Baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Baterie
Já vím, že se opakuju, ale základ je zkouknout tu baterii při převzetí, není to jen o značce. Od toho se odvíjí její životnost.
Našel jsem pěkné video k tomu:
https://www.youtube.com/watch?v=5nLR4ujP0Og
Našel jsem pěkné video k tomu:
https://www.youtube.com/watch?v=5nLR4ujP0Og
-
Offline
- Příspěvky: 5580
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Před časem jsem si koupil tohle asi za padesát korun.
Tak jsem to provizorně šoupnul na palubku a za jízdy se po ustálení, asi minuta po nastartování, drží 14,1V a sedí to tam.
Tak jsem to provizorně šoupnul na palubku a za jízdy se po ustálení, asi minuta po nastartování, drží 14,1V a sedí to tam.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Baterie
Citovaný příspěvek z 16.12.2021Ejdou Rotacak píše: 29 led 2021 13:55 Tak mi baterka v autě vesele jede !15tým! rokem. Jo, holt originál z výroby (2006)....nechám ji dokud neklekne.
Auto stojí v mraze třeba tejden a stejně nastartuju - rodiče mění baterky u aut "jak na běžícím páse"![]()
Tak jí táhne na 18 let. Furt je tam origo z roku 2006. Teď Volvo týden stálo, tak jsem byl přesvědčen, že nenastartuju. Je vidět, že baterka je už v háji, nízké napětí. Ale chytlo to napoprvé:) i když trochu nepřesvědčivě. Brzy nastoupim na spotřební režim

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5580
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Nechal jsem voltmetr stále zapnutý a přes okno jsem kontroloval, kolik tam je, abych "probouzením" neovlivnil hodnoty.
Odběr je pár milíků a nic se neprojevilo.
Večer 12,6 ráno 12,6
Dá se předpokládat, že v cardu se ty baterie moc neohřejí, takže za mě YUASA z carda nebude chyba
Po odemknutí a probuzení auta kleslo napětí na 12,3V, takže pokud chcete baterku v autě měřit, tak by mělo být uspané delší dobu a neprovádět žádné akce.
Odběr je pár milíků a nic se neprojevilo.
Večer 12,6 ráno 12,6
Dá se předpokládat, že v cardu se ty baterie moc neohřejí, takže za mě YUASA z carda nebude chyba

Po odemknutí a probuzení auta kleslo napětí na 12,3V, takže pokud chcete baterku v autě měřit, tak by mělo být uspané delší dobu a neprovádět žádné akce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Baterie
To je perfektní 12.6V je plně nabitá baterie
Jak se odemkne, část ŘJ si "sosne", tak spadne napětí. Já mám vyřazený spínač na kapotě, tak měřím při zavřeném autě s otevřenou kapotou
Já osobně bych se nebál asi žádné "normální" značky. Co jsem viděl (ale nejsem žádný velký expert) tak pokud byl s baterií problém, většinou za tím něco bylo.
Ejdou - 18 let fakt hodně dobrý


Já osobně bych se nebál asi žádné "normální" značky. Co jsem viděl (ale nejsem žádný velký expert) tak pokud byl s baterií problém, většinou za tím něco bylo.
Ejdou - 18 let fakt hodně dobrý

-
Offline
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Tak já bral dnes zde.
Bral jsem od nich již dost věcí okolo a vždy vpoho.
Nechal jsem si napětí napsat do záručního listu.
Malá 12,67V a velká 12,58V - což je hraniční, ale furt vpoho.
Důležité je pravidelně dobíjet celoročně.
Bral jsem od nich již dost věcí okolo a vždy vpoho.
Nechal jsem si napětí napsat do záručního listu.
Malá 12,67V a velká 12,58V - což je hraniční, ale furt vpoho.
Důležité je pravidelně dobíjet celoročně.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Ta veliká je do Zetora, tam stávajíci Perion jede na 14rok. Ale uz ji musim vzdy dobit abych nastartoval.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Baterie
Jste me vystrasili darebaci. Pred urazem jsem na tehdy nove zakoupenem ojetem aute tkontroloval vsechny brzdy,udelal zakladni servis, ale nezkontroloval nijak baterii. Ze strachu jsem koupil teda tu startovaci powerbanku.
Ale nedalo mi to a kamarad mi vytahnul z auta teda tu baterii, byla tam nalezena baterie Banner neznameho stari a dle meho testeru ma teda 94% stav "zdravi" (SOH) A 97% stav nabiti (SOC),coz jsou hodnoty u auta pul roku provozovaneho zejmena v mestskem provozu tezko uveritelne. Ale jsem za ne rad. No i presto C-Tek nabiji a ja to necham do zitra.
Ale nedalo mi to a kamarad mi vytahnul z auta teda tu baterii, byla tam nalezena baterie Banner neznameho stari a dle meho testeru ma teda 94% stav "zdravi" (SOH) A 97% stav nabiti (SOC),coz jsou hodnoty u auta pul roku provozovaneho zejmena v mestskem provozu tezko uveritelne. Ale jsem za ne rad. No i presto C-Tek nabiji a ja to necham do zitra.
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Koukám že má magické oko - to je super, měla to origo ve Fordu a fungovalo to skvěle - když po 10seti letech oko přešlo ze zelené - žluté na červenou tak ještě sezonu dala.Jakub Svoboda píše: 08 pro 2023 15:54 Ta veliká je do Zetora, tam stávajíci Perion jede na 14rok. Ale uz ji musim vzdy dobit abych nastartoval.
Koupil jsem nabíječku s voltmetrem do zapalovače a měří přesně, sice na jedno des.číslo, ale to je dostačující - když bufíkuji tak po 15ti minutách jsem těsně pod 12V. Auto už raději stojí na prodlužováku a dobíjí - taková blbost za 160kč a jak to pomůže ,za jízdy stabilních 14,7.
Zajímalo by mne jestli je na tohle poznat tzv. inteligentní dobíjení že by to kolísalo, Já mám odpojeno. Hned jsem koupil další do yarise a měří stejně takže výroba bude ok.
Změřil jsem Yuasu v motorce a 12v - když připojím na nab. tak to zahlásí plnou za pár sekund. Nedrží už , je stará 3roky - ty zvěsti že se Yuasa v motobaterkách prudce zhoršila jsou nejspíš reálné. Minulou jsem prodal s motorkou a měla 7let nebo víc..
Snad budou tyhle velké držet - to oko mám rád.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Po 250km data , jak se to BMS eko-urvítko chová. Celou cestu sem měřil voltáž. Po startu je altík prakticky vypnutej, napětí kolísá mezi 12,4 až 12,6V. Když zapnu nějaký origo spotřebič (větrák, světla), altík se nabudí a dává permanentně 14-14,3V. Jakmile spotřebič vypnu, napětí opět klesá na původní hodnotu 12,4-12,6 podle aktuálního napětí baterky. Za jízdy pod plynem altík nedobíjí. Při brždění nebo jízdě bez plynu (z kopce) se většinou začne "rekuperovat" - altík se nabudí a dává 14-14,3V. Zapnutí neorigo spotřebiče z cigareťáku, nebo napojena napřímo (lednička, nabíjení telefonu,) neměl na chování altíku žádnej vliv. Po ujetí asi 1 hodiny v kuse (bez vypnutí motoru) se altík nabudíMunga píše: 08 pro 2023 22:12O tom jsem uvažoval jestli po dopojení nebude auto přebíjet ,ale někdo snad J.S. (možná kecám) psal že to dobíjení řídí CEM. Já po nastartování chvilku 15v pak stabilně 14,8 a klesne na 14,6. Delší jízdu s měřákem zatím nemám vyzkoušenou ,ale i takhle by to už mělo být ok.zdenal111 píše: 06 pro 2023 22:36 BMS ----- https://www.youtube.com/watch?v=uH9TmL5mHOs
menší zlo -odpojení
Současné systémy nabíjejí intenzivněji (i 15,8 V), ale velmi krátce, akumulátor tak neustále cykluje, čímž se urychluje jeho opotřebení. Celkově ale trvá mnohem déle, než k dobití akumulátoru na přijatelnou úroveň dojde.Při stálem ODPOJENÍ dojde k neustálemu nabíjení ,ale pozor ,,15,8 i více,, páč je altík silnější. Na kratších cestách ok,ale delší už baterka dostává za uši, páč už napětí neřídí BSM.
V autech vyrobených nějakých 15 let nazpět alternátor dobíjel stále, a to pevně nastaveným napětím 14,3-14,5 V
výše psáno.
Stratifikace-léčí se ,,Recond,,
Hustší elektrolyt u dna akumulátoru způsobuje, že elektrochemická reakce probíhá jenom tam, zatímco čistá voda nahoře tomu brání. Důsledkem je pokles výkonu autobaterie i její kapacity. Vyšší koncentrace kyseliny navíc způsobuje korozi spodní části mřížek a jejich rozpad. Korunu tomu umí nasadit mráz v případě, že stratifikace dosáhne bodu, kdy je nahoře téměř čistá voda. Zmrzne a to je většinou pro baterii konečná.Nedoporučuje se ,,Recond,, dělat příliš často, protože to baterii i svým způsobem poškozuje.Tak tím stálím odpojením děláš takový ,,recond,, každou jízdou.Možná útěcha je že alternátor nebude dávat takový výkon jaký udává výrobce![]()



Přesunuto
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Baterie
Mno...takze v navaznosti na : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1040749#p1040749 jsem to poridil taky.
Jenze jsem zmateny z vystupu,ktery mi dava ta aplikace Topdon. Ta startovaci powerbanka totiz "umi" (?) I testovat kondici baterie.
Ja mam jeste separatni pristroj na mereni kondice baterie Autel https://www.diagstore.cz/autel-maxibas-bt506/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAvdCrBhBREiwAX6-6UlgI6AUIp-KcOpozug88W0Oj2QZ6hKbytSR3OCU1CzDdtPpn_LBrpBoCj-sQAvD_BwE
Jenze vystup z mereni jedne a te stejne baterie jsou dramaticky odlisne. Parametr SOH, neboli vlastne zdravi/kondice baterie Autel vyhodnotil velmi vysoko,zatimco ten Topdon o 30%niz. A ted jako cemu mam verit? Autel nabizi tedy ale podrobnejsi nastaveni a take vystup co se tyce mnozstvi informaci. Take je nejprve nutno navolit,zda je baterie pripojena v aute,nebo je odpojena/mimo auto.
Topdon i Autel jsou samozrejme cinske diagnostiky, ovsem Autel je velmi respektovany hlavne v zamori a bezne s nim delaji americke servisy. Topdon se teprve prodirs na trh a je tam novackem.
Klasicky zatezak nemam. Tak nevim cemu verit,kazdopadne auto startuje a jezdi
Jenze jsem zmateny z vystupu,ktery mi dava ta aplikace Topdon. Ta startovaci powerbanka totiz "umi" (?) I testovat kondici baterie.
Ja mam jeste separatni pristroj na mereni kondice baterie Autel https://www.diagstore.cz/autel-maxibas-bt506/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAvdCrBhBREiwAX6-6UlgI6AUIp-KcOpozug88W0Oj2QZ6hKbytSR3OCU1CzDdtPpn_LBrpBoCj-sQAvD_BwE
Jenze vystup z mereni jedne a te stejne baterie jsou dramaticky odlisne. Parametr SOH, neboli vlastne zdravi/kondice baterie Autel vyhodnotil velmi vysoko,zatimco ten Topdon o 30%niz. A ted jako cemu mam verit? Autel nabizi tedy ale podrobnejsi nastaveni a take vystup co se tyce mnozstvi informaci. Take je nejprve nutno navolit,zda je baterie pripojena v aute,nebo je odpojena/mimo auto.
Topdon i Autel jsou samozrejme cinske diagnostiky, ovsem Autel je velmi respektovany hlavne v zamori a bezne s nim delaji americke servisy. Topdon se teprve prodirs na trh a je tam novackem.
Klasicky zatezak nemam. Tak nevim cemu verit,kazdopadne auto startuje a jezdi

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5580
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Auto od pátku poledne "spí" a voltmetr stále zapnutý. Je na něm 12,5V. Uvidím zítra, asi budu muset vyjet.
Jinak druhý den po výměně jsem přes diagnostiku oznámil autu, že má novou baterku, tak nevím jestli to má vliv, když to stejně při jízdě stále drží 14,1V
Jinak druhý den po výměně jsem přes diagnostiku oznámil autu, že má novou baterku, tak nevím jestli to má vliv, když to stejně při jízdě stále drží 14,1V
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Baterie
Mam taky diagnostiku baterky a ta mi taky řika, že baterie je horši. Přisuzuju to tomu, že to počitaji pro maly 4 valec. Muj 5 valec nejdřive musi všechno otočit a pak zapali.
Byla to jedna z věci co jsem reklamoval po koupi, protože 1.9SDI po nažhaveni naskoči hned na prvni pootočeni. U mě se musi otočit a pak naskoči. Ten rozdil děla že napěti je logicky nižší a vyhodnocuje to.
Byla to jedna z věci co jsem reklamoval po koupi, protože 1.9SDI po nažhaveni naskoči hned na prvni pootočeni. U mě se musi otočit a pak naskoči. Ten rozdil děla že napěti je logicky nižší a vyhodnocuje to.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Baterie
Máme to podobně. Před startem stará nabíječka NB21, co jsem kdysi opravil a jde se na to. Ovšem výhoda Zetoru 25-ky je, že stačí, když to aspoň nažhaví a dá se to nastartovat i klikou, ale je to fuškaJakub Svoboda píše: 08 pro 2023 15:54 Ta veliká je do Zetora, tam stávajíci Perion jede na 14rok. Ale uz ji musim vzdy dobit abych nastartoval.

