mesta apod. Takovou dymovnici pak potkat jako chodec, cyklista nebo ridic je fakt chutovka
Ono pekne udrzovane a opravene to udela mozna vice parady
Ono pekne udrzovane a opravene to udela mozna vice parady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#29 Malé GO V850 D5252T
Protože má pocit, že do 40k z toho udělá 200+ koňové TDI, akorát že vůbec. Reálný odhad bude tak kilo a ještě se většinu času budeš potýkat s tím, že díly nejsou k sehnání, že jsou špatné zařazené v katalogu, nebo že repas, který někde sežene bude horší jak odpad ze šroťáku.To je jeden z tech uzivatelu, ktery prijde pro radu, tvrdi ze si necha poradit, ale vlastne ne
Naposledy upravil(a) Tarkin dne 16 dub 2024 11:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#30 Malé GO V850 D5252T
Presne tak a hlavne soucet hodnoty vozu + upravy (nikoliv opravy vcetne brzd a repase potrebnych veci,kterych tam bude MRAKY) je takova castka ze levneji koupim 200konove auto seriove z vyroby a hlavne podvozkove mnohem pripravenejsi.
Protoze ano, i za 100-150tis muzu koupit neco takoveho ve slusnem stavu
Ale je pravda,ze tou cestou nesmyslu,omylu a do kanalu hozenych penez si asi fakt musi do urcite miry projit kazdy aby prozrel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#31 Malé GO V850 D5252T
[smention u=23360]Striker[/smention]
TDI nerozumím, ale na Tvém místě bych si opravdu pročetl celé vlákno Dunkelrota od Basstla, jak zmiňuje kolega výše.
Jinak píšeš 850 TDI, a že jsi z Brandýsa. Tos kupoval ten kousek, co se nabízel ve městě snad déle než rok (tuším modrá barva)?
TDI nerozumím, ale na Tvém místě bych si opravdu pročetl celé vlákno Dunkelrota od Basstla, jak zmiňuje kolega výše.
Jinak píšeš 850 TDI, a že jsi z Brandýsa. Tos kupoval ten kousek, co se nabízel ve městě snad déle než rok (tuším modrá barva)?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Brandys nad Labem
- Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996
#32 Malé GO V850 D5252T
[smention u=12005]honzs[/smention] Modré je ale nebylo kupováno v okolí Prahy pro auto jsem si jel skoro až na hranice s polskem a dojelo 350 km zpět do Brandejsa.
Přidáno za 2 minuty 13 sekund:
Přidáno za 3 minuty 28 sekund:
Přidáno za 2 minuty 13 sekund:
Tady trošku hodlám oponovat. V dnešních cenách najít auto s 200+ konama na který není nutné šáhnout se podle mě bavíme tak o 200k + a i tam se bude muset udělat zakladní servis. Každopádně můj názor a klidně se můžou ostatní smát je že v průběhu let tohle auto ještě poroste na ceně ... sice ne tak jak t5r ale poroste protože už jich je čimdal míň.jirka87 píše: ↑16 dub 2024 09:33Presne tak a hlavne soucet hodnoty vozu + upravy (nikoliv opravy vcetne brzd a repase potrebnych veci,kterych tam bude MRAKY) je takova castka ze levneji koupim 200konove auto seriove z vyroby a hlavne podvozkove mnohem pripravenejsi.
Protoze ano, i za 100-150tis muzu koupit neco takoveho ve slusnem stavu
Ale je pravda,ze tou cestou nesmyslu,omylu a do kanalu hozenych penez si asi fakt musi do urcite miry projit kazdy aby prozrel.
Přidáno za 3 minuty 28 sekund:
Auto je jako víkendovka takže zas tak s tím smrdět na silnici nebudu. Navíc pokud se dobře skloubí kyslík s palivem a není ani chudá ani bohata směs tak ty emise a ten kouř není tak velký ani při více konovém autě.amddawe píše: ↑16 dub 2024 09:14 pokud to ma smysl, dal bych to do poradku at to jezdi jak ma a nehuli ruznymi barvami. Vse o cem se tady diskutuje jako chipovani, upravy ok - pak si s tim ale jezdete na okruh a nesmrdte s tim na bezny silnici, ulicich mesta apod. Takovou dymovnici pak potkat jako chodec, cyklista nebo ridic je fakt chutovka
Ono pekne udrzovane a opravene to udela mozna vice parady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#33 Malé GO V850 D5252T
Myslím že 850 v dehtu na ceně rozhodně neporoste. Je fakt, že jich ubývá, ale na tom autě není nic zajímavého z hlediska sběratelského - narozdíl právě třeba od Rka. Nehledě na to že tenhle motor již má řízené emise, takže jsem plně přesvědčen o tom, že taková auta postupně úplně vyštípe stát nemožností splnění emisních limitů.
Já mám 740tku s neřízenkou a emise byl fakt problém, teď už mě teda neměří protože mám historickou testaci.
Starý 850tky jsou super na spolehlivé a bezpečné denní ježdění, stačí je udržovat v provozuschopném stavu a prakticky nehnijou a tdičko je věčný, ale na takové ty mladické parádičky je lepší golf nebo ochcávka
Nicméně jestli se do toho fakt pustíš, tak tady průběh dokumentuj, protože to bude rozhodně zajímavé ze srdce ti přeju ať ti to jezdí a zbytečně moc se do toho nevysypeš, ono v průběhu nejspíš změníš názor... udělej pořádnou stage 0 a pak se rozhoduj dál.
Já mám 740tku s neřízenkou a emise byl fakt problém, teď už mě teda neměří protože mám historickou testaci.
Starý 850tky jsou super na spolehlivé a bezpečné denní ježdění, stačí je udržovat v provozuschopném stavu a prakticky nehnijou a tdičko je věčný, ale na takové ty mladické parádičky je lepší golf nebo ochcávka
Nicméně jestli se do toho fakt pustíš, tak tady průběh dokumentuj, protože to bude rozhodně zajímavé ze srdce ti přeju ať ti to jezdí a zbytečně moc se do toho nevysypeš, ono v průběhu nejspíš změníš názor... udělej pořádnou stage 0 a pak se rozhoduj dál.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 2176
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#34 Malé GO V850 D5252T
Striker :
A to je fakt posledni co tady pisu,protoze ty nechces radu, ale utvrzeni ve svem nazoru, ktery ti tady x lidi pise,ze neni spravny a pletes se.
Tohle konkretni auto jede tak,jak ta 2.5tdi nikdy nepojede. Hlavne tedy skrz podvozek, protoze vykon je ti k nicemu,kdyz nemuzes jet rychle. Naprosto spolehliva 2.5atmo, rozvody retezem, vyborna prevodovka, skvely podvozek a za 5000kc to lze natahnout o cca 10kw nahoru
https://auto.bazos.cz/inzerat/184202542/mazda-6-25benzin125-kwrv2008.php
Nebyl bys prvni,kdo si misto Volva koupi RS ovci
https://auto.bazos.cz/inzerat/183948218/octavia-ii-rs-20tfsi-bwa-stage-1-175kw.php
Nebo motokaru s nahonem zezadu
https://auto.bazos.cz/inzerat/181845958/bmw-e90-325i.php
Zkratka, to,ze nejde koupit to a ono je nesmysl a skoro na kazdem aute z vyse bude jiste mene prace,nez na te tvoji 20+lete ojetine, kde ty si myslis,ze to za 40tis das do vune a udelas z toho zavodnicku. Samozrejme cekam,ze nechces Bmw, nechces Vw, nechces Skodu apod...o tom ale.rec nebyla a napriklad to BMW ma proti te 850ce podvozek z jine dimenze.
Nechci byt zly, ale kdyz hovno zabalis do krabice s masli, porad je to hovno.
Skonci to tak, ze nedosahnes sveho cile, utopis v tom diskutabilni penize a navenek budes maximalne tvrdit,ze jsi spokojeny. Pak se konecne projedes v necem jinem a snad pochopis,jak priserna chyba to byla. Peclive si procti vlaknu Tarkinovy S80, pokud teda chces vubec nejake informace,protoze zatim rikas na VSECHNO ne,ne,ne,neni pravda, ale...atd..
Nicmene hodne zdaru...
A to je fakt posledni co tady pisu,protoze ty nechces radu, ale utvrzeni ve svem nazoru, ktery ti tady x lidi pise,ze neni spravny a pletes se.
Tohle konkretni auto jede tak,jak ta 2.5tdi nikdy nepojede. Hlavne tedy skrz podvozek, protoze vykon je ti k nicemu,kdyz nemuzes jet rychle. Naprosto spolehliva 2.5atmo, rozvody retezem, vyborna prevodovka, skvely podvozek a za 5000kc to lze natahnout o cca 10kw nahoru
https://auto.bazos.cz/inzerat/184202542/mazda-6-25benzin125-kwrv2008.php
Nebyl bys prvni,kdo si misto Volva koupi RS ovci
https://auto.bazos.cz/inzerat/183948218/octavia-ii-rs-20tfsi-bwa-stage-1-175kw.php
Nebo motokaru s nahonem zezadu
https://auto.bazos.cz/inzerat/181845958/bmw-e90-325i.php
Zkratka, to,ze nejde koupit to a ono je nesmysl a skoro na kazdem aute z vyse bude jiste mene prace,nez na te tvoji 20+lete ojetine, kde ty si myslis,ze to za 40tis das do vune a udelas z toho zavodnicku. Samozrejme cekam,ze nechces Bmw, nechces Vw, nechces Skodu apod...o tom ale.rec nebyla a napriklad to BMW ma proti te 850ce podvozek z jine dimenze.
Nechci byt zly, ale kdyz hovno zabalis do krabice s masli, porad je to hovno.
Skonci to tak, ze nedosahnes sveho cile, utopis v tom diskutabilni penize a navenek budes maximalne tvrdit,ze jsi spokojeny. Pak se konecne projedes v necem jinem a snad pochopis,jak priserna chyba to byla. Peclive si procti vlaknu Tarkinovy S80, pokud teda chces vubec nejake informace,protoze zatim rikas na VSECHNO ne,ne,ne,neni pravda, ale...atd..
Nicmene hodne zdaru...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#35 Malé GO V850 D5252T
Jakmile vidim černou Mazdu, vzpomenu si na starou Mazdu 6 MPS, to bylo něco...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#36 Malé GO V850 D5252T
Jirko, nech ho. Třeba bude sranda, my to platit nebudeme.
A abych neplevelil, tak rychlá auta se dají sehnat za 1-2 výplaty. A mám srovnání jako majitel P80 TDI a P1 T5.
Btw s tou M6 si mi nasadil brouka do hlavy.
A abych neplevelil, tak rychlá auta se dají sehnat za 1-2 výplaty. A mám srovnání jako majitel P80 TDI a P1 T5.
Btw s tou M6 si mi nasadil brouka do hlavy.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Brandys nad Labem
- Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996
#37 Malé GO V850 D5252T
Dokumentovat průběh samozřejmě budu a rád bych to zrealizoval tak jak si to představují. Každopádně teď je priorita hlavně dát ten motor do kupy. Potrebuju najít nějaký firmy na repas vstrikovacu a repas čerpadla. Pokud možno za rozumné peníze a hlavně ale kvalitně. Takže kdyby někdo věděl o nějakých dobrých firmách co se tím zabývají nejlépe v okolí Prahy a Středočeského kraje. Tak budu rád. Každopádně motor momentálně už je ve fázi polorozmontovani budu průběžně podávat fotky a info. Jinak dekuju moc vše za rady a vyvedení z omylu v nějakých věcech.smolda píše: ↑16 dub 2024 13:18 Myslím že 850 v dehtu na ceně rozhodně neporoste. Je fakt, že jich ubývá, ale na tom autě není nic zajímavého z hlediska sběratelského - narozdíl právě třeba od Rka. Nehledě na to že tenhle motor již má řízené emise, takže jsem plně přesvědčen o tom, že taková auta postupně úplně vyštípe stát nemožností splnění emisních limitů.
Já mám 740tku s neřízenkou a emise byl fakt problém, teď už mě teda neměří protože mám historickou testaci.
Starý 850tky jsou super na spolehlivé a bezpečné denní ježdění, stačí je udržovat v provozuschopném stavu a prakticky nehnijou a tdičko je věčný, ale na takové ty mladické parádičky je lepší golf nebo ochcávka
Nicméně jestli se do toho fakt pustíš, tak tady průběh dokumentuj, protože to bude rozhodně zajímavé ze srdce ti přeju ať ti to jezdí a zbytečně moc se do toho nevysypeš, ono v průběhu nejspíš změníš názor... udělej pořádnou stage 0 a pak se rozhoduj dál.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#38 Malé GO V850 D5252T
Striker:
Jak už psal Smolda - jako víkendový auto TDi asi úplně nechceš.
Jestli je zbytek auta v cajku, tak dejme tomu. Udělej motor, pust do toho ty prachy a uvidíš. Chipnout? Ok. Ale víc bych s tím nevymýšlel. To bych ty prachy radši narval do jakékoli T5 která má rozhodně větší potenciál.
Jenom ještě ať ti udělám pořádek v těch řídících jednotkách:
850 TDi a S70/V70 do roku 98' má stejnou ŘJ - MSA15.7.
Dobrý na ní je jen fakt, že tyhle jednotky jdou mezi sebou beztrestně přehazovat. Bohužel načipování lze udělat jen tak, že musíš FYZICKY ten čip z ŘJ vyndat, dát to někomu kdo to umí přehrát tzv. na stole a pak to dát zpět.
S70/V70 TDi (či 2.5D) od 99' (poznáš dle modernější plastové váhy vzduchu, kterou lze narozdíl od MSA15.7 koupit novou) běhá na MSA15.8, kterou už umí např. D5T5 načipovat "po kabelu". Jinak ŘJ u této verze už nelze přehazovat mezi sebou, musí se spárovat s autem.
Takže ne, s ŘJ z S70, jak ti někdo doporučoval, si nepomůžeš. Za mě osobně, pokud bych nějak nutně potřeboval TDi, tak bych rozhodně šel do modelu 99+. Měl jsem tu starou verzi MSA15.7 ve V70 98' a zrovna ta váha vzduchu uměla pěkně potrápit viz. moje galerka.
Co se repasu čerpadla a vstřikovačů týče - já to řešil v Bosch servisu v Soběslavi, mají hnízdo i v ČB. A super.
A s tou vývěvou až jí budeš montovat zpátky - hlavně si pohlídej ať máš ten váleček mezi vačkou a vývěvou při montáži co nejvíce zalezlý v hlavě, jinak si koleduješ o vačku na dvě půlky.
Jak už psal Smolda - jako víkendový auto TDi asi úplně nechceš.
Jestli je zbytek auta v cajku, tak dejme tomu. Udělej motor, pust do toho ty prachy a uvidíš. Chipnout? Ok. Ale víc bych s tím nevymýšlel. To bych ty prachy radši narval do jakékoli T5 která má rozhodně větší potenciál.
Jenom ještě ať ti udělám pořádek v těch řídících jednotkách:
850 TDi a S70/V70 do roku 98' má stejnou ŘJ - MSA15.7.
Dobrý na ní je jen fakt, že tyhle jednotky jdou mezi sebou beztrestně přehazovat. Bohužel načipování lze udělat jen tak, že musíš FYZICKY ten čip z ŘJ vyndat, dát to někomu kdo to umí přehrát tzv. na stole a pak to dát zpět.
S70/V70 TDi (či 2.5D) od 99' (poznáš dle modernější plastové váhy vzduchu, kterou lze narozdíl od MSA15.7 koupit novou) běhá na MSA15.8, kterou už umí např. D5T5 načipovat "po kabelu". Jinak ŘJ u této verze už nelze přehazovat mezi sebou, musí se spárovat s autem.
Takže ne, s ŘJ z S70, jak ti někdo doporučoval, si nepomůžeš. Za mě osobně, pokud bych nějak nutně potřeboval TDi, tak bych rozhodně šel do modelu 99+. Měl jsem tu starou verzi MSA15.7 ve V70 98' a zrovna ta váha vzduchu uměla pěkně potrápit viz. moje galerka.
Co se repasu čerpadla a vstřikovačů týče - já to řešil v Bosch servisu v Soběslavi, mají hnízdo i v ČB. A super.
A s tou vývěvou až jí budeš montovat zpátky - hlavně si pohlídej ať máš ten váleček mezi vačkou a vývěvou při montáži co nejvíce zalezlý v hlavě, jinak si koleduješ o vačku na dvě půlky.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Brandys nad Labem
- Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996
#39 Malé GO V850 D5252T
[smention u=10064]z-d-e-n-a[/smention] Díky za objasnění. Čistě teoreticky jak moc složité a udelatelne je vzít ridici jednotku msa 15.8 třeba z bouráneho auta a vyměnit ji za tu 15.7 jednotku ? Vím že to tak jednoduché nebude ale jen se ptám. Co to obnáší
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#40 Malé GO V850 D5252T
MSA 15.7 a MSA 15.8 nelze mezi sebou prohazovat ve stylu Plug&Play!
MSA 15.7 = velká mechanická váha vzduchu (97, 98) včetně jiných budíků
MSA 15.8 = malá plastová váha vzduchu (99/00) včetně jiných budíků
A Zdeněk tě utřel(upozornil) správně, ŘJ s MSA 15.7 a jejich čipování je oser.
MSA 15.7 = velká mechanická váha vzduchu (97, 98) včetně jiných budíků
MSA 15.8 = malá plastová váha vzduchu (99/00) včetně jiných budíků
A Zdeněk tě utřel(upozornil) správně, ŘJ s MSA 15.7 a jejich čipování je oser.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#41 Malé GO V850 D5252T
Tzn. komplet jiná elektrika.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Brandys nad Labem
- Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996
#42 Malé GO V850 D5252T
To jsem si i myslel že to jen tak prohodit nepůjde. Čistě teoreticky kdyby se sehnala řj 15.8 vyměnila váha vzduchu na sání, natahala nová elektrika podle plánku již zmíněných modelu 99/00. Tak by to nemusel být takový problém. Ještě jsem tu viděl článek LPBosse, který tam dával řj myslím že z LTčka nebo T4. S taháním elektriky mám celkem zkušenosti, už u jiných aut od montování tažných po výhřevy sedaček až po kompletně tahání elektriky z utopených aut. Každopádně si nejsem jist co to vše obnáší. Ty s tím nemáš nějaké zkušenosti?f.e.e.t píše: ↑16 dub 2024 20:34 MSA 15.7 a MSA 15.8 nelze mezi sebou prohazovat ve stylu Plug&Play!
MSA 15.7 = velká mechanická váha vzduchu (97, 98) včetně jiných budíků
MSA 15.8 = malá plastová váha vzduchu (99/00) včetně jiných budíků
A Zdeněk tě utřel(upozornil) správně, ŘJ s MSA 15.7 a jejich čipování je oser.
