Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já jsem knot z benzínky za asi 100Kč (sada) v absolutní nouzi použil na návěs, kde se guma 385/65/R 22,5 fouká na cca 8,5-9. Udrželo to tlak asi 6,5 a omylem to takhle jezdilo několik týdnů
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Otázka, na kterou neznám odpověď
-
Offline
- Příspěvky: 662
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to jo, já tam měl jen tenkou samořezku. Neuchází to vůbec.
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
otázka ke vzduchovým filtrům...
měním ho vždy, při výměně oleje, takže po 10tkm, vždy když je na budíku celé číslo, abych si nemusel pamatovat a psát, kdy a na jakém autě jsem to udělal... (stačí, že pravidelně zapomínám na technickou...)
nejlevnější je Kamoka za 69,- . Myslíte, že je nějakeý rozdíl, oproti filtru jiných značek? například champion je za 170,- Valeo 196,- Bosh 211,- Mann 328,- atd...
má smysl připlatit, nebo je to jedno?
to samé u olejových filtrů...
měním ho vždy, při výměně oleje, takže po 10tkm, vždy když je na budíku celé číslo, abych si nemusel pamatovat a psát, kdy a na jakém autě jsem to udělal... (stačí, že pravidelně zapomínám na technickou...)
nejlevnější je Kamoka za 69,- . Myslíte, že je nějakeý rozdíl, oproti filtru jiných značek? například champion je za 170,- Valeo 196,- Bosh 211,- Mann 328,- atd...
má smysl připlatit, nebo je to jedno?
to samé u olejových filtrů...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vzduchový filtr stačí měnit jednou za dva roky, eventuálně podle stavu, když se jezdí v prašnějším prostředí.
Co se týče ceny, tak si kup všechny značky co se nabízejí a můžeš porovnávat. Ideálně je rozřezat a rozvinout a uvidíš jaká je činná plocha jednotlivých značek.
Co se týče ceny, tak si kup všechny značky co se nabízejí a můžeš porovnávat. Ideálně je rozřezat a rozvinout a uvidíš jaká je činná plocha jednotlivých značek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
Yebat : olejove jsou pro me zasadni, drzi motor pri zivote. Davam vyhradne MANN, Bosch, nebo Mahle/Knecht a nic jineho davat nebudu
Vzduchove davam v nejhorsim Filtron, jinak Mahle, Bosch, Mann. Verim,ze mira filtrace na bazi uplne tech mikronu je u tech levnych znacek mizerna a v dlouhodobem horizontu tam rozdil je.
Kabinove davam klidne ty uplne nejlevnejsi dostupne a navic klidne obycejne papirove (bez aktivniho uhli) a nechavam to lidi v takove pripade menit pred zimou a po zime - takze tak 2x rocne. Kvalita toho kabinoveho proste nema na zivotnost auta vliv.
Vzduchove davam v nejhorsim Filtron, jinak Mahle, Bosch, Mann. Verim,ze mira filtrace na bazi uplne tech mikronu je u tech levnych znacek mizerna a v dlouhodobem horizontu tam rozdil je.
Kabinove davam klidne ty uplne nejlevnejsi dostupne a navic klidne obycejne papirove (bez aktivniho uhli) a nechavam to lidi v takove pripade menit pred zimou a po zime - takze tak 2x rocne. Kvalita toho kabinoveho proste nema na zivotnost auta vliv.
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
No dělám to stejně, jenom mě zajímalo, jestli v tom nějaký rozdíl je.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 3022
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
A zrovna za ty kabinove je taky lepší připlatit. Dávám ten "žlutý" pro alergiky, samozřejmě je tam i uhlí, no a je to fakt znát...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jasne, ale to je otazka osobni preference a presne toho co jsi rikal - alergik/nealergik atd.
Ale asi nikdo nechce experimentovat kvuli usetrene stokorune se vzduchovym ci olejovym filtrem. Uz jenom tim,ze si clovek dela ten servis sam hodne usetri a proto muze tomu autu doprat tu vyssi radu nahradnich dilu/znacek.
Ale asi nikdo nechce experimentovat kvuli usetrene stokorune se vzduchovym ci olejovym filtrem. Uz jenom tim,ze si clovek dela ten servis sam hodne usetri a proto muze tomu autu doprat tu vyssi radu nahradnich dilu/znacek.
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
I proto měním ten olej po deseti.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 937
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Otázka, na kterou neznám odpověď
má někdo zkušenost, když auto má 2 baterie (start/stop), když je obě odpojím, co se pak všechno resetuje, mám z toho mít obavy?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nemělo by nic krom času a max rádia. Už jsem je taky odpojoval u V60
-
Offline
- Příspěvky: 937
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Otázka, na kterou neznám odpověď
odpojoval jsi obě najednou, tzn. že auto bylo absolutně bez proudu?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud nejsi superman, tak najednou je neodpojíš nikdy.
-
Offline
- Příspěvky: 937
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Otázka, na kterou neznám odpověď
myslím to odpojení tak, že určitou dobu je auto bez baterek, čili ani hlavní ani menší ke st/st. nejsou ve vozidle
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dám to sem, týká se to volva a náhodou jsem o to zakopl, týká se to tzv. naučení nově dodané baterie
a třeba někdo někdy najde odvahu to vyzkoušet (volvo XC 90 2 litr)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"dne 6. listopadu 2021 v 11:35
Ahoj,
Minulý týden jsem měnil startovací baterii a záložní baterii.
Vyjměte baterii v zavazadlovém prostoru vlevo, vložte novou a znovu připojte.
Černou přepážku mezi baterií a úložným prostorem lze sejmout pomocí 3 šroubů
vyjměte horní část - pak získáte přístup k baterii
Nejprve odstraňte záporný pól a poté kladný pól.
Dávejte pozor, aby kladný pól nedosáhl na kostru - je na ní stále napětí z druhé baterie (použil jsem gumové rukavice - dejte tam kabel s kladným pólem)
Dokud je odpojena startovací baterie, dveře a dveře zavazadlového prostoru nebudou fungovat - proto je prosím nezavírejte - již se neotevřou!
(ve skutečnosti logické, ale se zkušenostmi budete chytřejší)
Totéž se záložní baterií (je umístěna v motorovém prostoru - zepředu vpravo - tam, kde je červený nabíjecí konektor)
Nainstalujte kladný pól a poté připojte záporný pól.
Zapněte zapalování, nestartujte motor. Poté vytáhněte malou černou zástrčku poblíž záporného pólu baterie a počkejte 10 sekund. zapojte jej zpět (toto je reset BMS). Ponechat vypnuté zapalování a auto zamčené po dobu nejméně 6 hodin. Poté by měl systém rozpoznat výkon nové baterie.
Mně to takhle fungovalo. Žádná ztráta dat, radiostanice, telefonní záznamy, palubní počítač atd., vše je nebo stále existuje."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
chápu to tak, že nemusím s autem do servisu k tzv. "naučení" anlernen - jak mnoho automobilek požaduje.
zdroj:
https://www.motor-talk.de/forum/batterie-austauschen-warum-anlernen-t7186257.html
ještě doplním, že to tzv. "naučení" nové baterky ve skutečnosti obnáší reset BMSystému na počáteční hodnoty, systém sbírá hodnoty
z baterie a dle toho nabíjí.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dám to sem, týká se to volva a náhodou jsem o to zakopl, týká se to tzv. naučení nově dodané baterie
a třeba někdo někdy najde odvahu to vyzkoušet (volvo XC 90 2 litr)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"dne 6. listopadu 2021 v 11:35
Ahoj,
Minulý týden jsem měnil startovací baterii a záložní baterii.
Vyjměte baterii v zavazadlovém prostoru vlevo, vložte novou a znovu připojte.
Černou přepážku mezi baterií a úložným prostorem lze sejmout pomocí 3 šroubů
vyjměte horní část - pak získáte přístup k baterii
Nejprve odstraňte záporný pól a poté kladný pól.
Dávejte pozor, aby kladný pól nedosáhl na kostru - je na ní stále napětí z druhé baterie (použil jsem gumové rukavice - dejte tam kabel s kladným pólem)
Dokud je odpojena startovací baterie, dveře a dveře zavazadlového prostoru nebudou fungovat - proto je prosím nezavírejte - již se neotevřou!
(ve skutečnosti logické, ale se zkušenostmi budete chytřejší)
Totéž se záložní baterií (je umístěna v motorovém prostoru - zepředu vpravo - tam, kde je červený nabíjecí konektor)
Nainstalujte kladný pól a poté připojte záporný pól.
Zapněte zapalování, nestartujte motor. Poté vytáhněte malou černou zástrčku poblíž záporného pólu baterie a počkejte 10 sekund. zapojte jej zpět (toto je reset BMS). Ponechat vypnuté zapalování a auto zamčené po dobu nejméně 6 hodin. Poté by měl systém rozpoznat výkon nové baterie.
Mně to takhle fungovalo. Žádná ztráta dat, radiostanice, telefonní záznamy, palubní počítač atd., vše je nebo stále existuje."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
chápu to tak, že nemusím s autem do servisu k tzv. "naučení" anlernen - jak mnoho automobilek požaduje.
zdroj:
https://www.motor-talk.de/forum/batterie-austauschen-warum-anlernen-t7186257.html
ještě doplním, že to tzv. "naučení" nové baterky ve skutečnosti obnáší reset BMSystému na počáteční hodnoty, systém sbírá hodnoty
z baterie a dle toho nabíjí.
Naposledy upravil(a) ksw dne 11 zář 2023 21:51, celkem upraveno 4 x.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
Je to normální plnohodnotná oprava - ty samolepící Japonské jsou dost lepší, ale já už také dávám vzhledem k ceně tu chinu a samozřejmě potřít vulkanizačním lepidlem. Když je velká díra tak lze dát několik a dojede se také. Ani na to nesundavám kolo. Najdu díru - prd, fouknu a jede se dál...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
Se s dovolením zeptám...
Já jsem dříve dosti četně využíval na klávesnici tlačítka Home+End pro posun v tématech zcela nahoru, zcela dolů, protože to je okamžité řešení, člověk nesahá na myš atd.. Lze to samozřejmě řešit i jinak.
Ono to fungovalo a dlouho to už nefunguje. Neříkám, že je to problém, jen se spíš ptám, jestli jsem jediný, komu to chybí, nebo možná jediný, komu to nefunguje, ale ono asi není moc co bych na tom měl dělat špatně
Já jsem dříve dosti četně využíval na klávesnici tlačítka Home+End pro posun v tématech zcela nahoru, zcela dolů, protože to je okamžité řešení, člověk nesahá na myš atd.. Lze to samozřejmě řešit i jinak.
Ono to fungovalo a dlouho to už nefunguje. Neříkám, že je to problém, jen se spíš ptám, jestli jsem jediný, komu to chybí, nebo možná jediný, komu to nefunguje, ale ono asi není moc co bych na tom měl dělat špatně
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
[smention u=15787]jirka87[/smention]
F7 ?
F7 ?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mě HOME a END funguje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
Po aplikaci F7 i mě. Ale je s podivem, že na jiných stránkách v Chromu mi to šlo a tady ne. Každopádně chyba byla tedy u mě.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Otázka, na kterou neznám odpověď
I jinde se Ti to chovalo stejne, akorat sis toho s ohledem na okolnosti nevsiml.
Aneb v nemagnetickem prostredi, budes magnet taky povazovat jen za kus obycejneho sutru
Aneb v nemagnetickem prostredi, budes magnet taky povazovat jen za kus obycejneho sutru
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Otázka, na kterou neznám odpověď
čím ošetřit koženkovou střechu kabrioletu? našel jsem nějakej půllitrovej sprej za pětikilo, ale jestli není něco vyzkoušenýho, za měnši cenu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kraj Jana Žižky z Trocnova
- Vůz: už jen S80ka
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ja mam na miatu hrozne let tohle viz foto. Pripadne mezi mazdistama asi vede pripravek (pripravky) na vinyl od firmy Renovo. Nejzasvecenejsi info by meli na icabrio.czyebat píše:čím ošetřit koženkovou střechu kabrioletu? našel jsem nějakej půllitrovej sprej za pětikilo, ale jestli není něco vyzkoušenýho, za měnši cenu.
_________________
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Otázka, na kterou neznám odpověď
"Ja mam na miatu....."
Další utajený Japonec ! Však i ten podpis : "už jen S80ka" je tedy klamavý ! Tady se to vynořuje úplně nenápadně a různými podřeknutími. Jedno je však jisté - vozy Japonské provenience se propašovaly na toto fórum stejně jako kdysi zdánlivě neškodný kůň do Troje
K tomuto : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=492522#p492522 by bylo tedy vhodné doplnit výraz "černoch", neboli "Majitel utajeného vozu ne-švédského původu". To jsem si dovolil odvodit od popisu člověka, jež přichází do autoškoly, ale řídit již umí, nebo i nelegálně řídí, či dokonce na lekce do autoškoly již dojíždí vlastním vozem. Tak nás nazýval náš učitel autoškoly na střední škole - tedy "černoši".
Další utajený Japonec ! Však i ten podpis : "už jen S80ka" je tedy klamavý ! Tady se to vynořuje úplně nenápadně a různými podřeknutími. Jedno je však jisté - vozy Japonské provenience se propašovaly na toto fórum stejně jako kdysi zdánlivě neškodný kůň do Troje
K tomuto : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=492522#p492522 by bylo tedy vhodné doplnit výraz "černoch", neboli "Majitel utajeného vozu ne-švédského původu". To jsem si dovolil odvodit od popisu člověka, jež přichází do autoškoly, ale řídit již umí, nebo i nelegálně řídí, či dokonce na lekce do autoškoly již dojíždí vlastním vozem. Tak nás nazýval náš učitel autoškoly na střední škole - tedy "černoši".
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kraj Jana Žižky z Trocnova
- Vůz: už jen S80ka
Otázka, na kterou neznám odpověď
"Už jen S80ka"... co se týče Volva přece K Mazdě mám ještě 1995 Suzuki Swift Cabrio, takže Japonci teď vedou no...jirka87 píše:"Ja mam na miatu....."
Další utajený Japonec ! Však i ten podpis : "už jen S80ka" je tedy klamavý ! Tady se to vynořuje úplně nenápadně a různými podřeknutími. Jedno je však jisté - vozy Japonské provenience se propašovaly na toto fórum stejně jako kdysi zdánlivě neškodný kůň do Troje
K tomuto : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=492522#p492522 by bylo tedy vhodné doplnit výraz "černoch", neboli "Majitel utajeného vozu ne-švédského původu". To jsem si dovolil odvodit od popisu člověka, jež přichází do autoškoly, ale řídit již umí, nebo i nelegálně řídí, či dokonce na lekce do autoškoly již dojíždí vlastním vozem. Tak nás nazýval náš učitel autoškoly na střední škole - tedy "černoši".
_________________
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
S80 `07 4.4 V8
--BYLO--
850 `95 2.5 20V estate; 850 `95 2.5 10V sedan; V70 `99 2.4T AWD estate
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: ccc111, Munoss, Vapik