960 vs 850

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 15
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bystřice nad Olší

#1 960 vs 850

Příspěvek od presne-ten »

dobrý den,,
.. potřeboval bych nějaké srovnání těchto aut... (960 a 850
nějak jsem ho zatím nepotkal , a v žádném z těchto aut jsem neseděl...

takže pokud vás můžu poprosit o vaše zkušenosti, tak budu moc rád...
...krom bezpečnosti je pro mně důležité pohodlí, svižnost, zkušenosti s plynem, ceny náhradních dílů,......

zatím mně to více táhne k 960 3litr... ale možná je to nedostatkem info o 850...,?

děkuji,,...
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#2 960 vs 850

Příspěvek od HonzaA »

Nejlépe to může posoudit Bídák, vlastnil oboje, snad se objeví. 850 není taková loď, ale je to modernější auto. Jel jsem v obou autech a ze zmíněných bych volil právě 960 kvůli pohodlí. Ale sám bych do toho nešel, zvolil bych dobře vybavenou 940. Ale moje preference jsou ovlivněny jak zálibou v klasických Volvech i finančními možnostmi, případně ochotou cpát do auta mnoho peněz. A to v Tvém případě může být jinak.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#3 960 vs 850

Příspěvek od selap »

960 bude pohodlnější na jízdu než 850,aspoň podle sebe bych řek a to vychází s porovnání 760 vs.V70.960 je pokračováním klasickejch Volv se zadkem a V70 je facelift 850 a zadohraby mají něco dosebe.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#4 960 vs 850

Příspěvek od libre »

presne-ten píše:zkušenosti s plynem
zatím mně to více táhne k 960 3litr
To máš snad v plánu 30k a více km ročně, když chceš do takového motoru LPG? Není to zbytečné?
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#5 960 vs 850

Příspěvek od drewid »

presne-ten píše: zatím mně to více táhne k 960 3litr...
Si uz pro jistotu kup lepidlo na bloky motoru. Nejlip v OBI 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#6 960 vs 850

Příspěvek od tnemec »

Já přešel ze 740 a 240 na 850. Můj názor je ovlivněný tím, že jsem se posunul ze SE do PP (Social Edition do Plné Palby), ale obecně 850 je modernější, má lepší podvozek, lepší odhlučnění, lepší sedačky, vyšší bezpečnost a nebudeš jezdit (pro okolí) starým autem. 960 je zase levnější, stylovější, důstojnější a větší (zvenku, zevnitř je to stejný).

Záleží na tom, co potřebuješ. Jestli tahat rodinku po výletech o víkendu a být hrdý na své auto, tak bych volil 960. Jestli denně sednout do auta a ujet 40 km do práce a 40 km zpět, tak jednoznačně 850.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#7 960 vs 850

Příspěvek od wickey »

tnemec píše:(zvenku, zevnitř je to stejný).
blbost. 850 je o hodne mensi jak 940/960 na miste ridice pri optimalnim nastaveni sedacky na mou vysku. Mel jsem vic jak dva mesice obe a presedal jsem, tak to muzu odpovedne prohlasit. 940 je mnohem vetsi a 850 pusobi stisnenejsim dojmem.

Cim nechci rict, ze devitka je lepsi volba. 850 je proste modernejsi auto. Nejradsi bych bral 960 s motorem z 850 (ale to neni :( )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

#8 960 vs 850

Příspěvek od GDPR_user »

presne-ten píše:dobrý den,,
.. potřeboval bych nějaké srovnání těchto aut... (960 a 850
nějak jsem ho zatím nepotkal , a v žádném z těchto aut jsem neseděl...

takže pokud vás můžu poprosit o vaše zkušenosti, tak budu moc rád...
...krom bezpečnosti je pro mně důležité pohodlí, svižnost, zkušenosti s plynem, ceny náhradních dílů,......

zatím mně to více táhne k 960 3litr... ale možná je to nedostatkem info o 850...,?

děkuji,,...
Doporučuji model 940,960,ale nikoliv s 3,0 motorem.Raději si najdi model s turbem,pokud možno kombi(zadní tuhá náprava) a každopádně před faceliftem.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#9 960 vs 850

Příspěvek od Jarda S40 »

4Wickey - ty tomu nerozumíš, prostě jsou stejně velké, akorát 850 jezdí sama. Vytuší přesně kam chce řidič jet a pak to udělá aniž bys musel korigovat volantem ;-)

Jinak doslova a písmene souhlasím s Martinem. Dodal bych k tomu, že 850 je velice dobré auto, je skoro stejné jako 40-ka. Ale pokud chceš zažít klasickou Volvojízdu, chce to model s tuhou zadní. 960-ka je prostě koráb silnic. 850-ka, 40-ka a další co jsem měl možnost poznat jsou jenom "velice dobrá auta".
Pokud budeš chtít porovnávat pohodlí a svižnost, skončíš u 850 T5R, ale má tvrdší podvozek, takže pohodlí je v Devítce lepší. Tož vždy to bude kompromis. 850 je opravdu koncepčně modernější, má určitě menší spotřebu na podobnej výkon, ale také jí občas praskaj bloky jako u 6válce 960. Nicméně procento je zanedbatelné.Jinak nevím jak je to s problematikou přestavby turbo-4válců v Devítkách na LPG. To asi osvětlí Martin nejlépe.
P.S. No ale tvoje otázka je něco podobného jako jestli je lepší moje manželka nebo sousedova. Sousedova je mladší, šu.. líp, ale zase blbě vaří. Co by sis vybral? :D

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#10 960 vs 850

Příspěvek od tnemec »

wickey píše:
tnemec píše:(zvenku, zevnitř je to stejný).
blbost. 850 je o hodne mensi jak 940/960 na miste ridice pri optimalnim nastaveni sedacky na mou vysku. Mel jsem vic jak dva mesice obe a presedal jsem, tak to muzu odpovedne prohlasit. 940 je mnohem vetsi a 850 pusobi stisnenejsim dojmem.

Cim nechci rict, ze devitka je lepsi volba. 850 je proste modernejsi auto. Nejradsi bych bral 960 s motorem z 850 (ale to neni :( )
Já si nemyslím, že 850 je v jakémkoli směru menší, šlo by to jistě porovnat na mm přesně podle schémat, ale shodneme se myslím každopádně na tom, že jak v 850, tak 960 je prostor pro řidiče i ostatní cestující výrazně nadprůměrný v každém ohledu :-)

Diskuse myslím opravdu není o tom, která je lepší. Diskuse je jen o tom, určit, k čemu auto chceš, na kolik km ročně, jak ti záleží na spotřebě, jaký druh tras je pro tebe nejpravděpodobnější a kolik peněz do toho chceš dát. Z těchto proměnných ti jasně vypadne, které auto to vyhraje.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 15
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bystřice nad Olší

#11 960 vs 850

Příspěvek od presne-ten »

:)... tolik odpovědí jsem fakt nečekal:)

... no autem chci jezdit právě těch 50km do práce a zpět,... plus občas něco:)....
takže bych chtěl něco (ne přímo úsporného), ale aby mně to nesežralo...
na to aby mně auto žralo mám tatru 613,...
proto jsem přemýšlel o tom plynu....

jinak mám necelé 2 metry, tak proto to pohodlí ... (běžně jezdím rapidem,... no a ono je to sice sporťák:)) ale místa tam moc nemám...

jinak na peníze si představuju že do toho nechci (a nemůžu:) dát víc jak sto pade...:(....? (radši míň)
no a slyšel jsem že ty 850 mají docela dražší opravy (že už tam je víc elektroniky,... -tudíž mi to neopraví mimo volvo servis???....
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 15
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bystřice nad Olší

#12 960 vs 850

Příspěvek od presne-ten »

Jarda S40 píše: P.S. No ale tvoje otázka je něco podobného jako jestli je lepší moje manželka nebo sousedova. Sousedova je mladší, šu.. líp, ale zase blbě vaří. Co by sis vybral? :D
... moc pěkné:)...
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 960 vs 850

Příspěvek od dali »

presne-ten píše::)... tolik odpovědí jsem fakt nečekal:)

... no autem chci jezdit právě těch 50km do práce a zpět,... plus občas něco:)....
takže bych chtěl něco (ne přímo úsporného), ale aby mně to nesežralo...

jinak na peníze si představuju že do toho nechci (a nemůžu:) dát víc jak sto pade...:(....? (radši míň)
Z těhle dvou argumentů mi vychází jako vhodná volba 850TDI nebo V70TDI. Jestli teda nemáš averzi vůči ropákům. Někde si to zkus na vyzkoušení půjčit, myslím, že zklamanej nebudeš. Jede to na diesela (nejen) své doby velice slušně a spotřeba lehkou nohou okolo 6 litrů, normál 7-8 a ani největší střelbou nebo nejhustším městem se přes 9 nedostaneš (s manuální převodovkou).

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#14 960 vs 850

Příspěvek od drewid »

Jarda S40 píše:Sousedova je mladší, šu.. líp..
Japa to vis? 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 8
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#15 960 vs 850

Příspěvek od krtek002 »

zdravim vvsechny myslim ze nejlepsi volba stoho co ti tu ostatni navrhuji je 850 tdi mam 960 po fejslivtu a cena nd je vysoka a stou spotrebou je to take spatne 12l jnak velikosti jsou skoro stejny
_________________
Volvo 960 r.v.96 24V 2.5l man. Bylo
škoda felicia pick-up 1.9D Bylo
Volvo S70 2.5 TDI Bylo
volvo V70 2.3 T5 AWD Bylo
Volvo V70II D5 136kw

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#16 960 vs 850

Příspěvek od Drtic »

krtek002 píše:zdravim vvsechny myslim ze nejlepsi volba stoho co ti tu ostatni navrhuji je 850 tdi mam 960 po fejslivtu a cena nd je vysoka a stou spotrebou je to take spatne 12l jnak velikosti jsou skoro stejny
Zase mas nabusenej motor..24V je 24V, ta spotreba se mi zda umerna
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 8
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#17 960 vs 850

Příspěvek od krtek002 »

ten motor neni zadna slava tim ze je to sestivalec dlouho mu trva nes se roztoci
_________________
Volvo 960 r.v.96 24V 2.5l man. Bylo
škoda felicia pick-up 1.9D Bylo
Volvo S70 2.5 TDI Bylo
volvo V70 2.3 T5 AWD Bylo
Volvo V70II D5 136kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 15
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bystřice nad Olší

#18 960 vs 850

Příspěvek od presne-ten »

...fakt jsou dily na 960 dražší?...
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...

ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...


... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...

pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
_________________
škoda rapid
fiat 850 sport coupe
tatra 613 chromka

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#19 960 vs 850

Příspěvek od wickey »

co bych ti doporucil je 850 treba 2,0 benzin - jsou levne k sehnani, pokud najdes udrzovanou tak vydrzi veky a ceny dilu jsou srovnatelne s 940 (ovsem pokud umis nakupovat). Budes mit moderni auto za doboru cenu. A nesezere te.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#20 960 vs 850

Příspěvek od Honza »

ona ta 850 jede to s tim tdi?... budeš se divit ,ale jede


je u 850 třeba tempomat?...Má, ale ne všechny
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#21 960 vs 850

Příspěvek od HonzaA »

presne-ten píše:...fakt jsou dily na 960 dražší?...
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...

ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...


... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...

pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
Z jakého důvodu opomíjíš 940? V kombinaci s turbem a plynem je to právě to, co bude úlohu auta pro každá den plnit ze zmíněného asi nejlépe (minimálně nejlevněji). Nicméně najít kousek s dobrou výbavou je oříšek, za tu dobu koupíš pět slušných 850. A je to samozřejmě nejvíc krabicózní.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#22 960 vs 850

Příspěvek od bidak »

presne-ten píše:...fakt jsou dily na 960 dražší?...
no a ta spotřeba 960 3l na lpg?...

ona ta 850 nevypada špatně, ale ... jede to s tim tdi?...


... a jaký je rozdíl ve výbavach 960 a 850.... (je u 850 třeba tempomat?...

pořád se mi nějak více líbí 960, no ale už se koukam i na ty 850:)......
pokud mas 200-300k na nahradni dily, kup si faceliftovanou 960 s trilitrem - zatah motoru je uzasnej (to ze mu dlouho trva nez se roztoci, je nesmysl), jede fantasticky, ale pokud na ni mas jen 150k, bude mit najeto nechutne km a temhle motoru casto praskaji bloky, ktere nema cenu svarovat
drahy je na ni vsechno - tlumice, dily na zadni viceprvkovou napravou, drahej olej do prevodovky, ktera, pokud nema pravidelne menenej olej, se sere jeste vic nez motor

spotreba je kolem 11 litru pri pohodove jizde, pri Tvem rezimu s vecne studenym motorem bude tak 15 litriku

plyn je urcite zajimavej, ale jeste jsem nemel moznost ho poradne vyzkouset, nebot ten hnusnej krap nejede

dle mych zkusenosti bych si faceliftovanou 960 uz NIKDY nekoupil a byt na Tvem miste, tak koukam po 850 s B5254S a na LPG bych se vykaslal
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#23 960 vs 850

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud nechceš auto pro požitek z jízdy ( 960 ) , tak bych doporučil 940 s turbem, myslím asi nejlepší kombinace.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#24 960 vs 850

Příspěvek od selap »

Nevím jak je to v 9xx,ale já se se 186 cm jsem v 7xx bral hlavou skoro o strop i když sedačka byla co nejníž,v V70 mám místa dost.Předpokládám,že 850 na tom bude stejně.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#25 960 vs 850

Příspěvek od Drtic »

jarek.krizan píše:Pokud nechceš auto pro požitek z jízdy ( 960 ) , tak bych doporučil 940 s turbem, myslím asi nejlepší kombinace.
V cem je pozitek z jizdy v 960 vetsi, nez v 940? Dik
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“