Thor123 C70II D4
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#1 Thor123 C70II D4
Tak mi dnes domu přibyla C70II po faceliftu. Je v tom pětiválcová D4 s M66, auto je dotažené z Belgie.
Výbava téměř základní Summum, má to zadní sensory, ABL Bixenony, LED denní svícení, HP audio s BT streamingem, el.sedačka řidiče, RTI, velké 320mm brzdy, atd.
Auto už dostalo češtinu a základní očistu. Teď bude v plánu základní servis, R18 kola a asi ST2 od D5T5 na 147kw
Výbava téměř základní Summum, má to zadní sensory, ABL Bixenony, LED denní svícení, HP audio s BT streamingem, el.sedačka řidiče, RTI, velké 320mm brzdy, atd.
Auto už dostalo češtinu a základní očistu. Teď bude v plánu základní servis, R18 kola a asi ST2 od D5T5 na 147kw
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2 Thor123 C70II D4
Vypadá pěkně, jen mě tam vůbec nesedí ta anténa... Má to nějakej důvod, že neni skovaná? Nebo alespoň menší?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#3 Thor123 C70II D4
Tohle je origo antena, ja ji na svem tehdy taky menil za mensi a hned auto prokouklo. Me by spise vadila ta nafta v cabru...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#4 Thor123 C70II D4
Když by byla za dobrý peníz a jako několikáté auto do stáje, bych tu naftu přežil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#5 Thor123 C70II D4
Upřímně bych také raději benzín, ale 2.4i je zdechlá lemra a T5 je málo. A když je to automat (což je většina) je tam prehistorický pětikvalt co už nikdo neopravuje. A z toho úplného mála je ještě většina z USA ( většinou dovezené bouračky).
A protože jsem chtěl facelift tak prostě moc není z čeho vybírat.
Jinak anténa je takto origo a tahle navíc zničená/ohnutá. Když jsem měl pár let zpět C70 D5 tak jsem také dával kratší neorigo anténu a bylo to mnohem hezčí. Nechápu proč to není jako u P3 v té ploutvi, která tam stejně kvůli GPS je.
Jinak dnes jsem vyměnil brzdovku včetně odvzdušnění spojky, olej v motoru a všechny filtry, doplnip jsem klimu včetně desinfekce, proběhla také výměna výbojek D3S Osram NBL včetně seřízení světel.
A také podložky Eibach 25mm na zadek, už to nevypadá jako tramvaj a Inscription lišta zadního nárazníku.
A protože jsem chtěl facelift tak prostě moc není z čeho vybírat.
Jinak anténa je takto origo a tahle navíc zničená/ohnutá. Když jsem měl pár let zpět C70 D5 tak jsem také dával kratší neorigo anténu a bylo to mnohem hezčí. Nechápu proč to není jako u P3 v té ploutvi, která tam stejně kvůli GPS je.
Jinak dnes jsem vyměnil brzdovku včetně odvzdušnění spojky, olej v motoru a všechny filtry, doplnip jsem klimu včetně desinfekce, proběhla také výměna výbojek D3S Osram NBL včetně seřízení světel.
A také podložky Eibach 25mm na zadek, už to nevypadá jako tramvaj a Inscription lišta zadního nárazníku.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#6 Thor123 C70II D4
Nemyslím si, že by C70 2.4i v benzínu s ručním řazením byla zdechlá lemra
Posílám jaké mám k autu antény - krátkou a dlouhou.
Posílám jaké mám k autu antény - krátkou a dlouhou.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#7 Thor123 C70II D4
Gratulace!
Chtělo se mi říct až na ten motor, ale nebudu kazit radost )
Dej pak fotky na podložkách a hlavně hlaš, jestli náhodou neškrtáš vzadu podběhy o pneu
U mě 25 mm už bylo hodně a dělo se to.
Ale je pravda, že jsem laboroval s pružinami. Nakonec jsem spokojený ve stavu vpředu Eibach Pro a vzadu standard, ale i tak se to dělo.
Eibach zdá se úplně nepočítá s 2,4i ale jen s diesely a T5 s automaty, které jsou na předku těžší...a mně ten celý jejich set působil dost nevyrovnaně a měl jsem předek výš a tím pádem zadek o něco níž. Ale to je trošku jiná pohádka která sem nepatří.
Určitě si to užívej a doplň
Anténu mám taky kratší, ale jinou než VB. Je trošku delší než ty obvyklé krátké a nepůsobí tolik tuningově.
Někde ji najdu
Chtělo se mi říct až na ten motor, ale nebudu kazit radost )
Dej pak fotky na podložkách a hlavně hlaš, jestli náhodou neškrtáš vzadu podběhy o pneu
U mě 25 mm už bylo hodně a dělo se to.
Ale je pravda, že jsem laboroval s pružinami. Nakonec jsem spokojený ve stavu vpředu Eibach Pro a vzadu standard, ale i tak se to dělo.
Eibach zdá se úplně nepočítá s 2,4i ale jen s diesely a T5 s automaty, které jsou na předku těžší...a mně ten celý jejich set působil dost nevyrovnaně a měl jsem předek výš a tím pádem zadek o něco níž. Ale to je trošku jiná pohádka která sem nepatří.
Určitě si to užívej a doplň
Anténu mám taky kratší, ale jinou než VB. Je trošku delší než ty obvyklé krátké a nepůsobí tolik tuningově.
Někde ji najdu
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 155
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
#8 Thor123 C70II D4
To tak čtu a říkám si co je ti na T5 málo, když jsi bral D5 ty zmlsanej....a pak mi dojde, že jich je málo. A s manuálem ještě x krát méně. To byla doba D5+AT. Dobrý. Jdu spát a tobě gratuluju k rozumnému povozu.
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#9 Thor123 C70II D4
Ono proti starší D5 je tahle D4 nejen silnější ale i podstatně tišší, má to už Euro 5 místo 4ky a nemá vířivé klapky.
Jinak s podložkami nafotim, ale zatím nic neškrtá.
Jinak s podložkami nafotim, ale zatím nic neškrtá.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#10 Thor123 C70II D4
Tak C70 dostala nové origo koberce, bohužel světlé Calcite už se nedodávají, tak jsem musel vzít černé.
Aspoň to bude praktičtější.
Aspoň to bude praktičtější.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#11 Thor123 C70II D4
Dnes ráno mě zklamala původní originální baterka , tak už mám připravenou novou Boschku a rovnou s tím i OEM zadní LED osvětlení na RZ.
Nedávno se to tu řešilo, někdo dává Číny, někdo jen samotné C5W LED, za mě je nejlepší origo verze.
Nedávno se to tu řešilo, někdo dává Číny, někdo jen samotné C5W LED, za mě je nejlepší origo verze.
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 26 bře 2024 13:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#12 Thor123 C70II D4
Dnes byla chvilku času, tak jsem rozebral světla, přeleštil plexi zevnitř, vyčistil jsem čočku bixenon projektoru a do dálkových jsem osadil místo obyč H7, LED od Osramu.
Ještě to chce trošku přeleštit z vnější strany.
Ještě to chce trošku přeleštit z vnější strany.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#13 Thor123 C70II D4
Jojo, světla jsou základ.
Nabírám stejný směr po koupi auta
To jdou u faceliftu plexi tak dobře dolů, nebo máš na to tak dobrý grif s horkovzduškou?
U C70 bez natáčení je výhoda, že jde čočka krásně zadem, ale plexi jsem jen vymýval.
Nabírám stejný směr po koupi auta
To jdou u faceliftu plexi tak dobře dolů, nebo máš na to tak dobrý grif s horkovzduškou?
U C70 bez natáčení je výhoda, že jde čočka krásně zadem, ale plexi jsem jen vymýval.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#14 Thor123 C70II D4
Nahřeju světla vždy v troubě na 80°C po dobu 10-15minut. Pak to jde jako po másle.
Ano, mámě jsem také na předfaceliftové C30 takto čistil světla, projektory šly vytáhnout zadem.
Zde bohužel u ABL světel projektory jinak vyndat nejdou.
Plexi byla z vnitřní strany též dost špinavá.
Ale do budoucna plánuji přestavbu na nějaké lepší zdroje světla, nejspíš NHK Bi-LED.
Ano, mámě jsem také na předfaceliftové C30 takto čistil světla, projektory šly vytáhnout zadem.
Zde bohužel u ABL světel projektory jinak vyndat nejdou.
Plexi byla z vnitřní strany též dost špinavá.
Ale do budoucna plánuji přestavbu na nějaké lepší zdroje světla, nejspíš NHK Bi-LED.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#15 Thor123 C70II D4
Čím to pak lepíš zpět?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#16 Thor123 C70II D4
Používám butylové lepidlo od NHK, stejné jako třeba SviťLíp.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#17 Thor123 C70II D4
Jinak takto to vypadá s 25mm podložkami.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#18 Thor123 C70II D4
Na Zubra R18 to také nevypadá zle. Ale je to jen na zkoušku, patří na tátovu S80.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#20 Thor123 C70II D4
Jo tyhle kola z SPA tomu taky moc sluší.
Ještě jsem přemýšlel zkusit nahodit R19 Polestar Performance co má žena na V40.
Ale V40 fakt sluší, tak to nebudu ani zkoušet, akorát bych musel shánět druhou sadu
Ještě jsem přemýšlel zkusit nahodit R19 Polestar Performance co má žena na V40.
Ale V40 fakt sluší, tak to nebudu ani zkoušet, akorát bych musel shánět druhou sadu
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#21 Thor123 C70II D4
Podložky vypadají akorát.
25 mm jsem měl a bylo to moc, fakt to bylo schopné vzít gumu o plast podběhu vzadu.
Ale jsem na pružinách maličko níž a byla to jiná kola (originál 18ky) a Michelin Pilot Sport 4 taky mohou mít trošku kolmější bočnici.
Problém jsou ty pitomý Fordovi matice místo šroubů. Člověk si nemůže moc vybírat zrovna v rozměru který je potřeba ladit nejvíc.
Přemýšlím, jestli nejít alespoň 10 mm a nechat původní štefty, sehnal jsem si matky které mají závity hned od kraje oproti originálním, takže nějaké mm závitu naženu. Ale je to hrana.
25 mm jsem měl a bylo to moc, fakt to bylo schopné vzít gumu o plast podběhu vzadu.
Ale jsem na pružinách maličko níž a byla to jiná kola (originál 18ky) a Michelin Pilot Sport 4 taky mohou mít trošku kolmější bočnici.
Problém jsou ty pitomý Fordovi matice místo šroubů. Člověk si nemůže moc vybírat zrovna v rozměru který je potřeba ladit nejvíc.
Přemýšlím, jestli nejít alespoň 10 mm a nechat původní štefty, sehnal jsem si matky které mají závity hned od kraje oproti originálním, takže nějaké mm závitu naženu. Ale je to hrana.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#22 Thor123 C70II D4
Tak zde jsou to také origo 18ky.
Jinak štefty se dají také normálně vyměnit, případně na prasáka zkrátit staré štefty když dáváš kratší Eibach podložky.
Já teď při přezouvání všechny původní matice vyhodil a koupil novější jaké jsou už i třeba na V40.
Jinak štefty se dají také normálně vyměnit, případně na prasáka zkrátit staré štefty když dáváš kratší Eibach podložky.
Já teď při přezouvání všechny původní matice vyhodil a koupil novější jaké jsou už i třeba na V40.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#23 Thor123 C70II D4
Tak konečně nasazena kola na stálo. Nakonec jsem sehnal Atreusy a docela to té C70 sluší.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#24 Thor123 C70II D4
Dnes dorazil volant z Volantechu, vynikající práce jako vždy.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#25 Thor123 C70II D4
Tak volant na místě, jsem mega spokojený.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 640 Odpovědi
- 74493 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thor123
-
- 92 Odpovědi
- 17988 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 88 Odpovědi
- 4430 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thor123
-
- 4 Odpovědi
- 1273 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy
-
- 20 Odpovědi
- 458 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zvedavec