Ejdou Rotacak píše: ↑11 pro 2023 17:11
...Jinak, tu skoro Vosumnáctku jsem dal přes noc na nabíječku a zase valí šílené bombe. Jak kdyby ji vytáhli před pár dny z regálu....
No, tak zkus hodinu nechat otevřené dveře a pak to zkus změřit a nastartovat
Pro P2 V70
Tak jsem měřil a původní originál baterie 70Ah má na délku cca 26cm, na šířku 17cm a na výšku s rezervoou tak 20cm.
Takže tam určitě dám bez problémů baterii, která bude mít na šířku 17cm a na výšku 20cm. Nevím ale jak s délkou. Určitě se tam bez problémů vejde baterie s délkou přes 320cm (v podlaze je dírka
pro šroubek, ta ocelová ztarážka se dá posunout)
Řešil to někdo nedávno na P2 V70? Ptám se jak neználek, ale už jsem xkrát objednal blbost.
20231212_094152.jpg
20231212_094213.jpg
20231212_094303.jpg
20231212_094342.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Jop, servisak mi říkal, že by měla vydržet. Není to tak "zvučná" značka, ale tak na zkoušku..
Měl jsem teď rok starou vartu 75Ah a každé ráno po 45 min bufiku uz ty starty nebylo ono.
Před tim exide 100Ah umřela náhle a bez příznaků po dvou a půl letech.
Jinak i když nemám start stop, je tahle EFB. "Obyčejná" 100 Ah vychází levněji.
Tomas78 píše: ↑10 pro 2023 14:02
Pěkný měřák, zkusil bych ho zkontrolovat přes nějaký multimetr, jestli měří správně a změřil bych odběr. Podle toho, jak svítí, si to možná něco vezme. Jen pro jistotu
Přesnost měření bylo první co jsem zkontroloval. Je to míň než desetina.
No, něco si to určitě vezme, protože co segment na digitu bude kolem 15mA
Ahoj a omlouvám se, že jsem nezdvořile neodpověděl - byl jsem pár dní pryč ... A viděl jsem, že už jsi to mezitím už proměřil
Přemejšlím jestli jsem neměl ve Volvu baterku s výměnnou levněji než z eshopu autopalace když byly autu 4roky. Nemohu najít fakturu, ale mam nějak v hlavě že proto jsem tam kupoval.
Munga píše: ↑17 pro 2023 21:25
Přemejšlím jestli jsem neměl ve Volvu baterku s výměnnou levněji než z eshopu autopalace když byly autu 4roky. Nemohu najít fakturu, ale mam nějak v hlavě že proto jsem tam kupoval.
Já to nechal měnit nedávno a ano, bylo to o fous levnější s montáží.
Dnes jsem nahodil tu větší Yuasu do Zetora. Jako mazec, měřák ukazoval 1171A startovací proud při štítkovém údaji 950A. Dodnes jsem si myslel, že mám unavený startér. Ale omyl, málem "vyskočil" setrvák jakou to má sílu. Fota 2 dny po dobití doplna. Takže i napětí si držela velmi pěkně.
Zato ta původní 14let stará to má totál za sebou, kdy má již pouze 12V
Munga píše: ↑17 pro 2023 21:25
Přemejšlím jestli jsem neměl ve Volvu baterku s výměnnou levněji než z eshopu autopalace když byly autu 4roky. Nemohu najít fakturu, ale mam nějak v hlavě že proto jsem tam kupoval.
Já to nechal měnit nedávno a ano, bylo to o fous levnější s montáží.
Jj je to na počkání a se zárukou tak nemá cenu kupovat někde v eshopu či kelině origi baterku.
V sobotu zavčasu před mrazy prohozena i baterie do V60. Původní 5let stará už nic moc, pouze 486A ze 720A startovaciho proudu. No prostě bufika uz nedavala, ale starty vzdy vpoho.
Nova Yuasa kapacitne 80Ah a 740A proti stare 70Ah a 720A.