Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Díky, zajímalo by mě, jak se liší benzínová a dieselová varianta. Právě s ohledem na ten LR díl.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tomas78 píše: ↑06 úno 2024 09:18 Mne potěšila o víkendu výměna termostatu na naší XC60. Máme ten "zadní" termostat, co se k němu tak pěkně dostane
V So jsme provedli drobnou přípravu a před-odstrojení. V Ne přijel Kuba S. a to byl mazec. Začal někdy po deváté a myslím že kolem třetí už bylo po zkušební jízdě . A jelikož jsem zdržoval, protože jsem neměl vyčištěný EGR tak Kuba ještě mezitím vyměnil tu krásně přístupnou trubku mezi turby
Pro mne ZÁŽITEK vidět Kubu při práci. Je neuvěřitelně rychlý a zároveň precizní, ví co/kde/jak, prostě taková ta čistá práce, ze které má pak člověk radost
A doteď nechápu, jak to mohl tak rychle rozložit a složit
PS: kdybyste to někdy řešili, tak na trhu je druhovýroba na termostaty kolem 1 400,- Kč přes Allegro. Co jsem pátral, je to pravděpodobně přeprodej čínské kopie (pod značkou Professional Parts Sweden), co se prodává na Alibaba asi za 15$. Chybí u toho trubka, která se musí přemontovat ze starého termostatu (ta výše střihnutá). Je otázka, zda vzhledem k pracnosti výměny má cenu tu kopii zkoušet.
image.png
image.png
image.png
Hele co ti to dělal že ses rozhodl na výměnu tohoto šikovně umístěného dílu? Bojím se, že se do toho budu muset taky pustit, ale vůbec se mi nechce, když si uvědomím kolik jebání bylo u výměny čidla teploty výfukových spalin před katem
-
Offline
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pár drobností:
- Relativně slabě to topilo, ale ještě to šlo (když bylo teplo), ale bez hlášky
- motor "smrděl" jako studený
- v mrazech po delší jízdě to vyhodilo hlášku Chladicí systém - servis *) a na VIDA chyba čidla teploty chladicí kapaliny
*) k tomu preventivně sepnuly sahary, takže to přestalo topit úplně
Pak mi kluci vysvětlili, že to není čidlo, ale že hodnota teploty neodpovídá očekávané teplotě. Pak jsem to projel s VIDA a bylo to jasné: teplota vody max 50-60 stupnů (zima), olej pomalu stoupal
No nedivím se Ti. Upřímně - já byl fakt rád, že to dělal Kuba.
PS: jestli to je ono, zkus sehnat materiál. Termostat je problém (já vykoupil poslední v ČR, možná už naskladnili, ale mají na Allegro cca za 6 000 Kč) a i ty O-kroužky originál nebyly skladem.
- Relativně slabě to topilo, ale ještě to šlo (když bylo teplo), ale bez hlášky
- motor "smrděl" jako studený
- v mrazech po delší jízdě to vyhodilo hlášku Chladicí systém - servis *) a na VIDA chyba čidla teploty chladicí kapaliny
*) k tomu preventivně sepnuly sahary, takže to přestalo topit úplně
Pak mi kluci vysvětlili, že to není čidlo, ale že hodnota teploty neodpovídá očekávané teplotě. Pak jsem to projel s VIDA a bylo to jasné: teplota vody max 50-60 stupnů (zima), olej pomalu stoupal
No nedivím se Ti. Upřímně - já byl fakt rád, že to dělal Kuba.
PS: jestli to je ono, zkus sehnat materiál. Termostat je problém (já vykoupil poslední v ČR, možná už naskladnili, ale mají na Allegro cca za 6 000 Kč) a i ty O-kroužky originál nebyly skladem.
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No my jsme byli v lednu v Rakousku po dálnici na hory (venku zrovna kolem -18°C) a přišlo mi že to moc netopí, ale po městě to teď topí dost tak nevím, hláška teda žádná...
-
Online
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska jsem konečně pokročil, už to mám z 90% složené. V sobotu mi to zkomplikovala volnoběžka alternátoru, která byla úplně zatuhlá a já neměl novou. A když jsem chtěl odšroubovat alternátor, tak se ožvýkal ten spodní nejhůře přistupný šroub, asi už byl i načatý. Takže jsem musel čekat do pondělí, ale až dneska byl čas. Další na řadě je těsnění kolek okna řidiče, to mi už došlo. Dále klima kompresor a výřivé klapky... Potom snad větší finanční klid. A ještě nějaký LEDky do kufru, pač s těma bludička, ještě tak blbě dole umístěnýma, není nic vidět.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ses si jisty zatuhlou volnobezkou? Ona jde ztuha na jednu stranu a druhou zabira.
-
Online
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jsem si jistý, není to moje první volnoběžka. Nešla potom ani otočit normální silou ve svěráku. Bylo i bez šance ji sundat jinak než rázákem. Řekl bych, že stejně jako pumpa, byla původní.
Já s autem jel akorát domů a potom kousek nabrat nějakou naftu než jsem měnil pal. filtr. Nechtěl jsem s tím jezdit než udělám řemeny.
Všiml jsem si divného startu ze strany od rozvodů, ale přišlo mi to jenom za studena, tak jestli to byla ona (ale do toho blbá baterka, posedlý klimakompresor, možná žhavičky (ty už mám taky koupené, ale měním věci postupně, abych věděl, co pomohlo). Zajímavé, že po startu už se to zdálo být normální, když nepočítam že byly slyšet nějaké kladky. Tak jestli ji třeba ten řemen nakonec urve, jenom já mám na to slabé ručičky... Měl jsem špatnou volnoběžku, která na volnoběh rozkmitala řemen s napínákem, tady ale ne.
Já s autem jel akorát domů a potom kousek nabrat nějakou naftu než jsem měnil pal. filtr. Nechtěl jsem s tím jezdit než udělám řemeny.
Všiml jsem si divného startu ze strany od rozvodů, ale přišlo mi to jenom za studena, tak jestli to byla ona (ale do toho blbá baterka, posedlý klimakompresor, možná žhavičky (ty už mám taky koupené, ale měním věci postupně, abych věděl, co pomohlo). Zajímavé, že po startu už se to zdálo být normální, když nepočítam že byly slyšet nějaké kladky. Tak jestli ji třeba ten řemen nakonec urve, jenom já mám na to slabé ručičky... Měl jsem špatnou volnoběžku, která na volnoběh rozkmitala řemen s napínákem, tady ale ne.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Upřímně -18°C vyzkoušeno nemám, ale i tak by to mělo topit slušně, když je zavřený okruh, je to švédské auto Třeba někdo řekne víc. Po městě to topí slušně, D5 to utáhne, i když profukuje termostat a je zima (nestíhá se to po městě chladit).grycatko11 píše: ↑20 úno 2024 11:27 No my jsme byli v lednu v Rakousku po dálnici na hory (venku zrovna kolem -18°C) a přišlo mi že to moc netopí, ale po městě to teď topí dost tak nevím, hláška teda žádná...
Ale po výměně termostatu to je úplně jinde vyjedu z garáže, kde je cca 13° a 200m na semaforech, fouká vlažný a za dalších 500m to regulérně začíná topit. Když to dám na "HI" a pustím střední výduchy, tak mne při ohřátém motoru trochu pálí prsty od mřížky a v autě je jak v sauně. Pokud máš pochybnosti, zda to topí, tak to netopí Hoď to na diagnostiku a projeď to. Takhle to vypadalo u mne, když byl pootevřený termostat.
EDIT: ještě rychlá kontrola: šáhni na tu odvzdušňovací trubičku (měl bys ji mít) od motoru. Dokud termostat neotevře (právě třeba v zimě), měla by v ní být teplejší voda, než v hadici od chladiče. Když jsou pořád vlažný obě, tak propouští termostat.
EDIT: elektrický příhřev mám kaput
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nevím jestli to patří sem, ale včera jsem si udělal radost
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4875
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nepatří, ale chápu... Úplně nový?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak novy nemaj ventylek, zavazi a poklicky.
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ne bazar jenom ale mám radost.
Vybíral jsem asi dva měsíce než jsem něco objednal
Vybíral jsem asi dva měsíce než jsem něco objednal
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hezky jsi to ošéfoval
Já akorát čekám, až se mi na letní sezónu vrátí z lakování renovované R17 Cassiopeia s fungl novými pneu, kola jsem sehnal odřená od týpka asi za trojku všechny, tak jsem zvědavý, jak to bude vypadat a hlavně jezdit.
Já akorát čekám, až se mi na letní sezónu vrátí z lakování renovované R17 Cassiopeia s fungl novými pneu, kola jsem sehnal odřená od týpka asi za trojku všechny, tak jsem zvědavý, jak to bude vypadat a hlavně jezdit.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna pravého zadního brzdového třmenu na parkovišti.
Nakonec jsem rád, že jsem vzal celý třmen než se piplat s opravnou sadou.
Nakonec jsem rád, že jsem vzal celý třmen než se piplat s opravnou sadou.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera nová technická, a zase šup zpátky do garáže
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 915
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Krásná dvojka a ta dobová SPZ jí moc sluší.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5046
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 225
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pánové klid... Je to klasické večerní auto.. po tmě a z dálky krásné....nebyl čas řešit plechy a kosmetiku...ale jsem rád, že ji mám..
Přidáno za 3 minuty 52 sekund:
Mladší brácha, taky od včerejška po čerstvé STK....a závady 0 0 0
Přidáno za 3 minuty 52 sekund:
Mladší brácha, taky od včerejška po čerstvé STK....a závady 0 0 0
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak dneska jsem dokoncil (vyfukovym systemem) dlouho cestu v "renovaci" vymenovani a opravovani vsech veci na aute abych mohl nahrat ST1. Proinvestovano hoodne penez no a ted kdyz muzu nahrat SW, tak dosly penize a navic mi zaclo tuhnout rizeni - takovy polohy obcas ma.
No neni ten zivot srandovni
Ja jen tak, manzelku to doma nezajima ....
No neni ten zivot srandovni
Ja jen tak, manzelku to doma nezajima ....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pokud řízení půlku otáčky jde a půlku jde ztuha, tak je v háji kloubek řízení.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 381
- Registrován: 3 roky 1 měsíc
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na kloubku mam strzeny sroub takze povolit na vymenu (jednoduse) nelze. Novej mam v krabici
Ale promazal jsem ho a normalne se hybe bez vetsiho odporu. Takze si nemyslim ze by to byl kloubek. Minule byl uplne tvrdy a pomohlo mi to. Ted uz ne...
Ale promazal jsem ho a normalne se hybe bez vetsiho odporu. Takze si nemyslim ze by to byl kloubek. Minule byl uplne tvrdy a pomohlo mi to. Ted uz ne...
-
Offline
- Příspěvky: 1070
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sice ptákovina, ale konečně bylo hezky a tak mám vyměněnou pružinu v klice Kdyby Vám někomu prdla, není třeba kupovat díl za 3 500,- Kč, ale jen péro. Klidně nechat udělat v pérovně, není potřeba nějaká závratná přesnost. Kliku s pérem jsem koupil z Allegra, klika z roku 2007, péro je trochu jiné než co jsem měl já ve dveřích, je i silnější. Nicméně pasuje, tak je tam
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska jsem převzal hotové R17 Cassiopeia po renovaci s novými letňáky Firestone - za mě velká spokojenost, na fotce akorát ještě nejsou originál volvo středové krytky
Budu se zbavovat R16 plecháčů se zimákama na dojetí, tak jsem zvědav, jak dlouho mi to bude hnít v kůlně
Budu se zbavovat R16 plecháčů se zimákama na dojetí, tak jsem zvědav, jak dlouho mi to bude hnít v kůlně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Online
- Příspěvky: 1249
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Včera jsem ladil něco v kufru, zavírám a bouchnu s víkem kufru a rána. Uvnitř lítá kus cihly. První jsem myslel, že je to nějaké závaží, aby se s kufr lépe zavíral. Potom zjišťuji, že to má sloužit jako tlumič vibrací (cihlička z kovu, které je fixována přes 4 gumové "nýty", kterým se utrhly hlavičky. Kupodivu jsem nevygooglil, že by to už někdo řešil. Samostatné nýty jsem nenašel, pouze jako celek. Vyřešil jsem to nakonec stahovacící páskami, aby se zachovalo tlumení. Zdá se, že funguje, nic nerezonuje.
https://www.autokelly.cz/Product/VOL-30779897/1004002756
https://www.autokelly.cz/Product/VOL-30779897/1004002756
Naposledy upravil(a) labanos dne 05 bře 2024 08:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Cassiopey k renovaci mam taky... ale já asi půjdu cestou origo vzhledu. Tenhle celolak z toho dělá uplně obyčejný kola Ale zaplaťit to neni sranda
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]