[smention u=13693]Thor123[/smention] ad zahřívací sekvence - ano je to tak a podle dealera to tak nebylo od začátku. Dřív to prý bylo údajně on/off, je fakt že i tehdy polestar co jsem měl půjčený tak tak fungoval. Přišlo to s updatem softwaru nejspíš. Asi jim došlo že asi není ideální aby to 2s jelo, zdechlo...pak 5 minut nic, 2s...atd...
Ale zrovna tohle je asi jediná věc, co mě na tom štve. Že na ten hybridní režim s nabitou baterkou prostě ( pokud ti to není jedno ) to nemůžeš vohulit, kdy se ti zachce. Oni sice tvrdí, že to auto je na to postavený atd...a já chápu, že když to jede na baterku tak se to zahřeje včetně motoru...prostě jako bufík...ale co olej? co olej v převodovce? Já si prostě myslím, že když jedeš 10 km na baterku a pak dáš kick down tak to dobrý není.
Já to řeším tím, že když mam nabito, a vím, že to budu chtít semtam potrápit, ale zase nechci aby to pořád drželo vyšší otáčky ( polestar mode ) tak jezdím na AWD. Nevím jestli to je dobře. Mimochodem přijde mi, že spotřeba na AWD je stejná jako na mod hybrid ...
Přidáno za 2 minuty 46 sekund:
jo a [smention u=17235]Jocker[/smention] - tvl ty si to s tou svojí verzí v podstatě vyhrál. Máš to dobrý z obou generací. Sensus, bufík ale novej ele pohon. Jako to je fakt dobrý
