Tak když to vezmu jen podle hmotnosti, klidně může stačit jen ST1 a auto dost ožije. U XC70 P2 auto vážilo 1900kg a těch 470NM bylo fajn, u auta o skoro 300kg míň musí v pohodě stačit 400NM, pokud ti jde třeba o převodovku a poloosy...
chtěl bych se plést ale to omezení je definované obecným nastavením motoru podle křivky, ale když tu křivku změníš optimalizací, převodovka to neví a omezuje si podle podle staré křivky a pak tam i tak může jít větší krouťák. Pokud by to tak nebylo musel by být na klice nebo v převodovce snímač krouticiho momentu a pak by to regulovalo podle přímého měření.
Aha, tak to jsem asi do teď žil v omylu, páč když jsem se na to ptal a řešil to, tak mi to snad někdo od D5T5, řekl do telefonu. :/ Ale už je to hooodně let.
podle toho, co mi VDD dokaze zobrazit (P2), tak auto kroutak na motoru zjevne zna. otazka je, jeslti s nim prevodovka umi pracovat.
a je pravda, ze taky vlastne nevim, z ceho to meri nebo pocita.
jj, zná. Mě jednou jeden čipař torgue limiter odpojil, následně se tomu druhý čipař hodně divil, ale to bylo už v době, kdy byla po smrti nová sportovní spojková sada, nová dvouhmota, i původní převodovka a motor.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG