C30 nesvítí ´kuře´
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo C30 1,8i (B4184S11) 2008
C30 nesvítí ´kuře´
Zdravím lidé dobří.
Ve zkratce. Koupil jsem C30. Má problém s katíkem, to dokážu vyřešit. Nicméně někdo to ´opravoval´, tj. zneškodnil svítící kuře. Můj původní předpoklad, jakožto laika, byl vyndaná žárovka. Po demontáži jsem zjistil, že jsou tam ledky na tišťáku, též jsem při té příležitosti zjistil, že budíky už někdo vyndaval, takže vsázím na kabel. Má někdo tušení, jak je zapojená palubka? Jestli tedy vede přímo jeden kabel který obsluhuje kuře, nebo mám hledat sabotáž jinde?
V podstatě zjednodušená otázka zní, zda zkoušet hledat kabel, koupit nové budíky, hledat řešení softwarově, nebo není rady?
Díky.
Ve zkratce. Koupil jsem C30. Má problém s katíkem, to dokážu vyřešit. Nicméně někdo to ´opravoval´, tj. zneškodnil svítící kuře. Můj původní předpoklad, jakožto laika, byl vyndaná žárovka. Po demontáži jsem zjistil, že jsou tam ledky na tišťáku, též jsem při té příležitosti zjistil, že budíky už někdo vyndaval, takže vsázím na kabel. Má někdo tušení, jak je zapojená palubka? Jestli tedy vede přímo jeden kabel který obsluhuje kuře, nebo mám hledat sabotáž jinde?
V podstatě zjednodušená otázka zní, zda zkoušet hledat kabel, koupit nové budíky, hledat řešení softwarově, nebo není rady?
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
- Dal poděkování: 1 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
Mrkni se do budíků, tipuju to na "zneškodněnou" diodu kontrolky.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo C30 1,8i (B4184S11) 2008
C30 nesvítí ´kuře´
Děkuji za tip. Nicméně na tu jsem koukal a jak ona, tak tišťák v jejím okolí vypadají na první dobrou zdravě.
Jo, ještě pro upřesnění dodám, že je to předfacelift.
Jo, ještě pro upřesnění dodám, že je to předfacelift.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
C30 nesvítí ´kuře´
1. V tvém podání "kuře nesvítí" ani při otočení klíčkem do polohy I, tedy rozsvícení všech kontrolek před nastartováním?
2. Máš origo diagnostiku, co ukazuje?
3. Doplň si do podpisu rok a kód motorizace.
2. Máš origo diagnostiku, co ukazuje?
3. Doplň si do podpisu rok a kód motorizace.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo C30 1,8i (B4184S11) 2008
C30 nesvítí ´kuře´
1. Přesně tak. Nesvítí vůbec, ani po otočení klíčkem do polohy 1 před nastartováním, ostatní kontrolky šlapou.
2. Bohužel nemám.
3. Splněno
Jak říkám, díky potížím s katíkem, předpokládám, že někdo nejspíš před jedním z prodejů, prostě zařídil aby nesvítilo. ´Pitomec´ jako já, si toho přirozeně při koupi hned nevšimne, že mu nesvítí jedna kontrolka. Dle dotazu na diagnostiku, předpokládam, že nemam vymýšlet kraviny a rovnou to raději dát někomu, kdo na to bude mít nervy a vzdělání?
Jde o to, zda si dokážu pomoci sám (jsou možnosti co zkusit, kde hledat), nebo je to marný.
2. Bohužel nemám.
3. Splněno

Jak říkám, díky potížím s katíkem, předpokládám, že někdo nejspíš před jedním z prodejů, prostě zařídil aby nesvítilo. ´Pitomec´ jako já, si toho přirozeně při koupi hned nevšimne, že mu nesvítí jedna kontrolka. Dle dotazu na diagnostiku, předpokládam, že nemam vymýšlet kraviny a rovnou to raději dát někomu, kdo na to bude mít nervy a vzdělání?
Jde o to, zda si dokážu pomoci sám (jsou možnosti co zkusit, kde hledat), nebo je to marný.
-
Offline
- Příspěvky: 2409
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
- Dal poděkování: 1 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
Aby nakonec nebylo jednodušší sehnat jiný budíky a sčuchnout je s autem... Že by se nějak softvérově nechala vypnout kontrolka, to jsem ještě neslyšel ( = což neznamená že to nejde) 

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo C30 1,8i (B4184S11) 2008
C30 nesvítí ´kuře´
Oukej, to je víceméně odpověď, kterou jsem chtěl slyšet.
Mám tedy dvě doplňkové otázky.
První asi blbá, ale z logiky laika. Je možné, že je přímo na katíku odpojen kabel, posílající šťávu ke kontrolce problémů? Nebo to je složitější a kabel co tohle obsluhuje, řídí více věcí, tudíž by se to projevilo i jinde?
Druhá. Vyměnim si případně budíky sám? Vypojim starý, zapojim nový. Nebo tam budou nějaké obštrukce se stavem kilometrů, či něčím podobným co mě teď nenapadá?
A abych nezapomněl Děkuji všem rádcům.
Mám tedy dvě doplňkové otázky.
První asi blbá, ale z logiky laika. Je možné, že je přímo na katíku odpojen kabel, posílající šťávu ke kontrolce problémů? Nebo to je složitější a kabel co tohle obsluhuje, řídí více věcí, tudíž by se to projevilo i jinde?
Druhá. Vyměnim si případně budíky sám? Vypojim starý, zapojim nový. Nebo tam budou nějaké obštrukce se stavem kilometrů, či něčím podobným co mě teď nenapadá?
A abych nezapomněl Děkuji všem rádcům.

-
Offline
- Příspěvky: 588
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
C30 nesvítí ´kuře´
odpověď laika:
a) ne, na katu je lambda, její odpojení má neblahej vliv na řízení motoru
b) ne, je třeba je spárovat s autem
c) mi neděkuj, pže nejspíš radim blbě
a) ne, na katu je lambda, její odpojení má neblahej vliv na řízení motoru
b) ne, je třeba je spárovat s autem
c) mi neděkuj, pže nejspíš radim blbě

_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 345
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
Ad budíky: Můžeš to zkusit, ale pravděpodobně budeš potřebovat naklonovat svoje původní a nahrát je do novych. To zvládne kdokoliv s VDashem a DICE. Ale třeba se to chytne samo.Toboch píše: ↑29 srp 2023 20:56 Oukej, to je víceméně odpověď, kterou jsem chtěl slyšet.
Mám tedy dvě doplňkové otázky.
První asi blbá, ale z logiky laika. Je možné, že je přímo na katíku odpojen kabel, posílající šťávu ke kontrolce problémů? Nebo to je složitější a kabel co tohle obsluhuje, řídí více věcí, tudíž by se to projevilo i jinde?
Druhá. Vyměnim si případně budíky sám? Vypojim starý, zapojim nový. Nebo tam budou nějaké obštrukce se stavem kilometrů, či něčím podobným co mě teď nenapadá?
A abych nezapomněl Děkuji všem rádcům.![]()
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12506
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
1) Asi by bylo nejrozumnější auto nejdřív napíchnout na origo diagnostiku a zjistit co je vlastně špatně.
2) Měl by jsi si nastudovat jak je vlastně řízený motor, protože "kuře" jenom signalizuje nějakou závadu v řízení motoru a ne že vadný katík (i když vadný být může).
2) Měl by jsi si nastudovat jak je vlastně řízený motor, protože "kuře" jenom signalizuje nějakou závadu v řízení motoru a ne že vadný katík (i když vadný být může).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4098
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
- Dostal poděkování: 1 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
Odpojením lambdy nic nevyřešíš a po odpojení by se lambda měla spíše rozsvítit, protože nebude dostávat správné hodnoty.
Ohledně přehození budíků bude na 99% potřeba naklonování starých a přehrání do nových. Je to potřeba u P3, P2 a pochybuji, že u P1 to bude jinak.
Ohledně přehození budíků bude na 99% potřeba naklonování starých a přehrání do nových. Je to potřeba u P3, P2 a pochybuji, že u P1 to bude jinak.
_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 808
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
Ohledně budíků bych zkusil bych napsat https://www.zidekmir.cz/. Bude to jednodušší, než shánět nový a nechat je klonovat
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Online
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
C30 nesvítí ´kuře´
když jsem měnil za LEDkové na s60, tak jsem zažil to samé. zaboha jsem to nemohl najít. nakonec relativně legrační odhalení. ono to svítilo, ale bylo to zablokované nějakou plastelínou zezadu toho předního krytu.
takže doporučuju to znova rozebrat a projít si ten kryt. a vem si nějakou svítilnu a ty políčka si prosviť, jestli prostě neblokují některým LEDkám, aby šly vidět.
takže doporučuju to znova rozebrat a projít si ten kryt. a vem si nějakou svítilnu a ty políčka si prosviť, jestli prostě neblokují některým LEDkám, aby šly vidět.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo C30 1,8i (B4184S11) 2008
C30 nesvítí ´kuře´
Skvěle.
Lambda sonda na katu je měněná, takže tam by problém relativně být neměl. Jen tak bokem udělány i svíčky, takže tam by to mělo být též cajk. Teplota motoru ukazuje co má a jak má, takže čidlo teploty by mělo být též v pohodě.
Katík je v podezření, neb 1: auto na první (studený) start zdechne, na druhý naskočí a vše tiká ok. Párkrát za tepla se mu moc teda taky nechtělo ale to přestalo samo. 2: Spotřeba se drží kolem 10 litrů a fakt nejezdim nějaký nesmysl. 3: diagnostika (Hádam ne origo) ukázala, že kat má sníženou účinnost(neznám přímo kód závady).
S tím se prostě tak nějak počítá, že půjde na výměnu. Jako teoreticky bych se na nesvítící kontrolku mohl vys.., ale nedá mi to.
Za tip na ´elektropána´ děkuji, zkusím případně oslovit.
Znova rozebrat a prosvítit zkusím, to je věc která mě vůbec nenapadla
Mě furt tak nějak nedá to, že budíky byly očividně vyndavaný, proto hledám chybu tam (urvaný zadní držák, běžná věc u ´secondhand budíků´)
Lambda sonda na katu je měněná, takže tam by problém relativně být neměl. Jen tak bokem udělány i svíčky, takže tam by to mělo být též cajk. Teplota motoru ukazuje co má a jak má, takže čidlo teploty by mělo být též v pohodě.
Katík je v podezření, neb 1: auto na první (studený) start zdechne, na druhý naskočí a vše tiká ok. Párkrát za tepla se mu moc teda taky nechtělo ale to přestalo samo. 2: Spotřeba se drží kolem 10 litrů a fakt nejezdim nějaký nesmysl. 3: diagnostika (Hádam ne origo) ukázala, že kat má sníženou účinnost(neznám přímo kód závady).
S tím se prostě tak nějak počítá, že půjde na výměnu. Jako teoreticky bych se na nesvítící kontrolku mohl vys.., ale nedá mi to.
Za tip na ´elektropána´ děkuji, zkusím případně oslovit.
Znova rozebrat a prosvítit zkusím, to je věc která mě vůbec nenapadla

Mě furt tak nějak nedá to, že budíky byly očividně vyndavaný, proto hledám chybu tam (urvaný zadní držák, běžná věc u ´secondhand budíků´)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12506
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
C30 nesvítí ´kuře´
Fakt zajeď k někomu na origo diagnostiku a hoď sem kódy. Může to být milion věcí, třeba vadná váha vzduchu, nějaký únik v sání, či v EVAP systému, atd..... Chce to taky udělat diagnostiku, sledovat hodnoty z obou lambd, krátkodobé a dlouhodobé korekce, atd....
Svíčky jsi dal jaké?
To že auto po prvním startu zdechne, za to přece nemůže kat, to by musel být úplně ucpaný.
Svíčky jsi dal jaké?
To že auto po prvním startu zdechne, za to přece nemůže kat, to by musel být úplně ucpaný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2185
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
C30 nesvítí ´kuře´
No kdyz vidim, Plzen, tak https://www.tesmiauto.cz/
Hlavne se vyhni autorizaku AUTO Volf, neb jejich pristup je dost hroznej(bohuzel i vlastni zkusenost...).
Hlavne se vyhni autorizaku AUTO Volf, neb jejich pristup je dost hroznej(bohuzel i vlastni zkusenost...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
C30 nesvítí ´kuře´
Ano, Plzeň, mělo mně to napadnout hned, abych dotyčného odkázal na tesmiauto. Případně by mohl pomoct Ondra že Stodu(?), jestli má diagnostiku.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo C30 1,8i (B4184S11) 2008
C30 nesvítí ´kuře´
Vývoj situace. Znova jsem rozhodil budíky.
Což znamená, že kuře svítí...........teda teď pro změnu svítí pořád
, ale s tím už se dá dále pracovat, na doporučení zkusím TESMI auto. Kdyžtak dám ještě vědět jak dopadlo.
Ať Vám jezdí.....
Sabotér to vyřešil kouskem izolačky. Takže děkuji ´marekbm´ za tip. Což znamená, že kuře svítí...........teda teď pro změnu svítí pořád

Ať Vám jezdí.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
C30 nesvítí ´kuře´
já to rozebral 3x než jsem si toho všiml 
edit: ale i díky tomu mi došlo, že když žlutá nebo červená kontrolka při zasunutí klíčku nesvítí aspoň na chvilku, někdo se snažil něco zamaskovat

edit: ale i díky tomu mi došlo, že když žlutá nebo červená kontrolka při zasunutí klíčku nesvítí aspoň na chvilku, někdo se snažil něco zamaskovat

_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé