960 vs 850
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#1 960 vs 850
dobrý den,,
.. potřeboval bych nějaké srovnání těchto aut... (960 a 850
nějak jsem ho zatím nepotkal , a v žádném z těchto aut jsem neseděl...
takže pokud vás můžu poprosit o vaše zkušenosti, tak budu moc rád...
...krom bezpečnosti je pro mně důležité pohodlí, svižnost, zkušenosti s plynem, ceny náhradních dílů,......
zatím mně to více táhne k 960 3litr... ale možná je to nedostatkem info o 850...,?
děkuji,,...
.. potřeboval bych nějaké srovnání těchto aut... (960 a 850
nějak jsem ho zatím nepotkal , a v žádném z těchto aut jsem neseděl...
takže pokud vás můžu poprosit o vaše zkušenosti, tak budu moc rád...
...krom bezpečnosti je pro mně důležité pohodlí, svižnost, zkušenosti s plynem, ceny náhradních dílů,......
zatím mně to více táhne k 960 3litr... ale možná je to nedostatkem info o 850...,?
děkuji,,...
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#2 960 vs 850
Nejlépe to může posoudit Bídák, vlastnil oboje, snad se objeví. 850 není taková loď, ale je to modernější auto. Jel jsem v obou autech a ze zmíněných bych volil právě 960 kvůli pohodlí. Ale sám bych do toho nešel, zvolil bych dobře vybavenou 940. Ale moje preference jsou ovlivněny jak zálibou v klasických Volvech i finančními možnostmi, případně ochotou cpát do auta mnoho peněz. A to v Tvém případě může být jinak.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#3 960 vs 850
960 bude pohodlnější na jízdu než 850,aspoň podle sebe bych řek a to vychází s porovnání 760 vs.V70.960 je pokračováním klasickejch Volv se zadkem a V70 je facelift 850 a zadohraby mají něco dosebe.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 426
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#4 960 vs 850
To máš snad v plánu 30k a více km ročně, když chceš do takového motoru LPG? Není to zbytečné?presne-ten píše:zkušenosti s plynem
zatím mně to více táhne k 960 3litr
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#5 960 vs 850
Si uz pro jistotu kup lepidlo na bloky motoru. Nejlip v OBIpresne-ten píše: zatím mně to více táhne k 960 3litr...
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#6 960 vs 850
Já přešel ze 740 a 240 na 850. Můj názor je ovlivněný tím, že jsem se posunul ze SE do PP (Social Edition do Plné Palby), ale obecně 850 je modernější, má lepší podvozek, lepší odhlučnění, lepší sedačky, vyšší bezpečnost a nebudeš jezdit (pro okolí) starým autem. 960 je zase levnější, stylovější, důstojnější a větší (zvenku, zevnitř je to stejný).
Záleží na tom, co potřebuješ. Jestli tahat rodinku po výletech o víkendu a být hrdý na své auto, tak bych volil 960. Jestli denně sednout do auta a ujet 40 km do práce a 40 km zpět, tak jednoznačně 850.
Záleží na tom, co potřebuješ. Jestli tahat rodinku po výletech o víkendu a být hrdý na své auto, tak bych volil 960. Jestli denně sednout do auta a ujet 40 km do práce a 40 km zpět, tak jednoznačně 850.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#7 960 vs 850
blbost. 850 je o hodne mensi jak 940/960 na miste ridice pri optimalnim nastaveni sedacky na mou vysku. Mel jsem vic jak dva mesice obe a presedal jsem, tak to muzu odpovedne prohlasit. 940 je mnohem vetsi a 850 pusobi stisnenejsim dojmem.tnemec píše:(zvenku, zevnitř je to stejný).
Cim nechci rict, ze devitka je lepsi volba. 850 je proste modernejsi auto. Nejradsi bych bral 960 s motorem z 850 (ale to neni )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#8 960 vs 850
Doporučuji model 940,960,ale nikoliv s 3,0 motorem.Raději si najdi model s turbem,pokud možno kombi(zadní tuhá náprava) a každopádně před faceliftem.presne-ten píše:dobrý den,,
.. potřeboval bych nějaké srovnání těchto aut... (960 a 850
nějak jsem ho zatím nepotkal , a v žádném z těchto aut jsem neseděl...
takže pokud vás můžu poprosit o vaše zkušenosti, tak budu moc rád...
...krom bezpečnosti je pro mně důležité pohodlí, svižnost, zkušenosti s plynem, ceny náhradních dílů,......
zatím mně to více táhne k 960 3litr... ale možná je to nedostatkem info o 850...,?
děkuji,,...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#9 960 vs 850
4Wickey - ty tomu nerozumíš, prostě jsou stejně velké, akorát 850 jezdí sama. Vytuší přesně kam chce řidič jet a pak to udělá aniž bys musel korigovat volantem
Jinak doslova a písmene souhlasím s Martinem. Dodal bych k tomu, že 850 je velice dobré auto, je skoro stejné jako 40-ka. Ale pokud chceš zažít klasickou Volvojízdu, chce to model s tuhou zadní. 960-ka je prostě koráb silnic. 850-ka, 40-ka a další co jsem měl možnost poznat jsou jenom "velice dobrá auta".
Pokud budeš chtít porovnávat pohodlí a svižnost, skončíš u 850 T5R, ale má tvrdší podvozek, takže pohodlí je v Devítce lepší. Tož vždy to bude kompromis. 850 je opravdu koncepčně modernější, má určitě menší spotřebu na podobnej výkon, ale také jí občas praskaj bloky jako u 6válce 960. Nicméně procento je zanedbatelné.Jinak nevím jak je to s problematikou přestavby turbo-4válců v Devítkách na LPG. To asi osvětlí Martin nejlépe.
P.S. No ale tvoje otázka je něco podobného jako jestli je lepší moje manželka nebo sousedova. Sousedova je mladší, šu.. líp, ale zase blbě vaří. Co by sis vybral?
Jinak doslova a písmene souhlasím s Martinem. Dodal bych k tomu, že 850 je velice dobré auto, je skoro stejné jako 40-ka. Ale pokud chceš zažít klasickou Volvojízdu, chce to model s tuhou zadní. 960-ka je prostě koráb silnic. 850-ka, 40-ka a další co jsem měl možnost poznat jsou jenom "velice dobrá auta".
Pokud budeš chtít porovnávat pohodlí a svižnost, skončíš u 850 T5R, ale má tvrdší podvozek, takže pohodlí je v Devítce lepší. Tož vždy to bude kompromis. 850 je opravdu koncepčně modernější, má určitě menší spotřebu na podobnej výkon, ale také jí občas praskaj bloky jako u 6válce 960. Nicméně procento je zanedbatelné.Jinak nevím jak je to s problematikou přestavby turbo-4válců v Devítkách na LPG. To asi osvětlí Martin nejlépe.
P.S. No ale tvoje otázka je něco podobného jako jestli je lepší moje manželka nebo sousedova. Sousedova je mladší, šu.. líp, ale zase blbě vaří. Co by sis vybral?
#10 960 vs 850
Já si nemyslím, že 850 je v jakémkoli směru menší, šlo by to jistě porovnat na mm přesně podle schémat, ale shodneme se myslím každopádně na tom, že jak v 850, tak 960 je prostor pro řidiče i ostatní cestující výrazně nadprůměrný v každém ohleduwickey píše:blbost. 850 je o hodne mensi jak 940/960 na miste ridice pri optimalnim nastaveni sedacky na mou vysku. Mel jsem vic jak dva mesice obe a presedal jsem, tak to muzu odpovedne prohlasit. 940 je mnohem vetsi a 850 pusobi stisnenejsim dojmem.tnemec píše:(zvenku, zevnitř je to stejný).
Cim nechci rict, ze devitka je lepsi volba. 850 je proste modernejsi auto. Nejradsi bych bral 960 s motorem z 850 (ale to neni )
Diskuse myslím opravdu není o tom, která je lepší. Diskuse je jen o tom, určit, k čemu auto chceš, na kolik km ročně, jak ti záleží na spotřebě, jaký druh tras je pro tebe nejpravděpodobnější a kolik peněz do toho chceš dát. Z těchto proměnných ti jasně vypadne, které auto to vyhraje.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#11 960 vs 850
... tolik odpovědí jsem fakt nečekal:)
... no autem chci jezdit právě těch 50km do práce a zpět,... plus občas něco:)....
takže bych chtěl něco (ne přímo úsporného), ale aby mně to nesežralo...
na to aby mně auto žralo mám tatru 613,...
proto jsem přemýšlel o tom plynu....
jinak mám necelé 2 metry, tak proto to pohodlí ... (běžně jezdím rapidem,... no a ono je to sice sporťák:)) ale místa tam moc nemám...
jinak na peníze si představuju že do toho nechci (a nemůžu:) dát víc jak sto pade.......? (radši míň)
no a slyšel jsem že ty 850 mají docela dražší opravy (že už tam je víc elektroniky,... -tudíž mi to neopraví mimo volvo servis???....
... no autem chci jezdit právě těch 50km do práce a zpět,... plus občas něco:)....
takže bych chtěl něco (ne přímo úsporného), ale aby mně to nesežralo...
na to aby mně auto žralo mám tatru 613,...
proto jsem přemýšlel o tom plynu....
jinak mám necelé 2 metry, tak proto to pohodlí ... (běžně jezdím rapidem,... no a ono je to sice sporťák:)) ale místa tam moc nemám...
jinak na peníze si představuju že do toho nechci (a nemůžu:) dát víc jak sto pade.......? (radši míň)
no a slyšel jsem že ty 850 mají docela dražší opravy (že už tam je víc elektroniky,... -tudíž mi to neopraví mimo volvo servis???....
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#12 960 vs 850
... moc pěkné:)...Jarda S40 píše: P.S. No ale tvoje otázka je něco podobného jako jestli je lepší moje manželka nebo sousedova. Sousedova je mladší, šu.. líp, ale zase blbě vaří. Co by sis vybral?
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 960 vs 850
Z těhle dvou argumentů mi vychází jako vhodná volba 850TDI nebo V70TDI. Jestli teda nemáš averzi vůči ropákům. Někde si to zkus na vyzkoušení půjčit, myslím, že zklamanej nebudeš. Jede to na diesela (nejen) své doby velice slušně a spotřeba lehkou nohou okolo 6 litrů, normál 7-8 a ani největší střelbou nebo nejhustším městem se přes 9 nedostaneš (s manuální převodovkou).presne-ten píše:... tolik odpovědí jsem fakt nečekal:)
... no autem chci jezdit právě těch 50km do práce a zpět,... plus občas něco:)....
takže bych chtěl něco (ne přímo úsporného), ale aby mně to nesežralo...
jinak na peníze si představuju že do toho nechci (a nemůžu:) dát víc jak sto pade.......? (radši míň)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#14 960 vs 850
Japa to vis?Jarda S40 píše:Sousedova je mladší, šu.. líp..
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
#15 960 vs 850
zdravim vvsechny myslim ze nejlepsi volba stoho co ti tu ostatni navrhuji je 850 tdi mam 960 po fejslivtu a cena nd je vysoka a stou spotrebou je to take spatne 12l jnak velikosti jsou skoro stejny
_________________
Volvo 960 r.v.96 24V 2.5l man. Bylo
škoda felicia pick-up 1.9D Bylo
Volvo S70 2.5 TDI Bylo
volvo V70 2.3 T5 AWD Bylo
Volvo V70II D5 136kw
Volvo 960 r.v.96 24V 2.5l man. Bylo
škoda felicia pick-up 1.9D Bylo
Volvo S70 2.5 TDI Bylo
volvo V70 2.3 T5 AWD Bylo
Volvo V70II D5 136kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#16 960 vs 850
Zase mas nabusenej motor..24V je 24V, ta spotreba se mi zda umernakrtek002 píše:zdravim vvsechny myslim ze nejlepsi volba stoho co ti tu ostatni navrhuji je 850 tdi mam 960 po fejslivtu a cena nd je vysoka a stou spotrebou je to take spatne 12l jnak velikosti jsou skoro stejny
#17 960 vs 850
ten motor neni zadna slava tim ze je to sestivalec dlouho mu trva nes se roztoci
_________________
Volvo 960 r.v.96 24V 2.5l man. Bylo
škoda felicia pick-up 1.9D Bylo
Volvo S70 2.5 TDI Bylo
volvo V70 2.3 T5 AWD Bylo
Volvo V70II D5 136kw
Volvo 960 r.v.96 24V 2.5l man. Bylo
škoda felicia pick-up 1.9D Bylo
Volvo S70 2.5 TDI Bylo
volvo V70 2.3 T5 AWD Bylo
Volvo V70II D5 136kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 15
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bystřice nad Olší
#18 960 vs 850
...fakt jsou dily na 960 dražší?...
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...
ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...
... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...
pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...
ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...
... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...
pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#19 960 vs 850
co bych ti doporucil je 850 treba 2,0 benzin - jsou levne k sehnani, pokud najdes udrzovanou tak vydrzi veky a ceny dilu jsou srovnatelne s 940 (ovsem pokud umis nakupovat). Budes mit moderni auto za doboru cenu. A nesezere te.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#20 960 vs 850
ona ta 850 jede to s tim tdi?... budeš se divit ,ale jede
je u 850 třeba tempomat?...Má, ale ne všechny
je u 850 třeba tempomat?...Má, ale ne všechny
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#21 960 vs 850
Z jakého důvodu opomíjíš 940? V kombinaci s turbem a plynem je to právě to, co bude úlohu auta pro každá den plnit ze zmíněného asi nejlépe (minimálně nejlevněji). Nicméně najít kousek s dobrou výbavou je oříšek, za tu dobu koupíš pět slušných 850. A je to samozřejmě nejvíc krabicózní.presne-ten píše:...fakt jsou dily na 960 dražší?...
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...
ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...
... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...
pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
#22 960 vs 850
pokud mas 200-300k na nahradni dily, kup si faceliftovanou 960 s trilitrem - zatah motoru je uzasnej (to ze mu dlouho trva nez se roztoci, je nesmysl), jede fantasticky, ale pokud na ni mas jen 150k, bude mit najeto nechutne km a temhle motoru casto praskaji bloky, ktere nema cenu svarovatpresne-ten píše:...fakt jsou dily na 960 dražší?...
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...
ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...
... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...
pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
drahy je na ni vsechno - tlumice, dily na zadni viceprvkovou napravou, drahej olej do prevodovky, ktera, pokud nema pravidelne menenej olej, se sere jeste vic nez motor
spotreba je kolem 11 litru pri pohodove jizde, pri Tvem rezimu s vecne studenym motorem bude tak 15 litriku
plyn je urcite zajimavej, ale jeste jsem nemel moznost ho poradne vyzkouset, nebot ten hnusnej krap nejede
dle mych zkusenosti bych si faceliftovanou 960 uz NIKDY nekoupil a byt na Tvem miste, tak koukam po 850 s B5254S a na LPG bych se vykaslal
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#23 960 vs 850
Pokud nechceš auto pro požitek z jízdy ( 960 ) , tak bych doporučil 940 s turbem, myslím asi nejlepší kombinace.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#24 960 vs 850
Nevím jak je to v 9xx,ale já se se 186 cm jsem v 7xx bral hlavou skoro o strop i když sedačka byla co nejníž,v V70 mám místa dost.Předpokládám,že 850 na tom bude stejně.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#25 960 vs 850
V cem je pozitek z jizdy v 960 vetsi, nez v 940? Dikjarek.krizan píše:Pokud nechceš auto pro požitek z jízdy ( 960 ) , tak bych doporučil 940 s turbem, myslím asi nejlepší kombinace.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek