S80II V8 zapalovací cívky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
Po výměně svíček (jak jinak než v Liberci v AS, se kterým mám jen nejlepší zkušenosti), která proběhla loni, mi auto na lpg začalo škubat. Dělá to sporadicky, na benzín téměř neznatelné. Objevuje se to a zase zmizí opravdu nahodile.
Plynařskej říkal, že pokud to bylo po výměně svíček typuje to na 99% na civku(y). Problém je, že na diagnostice v Lbc ani u Radka to nic nepsalo, žádný missfire apod.
Moje otázka na véosmičkáře je, zda někdo řešil už nové cívky. Ony ty cívky možná rády při manipulaci praskají ne? Po tom čtvrtmíči v motoru budou pěkně vyhřáté. Origo Denso je za nesmysl, pak je tu čína za 1/3 ceny. Pak jsou firmy jako Hella, NGK, Delphi apod. Ale co vybrat?
Plynařskej říkal, že pokud to bylo po výměně svíček typuje to na 99% na civku(y). Problém je, že na diagnostice v Lbc ani u Radka to nic nepsalo, žádný missfire apod.
Moje otázka na véosmičkáře je, zda někdo řešil už nové cívky. Ony ty cívky možná rády při manipulaci praskají ne? Po tom čtvrtmíči v motoru budou pěkně vyhřáté. Origo Denso je za nesmysl, pak je tu čína za 1/3 ceny. Pak jsou firmy jako Hella, NGK, Delphi apod. Ale co vybrat?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Online
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
S80II V8 zapalovací cívky
S cívkama neporadím, zatím nebyla potřeba výměny. Jen se zeptám co jsi dával za svíčky? Já mám vyzkoušené jako funkční jen Densa nebo Origo.
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
Prosím tě to byla taky epizoda. V AS Liberci jsem objednal sadu, aby mi za dva dny volali, že to nezvládnou, protože by museli vzít na sklad tři sady a ty dvě jako rozhodne neudaj, protože jsem za ty léta jedinej (magor) kdo tam s V8 jezdi. Takže jsem bral někde z ebay nebo allegro origo sadu. Jak moc byla origo nikdo neví.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
S80II V8 zapalovací cívky
Co to je za blbost?
"Originální" cívky se objednávají po kusech, svíčky se objednávají jako sada 8 kusů a dá se objednat i jen jedna jediná sada.
"Originální" cívky se objednávají po kusech, svíčky se objednávají jako sada 8 kusů a dá se objednat i jen jedna jediná sada.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
Moje chyba, ta sada se týkala svíček. Civky jsem s nima neřešil. Prý by museli vzít těch svíček tři sady. Neřešil jsem to.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
Divné, já se zrovna chystal poptat ve Svencaru a že bych si je nechal rovnou na místě vyměnit (sleva 25% vzhledem ke stáří 8+), pochybuji že mi řeknou, že musí kvůli mě objednat 3 sady.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
Ale Federal cars Liberec žije vlastním životem. Věřím že jinde to funguje a sadu by dokázali sehnat jednu. Dneska jsem objednal Densa, tak začnu svíčkami. Když se to nezlepší půjdou na řadu civky.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Online
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
S80II V8 zapalovací cívky
Já bych ještě věnoval čas ježdění s vidou na klíně abych si byl jistější, přece jen ty cívky nejsou levné.
-
Offline
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
S80II V8 zapalovací cívky
stejnak se cívky nedají sehnat na v8 jinde, než ve volvu. doufám, že počítáš s cenou kolem 25tkč za všech 8 (i s tou slevou)?
co se missfiru týče, tak dokud to nejde vůbec, tak se to jako chyba neobjevuje a je třeba si ve VIDĚ zapnout zobrazování počtu missfirů (pro každý válec) a sledovat. volnoběh, střední zátah, plný (ideálně za jízdy. jak někde začne naskakovat číslo, tak jít po něm. ale pozor, při prudkých změnách se klidně nějaký někde objeví, to neva.
navíc se to čistilo po nějakém intervalu vymaže a začne nanovo, takže projet, připojit a zkontrolovat nepomůže (nic tam pak nebude asi).
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
To Marek, já reagoval pouze na svíčky
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
S80II V8 zapalovací cívky
aha, ale tam jsou naprosto běžně dostupné DENSO IK20TT (2 balení po 4ks). to jde koupit kdekoli a jsou super.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Online
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
S80II V8 zapalovací cívky
Přesně tyhle densa jezdím.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S80II V8 zapalovací cívky
Ahaa, dobře, takže jít do origo bude zbytečné.
Díky za doporučení
Díky za doporučení
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
S80II V8 zapalovací cívky
Hele a zkoušel někdo jiný, než origo cívky? Ono by to mělo bejt skoro jedno, co tam je, funkce cívky je dost "jednoduchá" a mohla by bejt stejná pro všechny typy, kromě toho, že můžou mít jinak úchyt nebo délku. Ale přijde mi to na jedno brdo a chtěl bych názor zkušenějších, když už tu ty cívky řešíme.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: xc 90 3.2
S80II V8 zapalovací cívky
Klucí, prosím o info jaké cívky máte vyzkoušené. Origo je cenový nesmysl a Denso v druhošce není.
Dodavatel nabízí Hitachi, ERA,HUCO Hella, NGK, Delph, Beru.
Díky
Dodavatel nabízí Hitachi, ERA,HUCO Hella, NGK, Delph, Beru.
Díky
Naposledy upravil(a) kid dne 12 led 2024 17:47, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
S80II V8 zapalovací cívky
Chase dával BERU (Borg Warner) a byl spokojen
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S80II V8 zapalovací cívky
Když jsem měl auto asi dva měsíce a vůbec jsem tomu nerozuměl (protože to moje poslední mělo ještě rozdelovač ), odešla mi 8 let stará originálka.
Plynař mi tam vrazil BOSCHku, ta je tam 10 let a 100 tis.
Svíčky jsou tam NGK LPG taky 100tis a bojím se je zkontrolovat, protože až to udělám, tak všechny cívky popraskají a bude to fakt drahý
Plynař mi tam vrazil BOSCHku, ta je tam 10 let a 100 tis.
Svíčky jsou tam NGK LPG taky 100tis a bojím se je zkontrolovat, protože až to udělám, tak všechny cívky popraskají a bude to fakt drahý
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
S80II V8 zapalovací cívky
Pozor, ja civky na V8 nemenil. Zatim to vidim jen na origo za nesmysl, protoze adekvatni nahradu jsem nikde nesehnal.
Beru davam na petihrnek
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
S80II V8 zapalovací cívky
OK, mea culpa.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: xc 90 3.2
S80II V8 zapalovací cívky
No je mi divný, že i když jsem prohodil cívky z 1a2 válce na 5a6 tak to pořád hlásí elektrozávadu na 5a6 válci.
Ještě zkusím očistit a prostříknout piny v konektorech a proměřit odpory cívek. Dnes po vymazání chyb start v pohodě.
Ještě zkusím očistit a prostříknout piny v konektorech a proměřit odpory cívek. Dnes po vymazání chyb start v pohodě.
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
S80II V8 zapalovací cívky
A co svíčky?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Příspěvky: 2937
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
S80II V8 zapalovací cívky
Zkusil bych zmerit tlaky, jestli 5 a 6 nebudou výrazně horší.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: xc 90 3.2
S80II V8 zapalovací cívky
Svíčky jsou nové Denso iridium
Přidáno za 5 minut 11 sekund:
Tlaky zkusím změřit, ale myslím že by to nepsalo elektro chybu na 5 a 6 válci.
Teď po smazání 3 studené starty v pořádku, tak uvidíme jak dál ale takhle to dělá cca pul roku.
Každopádně dám vědět jak to pokračuje.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]