osobně bych to rovnou vyměnil, nemám rád tyhle krátký čůra, pod který se ani pořádně nedaj strčit ruce (navíc bejvaj napevno)
na umyvadlech všude dávám ty kratší dřezový baterie.
_________________ je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
Podařilo se mi utrhnout a nekde ztratit 1 koncovku (klesticky) k autonabijecce. Nejaky tip kde to koupit aniz bych musel kupovat celou novou autonabijecku? Diky
Pánové díky za zprávy k tématu kartuše. Slušnost velí jednak poděkovat a jednak říci resumé
Kartuši jsem vyndal, je to 35mm, s nastavováním teploty. Koukal jsem na náhradní díly Hansa, je to raketa kolem 1000 Kč, což do 14let staré baterie nemá smysl investovat. No chvilku jsem sednul k netu a koukal na kartuše. Našel jsem RAV Slezák (Kerox). Byly tam i výkresy, sedělo to s mojí kartuší. V Hornbachu jsem se ptal, pán mi ji spíše nedoporučil s tím, že nemusí pasovat. No já jsem ji porovnával s mojí, proměřil na místě šuplerou a zkusil hlavici bez bez nastavování teploty na zkoušku. Chvíli jsem s tím laboroval doma a jde to. Kartuše bez nastavení teploty se tam hodí bez toho vrchního kroužku a matice baterie tlačí přímo na kartuši. Sedí to, jak zadnice na nočníku.
Nejlepší na tom je, že je to keramická kartuše, dobrá kvalita a za ... 140 Kč. Tak abych nebyl škrt, tak jsem koupil těsnění k perlátoru za 26 Kč Měl jsem to dát do tématu "Co mne dnes pobavilo"
To plechový co typuje Jakub je asi jenom výstupek pro tlumič dorazu, řekl bych že ten bílej bazmek by to mohl být, ale prsty se mi nedaří nijak uvolnit, zkoušel jsem i lehce sikovky a taky nic, nechci to urvat. To "perko" vedle je prolis, nepruží. Ještě jsem zapomněl říct, že výrobce je Hettich, ale návod jsem nenašel.
Tak jsem to dokázal vzal jsem šroubovák, strčil nad ten zobáček, co vypadá jako pérko a zkusil zapáčit, a šlo to nahoru, tak jsem oba dva vypáčil a pak jen zvedl - čili asi to samé jako prudké trhnutí. Díky
Zdar..chcel by som sa vrátiť k problému pri výmene batérie, konkrétne pomocná batéria 10Ah u V60 model 2020..Keďže mi po 3 týždňoch čo mám toto auto vyhodilo na palubaku hlasku Start/stop systém podporná bateria potrebný servis, zakúpil som a vymenil batériu, ale tuto debilnu hlasku mi zobrazuje naďalej..Práve som vyskúšal vytiahnuť na batérii v kufri to napájanie od BMS, podľa toho čo som tu našiel, treba to vytiahnuť na 10s a potom nechať auto minimálne 6hodin tak..Naozaj to funguje, alebo mi ráno zase vyhodí hlasku na palubak a budem nakoniec aj tak musieť ísť do servisu, aby mi to vyresetovali cez diagnostiku? Dik za info, pripadne za rady..
Dík za info, som teda zvedavý na zajtra ráno. Mne ale následne po hláške o probléme s pomocnou batériou prestal fungovať parkovací asisten, cúvacia kamera funguje, no senzory sa vypínajú..
věděl by někdo pomoct, poradit jaké používáte na dílně průměry hadic ? Typicky na odvzdušnění je myslím 5mm vnitřní průměr. Nemám teď auto v dosahu ale jak je u D5 P2 průměr na vratku u servo nádobky? Případně jaké jsou běžné průměry. Objednávám a nemám po ruce auto:-(
Nevíte někdo já se zbavit nepříjemného loupnutí v repracích při vypnutí motoru? Trápí to jednoho kamaráda a slíbil jsem mu, že se na to podívám. Nejedná se o volvo, ale benzínový pěti valec to je, rádio je 2din Čína s androidem.