Koupě ojeté V60 II / V90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V50
Koupě ojeté V60 II / V90
Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně koupi nového vozu. Velice se mi líbí Volvo v60 druhé generace, chtěl bych variantu D4, ale tady na webu jsme si četl poměrně znepokojivé názory na tyto naftové motory, tak se chci zeptat na radu. Pracuji jako obchodní zástupce a najedu ročně kolem 40tis. km, což je poměrně solidní nájezd, takže bych potřeboval něco, co semnou chvíli vydrží, nebude žrát 10l/100km a nebude mě stát celou výplatu za servis. Momentálně jezdím s 2l V50 a nemůžu si stěžovat, auto jezdilo krásně a dojel jsem s ní skoro 500tis km, ale už pořádně dosluhuje. Co tedy naftové motory D4 a nebo D5 (u varianty V90)?
Rozpočet mám kolem 400tisic bez daně a nevím tedy, jestli je to dobrá volba, jestli se raději nepodívat u prémiové německé trojky, nebo snad hůř, Passat/Superb... Nebo Volvo V70 D5, což mi popravdě až tolik nevyhovuje kvůli absenci Apple Carplay, ale chápu, že tady ten nájezd bude nekonečnej. V tomto cenovém rozpoložení jsou V60/90 kolem 150tis najeto, což už taky není úplná voňavka.
Jde mi hlavně o komfort v autě, ale rád nato i šlápnu. Jaké jsou vaše názory ohledně této situace, myslíte, že je možné s V60/90 najet 400tisic km a neumřít u toho na servis?
Moc díky za názory, tipy a rady.
Rozpočet mám kolem 400tisic bez daně a nevím tedy, jestli je to dobrá volba, jestli se raději nepodívat u prémiové německé trojky, nebo snad hůř, Passat/Superb... Nebo Volvo V70 D5, což mi popravdě až tolik nevyhovuje kvůli absenci Apple Carplay, ale chápu, že tady ten nájezd bude nekonečnej. V tomto cenovém rozpoložení jsou V60/90 kolem 150tis najeto, což už taky není úplná voňavka.
Jde mi hlavně o komfort v autě, ale rád nato i šlápnu. Jaké jsou vaše názory ohledně této situace, myslíte, že je možné s V60/90 najet 400tisic km a neumřít u toho na servis?
Moc díky za názory, tipy a rady.
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Koupě ojeté V60 II / V90
Muzeme si myslet,ze to najede i milion. Problem je,ze takovych aut,ktere maji vice nez 200 tis.km a majitele by mohli referovat moc nebude. Ja tedy nevim co kdo ma s VEA motory za priblem,ale me sedi D5 bez vyhrad. A servis "zatim" jen pravidelny. Neboj se toho. A co do komfortu? Za me naprosta spokojenost.
Přidáno za 1 minuta 13 sekund:
Ale ten rozpocet by to chtelo na slusnou vybavu a rozumny najezd trochu povysit,jestli to jde..
Přidáno za 1 minuta 13 sekund:
Ale ten rozpocet by to chtelo na slusnou vybavu a rozumny najezd trochu povysit,jestli to jde..
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V50
Koupě ojeté V60 II / V90
S tím rozpočtem jsme počítal spíš s tou D4 v60, která se zato sehnat už dá no... Ale děkuji za zkušenost, kolik mate najeto pro info?
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: XC90 2019 B5
Koupě ojeté V60 II / V90
Kvalita motorov je taká, ako sa v Číne vyspia. Keď chytis auto z piatkovej poobednej, tak si môžeš brať na opravy úver.
Ja konkrétne čo poznám prípady nejedná sa o V60/V90, ale motory sú vždy tie isté, a pri väčších / ťažších modeloch viac trpia. Známi má benzínovú XC90 T8 s 330t km a všetko ide ako má bez jedinej poruchy, druhý známi má XC60 B4 a pri 60t km absolvoval výmenu motora. Ja mám XC90 B5 108t a už som sa dva krát viezol na odťahovke.
Ja konkrétne čo poznám prípady nejedná sa o V60/V90, ale motory sú vždy tie isté, a pri väčších / ťažších modeloch viac trpia. Známi má benzínovú XC90 T8 s 330t km a všetko ide ako má bez jedinej poruchy, druhý známi má XC60 B4 a pri 60t km absolvoval výmenu motora. Ja mám XC90 B5 108t a už som sa dva krát viezol na odťahovke.
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Koupě ojeté V60 II / V90
tohle mě vždycky baví. Jako já jsem zrovna jeden z mála, kdo je opravdu rád, že číňani koupili Volvo, za mě to bylo jedině dobře.
Ale horší je, že lidi už neví, že těch aut co se vyrábí v číně, včetně motorů je poměrně málo. A pak už to vůbec není o tom, jak se někdo vyspal. VEA diesel je prostě blbě, statisticky. T8 je naproti tomu absolutně nejspolehlivější motor, čemuž popravdě těžko věřím, ale asi jim to prostě nějak funguje
Ale horší je, že lidi už neví, že těch aut co se vyrábí v číně, včetně motorů je poměrně málo. A pak už to vůbec není o tom, jak se někdo vyspal. VEA diesel je prostě blbě, statisticky. T8 je naproti tomu absolutně nejspolehlivější motor, čemuž popravdě těžko věřím, ale asi jim to prostě nějak funguje
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Koupě ojeté V60 II / V90
a můžeš připojit k Tvému tvrzení nějaké zdroje?
" VEA diesel je prostě blbě, statisticky. T8 je naproti tomu absolutně nejspolehlivější motor, čemuž popravdě těžko věřím, ale asi jim to prostě nějak funguje"
Přidáno za 54 minut 11 sekund:
@ VincentPrince
překladač spolehlivě poslouží
https://gebrauchtwagenberater.de/volvo-v60-mk1-2010-2018-probleme/
https://carwiki.de/volvo-s60-probleme/
a pokud chceš znát názory uživatelů v porovnání s jinými značkami, tak zde, ale je tam hodně balastu mimo téma
https://www.motor-talk.de/forum/v60-d3-d4-oder-v50-150ps-diesel-kaufberatung-ueber-150-000km-t6789950.html
" VEA diesel je prostě blbě, statisticky. T8 je naproti tomu absolutně nejspolehlivější motor, čemuž popravdě těžko věřím, ale asi jim to prostě nějak funguje"
Přidáno za 54 minut 11 sekund:
@ VincentPrince
překladač spolehlivě poslouží
https://gebrauchtwagenberater.de/volvo-v60-mk1-2010-2018-probleme/
https://carwiki.de/volvo-s60-probleme/
a pokud chceš znát názory uživatelů v porovnání s jinými značkami, tak zde, ale je tam hodně balastu mimo téma
https://www.motor-talk.de/forum/v60-d3-d4-oder-v50-150ps-diesel-kaufberatung-ueber-150-000km-t6789950.html
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě ojeté V60 II / V90
T8 je motor? A ještě nejspolehlivější?
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Koupě ojeté V60 II / V90
Kdyby v tom hledal někdo jako, že si chci přihřát polívčičku, tak ne. Já mam na volvo dost střízlivej pohled obecně. Já to koupil s pětiletou zárukou a i přesto, že se k tomu chovám co nejšetrněji to jde, protože to tak prostě mám, tak mi může v podstatě být jedno, jestli tomu zítra klekne motor.
Ještě před tím než jsem vůbec uvažoval si něco takovýho koupit mi několik lidí co servisují nová volva tohle potvrdilo, řekli mi to i lidi ( známí ) od dealerů, nezávisle na sebe. Pro mě to má vypovídající hodnotu a popravdě větší než internet, kam si většinou lidi chodí pro radu s problémem. Ten motor funguje specificky ale to bych asi musel víc rozepsat, já jsem k tomu tvrzení trochu skeptickej ( jak už jsem psal více ) ale současně nemam důvod těm lidem nevěřit.
Přidáno za 1 minuta 32 sekund:
Ještě před tím než jsem vůbec uvažoval si něco takovýho koupit mi několik lidí co servisují nová volva tohle potvrdilo, řekli mi to i lidi ( známí ) od dealerů, nezávisle na sebe. Pro mě to má vypovídající hodnotu a popravdě větší než internet, kam si většinou lidi chodí pro radu s problémem. Ten motor funguje specificky ale to bych asi musel víc rozepsat, já jsem k tomu tvrzení trochu skeptickej ( jak už jsem psal více ) ale současně nemam důvod těm lidem nevěřit.
Přidáno za 1 minuta 32 sekund:
Proti jakýmukoliv rejpanci nemam vůbec nic, ale nějak vlastně nechápu co tim myslíš nebo jakou myšlenku si tímhle chtěl vyjádřit
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Koupě ojeté V60 II / V90
108 tis.km...Jestli das na rady tady,aby si nekupoval,tak se registruj na fora jinych znacek a poloz si tam stejny dotaz. Podle me se ti dostane podobnych nazoru. A ze se vyrabi v Cine ber s nadsazkou. Nekoupit to Cina,tak se tady uz nemame nejaky rok o cem bavit. Co se tedy tyka novych aut. Za me rikam,spokojenost. Od nekterych prispevovatelu doporucuji projit i ostatni prispevky. Neco je prinosne,neco vypovidajici...Vis jakVincentPrince píše: ↑19 zář 2023 00:06 S tím rozpočtem jsme počítal spíš s tou D4 v60, která se zato sehnat už dá no... Ale děkuji za zkušenost, kolik mate najeto pro info?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě ojeté V60 II / V90
Dloubnul jsem si, protože T8 není motor, ale konfigurace motoru T6 a přídavného elektromotorů aby třeba někdo nechápal, že T6 je méně spolehlivý.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V50
Koupě ojeté V60 II / V90
Moc díky. BTW: ty motory vyrábí vážně Groupe PSA, nebo si to dělá Volvo samo? Někdo mi říkal, že to dělají frantíciJasper píše: ↑19 zář 2023 23:09 108 tis.km...Jestli das na rady tady,aby si nekupoval,tak se registruj na fora jinych znacek a poloz si tam stejny dotaz. Podle me se ti dostane podobnych nazoru. A ze se vyrabi v Cine ber s nadsazkou. Nekoupit to Cina,tak se tady uz nemame nejaky rok o cem bavit. Co se tedy tyka novych aut. Za me rikam,spokojenost. Od nekterych prispevovatelu doporucuji projit i ostatni prispevky. Neco je prinosne,neco vypovidajici...Vis jak
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Koupě ojeté V60 II / V90
Tak ono se dá řici že T6 je přefoukaná T5 že jo...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě ojeté V60 II / V90
To byla ještě MY17. Od MY18 má jiné vnitřnosti oproti T5. Proto ty T6 tak často zaklepaly ještě v záruce.
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Koupě ojeté V60 II / V90
Já myslel že ten rozdíl byl v tom že tam bylo turbo a kompresor, alespoň tak byla postavená "stará T8" a moc to chválený nebylo , teď je to zase jen turbo. Co to má jinak za vnitřnosti?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě ojeté V60 II / V90
Má mít kované ojnice, písty a možná i klikovou hřídel. V Cardionu měli rozebrany a divili se nad tím. Chtělo by to, ale ověřit dle čísel dílů.
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě ojeté V60 II / V90
To, že do ruku 2017 byly T6 krapet náchylnější a občas se měnili na záruku, se celkem ví a mám to i s ověřeného zdroje ok2ucx který mě varoval před koupi tohoto motoru.
Informace, že jsou kované vnitřnosti mám od Chase a ten tu informaci mám z Cardionu, tedy ne úplně nedůvěryhodný zdroj.. Bylo by fajn se podívat ve VIDA na čísla dílů a porovnat T5 a T6
Informace, že jsou kované vnitřnosti mám od Chase a ten tu informaci mám z Cardionu, tedy ne úplně nedůvěryhodný zdroj.. Bylo by fajn se podívat ve VIDA na čísla dílů a porovnat T5 a T6
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Koupě ojeté V60 II / V90
A trd teda jeste pro me,at v tom nemam gulas. Do r.2016 se vyrabela rada P3 xc70,v70,xc60...ktere mely motory T6...Nechci kecat,ale tady se porad benziny doporucovali na ukor nafte...Takze tim doporucenim byly motory T5,ptz T6 se kazily? To ctu poprve. A tady Hefaistos chce novou platformu,takze jeho se to tyka jen v prvrm roce vyrobi? Kdyz zacne shanet benzin tak r.18 a bude jako ze v klidu? Ja mam T5 2018 a ze bych z toho byl nejak odvazanej,to teda nejsem
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě ojeté V60 II / V90
Zjednodušeně tak jak jsem nakoupil, stávalo se že T6 do roku výroby 2017 klekly a na záruku se pak měnily, některé enormně baštily olej. Vím o případech v XC90. motory které do dnešního dne jezdí a ten problém se ještě neprojevil by snad mohly být v klidu. Ale jak člověk při koupi zjistí spotřebu oleje, když mu ji prodejce nesdělí.
Doporučení od lidí kteří se kolem nových vol točí, zní kupovat až MY18 a výš.
Pak je tady pravidlo zlaté nevědomosti, kdy člověk koupí z pohledu informovaného jedince problémový kousek o problémech neví a radostně si bez problému užívá.
Doporučení od lidí kteří se kolem nových vol točí, zní kupovat až MY18 a výš.
Pak je tady pravidlo zlaté nevědomosti, kdy člověk koupí z pohledu informovaného jedince problémový kousek o problémech neví a radostně si bez problému užívá.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 833
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
Koupě ojeté V60 II / V90
Myslím, že tebou zmiňovaná T6 bude ještě šestiválcovej třílitr
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Koupě ojeté V60 II / V90
Ja chcu asi T8...ale to je vlastne T6 + phev. Ale i T5 koukam.Jasper píše: ↑23 zář 2023 12:55 A trd teda jeste pro me,at v tom nemam gulas. Do r.2016 se vyrabela rada P3 xc70,v70,xc60...ktere mely motory T6...Nechci kecat,ale tady se porad benziny doporucovali na ukor nafte...Takze tim doporucenim byly motory T5,ptz T6 se kazily? To ctu poprve. A tady Hefaistos chce novou platformu,takze jeho se to tyka jen v prvrm roce vyrobi? Kdyz zacne shanet benzin tak r.18 a bude jako ze v klidu? Ja mam T5 2018 a ze bych z toho byl nejak odvazanej,to teda nejsem
T5 bude asi slabe na v90, nevo jak to myslis, ze nic moc?
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
Koupě ojeté V60 II / V90
Ne neboj se ničeho...Motoricky ok, jen mě prostě nevyhovují všeobecně benzínové motory...Průběh dieslu s turbem/turby mě těší více...Jinak oba zatím nic nechtěli, kromě běžných výměn.
Na XC40 mám dokonce ještě Extended Warranty SELEKT do 02/24...Ale nic se ne.ere, škoda
Takže o naftě neuvažuješ?
Na XC40 mám dokonce ještě Extended Warranty SELEKT do 02/24...Ale nic se ne.ere, škoda
Takže o naftě neuvažuješ?
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
Koupě ojeté V60 II / V90
O nafte moc neuvazuju, porad tak nejak verim, ze benzin bude spolehlivejsi + asi by trpel kratsimi jizdami
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Koupě ojeté V60 II / V90
Když už jsme u toho téma T8 / Recharge atd...a vzhledem k tomu, že jsou tu daleko lepší studenti než já Mě dealer říkal, že když pojedu třeba 20 km k dálnici na ele, tak se během té doby motor zahřeje a dá se do nějakého standby režimu a když to pak na nájezdu vosmažim na krev, tak že je to prý ok. Já nehodnotím to co se ve skutečnosti děje - jako teplota oleje, oleje v převodovce atd...na to mam svůj názor. Ale jestli alespoň ten motor je zahřátej...? Protože když jedu prostě nějakou dobu na ele, která pak dojde a nebo je potřeba výkon tak i třeba po 40 km se ten motor hodí do takový zahřívací sekvence - vlastně jede pořád na ele ( pokud není potřeba víc výkonu ) ale běží na volnoběh ve zvýšených otáčkách. Což mi přijde skvělý třeba ráno u studenýho startu...ale uplně to nepotvrzuje teorii že tomu můžu nandat po jízdě na ele...ví o tom někdo něco?
BTW: když zapnu elektrickýho bufíka, je to "přímotop" ? a nebo to nejdřív zahřeje chladící kapalinu? ( to by asi dost odpovídalo na otázku výše )
L
BTW: když zapnu elektrickýho bufíka, je to "přímotop" ? a nebo to nejdřív zahřeje chladící kapalinu? ( to by asi dost odpovídalo na otázku výše )
L
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Koupě ojeté V60 II / V90
To přídavné topení je vpodstatě elektrokotel. Vedou do toho hadice na vodu. Takže dle mě to ohřeje i motor jako klasický bufik.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Flenco