Přidáno za 2 minuty 27 sekund:
To mi je jasné spíš jestli když bych si našel plánky pro elektriku na ms 15.8 jestli tam nebude nějaký výmrd třeba jiné čidla na jiných místech, používání nějakých externích relátek na startování atp. Jestli ty motory jsou v podstatě skoro totožné jen jiná kabeláž nebo jestli i všechny čidla atd. jsou jiné. Ale předpokládám, že se asi moc lidí v tom tak nevrtalo aby mi řeklo .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#43 Malé GO V850 D5252T
Ty jsi ďábel!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Brandys nad Labem
- Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996
#44 Malé GO V850 D5252T
[smention u=10064]z-d-e-n-a[/smention] Na tohle tu jsou jiný četl jsem článek od LPBosse a od Bastla a nadchly mě ty jejich stavby. Vím že jsem svým způsobem blázen ale tolik aut jako ta moje V850 mě nikdy neočarovalo a to jsem těch aut vystřídal na jízdu asi 60. Každopádně zezačátku se budu držet při zemi a začnu s tím stage 0 . Budu průběžně dávat info.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#45 Malé GO V850 D5252T
nejsi ty Auti Čkář?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#46 Malé GO V850 D5252T
Tohle bude dlouhý a zajímavý...
Ještě by mohl poradit Ejdou, o úpravách toho ví hodně a taky dal do úprav něco kolem 50tis, že jo?
A jak je to s těma převodovkama? Daj se prohodit mezi sebou?
Ještě by mohl poradit Ejdou, o úpravách toho ví hodně a taky dal do úprav něco kolem 50tis, že jo?
A jak je to s těma převodovkama? Daj se prohodit mezi sebou?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 834
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#47 Malé GO V850 D5252T
Co se týká repasí vstřiků, tak mám 2x pozitivní zkušenost s D5 vstřiky u pana Kassla, který tu byl v minulosti doporučován - https://vstrikovaci-cerpadlo.cz/ . Vždy se snažil vyjít maximálně vstříc
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3271
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#48 Malé GO V850 D5252T
2 Striker
Jeden obecní blázen tu už je, tak rád poznávám dalšího, alespoň na to konečně nebudu sám:) držím ti palce, ať tě neopustí zápal pro věc. Já si taky nenechal poradit a myslel si, že když jsem na YT viděl video od BSR, kde nafoukali obyčejnou LPT 2.5 T na Stage 4 (400 HP +) tak to přece musí bejt malina!! Motor to vydržel asi 2.000km a šel do kytek dtto úplně nová sportovní spojková sada s dvouhmotou, poloosy....Pak zjistíš, že to sice letí 270km/h, ale že to je moc i na brzdy 336mm z XC90 a že ty sériové tlumiče Sachs, ačkoli úplně nové, nejsou konstruované na extrémní rychlosti atd. atd. Do toho řešíš další běžnější opravy a úpravy a najednou zjistíš, že si v tom za těch "50.000kc" jak píše Petr vejš.
Nakonec jsem stejně dospěl do stádia, že mi buď zůstane na zahradě šrot, nebo nezbyde, než opravdu sehnat ideálně F-L motor T5 s HPT Turbem KK-24. A po předchozích zkušenostech jsem si s nějakou Stage 4 nechal zajít chuť a zůstal u komorní Stage 3 (na brzdě 330-345HP/450 Nm - v závislosti na okolní teplotě)
Jeden obecní blázen tu už je, tak rád poznávám dalšího, alespoň na to konečně nebudu sám:) držím ti palce, ať tě neopustí zápal pro věc. Já si taky nenechal poradit a myslel si, že když jsem na YT viděl video od BSR, kde nafoukali obyčejnou LPT 2.5 T na Stage 4 (400 HP +) tak to přece musí bejt malina!! Motor to vydržel asi 2.000km a šel do kytek dtto úplně nová sportovní spojková sada s dvouhmotou, poloosy....Pak zjistíš, že to sice letí 270km/h, ale že to je moc i na brzdy 336mm z XC90 a že ty sériové tlumiče Sachs, ačkoli úplně nové, nejsou konstruované na extrémní rychlosti atd. atd. Do toho řešíš další běžnější opravy a úpravy a najednou zjistíš, že si v tom za těch "50.000kc" jak píše Petr vejš.
Nakonec jsem stejně dospěl do stádia, že mi buď zůstane na zahradě šrot, nebo nezbyde, než opravdu sehnat ideálně F-L motor T5 s HPT Turbem KK-24. A po předchozích zkušenostech jsem si s nějakou Stage 4 nechal zajít chuť a zůstal u komorní Stage 3 (na brzdě 330-345HP/450 Nm - v závislosti na okolní teplotě)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#49 Malé GO V850 D5252T
Skoro si myslím, že ti ale unikl závěr obou projektů.Na tohle tu jsou jiný četl jsem článek od LPBosse a od Bastla a nadchly mě ty jejich stavby.
LPBoss z toho postavil něco, co bylo schopné zajet 100-160 a pak se toho zbavil, protože k ničemu jinému to nebylo. Krom černé díry na peníze. Pravděpodobně mu to sežralo několik poloos, převodovek, spojek a za autem umřelo spousty koťátek. Nehledě na to, že to mělo pracovní rozsah otáček až někde od 4000.
Dunkelrot - to je zase jinačí příběh. Po tom co do toho Jiří pustil odhadem minimálně půl milionu, tak tam má vlastně celkem skromný výkon, sežralo mu to několikrát automat a nakonec výkon ještě více snižoval a potýkal se s problémy s nouzáky.
Nemělo by větší smysl dát do stavu něco například s 320CDI? Případně s D5, kterou stačí čipnout?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 21
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Brandys nad Labem
- Vůz: Volvo 850 2.5 tdi 1996
#50 Malé GO V850 D5252T
tak 330 hp to je až moc to bych za 1. Ani možná neprenesl 2. By to nedali poloosi spojka a prevodovka a za 3. By to nedal podvozekEjdou Rotacak píše: ↑17 dub 2024 09:17 2 Striker
Jeden obecní blázen tu už je, tak rád poznávám dalšího, alespoň na to konečně nebudu sám:) držím ti palce, ať tě neopustí zápal pro věc. Já si taky nenechal poradit a myslel si, že když jsem na YT viděl video od BSR, kde nafoukali obyčejnou LPT 2.5 T na Stage 4 (400 HP +) tak to přece musí bejt malina!! Motor to vydržel asi 2.000km a šel do kytek dtto úplně nová sportovní spojková sada s dvouhmotou, poloosy....Pak zjistíš, že to sice letí 270km/h, ale že to je moc i na brzdy 336mm z XC90 a že ty sériové tlumiče Sachs, ačkoli úplně nové, nejsou konstruované na extrémní rychlosti atd. atd. Do toho řešíš další běžnější opravy a úpravy a najednou zjistíš, že si v tom za těch "50.000kc" jak píše Petr vejš.
Nakonec jsem stejně dospěl do stádia, že mi buď zůstane na zahradě šrot, nebo nezbyde, než opravdu sehnat ideálně F-L motor T5 s HPT Turbem KK-24. A po předchozích zkušenostech jsem si s nějakou Stage 4 nechal zajít chuť a zůstal u komorní Stage 3 (na brzdě 330-345HP/450 Nm - v závislosti na okolní teplotě)
Já bych byl rad i za těch cca 130 kw ale hlavně ať je dobrý ten průběh. Blok i klika by měli prý vydržet nesmysl, prevodovka by 130 kw měla dát taky jak prd .. nevím jak spojka ale doufám že to ještě není tak velký výkon na ni. Každopádně motor mám teď v polorozebranem stavu a nevím do čeho všeho se pustím a hlavně co nakoupit jestli bych tam něco okolo těch 130 kw dal .. jestli si s tím už dělal tak kdyztak můžeš poradit .. viděl jsem že nějaký turba co by tam měli pasovat nejsou ani tak drahé a tomu autu by furt pomohli. Ale laboruju s tím že kdybych to turbo zrepasoval tak těch cca 130 kw by mohlo dát jak nic nebo? Je ještě možné udělat takový hybrid a dát do něho větší/pevnější lopatky. Škoda že tam nejde dát turbo s regulací lopatek . Každopádně kdybys měl nějaký typy tak sem s nimi.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 1039 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantuvdedek
-
- 6 Odpovědi
- 661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 14 Odpovědi
- 855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter78
-
- 5 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 21 Odpovědi
- 3985 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Xenomorfus