@Romulusw:
Pěkný měřák, zkusil bych ho zkontrolovat přes nějaký multimetr, jestli měří správně a změřil bych odběr. Podle toho, jak svítí, si to možná něco vezme. Jen pro jistotu

-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Baterie
Tak jsem to zakřikl. V pátek ráno jsem to natočil, byla ledovka jako prase, tak jsem to zase zhasnul a šel na bus. Dneska jsem chtěl jet do Lídla a už jsem nenastartoval.
K čemu je ten malej kabílek, kterej jsem musel z baterie odpojit? Váhám, jestli mám jet pro novou baterku do Volva, nebo vzít nějakou Yuasa, kterou tu většinově chválíte.
K čemu je ten malej kabílek, kterej jsem musel z baterie odpojit? Váhám, jestli mám jet pro novou baterku do Volva, nebo vzít nějakou Yuasa, kterou tu většinově chválíte.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5580
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
Tomas78 píše: 10 pro 2023 14:02
Pěkný měřák, zkusil bych ho zkontrolovat přes nějaký multimetr, jestli měří správně a změřil bych odběr. Podle toho, jak svítí, si to možná něco vezme. Jen pro jistotu![]()
Přesnost měření bylo první co jsem zkontroloval. Je to míň než desetina.
No, něco si to určitě vezme, protože co segment na digitu bude kolem 15mA
To není kabílek ale hadička přepadu a odvětrání baterieEjdou Rotacak píše: 10 pro 2023 14:22
K čemu je ten malej kabílek, kterej jsem musel z baterie odpojit? Váhám, jestli mám jet pro novou baterku do Volva, nebo vzít nějakou Yuasa, kterou tu většinově chválíte.
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Baterie
Uřvanej by mohl vykládatTomas78 píše: 10 pro 2023 14:02Máme to podobně. Před startem stará nabíječka NB21, co jsem kdysi opravil a jde se na to. Ovšem výhoda Zetoru 25-ky je, že stačí, když to aspoň nažhaví a dá se to nastartovat i klikou, ale je to fuškaJakub Svoboda píše: 08 pro 2023 15:54 Ta veliká je do Zetora, tam stávajíci Perion jede na 14rok. Ale uz ji musim vzdy dobit abych nastartoval.![]()

_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Baterie
To bude větrání. Ja bych ji zkusil nejdřive hodit na nabiječku.Ejdou Rotacak píše: 10 pro 2023 14:22 Tak jsem to zakřikl. V pátek ráno jsem to natočil, byla ledovka jako prase, tak jsem to zase zhasnul a šel na bus. Dneska jsem chtěl jet do Lídla a už jsem nenastartoval.
K čemu je ten malej kabílek, kterej jsem musel z baterie odpojit? Váhám, jestli mám jet pro novou baterku do Volva, nebo vzít nějakou Yuasa, kterou tu většinově chválíte.
20231210_132534.jpg
Jinak takhle vypada startovani na moje 2.5T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5580
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Baterie
No pod 10V je fakt málo.
Kontroloval jsem odběr toho digi měřáku - 9mA
to by docela šlo, jen nevím, jak to dělají, že je to tak málo. Asi mají ty displeje nějaké vymakanější.
Jo, když to tadu Ejdou nakousl, kdo jste kupoval tu yuasu, měli jste tam jednu zátku na odvětrání? nebo dvě? na každé straně červený špuntík
Já tam měl jen jeden.
Kontroloval jsem odběr toho digi měřáku - 9mA

Jo, když to tadu Ejdou nakousl, kdo jste kupoval tu yuasu, měli jste tam jednu zátku na odvětrání? nebo dvě? na každé straně červený špuntík
Já tam měl jen jeden.
-
Offline
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Jednu, na druhe strane napojis hadicku co je v aute.
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Baterie



a jakou Yuasu mám teda na P2 V70 vybrat? Jsem prostý pobíječ much, no. Ideálně i s odkazem

Jinak, tu skoro Vosumnáctku jsem dal přes noc na nabíječku a zase valí šílené bombe. Jak kdyby ji vytáhli před pár dny z regálu.
Tento typ tam půjde?
https://www.micronix.cz/autobaterie-yuasa-ybx5110--12v-85ah/
nebo tu?
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-yuasa-ybx5000-silver-high-performance-smf-12v-100ah-900a-ybx5019
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2215
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Jak tu někde zaznělo že s odpojeným BMS by se mohla baterka při dlouhých jízdách přebíjet tak ne. Normálně když bufíkuji + krátké cesty po chvilce 14,8 -7 V stabilně a dnes když jsem nebufíkoval a podobné cesty tak to padlo na 14,3-4 V stabilně což je tak standartně jako mají auta bez BMS.
Očividně si auto dobíjení ubere když je Aku nabitá dostatečně, není důvod si to kurvítko ponechávat zapojené.
Očividně si auto dobíjení ubere když je Aku nabitá dostatečně, není důvod si to kurvítko ponechávat zapojené.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé