Jakou máte s čipem na tomto motoru u sedanů zkušenost? Nájezd auta je lehce přes 200k.
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Hamletovská otázka
- nechával jsem u D5T5 deaktivovat EGR a dozvěděl se, že čip na 158kW už je jenom 1900 navrch (doplatek).
Jakou máte s čipem na tomto motoru u sedanů zkušenost? Nájezd auta je lehce přes 200k.
Jakou máte s čipem na tomto motoru u sedanů zkušenost? Nájezd auta je lehce přes 200k.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 919
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
zkusenost nemam, zavrhnul jsem to protoze moje dvouhmota uz neni zadna ranni rosa a M66 neni zrovna naddimenzovana prevodovka...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Vidíš, na to jsem vůbec nepomyslel. Způsobit si dřívější smrt dvouhmoty, za to se těch pár kW navíc asi fakt nevyplatí... 
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jižní Čechy
- Vůz: Volvo S80 2,5T AWD
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Jo dvouhmota mě teď čeká udělat.
_________________
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
Volvo S80 MY2004 2,5T AWD 154kW AW55-51SN,Volvo V70 2005 2,4D5 136kW DPF manual 6q, Škoda 100L-na PRODEJ Trabant 601S 6x, Moto Guzzi V85TT Travel 2021,Škoda Fabia I 1,4 MPI 2001,VZV Balkancar 1733 3,2t Diesel Perkins-na prodej,Suzuki SX41.6 2008,Suzuki XF650 Freewind 1998
bylo všechno možné od Volva(200,300,400,700,900,S80,V70XC),Audi,BMW,Ford,Škoda,Velorex tel:603_870_251
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14729
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně. 
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Síce to nie je sedan, ale na mojej XC90 2006 som pri 200t km menil dvojhmotu. Pri 220t som to dal čipnut zo 136 (nameraných 130) na 152kw (nameraných). Aktuálne má auto najazdených 380t a zatiaľ nič neodišlo.
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Jenže to dříve či později může z mého pohledu hrát dost velkou roli, pokud by čip způsobil, že to přijde například o 50 000 km dříve než bez něj.raolsa píše: 07 říj 2023 09:17 Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně.
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 821
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Zdarec! Valeo taky dělalo sady s jednohmotovým setrvačníkem. U D5, co maji 240 průměr, bys tam dal tuhle sadu: https://www.carsshop.cz/spojkova-sada-valeo-835166-192028.html a nadosmrti bys měl od dvouhmoty klid. A klidně bys mohl dát chip, jaký bys chtěl
. Byla by to sice ovšem větší investice, ale myslím, že by se vyplatila!
nebo tady: https://raglu.cz/sada-spojky-valeo-835166
nebo tady: https://raglu.cz/sada-spojky-valeo-835166
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Neřešilo se to už tady někdy na fóru s výsledkem, že ideální řešení je dát tam, co tam patří, tedy dvouhmotu? Tuším, že se vyjadřoval i pan Patočka.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14729
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Jop, dáš tam jednohmotu s tím, že ti vydrží navěky a odejde ti převodovka, nebo praskne klika. Fakt výhodné řešení. 
Přidáno za 1 minuta 33 sekund:
Přidáno za 1 minuta 33 sekund:
A na jak dlouho plánuješ, že si auto necháš? Pokud na "pár" tisíc, tak asi nemá smysl si tam čip dávat, ale pokud si auto chceš nechat několik (desítek) let, tak asi jo.JiFi píše: 07 říj 2023 20:22Jenže to dříve či později může z mého pohledu hrát dost velkou roli, pokud by čip způsobil, že to přijde například o 50 000 km dříve než bez něj.raolsa píše: 07 říj 2023 09:17 Smrt dvouhmoty tě čeká dříve či později stejně.
Jediný čeho bych se bál je, že se ti začnou projevovat vibrace při zrychlování. Už jsem to registroval u více lidí, někteří se pak vrátili k menšímu čipu a vibrace zmizely.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 360
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Ještě abych si udělal lepší představu - nová dvouhmota + spojka stojí sakum prdum kolik, pade?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
S takovou zustan u puvodni mapy.
Ostatni je tu uz nekolikrat receno.
Ostatni je tu uz nekolikrat receno.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14729
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
P2 D5 136 kW - čip, či nečip?
Cca půlku, u mě.JiFi píše: 07 říj 2023 22:10 Ještě abych si udělal lepší představu - nová dvouhmota + spojka stojí sakum prdum kolik, pade?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé